BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

DUDE that was a joke!
check
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:03 schreef moa het volgende:
Ben benieuwd wat Porto wil betalen voor Clasie, als je uitgaat van wat van Geel heeft gezegd dat hij echt niemand meer wil laten gaan dan zou je zeggen minimaal 15 miljoen.
Krabbendam tettert net dat porto financieel niet erg sterk staat en dat ze weinig middelen hebben om Clasie binnen te halen. Staat wel haaks op eerdere berichtgevingen dat ze vol voor. Clasie willen gaan..

Martijn Krabbendam @Mkrabby
Volgen
Probleem met #Porto is dat die club minder rijk is dan het lijkt. Onderhandelingen met Martins Indi verliepen ook moeizaam.
10:44 - 14 augustus 2014
6 RETWEETS BeantwoordenRetweetenToevoegen aan favorieten
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Van jou niks, ik maak slechts een plagerige opmerking en vervolgens trek je er een oude PB bij en noemt me een laf figuur. Dus de vraag is wat jij nou eigenlijk wil bereiken?

Overigens ben ik het/je alweer beu, dus een reactie is niet nodig.
jij bent zeer lomp bot en onfatsoenlijk en nou heb ik het gedaan? gozer, je bent veel te ver gegaan

en je afsluiting is precies zoals je opereert: de ander geen ruimte meer laten omdat jij degene bent die fout zit. En behoorlijk fout ook nog eens! Laf gedrag noemen ze dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Barabas --
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - donderdag 14 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 10:57 schreef moa het volgende:
Boetius - Guidetti - Bilal
Toornstra - Immers - Ziyech
Kongolo - Mathijsen - van Beek - Wilkshire
Mulder
Liever Vilhena voor Immers
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:18 schreef ishhhf1223DD het volgende:

[..]

Ja inderdaad..
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Krabbendam tettert net dat porto financieel niet erg sterk staat en dat ze weinig middelen hebben om Clasie binnen te halen. Staat wel haaks op eerdere berichtgevingen dat ze vol voor. Clasie willen gaan..

Martijn Krabbendam @Mkrabby
Volgen
Probleem met #Porto is dat die club minder rijk is dan het lijkt. Onderhandelingen met Martins Indi verliepen ook moeizaam.
10:44 - 14 augustus 2014
6 RETWEETS BeantwoordenRetweetenToevoegen aan favorieten
Wel knap dat hij dat weet... volgens mij kletst die gozer vaak uit zijn nek... maar van mij mag Clasie blijven....
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen weten van Fred waarom hij niet voor Hahn kiest maar aan Mulder vasthoud. Hahn moet wel slechter zijn dan Erwin toch lijkt me..
Op de training zal Mulder het wel goed doen gok ik, daarnaast zijn Mulder zijn statistieken eigenlijk best wel goed, hij heeft gewoon niet de uitstraling dat hij de baas is in de 16.

In 117 eredivisie wedstrijden heeft hij iig. 126 doelpunten tegen gekregen 1,07 per wedstrijd, op zich is dat helemaal niet slecht. In die wedstrijden heeft hij 41 keer de 0 gehouden. Dat is in 35% van de wedstrijden, in 35% van de wedstrijden hebben we dus genoeg aan 1 doelpunt om te winnen.

Nu kunnen de critici zich nog afvragen of deze statistieken dankzij of ondanks Mulder zijn, feit blijft dat hij al 4 seizoenen de eerste doelman is en dat Rutten er net een paar weken is, dat hij een speler die al 4 jaar basis staat eerst wel eens in actie wil zien lijkt me logisch.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wel knap dat hij dat weet... volgens mij kletst die gozer vaak uit zijn nek... maar van mij mag Clasie blijven....
Achter Porto zit wel die Doyen sports die vrijwel elke aankoop financiert.
G-child
 G-child - donderdag 14 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen weten van Fred waarom hij niet voor Hahn kiest maar aan Mulder vasthoud. Hahn moet wel slechter zijn dan Erwin toch lijkt me..
Lijkt me dat je die conclusie pas kan trekken als je Hahn een kans geeft in het goal. Kan me niet vootstellen dat Hahn op de training meer tijdrekt dan Mulder en onzekerder overkomt!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Tuurlijk mag Clasie blijven, maar het blijkt er meer en meer op dat ie zelf wegwilt. En het liefst naar Porto vermoed ik. Misschien ook de reden dat ie tegen die premier league clubs nee heeft gezegd omdat ie al met Porto in zijn hoofd loopt..
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:20 schreef moa het volgende:

[..]

Op de training zal Mulder het wel goed doen gok ik, daarnaast zijn Mulder zijn statistieken eigenlijk best wel goed, hij heeft gewoon niet de uitstraling dat hij de baas is in de 16.

In 117 eredivisie wedstrijden heeft hij iig. 126 doelpunten tegen gekregen 1,07 per wedstrijd, op zich is dat helemaal niet slecht. In die wedstrijden heeft hij 41 keer de 0 gehouden. Dat is in 35% van de wedstrijden, in 35% van de wedstrijden hebben we dus genoeg aan 1 doelpunt om te winnen.

Nu kunnen de critici zich nog afvragen of deze statistieken dankzij of ondanks Mulder zijn, feit blijft dat hij al 4 seizoenen de eerste doelman is en dat Rutten er net een paar weken is, dat hij een speler die al 4 jaar basis staat eerst wel eens in actie wil zien lijkt me logisch.
Misschien is Hahn de mindere gebleken?

Zou op zich al een klein drama zijn.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:18 schreef ishhhf1223DD het volgende:

[..]

Qua voetbal wel idd. maar je levert dan wel doelpunten in. in een opstelling zoals ik die maakte kan je er van uit gaan dat je 3 middenvelders hebt die elk rond de 10 doelpunten maken, Boetius mag je rond de 10 van verwachten en Bilal ook. Hou je Guidetti nog over waarvan je er 25 mag verwachten als ie zijn oude vorm heeft. Zit je op een doelpunten productie van 75 doelpunten. Moet genoeg zijn om mee te doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:20 schreef moa het volgende:

[..]

Statistieken zijn zeker aardig. Maar Fred heeft de afgelopen 4 jaar Mulder al aan het werk gezien..
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk mag Clasie blijven, maar het blijkt er meer en meer op dat ie zelf wegwilt. En het liefst naar Porto vermoed ik. Misschien ook de reden dat ie tegen die premier league clubs nee heeft gezegd omdat ie al met Porto in zijn hoofd loopt..
het ziet er wel naar uit dat hij gaat ja.... Lekker weer daar!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:21 schreef G-child het volgende:

[..]

Lijkt me dat je die conclusie pas kan trekken als je Hahn een kans geeft in het goal. Kan me niet vootstellen dat Hahn op de training meer tijdrekt dan Mulder en onzekerder overkomt!
Dat kan ik me ook niet voorstellen..
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Misschien is Hahn de mindere gebleken?

Zou op zich al een klein drama zijn.
Kan ook, maar ik denk dat weinig trainers het aandurven een keeper die al 4 jaar basis is er in zijn eerste eredivisie wedstrijd naast te zetten. Bij een keeper betekend dat meestal een transfer. Tenzij je aankoop een van der Sar is ofzo natuurlijk.
G-child
 G-child - donderdag 14 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Immers gaat er geen 10 maken, niet zolang er geen balvaste spits om hem heen staat. Kansen zelf creeren kan hij niet. Kansen afmaken ook ondermaats!
Vilhena heeft volgens mij op 10 eerder direct er 2 ingelegd. Ben nog steeds van mening dat je Achabhar een kans op 10 moet geven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:22 schreef moa het volgende:

[..]

Qua voetbal wel idd. maar je levert dan wel doelpunten in. in een opstelling zoals ik die maakte kan je er van uit gaan dat je 3 middenvelders hebt die elk rond de 10 doelpunten maken, Boetius mag je rond de 10 van verwachten en Bilal ook. Hou je Guidetti nog over waarvan je er 25 mag verwachten als ie zijn oude vorm heeft. Zit je op een doelpunten productie van 75 doelpunten. Moet genoeg zijn om mee te doen.
m1nxbcgatano.jpg
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:21 schreef G-child het volgende:

[..]

Tijdrekken is wel gunstig als je voorstaat, Mulder heeft in zijn beginjaren wel geleerd dat met een gatenkaas voor hem het niet verstandig is de bal weer snel in het spel te brengen.
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:23 schreef moa het volgende:

[..]

Kan ook, maar ik denk dat weinig trainers het aandurven een keeper die al 4 jaar basis is er in zijn eerste eredivisie wedstrijd naast te zetten. Bij een keeper betekend dat meestal een transfer. Tenzij je aankoop een van der Sar is ofzo natuurlijk.
Dat zal het wel zijn, want als die Hahn niet beter is dan zitten we mooi met de gebakken peren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:25 schreef moa het volgende:

[..]

Tijdrekken is wel gunstig als je voorstaat, Mulder heeft in zijn beginjaren wel geleerd dat met een gatenkaas voor hem het niet verstandig is de bal weer snel in het spel te brengen.
Tijdrekken is niet gunstig als je achterstaat en daar heb ik bij Erwin ook genoeg voorbeelden van gezien..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

jij bent zeer lomp bot en onfatsoenlijk en nou heb ik het gedaan? gozer, je bent veel te ver gegaan

en je afsluiting is precies zoals je opereert: de ander geen ruimte meer laten omdat jij degene bent die fout zit. En behoorlijk fout ook nog eens!
Schattig hoor.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:25 schreef G-child het volgende:
Immers gaat er geen 10 maken, niet zolang er geen balvaste spits om hem heen staat. Kansen zelf creeren kan hij niet. Kansen afmaken ook ondermaats!
Vilhena heeft volgens mij op 10 eerder direct er 2 ingelegd. Ben nog steeds van mening dat je Achabhar een kans op 10 moet geven.
Achabar heeft nog niks laten zien, die moet eerst maar eens vanaf de bank zijn kansen afwachten, vond hem in eerste duel van de beloften wel goed trouwens. Immers maakte er afgelopen 2 seizoenen 24 doelpunten, ook bij Ado maakte hij ze makkelijk. Die jongen heeft wel een neusje voor de afvallende bal en staat vaak op de goede plek.

Als Immers een wat beter schot had gehad had hij er nog veel meer gemaakt.
G-child
 G-child - donderdag 14 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:25 schreef moa het volgende:

[..]

Zeker als je voorstaat. Niet vanaf de 20ste minuut. Hiernaast is het tempo via Mulder direct uit het spel.
En tempo is hetgeen wat veelal mist in ons spel.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tijdrekken is niet gunstig als je achterstaat en daar heb ik bij Erwin ook genoeg voorbeelden van gezien..
Daarom zeg ik ook als je voorstaat :P
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:23 schreef moa het volgende:

[..]

Schaken speelt zo ongeveer toch ook al 4 jaar in de basis..(das dan wel geen keeper natuurlijk)..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 augustus 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:27 schreef G-child het volgende:

[..]

Zeker als je voorstaat. Niet vanaf de 20ste minuut. Hiernaast is het tempo via Mulder direct uit het spel.
Zeer ergerlijk. Gebrek aan tempo, en dat tijdrekken van Mulder.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef moa het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook als je voorstaat :P
Moet je weer een pb d:-(
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:27 schreef G-child het volgende:

[..]

20ste minuut is wat vroeg idd. maar vanaf de 50e heb ik er weinig problemen mee.

Natuurlijk zien we allemaal liever een mooie wedstrijd met 90 minuten aanvallend voetbal, helaas zijn de regels van het hedendaagse topvoetbal zo dat je dan vrijwel altijd in het mes rent. Aan het eind van de dag gaat het toch om die 3 punten.
G-child
 G-child - donderdag 14 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:27 schreef moa het volgende:

[..]

Achabar heeft nog niks laten zien, die moet eerst maar eens vanaf de bank zijn kansen afwachten, vond hem in eerste duel van de beloften wel goed trouwens. Immers maakte er afgelopen 2 seizoenen 24 doelpunten, ook bij Ado maakte hij ze makkelijk. Die jongen heeft wel een neusje voor de afvallende bal en staat vaak op de goede plek.

Als Immers een wat beter schot had gehad had hij er nog veel meer gemaakt.
Zonder kans kan je weinig laten zien. Vond hem in de oefenpotjes best goed spelen. Vergeet de kansen niet die Immers om zeep heeft geholpen in belangrijke wedstrijden. M.i heeft Immers zn kans gehad en is hij niet van meerwaarde voor dit team.
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Schattig hoor.
sure gozer... je kunt me wat
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schaken speelt zo ongeveer toch ook al 4 jaar in de basis..(das dan wel geen keeper natuurlijk)..
Precies die is wat makkelijker te vervangen, een positie waarop sowieso makkelijk gerouleerd kan worden. De buitenspelers hebben maar een beperkte rol in de opbouw natuurlijk, en het is een typische positie waar de trainer makkelijk kan wisselen om voor een verassing te zorgen zonder dat de rest van het elftal anders moet gaan staan.
G-child
 G-child - donderdag 14 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:29 schreef moa het volgende:

[..]

20ste minuut is wat vroeg idd. maar vanaf de 50e heb ik er weinig problemen mee.

Natuurlijk zien we allemaal liever een mooie wedstrijd met 90 minuten aanvallend voetbal, helaas zijn de regels van het hedendaagse topvoetbal zo dat je dan vrijwel altijd in het mes rent. Aan het eind van de dag gaat het toch om die 3 punten.
Haha, gelukkig kijk of speel ik samen met jou geen voetbal. Het gebeurd feyenoord teveel dat we voor staan, niet uitbouwen en de laatste 15 min met knikkende knieen overleven. M.i onnodig als je gewoon een goaltje extra moet maken.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet je weer een pb d:-(
CryPleaseNo.gif
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 11:33   quote  deeplink  
als je Ziyech en Toornstra haalt zal dat ten koste gaan van Vilhena, verder zal je voor wat meer snelheid achterin moeten zorgen want Mathijssen gaat dat echt niet trekken zonder verdedigende middenvelder voor zich.
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Zonder nou al te veel afbreuk aan de prestaties van Schaken te willen doen; is hij niet te matig voor wat we beogen? Beetje een blind paard af en toe...
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:30 schreef G-child het volgende:

[..]

Zonder kans kan je weinig laten zien. Vond hem in de oefenpotjes best goed spelen. Vergeet de kansen niet die Immers om zeep heeft geholpen in belangrijke wedstrijden. M.i heeft Immers zn kans gehad en is hij niet van meerwaarde voor dit team.
Immers is wel degelijk belangrijk voor dit Feyenoord hoor, 1 van de meest onderschatte spelers aan onze kant. Natuurlijk is hij voetballend niet helemaal wat je er van hoopt of verwacht, maar hij knapt ontzettend veel vuil werk op en pakt regelmatig een doelpuntje mee.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:31 schreef moa het volgende:

[..]

Precies die is wat makkelijker te vervangen, een positie waarop sowieso makkelijk gerouleerd kan worden. De buitenspelers hebben maar een beperkte rol in de opbouw natuurlijk, en het is een typische positie waar de trainer makkelijk kan wisselen om voor een verassing te zorgen zonder dat de rest van het elftal anders moet gaan staan.
Das waar..
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:32 schreef G-child het volgende:

[..]

Haha, gelukkig kijk of speel ik samen met jou geen voetbal. Het gebeurd feyenoord teveel dat we voor staan, niet uitbouwen en de laatste 15 min met knikkende knieen overleven. M.i onnodig als je gewoon een goaltje extra moet maken.
dat van die laatste 15 min moet er wat mij betreft echt uit dit seizoen... kan me daar behoorlijk over opwinden. Is meestal helemaal niet nodig.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:32 schreef G-child het volgende:

[..]

Dat gebeurd helaas vaak ook ja, er is ook niet 1 kant en klare oplossing voor elke wedstrijd, soms is uitspelen beter, soms is druk zetten beter. Toch vind ik dat als je in de 50e minuut tegen een Zwolle ofzo 2-0 voorstaat dat je best wat gas terug kan nemen, iig. die 0 vasthouden en loeren op de 3-0.
beuk
 beuk - donderdag 14 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Lees net op AD dat PSV als alternatief Gudelj op het oog heeft maar die moet 9 miljoen kosten. Als dat ventje al 9 mil kost ben ik erg benieuwd naar de prijs voor Clasie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
als je Ziyech en Toornstra haalt zal dat ten koste gaan van Vilhena, verder zal je voor wat meer snelheid achterin moeten zorgen want Mathijssen gaat dat echt niet trekken zonder verdedigende middenvelder voor zich.
Immers
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:34 schreef moa het volgende:

[..]

Immers is wel degelijk belangrijk voor dit Feyenoord hoor, 1 van de meest onderschatte spelers aan onze kant. Natuurlijk is hij voetballend niet helemaal wat je er van hoopt of verwacht, maar hij knapt ontzettend veel vuil werk op en pakt regelmatig een doelpuntje mee.
eens! helemaal als Clasie vertrekt dan lever je een hoop strijdlust op het middenveld in.
Ziyech of Toornstra zie ik niet de nieuwe Bosvelt worden. Voetbal technisch heb je met Ziyech, Toornstra en Vilhena misschien wel het beste middenveld van Nederland maar de balans is wel zoek dan, dus kan je niet over een soeler als Immers of Vormer om
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:39 schreef beuk het volgende:
Lees net op AD dat PSV als alternatief Gudelj op het oog heeft maar die moet 9 miljoen kosten. Als dat ventje al 9 mil kost ben ik erg benieuwd naar de prijs voor Clasie
Vind Gudelj wel een ontzettend goede speler hoor, échte klasbak veel power. Had van mij ook wel naar Feyenoord mogen komen, 9 miljoen is idd. wel wat overdreven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Toorn stra is ook wel een vechter hoor.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
Dat is niet erg toch, moet Vilhena maar gewoon wat harder zijn best doen, Feyenoord is een topclub geen voetbalschool.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:50 schreef moa het volgende:

[..]

Dat is niet erg toch, moet Vilhena maar gewoon wat harder zijn best doen, Feyenoord is een topclub geen voetbalschool.
zeker maar dan gooi je dus je "eigen jeugd" filosofie overboord
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

eens! helemaal als Clasie vertrekt dan lever je een hoop strijdlust op het middenveld in.
Ziyech of Toornstra zie ik niet de nieuwe Bosvelt worden. Voetbal technisch heb je met Ziyech, Toornstra en Vilhena misschien wel het beste middenveld van Nederland maar de balans is wel zoek dan, dus kan je niet over een soeler als Immers of Vormer om
Ben het helemaal met je eens wat betreft voetbal technisch enzo hoor, maar denk dat Immers en Toornstra zeker hetzelfde kunnen brengen als Clasie wat betreft vechtlust.

Als je een middenveld hebt met bijvoorbeeld Ziyech Vilhena en Toornstra in de basis zou ik Vormer en Immers er zéker bij houden. In europa zal je wedstrijden spelen waar je misschien meer hebt aan power van Immers en minder aan techniek van Ziyech. Bovendien moet je wat opties overhouden als er spelers geblesseerd raken en als een wedstrijd een keer vraagt om een omschakeling naar 4-4-2
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zeker maar dan gooi je dus je "eigen jeugd" filosofie overboord
Nee dat vind ik niet, onze selectie bestaat voor 75% uit eigen jeugd en die krijgen allemaal een kans in het eerste ALS ze goed genoeg zijn. Feyenoord moet een niveau nastreven waarbij we regelmatig kampioen kunnen worden en hopelijk af en toe in Europa wat potten kunnen breken. Als onze eigen jeugd goed genoeg is dan is dat perfect, maar wat we niet kunnen opleiden (Pelle, Guidetti) moeten we gewoon kopen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:55 schreef moa het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet, onze selectie bestaat voor 75% uit eigen jeugd en die krijgen allemaal een kans in het eerste ALS ze goed genoeg zijn. Feyenoord moet een niveau nastreven waarbij we regelmatig kampioen kunnen worden en hopelijk af en toe in Europa wat potten kunnen breken. Als onze eigen jeugd goed genoeg is dan is dat perfect, maar wat we niet kunnen opleiden (Pelle, Guidetti) moeten we gewoon kopen.
oke

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0920410