|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:als je Ziyech en Toornstra haalt zal dat ten koste gaan van Vilhena, verder zal je voor wat meer snelheid achterin moeten zorgen want Mathijssen gaat dat echt niet trekken zonder verdedigende middenvelder voor zich. dat zou jammer zijn want Vilhena kan geweldig voetballen vind ik |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan moet ie dat laten zien, dan krijgt ie zijn kans wel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Afgelopen zondagavond is door de presentator van het televisieprogramma FC Rijnmond gemeld dat speler Wesley Verhoek van Feyenoord vijf kilo te zwaar zou zijn. Wij (Pro Football International) wensen te benadrukken dat dit complete onzin is en dat alle officiële onderzoeken van Feyenoord hebben uitgewezen dat Wesley Verhoek geen enkel overgewicht heeft of heeft gehad.
De onderzoeken hebben ook uitgewezen dat Wesley Verhoek vanaf de eerste trainingsdag tot en met heden zelfs onder de vereiste percentages zit. Wij betreuren het ten zeerste dat de speler Wesley Verhoek door dit soort onwaarheden onnodig wordt beschadigd. Pro Football zal RTV Rijnmond dan ook om rectificatie verzoeken. Dost, Guidetti, Zapata blijf maar thuis... Verhoek is dankzij Sonja Bakker weer op gewicht! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:34 schreef moa het volgende:[..] Immers is wel degelijk belangrijk voor dit Feyenoord hoor, 1 van de meest onderschatte spelers aan onze kant. Natuurlijk is hij voetballend niet helemaal wat je er van hoopt of verwacht, maar hij knapt ontzettend veel vuil werk op en pakt regelmatig een doelpuntje mee. Een 10 moet geen vuil werk opknappen, en hiernaast loopt Immers veelal achter de bal aan zonder deze te veroveren Lopen om te lopen is onzinnig, druk zetten doe je als collectief, niet als een blind paard die iets te compenseren heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:02 schreef G-child het volgende:[..] Een 10 moet geen vuil werk opknappen, en hiernaast loopt Immers veelal achter de bal aan zonder deze te veroveren Lopen om te lopen is onzinnig, druk zetten doe je als collectief, niet als een blind paard die iets te compenseren heeft. Dat collectieve aanjagen is een probleem van het hele team, dat niet het hele team jaagt kan je niet 1 speler aanrekenen. Clasie en Vilhena zouden er beter een voorbeeld aan kunnen nemen in plaats van laatste man te spelen met Mathijsen en van Beek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 14-08-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) Totaal: € 47.000.000 =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 3.000.000 (+500.000) Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 750.000 (+250.000) Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
VERDEDIGING
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 (+2.500.000) Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 (-500.000) Luke Wilkshire __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 (-500.000) Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 (+250.000) Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 300.000 (+150.000) Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 250.000 (+150.000) Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 8.000.000 (+1.000.000) Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 5.000.000 (+1.500.000) Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 (+500.000) Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.250.000 (+125.000) Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
AANVAL
Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 5.000.000 (+1.500.000) Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.500.000 (+2.750.000) Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.500.000 (+750.000) Colin Kazim Richards ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 (-250.000) Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 800.000 (+400.000) Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 (-250.000) Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 300.000 (-200.000) Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 // WillemII
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
--------- :)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Bas Dost _________________ >> Wolfsburg, opvolger Pelle? € 5.000.000 Hector Villalba __________ >> San Lorenzo, Gerucht. € 3.600.000 Jelle Vossen _____________ >> KRC Genk, Gerucht. € 5.000.000 Duvan Zapata _____________ >> SSC Napoli, Gerucht. € 6.500.000 Jens Toornstra ___________ >> FC Utrecht, Gerucht. € 4.000.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // voor € 10.000.000 verkocht >> Southamton Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 // voor € 7.700.000 verkcht >> FC Porto Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // voor € 7.500.000 verkocht >> Newcastle United Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // voor € 8.500.000 verkocht >> Lazio Roma
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd ) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Was Gehuurd)
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 // Transfervrij Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 600.000 // Transfervrij Luke Wilkshire __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 // Transfervrij Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 750.000 // Gekocht: € 3.500.000
** Duvan Zapata toegevoegd aan geruchten. ** Jens Toornstra toegevoegd aan geruchten. ** Transferwaardes geupdate. ** Kazim toegevoegd aan selectie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kazim maar vast toegevoegd aan de selectie, dat zal inmiddels toch wel rond zijn? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik vind het nogal frappant dat iemand die zich op een forum gedraagt als het mannetje dat het allemaal beter weet (en dat nog duidelijk in zijn woordkeuze laat merken ook) zich in zo'n slachtofferrol weet te wurmen. Begint een beetje aandoenlijk te worden. Of triest, wat je wil. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
@Barabas&Bosi
Zonder partij te kiezen, kunnen jullie dit niet via PM of een ander topic uitvechten? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:46 schreef hotjumper het volgende:[..] eens! helemaal als Clasie vertrekt dan lever je een hoop strijdlust op het middenveld in. Ziyech of Toornstra zie ik niet de nieuwe Bosvelt worden. Voetbal technisch heb je met Ziyech, Toornstra en Vilhena misschien wel het beste middenveld van Nederland maar de balans is wel zoek dan, dus kan je niet over een soeler als Immers of Vormer om Toornstra is van de drie dan nog het meest een bikkelaar, maar ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld Bosvelt idd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hoeft niet, is klaar vanaf nu. Ik heb geen problemen met hem verder, dus zal wel goed wezen.
Verder met transfers! En geruchten! Officeel of niet..! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het zijn al jaren de zelfde gasten die zich hier als opper Haan gedragen. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Zo het is al een tijdje rustig : lunchtijd ? Kom op Bosi , prof. Barabas . Op you tube leuke filmpjes van Gerard Cox oa , ajax is dood . Gisteren mijn vrouw mee geplaagd . Maak je niet zo druk of spelen jullie NEP . Glimlach is op z,n plaats dan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:02 schreef G-child het volgende:[..] Een 10 moet geen vuil werk opknappen, en hiernaast loopt Immers veelal achter de bal aan zonder deze te veroveren Lopen om te lopen is onzinnig, druk zetten doe je als collectief, niet als een blind paard die iets te compenseren heeft. Immers is juist vaak effectief bij het onderbreken van de aanval van de tegenstanders, Pelle, Boetius en Schaken deden weinig aan vroeg afjagen van de tegenstander dus moest Immers dit vaak doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: precies.
Dat willen we graag zo houden.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Immers is juist vaak effectief bij het onderbreken van de aanval van de tegenstanders, Pelle, Boetius en Schaken deden weinig aan vroeg afjagen van de tegenstander dus moest Immers dit vaak doen. tijd dat iemand ze dat gaat leren, MET ZIJN ALLEN druk zetten naar voren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal eens een paar topics aanmaken van de nieuwe geruchten, want ik verlies het overzicht af en toe. Denk ik dat we het over Toornstra hebben blijkt het Ziyech te moeten zijn of andersom.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:04 schreef moa het volgende:[..] Dat collectieve aanjagen is een probleem van het hele team, dat niet het hele team jaagt kan je niet 1 speler aanrekenen. Clasie en Vilhena zouden er beter een voorbeeld aan kunnen nemen in plaats van laatste man te spelen met Mathijsen en van Beek. Ik reken het Immers zeker niet aan, heb geen haat richting hem. Hij is alleen niet goed genoeg, jammer alleen dat er nog steeds gedacht wordt dat een 10 het vuile werk moet opknappen. Met twee spitsen misschien maar zeker niet in een 4-3-3, 3-5-2. Een 10 moet tussen linies spelen en een ondersteuning/aanvoerpunt zijn van de spits, niet van Clasie en Vilhena. Dat is miss ook de reden waarom we zo belachelijk ver terug zakken wanneer we voor staan. Alleen maar werken en vergeten op balbezit te spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:12 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik vind het nogal frappant dat iemand die zich op een forum gedraagt als het mannetje dat het allemaal beter weet (en dat nog duidelijk in zijn woordkeuze laat merken ook) zich in zo'n slachtofferrol weet te wurmen. Begint een beetje aandoenlijk te worden. Of triest, wat je wil. je bent gewoon een verschrikkelijk onbeschoft persoon
je probeert jezelf hier vrij te pleiten van je eigen wangedrag
als je het niet met iemand eens bent dan hoef je niet op die manier met iemand om te gaan |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: je hebt gelijk, ik zal er nu mee stoppen, maar zulk wanstaltig gedrag hoef ik niet te pikken |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: of is hij ook al te zwaar? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:28 schreef Barabas het volgende:[..] je bent gewoon een verschrikkelijk onbeschoft persoon je probeert jezelf hier vrij te pleiten van je eigen wangedrag als je het niet met iemand eens bent dan hoef je niet op die manier met iemand om te gaan Kusje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr zitten hier een paar de autoritah niet te respectah. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: moet ik dat opvatten als een excuus?
is wel karig hoor... een pijpbeurt of lange tongzoen zou meer op zijn plaats zijn...
allebei hoeft niet hoor. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:17 schreef G-child het volgende:[..] Ik reken het Immers zeker niet aan, heb geen haat richting hem. Hij is alleen niet goed genoeg, jammer alleen dat er nog steeds gedacht wordt dat een 10 het vuile werk moet opknappen. Met twee spitsen misschien maar zeker niet in een 4-3-3, 3-5-2. Een 10 moet tussen linies spelen en een ondersteuning/aanvoerpunt zijn van de spits, niet van Clasie en Vilhena. Dat is miss ook de reden waarom we zo belachelijk ver terug zakken wanneer we voor staan. Alleen maar werken en vergeten op balbezit te spelen. Ik vind dat je met 11 man moet verdedigen en aanvallen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: beste idee van vandaag! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:13 schreef Bosifyable het volgende:[..] Toornstra is van de drie dan nog het meest een bikkelaar, maar ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld Bosvelt idd. Als Clasie zou vertrekken dan had ik wel Davy Propper van Vitesse willen hebben |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:35 schreef Barabas het volgende:[..] moet ik dat opvatten als een excuus? is wel karig hoor... een pijpbeurt of lange tongzoen zou meer op zijn plaats zijn... allebei hoeft niet hoor. Excuus is geenszins van toepassing.
Nogmaals, ik heb geen problemen met jou. Jij blijkbaar wel met mij.
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Fc. Porto bezit weinig geld om Clasie binnen te halen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:58 schreef Bosifyable het volgende:[..] Excuus is geenszins van toepassing. Nogmaals, ik heb geen problemen met jou. Jij blijkbaar wel met mij. [ filmpje ] laf en onbeschoft gedrag.... Ja, daar heb ik een probleem mee. Laag figuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jezus, krijg een leven man. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: mocht je z'n piemeltje niet zien op de kleuterschool ofzo? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als jullie nog langer over piemeltjes praten ga ik naar het viva forum, doe dit via pm allemaal alsjeblieft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal iedereen een plezier doen en ermee kappen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door moa -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: met over piemels praten? Graag! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
'Ook Udinese wil Feyenoord-doelwit vastleggen' Duvan Zapata staat nog altijd op het lijstje van Feyenoord als mogelijke opvolger van Graziano Pelle. Ook Torino is geïnteresseerd in de diensten van de Colombiaan, en daar is nu nog een geïnteresseerde club bijgekomen. Udinese wil de aanvaller ook graag overnemen van de club uit Naples. De toekomst van Zapata bij Napoli zal afhangen van het resultaat dat Napoli neerzet in de wedstrijd in de voorronde van de Champions League tegen Athletic Bilbao. (La Gazzetta Dello Sport) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahahaha! Aangenaam..!
Kusje op je kruin. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Omroep Friesland, quote Heerenveen: totaal geen kontakt geweest tussen ons en Twente of Feijenoord!!!! Puur onzin. |
|
|
|
|
point
|
|
|
quote: zou het aankopen van toornstra ook niet een beetje zonde zijn als je het grootste talent van de a1 van afgelopen seizoen op de bank hebt zitten. zou dit zijn ontwikkeling ook niet wat in de weg staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt op het forum op de Ukraine en ISIS ineen wat een haat |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat wou ik net tegen jou zeggen hahaha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mogge. Vers bloed er bij VRIENDEN? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Inderdaad, ophouden nu allemaal, 18.00 orgy in het maasgebouw, entree 5 euro. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Lees ik dat nou goed? Troeven we fc Germany af met Ziyech EN Toornstra? Zeker nog niks officieel? Klinkt me ieder geval als muziek in de oren. Als er dan nog een goeie spits bij komt heb ik echt wel volle vertrouwen er in, dan is de selectie weer prima en kunnen we gewoon weer meedraaien om de titel! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Je leest het goed, en het is nog niet officieel, |
|
|
|