BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Ik gok op Clasie.
legrande
 legrande - woensdag 13 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Ik gok op Guidetti
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Ik hoop Zapata. :)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:36 schreef Nicotti het volgende:
Ik hoop Zapata. :)
Hier nog 1 ! Vrees alleen wat anders.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Het lijkt een kwestie van tijd totdat Feyenoord de komst van Colin Kazim-Richards wereldkundig maakt. De aanvaller wordt voor één seizoen gehuurd van het Turkse Bursaspor. De aanvaller was in het verleden onder andere actief in het shirt van Fenernahce, Galatasaray en Olympiacos. Ayhan Gargili, analist van Voetbalturks.nl, denkt dat de aanvaller een aanwinst voor Feyenoord kan zijn. 'Alleen heeft hij een slechte mentaliteit, zegt Gargili in gesprek met FR12.nl.
'Kazim-Richards is technisch gezien een erg sterke speler. Ook lichamelijk is hij sterk. Verder heeft Kazim-Richards een hard en zuiver schot, zegt hij. 'Een groot minpunt van de speler is zijn mentaliteit. Als het allemaal niet goed loopt, begint hij op iedereen te schelden, meent Gargili. 'Inclusief op de trainer. Maar als Fred Rutten de juist snaar weet te raken, dan is het een aanwinst voor de ploeg.
Gargili vindt de speeltstijl van Kazim-Kazim lijken op de speelstijl van PSV-aanvaller Memphis Depay. 'Colin Kazim-Richards wil altijd vooruit spelen, zegt Gargili. 'Hij speelt echter niet graag met zijn rug naar de goal, dus daarom lijkt hij niet op zijn voorganger Graziano Pelle, besluit hij.
Bron: fr12
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Zijn we mooooooi klaar mee.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Slechte mentaliteit! Dat wordt smullen!
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Wel als Zapata of Guidetti komt en of Ziyech. Die zijn namelijk ook niet op hun mondje gevallen.
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Zit helemaal niet in over die Kazim, in Nederland zijn we wel gewend dat iedereen zegt waar het op staat, die gaat hier prima passen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Ik kan geen bron vinden
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
no problem, misschien had Lunatic zelf een afspraak voor een interview,
Liefhebbers
 Liefhebbers - woensdag 13 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
@WondermansLOU: OFFICIEEL: John #Guidetti tekent een 4-jarkg contract bij #Feyenoord. Transfersom 3,5 mln. Rugnummer 9. Morgen keuring in EMC.
ar
 ar - woensdag 13 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Een snel akkoord met city gok ik.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Is nog niks officieels naar buiten dus ik wacht dat bericht lekker af...
michaelvld
 michaelvld - woensdag 13 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
wie is wondermans dan, niet echt een betrouwbare bron. we zullen het zien
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - woensdag 13 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:06 schreef Liefhebbers het volgende:
@WondermansLOU: OFFICIEEL: John #Guidetti tekent een 4-jarkg contract bij #Feyenoord. Transfersom 3,5 mln. Rugnummer 9. Morgen keuring in EMC.
hoop dat het waar is maar het is afwachten
ar
 ar - woensdag 13 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:11 schreef Sensi het volgende:
Is nog niks officieels naar buiten dus ik wacht dat bericht lekker af...
We zullen het binnen een aantal minuten wel weten.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
En als t zo is ga ik uit me stekker.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
nope, dat was een geintje.
bram2
 bram2 - woensdag 13 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Nou net een filmpje van bekeken, als deze knul op 70 procent zit van toen hij bij fenerbahce speelde gaat Feyenoord er veel plezier aan beleven. Zelfde power als Immers, alleen kan deze jongen wel voetballen.
Hij kan wel een bal aannemen en heeft een hoge handelingssnelheid. Dit is de nieuwe rechtshalf van Feyenoord.

NU zo snel mogelijk: verhoek, goossens, vormer, mulder lozen.
Als het even kan Immers voor 8 miljoen aan Koeman verkopen.
Verder nog Mathijssen met pensioen sturen en hopen dat van Geel zo zuinig is geweest, dat hij twee/drie top spelers voor 9 en 10 haalt.
Dan zie ik het wel gebeuren dat Feyenoord kampioen wordt.
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - woensdag 13 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:14 schreef bram2 het volgende:
Nou net een filmpje van bekeken, als deze knul op 70 procent zit van toen hij bij fenerbahce speelde gaat Feyenoord er veel plezier aan beleven. Zelfde power als Immers, alleen kan deze jongen wel voetballen.
Hij kan wel een bal aannemen en heeft een hoge handelingssnelheid. Dit is de nieuwe rechtshalf van Feyenoord.

NU zo snel mogelijk: verhoek, goossens, vormer, mulder lozen.
Als het even kan Immers voor 8 miljoen aan Koeman verkopen.
Verder nog Mathijssen met pensioen sturen en hopen dat van Geel zo zuinig is geweest, dat hij twee/drie top spelers voor 9 en 10 haalt.
Dan zie ik het wel gebeuren dat Feyenoord kampioen wordt.
je gaat geen 8 miljoen voor Immers krijgen
piet
 piet - woensdag 13 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Ed a.k.a. the Edgeþ@WondermansLOU
Zo. Ik heb ook effe meegedaan aan de 'ik heb het meest verse nieuws omtrent #Guidetti'. Man man man.

Is Onzin dus. weer zo'n grappenmaker
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Manchester City heeft "teveel spelers" en heeft daarom oud-Feyenoorder John Guidetti en Scott Sinclair op de transferlijst gezet. De Britse club hoopt het duo te kunnen verkopen voor het sluiten van de transfermarkt, eind deze maand. 

Guidetti is in beeld bij Feyenoord om terug te keren in de spitspositie in De Kuip. Sinds zijn terugkeer bij Manchester City speelde hij, mede door blessureleed, amper een wedstrijd. 
Trainer Manuel Pellegrini heeft in een interview met ITV Football bevestigd dat de club geen toekomst ziet in beide spelers en dat de selectie van Manchester City moet inkrimpen om te voldoen aan de Financial Fair Play.

Martin van Geel heeft eerder bij RTV Rijnmond al aangegeven dat de terugkeer van John Guidetti een "serieuze optie is". Ook Bas Dost (VfL Wolfsburg) en Duván Zapata (Napoli) zijn in beeld om de vertrokken Graziano Pellè op te volgen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:17 schreef piet het volgende:

[..]

Ed a.k.a. the Edgeþ@WondermansLOU
Zo. Ik heb ook effe meegedaan aan de 'ik heb het meest verse nieuws omtrent #Guidetti'. Man man man.

Is Onzin dus. weer zo'n grappenmaker
Die was t ook gewoon zat, al dat geneuzel.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Bron: fr12.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Bron: fr12.
Link?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
My bad! Was rijnmond.nl
http://www.rijnmond.nl/sport/13-08-2014/guidetti-mag-weg-bij-manchester-city
MMM
 MMM - woensdag 13 augustus 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Die Kazim heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld in februari, genoten van een lange vakantie en zal dus wel niet fit zijn.. Tevens een lastige jongen, waar beginnen we aan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicklas_Bendtner heeft ook geen contract.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Binnenkort weer meer 'aankopen' ... :-)
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:39 schreef MMM het volgende:
Die Kazim heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld in februari, genoten van een lange vakantie en zal dus wel niet fit zijn.. Tevens een lastige jongen, waar beginnen we aan?
Negen maanden, hoop op flink wat assist, hier en daar een paar doelpunten of negen maanden af en toe een invalbeurtje, gele kaarten, lastig worden en vervolgens door Feyenoord naar 4 maanden op het vliegtuig gezet worden richting Turkije.....
Soms moet je een gokje nemen. :)
michaelvld
 michaelvld - woensdag 13 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
voorlopig heeft feyenoord zelf nog niet over Kazim gesproken, mischien is het wel gewoon onzin
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 13 augustus 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Ga er maar vanuit dat Kazim komt, leuk voor erbij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Shit man, gelukkig hadden we die Kazim net op tijd, Toronto wilde m ook!

...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:
Shit man, gelukkig hadden we die Kazim net op tijd, Toronto wilde m ook!

...
Whahahahha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
k denk dat Feyenoord Kazim-Richards ziet als een stand-in'
Geschreven op 2014-08-13 om 13:37:58 | 33191 keer bekeken | 528 reacties
Feyenoord lijkt zich snel te versterken met Colin Kazim-Richards, aanvaller van Bursaspor. De 27-jarige aanvaller heeft in zijn carriere bij veel verschillende clubs gespeeld. Martijn Krabbedam, journalist van Voetbal International, laat weten dat hij niet weet of Kazim-Richards dé spits is waar Feyenoord het van moet hebben. 'Hij heeft in zijn carriere weinig doelpunten gemaakt, zegt Krabbedam tegenover VI-radio.
'Ik denk dat Feyenoord Kazim-Richards ziet als een stand-in. De speler kan uit de voeten in de spitspositie, maar ook aan de zijkant en zelfs achter de spits, zegt de journalist. 'Hij zal niet heel veel gekost hebben, concludeert Krabbedam. De speler is al bij veel clubs weggestuurd na uitspattingen buiten de club, begrijp ik als ik Turkse collegas spreek. Wel heeft hij veel ervaring, in de Champions League en als international van Turkije.
De Feyenoord-watcher van Voetbal International betwijfeld ook of de geboren Engelsman meteen kan aansluiten bij het eerste van Feyenoord. 'Ik hoor dat hij eigenlijk geen voorbereiding bij zijn club Bursaspor heeft gehad, omdat hij druk bezig was met vakantie-vieren in Amerika. Hij heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld in februari, dus ik weet niet of hij zo kan aansluiten.' zegt hij.
Krabbedam benadrukt dat met de komst van Kazim-Richards de zoektocht naar een spits niet gestaakt is. 'Nee ,dat zeker niet, zegt hij. 'Feyenoord is nog altijd in gesprek met drie spitsen, Guidetti, Dost en Zapata. Eén van die drie spitsen zal ongetwijfeld wel komen.'

Bron Feyenoord Rotterdam app. Vast meer die die hebben neem ik aan?
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:
@Lunatic_News · 50 min.
'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om?
Was ie vergeten dat zijn vliegtuig ging vertrekken, naar Argentinie, voor de finale van San Lorenzo die om 02:15 uur begint. :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:
@Lunatic_News · 50 min.
'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om?
Ze hoorde dat 1 van de fanshops op het terrein niet meer op slot zit, ze zijn samen shirtjes aan het roven...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze hoorde dat 1 van de fanshops op het terrein niet meer op slot zit, ze zijn samen shirtjes aan het roven...
hehe t alarm ging gewoon af.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Nomme JK Kalju 18 - 0 Ambla Vallameeskond
Zit hier niet een leuke spits bij?? :)
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 13 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Vraag me wel af of rutten en de mentaliteit van die kazim een goede combinatie is. Rutten lijkt me
niet bepaald een trainer die zulke jongens het licht kan laten zien en voor zich kan winnen. Koeman was daarentegen wel zo'n type trainer. Maar ik kan het mis hebben?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:11 schreef kakkie21 het volgende:
Vraag me wel af of rutten en de mentaliteit van die kazim een goede combinatie is. Rutten lijkt me
niet bepaald een trainer die zulke jongens het licht kan laten zien en voor zich kan winnen. Koeman was daarentegen wel zo'n type trainer. Maar ik kan het mis hebben?
Ik denk dat je het mis hebt, Fredssje schijnt juist heel goed met dit soort gasten te zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicklas_Bendtner heeft ook geen contract.
ik word gewoon meteen al ingehaald door de realiteit, plus meteen een Feyenoord linkje.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221798

Update 13 augustus 20.57 uur - Dagen Dost definitief geteld door komst verguisde Arsenal-spits
Olympiacos dacht Nicklas Bendtner al zo goed als binnen te hebben, maar de Griekse topclub komt hoogstwaarschijnlijk bedrogen uit. De bij Arsenal verguisde spits is woensdag gearriveerd in Wolfsburg om met VfL Wolfsburg te onderhandelen over de voorwaarden in een contract. Dat melden diverse Duitse media. De komst van Bendtner lijkt voor Bas Dost te betekenen dat hij definitief op zoek kan naar een andere werkgever.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik word gewoon meteen al ingehaald door de realiteit, plus meteen een Feyenoord linkje.

Update 13 augustus 20.57 uur - Dagen Dost definitief geteld door komst verguisde Arsenal-spits
Olympiacos dacht Nicklas Bendtner al zo goed als binnen te hebben, maar de Griekse topclub komt hoogstwaarschijnlijk bedrogen uit. De bij Arsenal verguisde spits is woensdag gearriveerd in Wolfsburg om met VfL Wolfsburg te onderhandelen over de voorwaarden in een contract. Dat melden diverse Duitse media. De komst van Bendtner lijkt voor Bas Dost te betekenen dat hij definitief op zoek kan naar een andere werkgever.
Goed bezig die van Geel, gewoon even geduld hebben.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat Guidetti snel tekend
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/guidetti-mag-weg-bij-manchester-city/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=27416

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
En weer 1. http://m.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/11656/oplossing-voor-verzwakte-aanval-feyenoord-ligt-in-manchester.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Staat nergens dat hij ook daadwerkelijk komt
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 augustus 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Tijd van wishful thinking is in stroomversnelling geraakt.
Wordt wat als het nog een week blijft duren.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Klopt, maar dat heb ik ook niet gezegt hehe?
Maar er lijkt wel beweging in te komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0955100