|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:21 schreef MMM het volgende:Ziyech en Toornstra zijn natuurlijk geweldige spelers, Clasie zal dan wel vertrekken tegen een flinke transfersom. Dat Guidetti 2 miljoen blijft vragen is lachwekkend, als hij niet zakt kiest hij voor geld in plaats van zijn carrière. Ik verwacht ook niet dat dat een eis is van Guidetti, journalisten weten wat die jongen verdient en gaan daar geruchten op schrijven. Geen van de partijen heeft er belang bij om naar buiten te brengen waar de schoen wringt.
Sterker nog, misschien wringt die schoen wel helemaal niet en zien we morgen avond Guidetti, Ziyech en Toornstra wel op de tribune. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:21 schreef moa het volgende:[..] He wat voorspelden we ook al weer allemaal over wat Ziyech zou zeggen over Feyenoord als hij er naar gevraagd werd. T'is toch niet te geloven hé:) |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Onzin, vraag maar aan Barabas. Die ziet zichzelf liever bij 020 en Twente spelen. 'Feyenoord..? Bah!' laf figuur |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Goedemorgen! Ik moet het nog steeds zien gebeuren en geloof nog steeds niet dat Ziyech komt. Wel kut van Clasie... tot zover zijn belofte. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:41 schreef Barabas het volgende:[..] Goedemorgen! Ik moet het nog steeds zien gebeuren en geloof nog steeds niet dat Ziyech komt. Wel kut van Clasie... tot zover zijn belofte. Clasie heeft niks beloofd. Heeft alleen verstandig gezegd dat hij nu met zijn hoofd met Feyenoord bezig is. Als hij had gezegd; ik wil graag weg, dan had hij dat gezeik + fluitconcerten een paar weken moeten aanhoren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:44 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Clasie heeft niks beloofd. Heeft alleen verstandig gezegd dat hij nu met zijn hoofd met Feyenoord bezig is. Als hij had gezegd; ik wil graag weg, dan had hij dat gezeik + fluitconcerten een paar weken moeten aanhoren. Wat je wil... heb wel wat anders gelezen dan jij, blijkbaar... en gehoord ook!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:41 schreef Barabas het volgende:[..] Goedemorgen! Ik moet het nog steeds zien gebeuren en geloof nog steeds niet dat Ziyech komt. Wel kut van Clasie... tot zover zijn belofte. Tuurlijk, eerst zien dan geloven, maar vandaag heeft hij zijn voorkeur al voor Feyenoord uitgesproken volgens TC Tubantia. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het lijkt er iig. op dat Clasie maar zo snel mogelijk moet vertrekken, gaat hij nu niet dan gaat ie volgend jaar toch wel, alleen weet je volgend jaar niet wat je er voor terug kan krijgen en nu weet je dat Ziyech en Toornstra haalbaar zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, en dat valt me een beetje tegen van John, als die op latere termijn op een hoger niveau wilt gaan spelen zoals die destijds eigenlijk min of meer aangaf door bij Man. city te willen slagen, doet ie nu beter wat water bij de wijn. Speelt ie de sterren van de hemel in de eredivisie tegen een iets minder salaris en kan die vervolgens die stap maken die hij zo graag wilt op termijn.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius - Guidetti - Bilal Toornstra - Immers - Ziyech Kongolo - Mathijsen - van Beek - Wilkshire Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Onzin, vraag maar aan Barabas. Die ziet zichzelf liever bij 020 en Twente spelen. 'Feyenoord..? Bah!' Neemt iemand hem serieus dan? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt, en dat valt me een beetje tegen van John, als die op latere termijn op een hoger niveau wilt gaan spelen zoals die destijds eigenlijk min of meer aangaf door bij Man. city te willen slagen, doet ie nu beter wat water bij de wijn. Speelt ie de sterren van de hemel in de eredivisie tegen een iets minder salaris en kan die vervolgens die stap maken die hij zo graag wilt op termijn.. Hij is idd. nog maar 22, 3 jaar bij ons in de spits, 3 schalen en 90 doelpunten, kan hij daarna mooi zijn droomtransfer maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker als je ziet dat je artikelen hier neerzet uit 2006 d:-)))) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: In elk artikel heeft gestaan dat hij graag bij Feyenoord zou blijven, maar als er een mooie/grote club zou komen met een goed bod, hij daar zeker over na zou denken. Je lijkt de bluffer wel, die was ook zo in de veronderstelling dat hij wat beloofd had.
En 'laf figuur'..? HAHAHAHAHA! Kansloze :') |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:58 schreef moa het volgende:[..] Hij is idd. nog maar 22, 3 jaar bij ons in de spits, 3 schalen en 90 doelpunten, kan hij daarna mooi zijn droomtransfer maken. als hij komend seizoen presteert dan mag hij volgend seizoen dik verdienen! Mooie deal toch? Hij moet het toch wel weer laten zien na twee jaar stilstaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:58 schreef moa het volgende:[..] Hij is idd. nog maar 22, 3 jaar bij ons in de spits, 3 schalen en 90 doelpunten, kan hij daarna mooi zijn droomtransfer maken. 3 schalen..moa..(?)
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] In elk artikel heeft gestaan dat hij graag bij Feyenoord zou blijven, maar als er een mooie/grote club zou komen met een goed bod, hij daar zeker over na zou denken. Je lijkt de bluffer wel, die was ook zo in de veronderstelling dat hij wat beloofd had. En 'laf figuur'..? HAHAHAHAHA! Kansloze :') heb nog een sympathiek bericht van je in mijn inbox staan
laf figuur... zeker wel! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ben benieuwd wat Porto wil betalen voor Clasie, als je uitgaat van wat van Geel heeft gezegd dat hij echt niemand meer wil laten gaan dan zou je zeggen minimaal 15 miljoen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Overigens niets zo veranderlijk als de media, Ziyech kan ook makkelijk morgen ineens bij Twente tekenen. Alleen nu het 'gelijk' bij Barabas halen is dan wel leuk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Was dat die waarin ik wenste geen privé berichten van je te ontvangen? Dat is ook de enige, daarna ging er een blok op. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Oh man ik wordt al blij van die kop van em, wat zou het lekker zijn als ie er weer 3 in tikt tegen die neuzen, wat een heerlijke wedstrijd was dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:04 schreef moa het volgende:[..] Oh man ik wordt al blij van die kop van em, wat zou het lekker zijn als ie er weer 3 in tikt tegen die neuzen, wat een heerlijke wedstrijd was dat. d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:04 schreef Bosifyable het volgende:[..] Was dat die waarin ik wenste geen privé berichten van je te ontvangen? Dat is ook de enige, daarna ging er een blok op. onbeschoft figuur, wat je ook zegt of schrijft, je bent gewoon te ver gegaan |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:04 schreef moa het volgende:[..] Oh man ik wordt al blij van die kop van em, wat zou het lekker zijn als ie er weer 3 in tikt tegen die neuzen, wat een heerlijke wedstrijd was dat. Hij heeft gewoon een echte Feyenoord kop!! Past perfect bij de gehele club! Het risico meer dan waard wat mij betreft, en voor hem opnieuw een podium...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Felbm -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:03 schreef Bosifyable het volgende:Overigens niets zo veranderlijk als de media, Ziyech kan ook makkelijk morgen ineens bij Twente tekenen. Alleen nu het 'gelijk' bij Barabas halen is dan wel leuk. Het ging mij even om wat spelers zeggen over mogelijke toekomstige broodheren, spelers hebben tegenwoordig gewoon weinig voorkeur voor een club. Als je zoals Ziyech of Toornstra bij Heerenveen of Utrecht zit dan wil je ALTIJD naar Feyenoord, Ajax of PSV. Dus zelfs als je al een voorkeur voor Feyenoord hebt dan hou je die wel voor je want voor hetzelfde geld staat PSV volgend jaar op de stoep. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahaha, donderstraal toch een eind op joh. 'Dat je doodvalt met je arrogante praat.' Dat was het bericht. Ik word nog onvriendelijker toegesproken door de vakkenvullers bij lokale Lidl.
Jankert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Flauw hoor, ik krijg nooit haat PM's, en ik doe nog wel zo mijn best. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:07 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hahaha, donderstraal toch een eind op joh. 'Dat je doodvalt met je arrogante praat.' Dat was het bericht. Ik word nog onvriendelijker toegesproken door de vakkenvullers bij lokale Lidl. Jankert. Koop dan, Koop dan! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:06 schreef moa het volgende:[..] Het ging mij even om wat spelers zeggen over mogelijke toekomstige broodheren, spelers hebben tegenwoordig gewoon weinig voorkeur voor een club. Als je zoals Ziyech of Toornstra bij Heerenveen of Utrecht zit dan wil je ALTIJD naar Feyenoord, Ajax of PSV. Dus zelfs als je al een voorkeur voor Feyenoord hebt dan hou je die wel voor je want voor hetzelfde geld staat PSV volgend jaar op de stoep. dus je zegt eigenlijk dat hij een beetje dom is geweest? (Ziyech) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:07 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hahaha, donderstraal toch een eind op joh. 'Dat je doodvalt met je arrogante praat.' Dat was het bericht. Ik word nog onvriendelijker toegesproken door de vakkenvullers bij lokale Lidl. Jankert. wat je wil joh... pleefiguur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nu Drenthe nog binnen halen ipv Marhijsen en Hahn eens op doel proberen (met die laatste wil ik lijdensweg een beetje tegemoet komen..) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan Toornstra ook op 6? Overigens denk ik niet dat ze allebei komen,al hoop ik het wel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nu Drenthe nog binnen halen ipv Marhijsen en Hahn eens op doel proberen (met die laatste wil ik lijdensweg een beetje tegemoet komen..) Wat zie je toch in Drenthe? Volgens mij is het vragen om problemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou niet meer zeiken he..d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nu Drenthe nog binnen halen ipv Marhijsen en Hahn eens op doel proberen (met die laatste wil ik lijdensweg een beetje tegemoet komen..) Vilalba linksback misschien? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Zou van Geel weten waar het legioen op hoopt? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: DUDE.. ik ga het niet 100 keer uitleggen, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan kan ie altijd nog gaan vakken vullen bij de Lidl.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nu Drenthe nog binnen halen ipv Marhijsen en Hahn eens op doel proberen (met die laatste wil ik lijdensweg een beetje tegemoet komen..) Hehe ja maar Hahn moet het wel verdienen he, je kan hem er moeilijk inzetten zolang Mulder naar behoren speelt. (Ook al houden wij ons hart vast) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: DUDE that was a joke! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Van jou niks, ik maak slechts een plagerige opmerking en vervolgens trek je er een oude PB bij en noemt me een laf figuur. Dus de vraag is wat jij nou eigenlijk wil bereiken?
Overigens ben ik het/je alweer beu, dus een reactie is niet nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:12 schreef moa het volgende:[..] Hehe ja maar Hahn moet het wel verdienen he, je kan hem er moeilijk inzetten zolang Mulder naar behoren speelt. (Ook al houden wij ons hart vast) Ik zou wel eens willen weten van Fred waarom hij niet voor Hahn kiest maar aan Mulder vasthoud. Hahn moet wel slechter zijn dan Erwin toch lijkt me.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Goede positie voor hem. |
|
|
|