|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niets aan de hand Piet;
On est venus, on a vu, on a rien compris |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Woohoo, laat ze maar komen dan. Denk wel dat Toornstra pas komt als we Clasie hebben verkocht. Ziyech en Toornstra zijn mijn inziens alle 2 nummer 10. Prima, we kunnen Lex op de bank zetten maar 1 van deze 2 toch echt niet. Daarom lijkt me ook dat 1 van de 2 gaat komen. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Hmm, Kazim schijnt nog lang niet wedstrijdfit te zijn. Weet nog niet echt wat ik daarvan moet denken.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:44 schreef ViezeFurr het volgende:Hmm, Kazim schijnt nog lang niet wedstrijdfit te zijn. Weet nog niet echt wat ik daarvan moet denken.. Ik weet bijna zeker, als die gozert wedstrijdfit is heb je een prima vleugelspeler. Kan concurreren met Basacigoklu. Hele rappe speler met een actie in huis. Als ie fit is kunnen we van hem smullen in de Kuip, trust me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Home Fotoverslagen
Feyenoord Wedstrijden Man of the Match Dump Voetbalpool Contact
Registreren
Blokland: 'Vrienden willen geen geld van de transfers'
Geschreven op 2014-08-14 om 06:34:28 | Bekeken: 23012 | Reacties: 51 | Foto: Pro Shots | Bron: AD.nl
Feyenoord verdiende de afgelopen maanden veel geld met de verkoop van Janmaat, Pelle, De Vrij en Martins Indi. De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerde om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen geld van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde.' zegt Pim Blokland, lid van de RvC en 'aanvoerder' van de investeerdersclub VVF.
Alleen bij de verkoop van De Vrij en Martins Indi diende een kwart van de transferopbrengst te worden afgestaan aan de mensen die ooit inschreven in een zogenaamde talentpool. Voor beide spelers gaat een bedrag van rond de twee miljoen naar de investeerders.
Blokland benadrukt dat de kapitaalkrachtige VVF geen pogingen zullen ondernemen om hun vergaarde aandelenkapitaal van 49 procent terug te verkopen aan de club. Het verdiende transfergeld is gebruikt om de club financieel gezond te maken, de rest kan worden aangewend om de selectie te versterken, zoals met de aankoop van Bilal.
'De Vrienden van Feyenoord willen helemaal geen geld van de transferopbrengsten van de vier verkochte spelers,' zegt Blokland. 'Wij deken ook nu weer puur in het belang van de club Feyenoord.' Blokland stoort zich dan ook mateloos aan de mensen die enkele leden van de VVF van Feyenoord als 'zakkenvullers' betitelen.
'Daar kan ik inderdaad heel erg moe van worden. Het zijn allemaal mensen die in het belang van Feyenoord denken. Er is op dit moment helemaal geen plan om de aandelen weer aan de club terug te verkopen. We zijn juist heel blij dat de club financieel weer gezond is. Er is een deel van het geld dat kan worden aangewend om te investeren in de spelersgroep. Duidelijker kan ik niet zijn, volgens mij.'
51 reacties, door 45 leden
Reactie geplaatst door PindakaasFR op 14-08-2014 om 15:24
Absolute helden.
De mensen die de vrienden van Feyenoord zakkenvullers noemde mogen zichzelf verwijderen.
Dankzij deze mensen bestaan wij nog
Reactie geplaatst door sunsfield op 14-08-2014 om 13:07
van den herik moest voor minder weg (en dat was terecht )
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/geld-lenen-kost-geld-2/
Reactie geplaatst door EenSupporter op 14-08-2014 om 12:53
Helder verhaal Pim. De VvF heeft 49% van de aandelen en dat kon nooit meer worden en zij kunnen nooit meer stemrecht hebben. Let op ze hebben aandelen! Die geven dividend en GEEN rente. Feyenoord keert geen dividend uit dus de VvF krijgt nieuws. Hoe de stichting VvF en de participanten hiermee omgaan ten aanzien van de lening verstrekkers zal nog duidelijk worden maar tot op heden hebben zij daar van af gezien.
lening verstrekkers 1 mio --> St VvF (koopt aandelen Feyenoord) --> Feyenoord 30 mio vor 49% van de aandelen.
lening verstrekkers <-- rente Stichting VvF <-- dividend Feyenoord. Feyenoord betaalt geen dividend, Stichting VvF zal geen rente betalen aan de lening verstrekkers omdat zij daar zoals tot op heden is gebeurd zij daarvan af hebben gezien.
Pim en de vrienden bedankt weer!
Reactie geplaatst door kick1908 op 14-08-2014 om 12:52
Ze willen pas hun geld weer terug als de economie echt aantrekt, over 10 jaar dus. Voorlopig krijgen ze meer fê ****** bij Feyenoord. Lees stukje lunatic news. Ze zijn nog erger als vd Herik. Aan de andere kant, als VvF hun geld terug eisen is Feyenoord falliet. WE zitten dus mooi klem, net als met een langlopende hypotheek.
Reactie geplaatst door Vatos Locos op 14-08-2014 om 12:04
Mijn bank heeft liever ook niet dat ik mijn hypotheek aflos, dan lopen ze een shitload aan rente mis...
Reactie geplaatst door Jum op 14-08-2014 om 12:03
Dankzij de VVF hebben wij nog een club! Hulde voor deze mensen en alle azijnzeikers die hier over afgeven moeten eens nadenken of ze zelf deze geste hadden gedaan of hebben gedaan.... Nee natuurlijk niet! Dus koppen dicht en dankbaar zijn!!!
Reactie geplaatst door sunsfield op 14-08-2014 om 11:59
waarom roept pim dit hij heeft nooit een speller gehaalt ooo ja cisse maar die heeft hij in een fif constructie feyenoord in de maag gesplits
ja en de vvf willen geen geld ? maar bij zwarten cijfers moet de club wel 4.5% dividend betalen.
wat zouden de vrienden van feyenoord per jaar kosten ?
Reactie geplaatst door klompus88 op 14-08-2014 om 11:28
Ik ben de VVF eeuwig dankbaar... het anders nog vele jaren geduurd voordat we de aansluiting bij de top weer hadden teruggevonden
Reactie geplaatst door FRoedie op 14-08-2014 om 10:31
Ik vindt dat er een mooie Tifo actie moet komen voor ze, een groot spandoek wat in de 12e minuut naar beneden gerold wordt van de 2e ring of zo! Die mensen steken niet alleen heel veel geld, maar ook heel veel tijd in de club om die weer financieel gezond te krijgen. Die mogen best wel eens in het zonnetje gezet worden!!!!
Reactie geplaatst door Anson op 14-08-2014 om 10:37
Amen. Ff een mail sturen naar die gasten
Reactie geplaatst door FACTANONVERBA op 14-08-2014 om 10:46
Niet alleen de VVF. Martin van Geel en Gudde vind ik hier ook een groot aandeel in hebben.
Reactie geplaatst door mickr op 14-08-2014 om 12:53
Meld je aan bij tifonzou iknzeggen!! ;)
Reactie geplaatst door mickr op 14-08-2014 om 12:54
Bij tifo bedoel ik
Reactie geplaatst door John_Driedetti op 14-08-2014 om 10:26
Hulde VVF, mijn diepste respect.
Reactie geplaatst door marcel-z op 14-08-2014 om 10:07
Ik weet niet wie deze mensen zakkenvullers noemen ? Maar die snappen er niet veel van ben ik bang.
Reactie geplaatst door FRNKY4FINGER op 14-08-2014 om 09:51
Wat moeten wij de vrienden van feyenoord op onze blote knieen bedanken zeg! Wat die mensen voor onze club hebben gedaan is ongekend, over clubliefde gesproken! Wat een geweldige club is dit!!!
Reactie geplaatst door Oldground op 14-08-2014 om 09:44
Dus op die 6 miljoen schuld na hebben we vrij spel. Uitstekende beslissing van ze. Komy het in het geheel ook eerder terug dan als je nu steeds alles aflost. Nu kun je sportief ook stappen zetten.
Reactie geplaatst door FRRROEMMM op 14-08-2014 om 09:43
Vind dat zulke mensen een beeld of weet ik veel wat moeten krijgen of ze het nou willen of niet. Zonder hun hadden we hoogst waarschijnlijk niet voortbestaan. Een groot spandoek is natuurlijk ook heel mooi. Maar het mooiste is dat ze iets krijgen wat voor altijd zichtbaar is rond de kuip. En hoop voor hun dat ze uiteindelijk hun geld wel weer terug krijgen
Reactie geplaatst door kevmiddelburg op 14-08-2014 om 09:42
Respect meneer blokland laat ze maar lullen
Reactie geplaatst door TheOtherSideOfTheHeartIsWhite op 14-08-2014 om 09:33
Hulde voor de vrienden van Feyenoord, respect voor deze lui die Feyenoord een warm hart toe draagt
Reactie geplaatst door hagenees op 14-08-2014 om 09:28
Wie noemt de VvF zakkenvullers? Ik heb dat niet vaak gehoord eerlijk gezegd.
Reactie geplaatst door Brahma op 14-08-2014 om 09:32
Ik zag het inderdaad een paar keer langs komen. Dat waren de zelfde mensen die van Geel verguisde. Maar die zeiken echt iedereen af.
Reactie geplaatst door ante1908 op 14-08-2014 om 09:16
RESPECT ..
Reactie geplaatst door onraad op 14-08-2014 om 09:15
HELDEN.............
Reactie geplaatst door Senior op 14-08-2014 om 09:14
Deze mensen verdienen een standbeeld!
En dan zijn er nog van die idioten die ze "zakkenvullers" noemen, de wereld op zijn kop.
Meer reacties laden (nog 18)
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen. Klik hier om in te loggen.
Maak een eigen account aan!
Laatste ongelezen berichten
Directeur FC Utrecht: 'Niks gehoord van Feyenoord'
Jens Toornstra zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde TC Tubantia vandaag. De middenvelder van FC Utrecht zou samen met sc Heerenveen-middenvelder Hakim Ziyech naar D...
Video | Persconferentie Rutten voor Feyenoord - Heerenveen
Feyenoord speelt vrijdagavond de wedstrijd tegen SC Heerenveen zonder de nieuwe aanwinst Colin Kazim-Richards. De aanvaller, die deze week op huurbasis overkwam van het Turkse Bursaspor, is nog niet...
Voorbeschouwing Feyenoord - Sc Heerenveen
Na de op de valreep goed afgelopen competitiestart tegen ADO Den Haag maakt Feyenoord zich op voor de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen, aanstaande vrijdag tegen sc Heerenveen. Voor Fred Rutte...
'Ook Udinese wil Feyenoord-doelwit vastleggen'
GERUCHTEN-TOPIC | In dit topic worden alle Feyenoord-gerelateerde geruchten geplaatst. De betrouwbaarheid van vele bronnen zijn niet of nauwelijks te controleren dus neem sommige berichten met een...
Laatst onbekeken dumps
Fred Rutten op de persconferentie voor Feyenoord-Heerenveen Filmpje
Goals van Colin Kazim Filmpje
Kazima Kazima Foto
VANDAAG JARIG | Elvis Manu 21 jaar! Filmpje
Feyenoord - SC Heerenveen
15-08-2014 20:00 uur
De Kuip, Rotterdam
Laatste: ADO Den Haag - Feyenoord » Volledig overzicht
Laatste voetbalnieuws Oud Oranje-international moet twee weken voorwaardelijk... Koeman heeft weer gewenste spits binnen en tekent voor... Boerrigter moet 'op gesprek' komen bij Celtic-trainer na... Dump: Schwalbe Boerrigter leidt tot penalty en rode kaa... Kruys over woedende keeper: "Sinouh hoeft niet w... Van Buyten neemt afscheid: "Heb het overwogen,... Rutten houdt vertrouwen in spits: "Hij doet wat hij... Robben strijdt met Neuer en Ronaldo om UEFA-award Pellegrini pareert kritiek: "Zij speelden met maar Ã... Vrees Bayern wordt werkelijkheid, middenvelder zes maan...
FR12.nl Dump
Fred Rutten op de persconferentie voor Feyenoord-Heerenveen Goals van Colin Kazim Kazima Kazima
Top 10 meest bekeken 'Aanvaller Kazim-Richards naar Feyenoord' Update | Portugese sportkrant: 'Feyenoord gaat voor Oliveira' Feyenoord definitief geplaatst in voorronde Europa League Feyenoord gaat voor Guidetti en opent gesprekken Manchester City zet Guidetti op transferlijst LIVE 12:30 | ADO Den Haag - Feyenoord (0-1) 'FC Twente onderhandelt met Feyenoord-target' 'Feyenoord krijgt concurrentie om handtekening Guidetti' LIVE 19:30 | Besiktas - Feyenoord Karsdorp krijgt tijdelijk applaus als beste A-junior
Website Statistieken
FR12.nl heeft 38752 leden - Nu zijn er 6503 mensen actief waarvan 4055 mensen via een mobiel toestel
De volgende leden zijn online (615) ronber010, FanFanFeyenoord, DonParf, heinentom, blinkiebill, daniel_rkavv, Sebas_PP, dikkeleo, sas-1981, FeyenoordMike, Bassa010, Rachidd87, jordyFR010, Ngplayer50, koenfey, SuperGuidetti1, holkii, delGrolscho, Rowan_, Michelangelo, FRGeffen, Cremaa, MSFR12, FRmichael, 076, DannnyyFR, Mikey078, Kevinmartens87, feyenoord-jw, Zuidkrijger, Feyenoorderforlive, McFleur, romano-fr, Iluyan, Dee-010, Dimitri, Feyyas, MinkenFR, bloed_zweet_tranen, deurtje, Mamaki, the_FR_legion, ChrissFR, Steefdw, Wanbeleid, xJeffreyy, Feyenoord25, chapchoi, Seen, FRwvk, 0184Eric, JJ1908, dekuip4ever, Fr1908hooligan, rauwrauw, FRedwin, Feyenoorder14, forzaFr, 010rohit, starwind, NJFR, Bierbuik, guidman, Brianory, Keesje, Bosvelt045, dre82, BacardiFeyenoord, fr-peter., John_Driedetti, Bla, Kerkhof, Miike_FR, MarFR, FR1908Rick, Buiserd, andresfr1908, stan441, BarteldFR, schildje, sunfield, FRU, jimmy1908, Remi010, Hellevoetsluis-FR, CV6, glenn1988, wes010, RememberTheHero, Fatfive, kimmiedatbenik, Schouten, niles7, Peanut, FR14, GanjaStrijder, JJO, FRPatrick010, Fjef, Ambtenaar, FeyenoordVld, marillion1961, mitch_elsman, Wess87, FR7, FAi, JeroenHoff____, Tolly, Feyenoorder14, SirFR, HertogFR12, Uberhaupt, Feyenoord-Heesch, Vinny, Perenboom10, Superfeyenoord12, larscapelle, Euroshopper, vangobbel, pgblom, youriano, feyenoordsupporter, Hand1hand, Daantjhh, roodwit1908, FR-GLENN-1908, f3y3noord, kevin86, 19O8, jando, WijZijnFeyenoord010, theramy, frboytje, Justin Quist, RonVlaar, Tim899, Anson, Jake, NHFR12, Vinnn, f2011, AboutAWeekAgo, Olli, FR4everr, Remember1970, Nailwood75, Tonnyvilhena10, GijsFR, Ronaldinho, pascal12lolo, martino1987, dejongespartaan, Jesserossen, FRbs, pimfrfc, janos, oba-martins, mj, Costanza, WeLoveFey, vissen, Tobias12, feyenoordjob, DeeSanto, Van_Geel, Egelmeer, matjeFeyenoord, robinf, wouterfr, DaanFeyenoord010, FR_kiefs, frdodo, Zyranko, Beton, Barremans, Innergie, MaikelMeul, Oldground, Pessimist, bakker96, norman, vinniev, SF2, Elvin, feyenielz, NoahsFR, Jagtua, Svz1, FeyFer, safe, ForeverFeyenoord, TATABANJA, SiepjeFR12, Frankster, Rickkerd1908, r-oost, tadcoaster, 010SOWIESO, FC Apendrecht.nl, labrijntje, Heineken, TimFR1994, frjor1908, 08-FR-08, Twism010, Bartdruten, RoydeWal, Khaice, ZundappFALK, Reinders_FEY, Pontiacgto, FRW, Kurbs08, fmd89, J-Roscoe, ErikF, johan1981, vboy, kokkinovskiy, lucasfeyenoord, FRJesse, FR1908_, FR12dennis, MRTN1908, 818_supporter, fr16, Iljitch, Jackyan, Alex8FR, sabau74, roodwitgroenwit, meneerbas, Tomossie_18, Barryverb, frdanny08, Vedetterut, ankofeyenoord, chris31, Katara, jostie, lars-feyenoord, Ricoo85, WilliSCF, siebefr, feyenoord1992, feyenoorddordrecht, japvld, Ekie, Shinji, sman, stannieboy01, brothersbeen, Mitchel[Fr], Jonas1908, Caneman, fernando_010, dltnr, eetcafeleuk, feyenoord_totti, Youri_, FRotterdam010, peterilse1, Bokito77, harold11, JPvanGastel, williamFR, Djeffaa, greggieeflr, FRhoi, FR-Boy1908, DVS1908, Betuwe, Frhemkie, Lazio, DeeDZ010, Stan-FR010, Antiloper, FRdannyFR, B-Solo, JK007, maarts12, FRDaan1908, Steve, Mizta, jordy2134, FR-Jaapie, fr-patrick90, Drievliet, Persian-pride, Don-Corleone, HuubAlm90, tom_schroer, feyeenoordhhw, paulfr, Sen1908, voetbalfanaat123, MennoH15, FRmicha, Jappie91, dinkelfritz, barend88, JeffreyFiole, MDCFR, IJzerman, thomasbodje, FRdowner, FreddyGuidetti, KonaldRoeman, RK, timotietje, Pride of Rotterdam, dannnnny, jesperfeyenoord, feyenoordhengst, jmeijer, xAnneFR, Diederick777, spooky10, The-beautiful-game, Gijs-fr, mohpa6, ChiefJohnny, BoereJong, fey13, onbekend, Rico15NL, ProvincialeFeyenoorder, sbergw1, Dakloos, Sebassiejj, FRmafkees, idtje, Roepesh89, RikFr, Gerrit82, FR12Vilhena, VakkieUU, F-S-V-G, creedence-clearwater-revival_, FRmai, tony1908, FR-Akersloot, RRLL10, 1908VakZ, Roadrunner, ScherpenzeelUnited, Bal-Bal, Mark497, Rotterdammert, frRoy98, hagenees, tunje1, Lochemer12, gvanoort, sahin, nic1908, Obiku78, FRCasual, jarnohaps, Shone, willemdekromme, GRFR1980, erik876, BrianS010, FRlegioen12, PSL_010, KAZIMKAZIM, FACTANONVERBA, vinFr, KelvinVGent, DVD, Wdrie, brrbangbang, EricdeP, Paus_10, laseromss, Berrug, fcboomstam, Saudifeyenoorder, cassie, tinusforlife, BBB, Geertjanfeyenoord, FR12Thomas, gbouman, jeroen71, wouter-wv, WLC_010, MSDK, fr-dani69, FR-Tych, Maikel30, Fey-Factor, Bushalte 67, FrSince1987, TFOEMYFEY, Johnny88, DasjeM, Gerriej123, NicoK, Rgg, Ann1976, Davyvld, 12mario12, Sander_FR1908, EmielPot, Turus, 12fey, Coolrunnings, Sfeyenoord1, VVHKB, Celts, superdave, dcrrr, feyenoorder1, Marc, erik073, ronald1908, Feyenoord4life_, goldenguidetti, DV-FR1908, vanpersie-fan, FR17, AkkieSpliff, T-P, fr0012, FR-DO, doom10, Flowiee_, Vilhena10, Remco_FR, ShoalinBrother, Remcovdw, Nick0314, Ferdie-Zuid, Matko94, Feyenoord-oost12, Nelis_1908, FEYENOORD0571, fr12nl, nickyb, FeyenoordVdam, Nwk0180, 1908__FR, Doppie4, Martin95, RdamZuid5314, rokiyo, ReinierFR, keeshox, FcDiever, anubislive, Voetbaljunk, Orangina, FRBOJANGLES, like-a-pen, joebeste, Trebbor, jeffrey675, amontanus, FRutger1908, Mariootje, feyenoordfan69, FR_Persian, Boeve112, elwin-feyenoord, caspar321, Gillianowatser, frgoaltjesdief, Gerco, clasiedebaas, VakJLekkerkerk, rickz, dionvanhoornfr1908, KomewijuitRottedamkenjedaniehoredan!, Supportert, ErikvanderVlag, DANNYYFR12, Thomasio, RF1904, Jorikkkk, Ak12, Steph1908, ChristianY10, Ramon_Huissen, FRjochemVaks, Briempje, joepie, Tom1999, Samana1, LeroyFR0180, MYfr12, Feyenoordumer, Feyenoord_YNWA, Link-Tomasson, wesleyvoorst, OudeBekende, Crow, Rikkie1977, FRMambo, FRdutch12, ronald79, jaccofr1908, Tomasson, Jasper_, bots17, gizmo71, bahia, FROBR, 1franky10, RoacHans, We_sHall_nOt_bE_mOveD, Jasper071, FRutten, isabel93, 078_ambacht, Dylanho, joske58, Pellinho, Hol, -Romijn-, Patrick1980, RayRay, ericjuuh, Dante_FR_010, Michael010, MarcHVD, Jasper77, gradusF, Jackblack237, DirkV13, SopLul, Noop, Feyeno1ord, Paulow, FRRowan, goofy55, Lirky, frtds, halfjebrood, reborn, frdamjay, roy-ston, Martijn-FR, Jeroon, Bulldozer902, Vatos Locos, love010, Lenpa, LauraAMB, bahbah, Den85, Tahier, FryslanFoarFeyenoord, EmperorOfDoom, mosfetfeye, PindakaasFR, Martijn17, bokkie-feyenoord, tomproef2, jvh, jordy7x_, Brian, Eppie1983, sjoerd, feyenoordboyallon, Barthez, skin, FR_JOS, nander1908, FR-JJ, Wscguus, frmichelhg, ItaliaanseBluf, Feyenoorder050, Moesti-010, DutchVenetian, xenox403, FR32C, WinterswijkFR, FRlowroad, Peter1908, FR-Paco-7, louisvanderploeg, feyenoordhierden, J-Topcu, FredRutten1908, folkert12f, LunaFR1908, feyenoordpownage, Mabalo, Mister_T_11, frankprins, bartscheer1234, Vlaar4, marc010, jelle_feyenoord, N-Schut, Dicear, Menten37, Dekrommert, Kevss, ante1908, Snotaapje, Fredje-R, RicoFR36, fr96, Roy1512, FRW4, RaffaFR1908, mikeg, pikandel, Behind_FR, nielsvb, Feyenoorder1400
Het is toch geweldig dat als je niets presteert het stadion toch bijna vol zit. Dat gebeurt nergens.
Van Hanegem over de supporters van Feyenoord (VI Radio)
'Op het moment dat Feyenoord de 2-1 maakt tegen AZ is het net alsof ze de Lotto hebben gewonnen'
Hansie Hansie over de beleving van de 48.000 supporters in De Kuip tijdens de 2-1 tegen AZ (VI)
'Ik zie Feyenoord de komende jaren groeien naar de top. Die club heeft iets magisch'
Fred Rutten is onder de indruk van Feyenoord en verwacht mooie dingen in de toekomst (VI)
'Toen wist ik zeker dat van alle clubs in Nederland, Feyenoord het diepst verankerd ligt in de hart
Voor het stoplicht stapte iemand uit, omhelsde Martin van Geel en reed weer weg (VI)
'Mensen die een nieuw stadion willen bouwen, kunnen geen echte Feyenoorders zijn'
Willem van Hanegem bij DWDD
'Toen ze al die shit over zich heen kregen, voelde ik de behoefte ze publiekelijk te steunen'
Robin van Persie draagt zijn oude club Feyenoord nog altijd een warm hart toe (Feyenoord Magazine).
'Voorlopig blijf ik nog bij Feyenoord, want je moet niet te vroeg naar het buitenland gaan.'
Jordy Clasie ziet een vertrek naar het buitenland nog niet zitten (Veronica Magazine)
'Ik kom uit Rotterdam, heb iets met Feyenoord. Ooit zou ik graag voor Feyenoord willen spelen.'
Charlison Benschop over de speciale plek van Feyenoord in zijn hart (NUsport)
'Ik weet nog hoe goddelijk het voelde als je scoorde voor Feyenoord. Je vergeet alles'
Voormalig Feyenoord-spits Mike Obiku reageert op de commotie rond de 'striptease' van John Guidett
'Als je hem bij Barcelona neerzet, draait hij moeiteloos mee op het middenveld'
Michel Valke over Jordy Clasie (VI)
'Er was maar één club waar ik heen wilde en dat was Feyenoord. Gewoon omdat dat de mooiste club is
Janmaat over zijn transfer naar Feyenoord (AD)
'Zie je wat er gebeurt als je me kwaad maakt?'
Guidetti treiterde Eriksen nadat de Deen hem een duw had gegeven (PERS)
'Ik zal in Nederland nooit meer voor een andere club kunnen spelen, zeker niet voor Ajax.'
John Guidetti voelt zich een echte Feyenoorder (VI)
'Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon Rotterdamse trots.'
Royston Drenthe over zijn gevoel voor Feyenoord en Rotterdam (NU)
'Ik mag dan al even weg zijn bij Feyenoord, het blijft toch mijn club'
Jeffrey Bruma (Feyenoord TV)
Medewerkers | Contact | Ontwikkelaars | Feyenoord nieuws | Headliner | FR12.nl © 2007 / 2014 | All rights reserved | Ontwikkeld door 8balls | Gehost door EK-Hosting |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen aflossing naar VVF. waar is het geld dan? dus toch op n lopende rekening? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wall of text crits me for overkill o.o.. Met alle gekheid, hulde natuurlijk aan de VVF! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Staat er iets bijzonders tussen de reacties, of gaat het om het artikel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je gaat bijna denken dat Feyenoord vol er in wil duiken zodra t stadion gereed is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het selecteren ging even fout,:) |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
ik denk dat Feyenoord wat meer te besteden heeft dan het lijkt , alleen het is slim om het voor je te houden , tactiek van van Geel zal het wel zijn, Toornstra mogen we wel vergeten , een 8-10 miljoen vind ik het niet waard , alleen toegevoegde waarde is nog een Controlerende verdedigend middenvelder , een Guidetti en een Ziyech , ziyech is trouwens niet helemaal nodig alleen zou wel goed zijn , ik zou me meer richten op de spits en op de CVM , daarna maar over naar ziyech |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vind het persoonlijk wel onbeschoft wanneer 2 mensen woorden hebben er doorheen te gaan lullen over voetbal :/ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:44 schreef Sensi het volgende:[..] Woohoo, laat ze maar komen dan. Denk wel dat Toornstra pas komt als we Clasie hebben verkocht. Ziyech en Toornstra zijn mijn inziens alle 2 nummer 10. Prima, we kunnen Lex op de bank zetten maar 1 van deze 2 toch echt niet. Daarom lijkt me ook dat 1 van de 2 gaat komen. Dan Ziyech dan maar ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:12 schreef Fart het volgende:Ik vind het persoonlijk wel onbeschoft wanneer 2 mensen woorden hebben er doorheen te gaan lullen over voetbal :/ Hahahahahaha! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Dat vind ik dus ook, vooral als je naar de vraag prijs van Toornstra gaat kijken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech betaalbaar. Doen. 8 miljoen is een overschatting van Toornstra. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Misschien is 8 miljoen veel maar als je rond 7 komt zou ik dat prima bedrag vinden voor hem. Die gast heeft echt een loeigevaarlijke schiet techniek, en als middenvelder staat hij garant voor doelpunten. Hij is 25 dus kan ook nog groeien. Buiten dat heeft hij nog een 3 jarig contract bij Utrecht. Als Clasie gaat investeren in Toornstra, maar ook niet eerder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Ziyech komt zal t na morgen zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als ie maar niet scoort .. vraagt Heereveejn er gelijk weer 1 mil extra voor |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
kan je je username veranderen?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nee kan niet, je kan wel een nieuwe account aanmaken op een ander email adres. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of Boudewijn ff een PB sturen. |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jordy Clasie (23) wants to remain at Feyenoord. The Dutch midfielder has recently removed the gang linked to Porto, while the english press reveals that the national oranje has rejected the offers of West Ham and Southampton. Approached in the past even at Fiorentina, Milan and Naples, Clasie - contractually bound until 2016 - does not seem to want to leave Rotterdam during this summer.
http://t.co/wjSdxeisqC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:16 schreef RenatoBos het volgende:Ik zal eens een paar topics aanmaken van de nieuwe geruchten, want ik verlies het overzicht af en toe. Denk ik dat we het over Toornstra hebben blijkt het Ziyech te moeten zijn of andersom.. Ben helemaal met je eens, op de Topic gewoon vasthouden over 1 persoon en dat is Ziyech |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: dat noem ik nog eens verrassend uit de hoek komen... en ik vind het een prima idee
hij heeft de kwaliteiten... ging niet helemaal lekker bij Roda (toch?)... als ik het wel heb |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Foei toch, daarvoor hebben we deze:
En weer up to date..
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
In de "oude situatie" hadden we voor elk gerucht een topic en gingen we in elk topic over andere dingen lullen waardoor sommige geruchten wel 10 topics hadden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:17 schreef Barabas het volgende:[..] dat noem ik nog eens verrassend uit de hoek komen... en ik vind het een prima idee hij heeft de kwaliteiten... ging niet helemaal lekker bij Roda (toch?)... als ik het wel heb Vind Ayoub af en toe goed, maar meestal niet, veel liever een Ziyech of Toornstra. Andere opties voor het middenveld zijn Propper of Gudelj. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kostic is trouwens ook een gemiste kans, heeft maar 6 miljoen gekost dat gastje. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als het te verwarrend wordt voor iemand, dan leest hij alles toch gewoon nog een keer vanaf het punt waar hij de draad kwijt raakte? Worden de slimme mensen tenminste niet gedupeerd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:20 schreef Fart het volgende:Als het te verwarrend wordt voor iemand, dan leest hij alles toch gewoon nog een keer vanaf het punt waar hij de draad kwijt raakte? Worden de slimme mensen tenminste niet gedupeerd. Of gewoon even de laatste 7600 posts doornemen, staat veel nuttig gekissebis in. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zondag gaat het regenen, misschien dat ik dan even de tijd neem |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Het is af te raden :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Toch ... twijfelde nog :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:12 schreef Fart het volgende:Ik vind het persoonlijk wel onbeschoft wanneer 2 mensen woorden hebben er doorheen te gaan lullen over voetbal :/ Herrie in de tent? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mwa herrie? meer gekissebis .. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heey we gaan te ver off man
Hoe staat het met de transfers? Hebben ze al getekend?! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jens Toornstra te duur?????? Lekker blijven voetballen bij de aanstaande landskampioen FC Utrecht??????????? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:25 schreef Sensi het volgende:Lees ik dat nou goed? Troeven we fc Germany af met Ziyech EN Toornstra? Zeker nog niks officieel? Klinkt me ieder geval als muziek in de oren. Als er dan nog een goeie spits bij komt heb ik echt wel volle vertrouwen er in, dan is de selectie weer prima en kunnen we gewoon weer meedraaien om de titel! Gaat Ziyech en Toonstra toch niet naar Schalke of Borussia Dortmund |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kuuuuut... Goossens 1 miljoen waard? Schaken 2 miljoen?
Giller. 2 halen, de helft betalen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
nieuws over ziyech is denk ook gewoon onzin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het niet en hoop is de drijfveer deze dagen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bendtner wordt morgen gepresenteerd bij Wolfsburg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stuk over Ziyech en Toornstra uit Tubantia....Tukkerpraat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zal dan toch kiezen nu voor Dost als het waar is |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De Tukkers voetballen die in Germany |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:30 schreef piet de paler het volgende:Jens Toornstra te duur?????? Lekker blijven voetballen bij de aanstaande landskampioen FC Utrecht??????????? 8 á 9 miljoen ben je NOOIT waard bij een club als Fc Utrecht, hoe lang je contract ook nog door loopt ... |
|
|
|
|
|