|
|
ar
|
|
|
quote: Laatste transferdag:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:36 schreef ar het volgende:[..] Utrecht gaat nooit voor minder.Jens heeft nog een 3-jarig contract en is belangrijk voor de club. Dan houden ze m toch lekker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ze er überhaupt aan denken, voor zo'n bedrag.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook prima..kan Lex een linie terug. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Vilhena, Zyech, Vormer. Is naar mijn idee nog iets beter dan Vilhena, Immers, Clasie. Tonny is een jaar verder, en gaat echt stappen maken dit jaar. Clasie is weliswaar een betere speler dan Vormer, maar Ruud kan het slot ook heel goed op de deur houden. Zyech kan dingen die niemand bij Feyenoord kan, maar heeft ook scorend vermogen. Jammer voor Lex. Nog een topspits erbij, en we gaan helemaal meedoen voor de titel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena, Immers, Ziyech kan ook lijkt mij. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik zal wel weer negatief overkomen maar als je 34 miljoen binnen hebt gekregen en maar 3 uitgegeven. 2 oude verdedigers waarvan er 1 na 1 training alweer geblesseerd is terug haalt en nu een Turkse speler die over al de bloementjes buitenzet erbij. Ze roepen altijd dat ze hun lijstje klaar hebben maar wat hebben we allemaal niet gehoord Guidetti Dost Zapala die portugese spits toornstra ziyech en noem maar op. Ze beloven het legioen en Rutten ook dat er eind augustus een respectabel elftal staat maar nu krabbelen ze al terug en zeggen ze al dat het bij die Turkse speler zo kunnen blijven. Ik ben hier echt zo teleurgesteld in. Niet 1 keer spijkers met koppen kunnen slaan ja wel bij het verkopen van spelers en Clasie zal ook wel gaan. Hoop eht zo dat er nog echt een paar goede bijkomen maar mijn vertrouwen in van Geel enGudde is wel zwaar gezakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand zegt dat het bij die Turkse speler gaat blijven, dus ja je bent negatief.
Men zegt wel dat het met een spits misschien niet gaat lukken vanwege de eisen van clubs en spelers, dat lijkt me begrijpelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch nog te warm voor de kachel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rond de wedstrijd denk ik dat t wel eens leuk kan worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoorde geruchten dat ze Guidetti terug willen halen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WAAAAAT..!!!! Meen je dat nou.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Iemand al een spandoekje gemaakt voor vanavond, met 'Welkom Hakim' erop? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bedankt man |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Waarom niet gewoon deze opstelling dit seizoen?
Boetius-Immers-Basakicoglu --------Ziyech --Vilhena-----Clasie Kongolo------------Wilshere --Mathijssen-v.Beek --------Mulder
Veel voetbal op het middenveld en creatieve spelers vanaf de flanken met erachter een spelverdeler die de openingen ziet en als spits een goede kopper met een hard schot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door dennie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat Clasie weg gaat en Mathijsen en Mulder er niets van kunnen |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Als Clasie weg gaat dan snap ik de interesse in Ziyech en Toornstra niet, dat zijn toch veel aanvallendere types.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra niet per se, die kan ook controlerend spelen. Ziyech is gewoon een talent wat je nu niet kan laten lopen. Strijd aan met Immers. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik vind de kritiek op Mulder sowieso zwaar overdreven trouwens heb hem weinig fouten zien maken.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:Toornstra niet per se, die kan ook controlerend spelen. Ziyech is gewoon een talent wat je nu niet kan laten lopen. Strijd aan met Immers. Dat sowieso uiteindelijk liever Ziyech dan Immers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:09 schreef dennie het volgende:Ik vind de kritiek op Mulder sowieso zwaar overdreven trouwens heb hem weinig fouten zien maken.. ik wel, maar geeft niets als ze m laten staan, zie jij ze ook vanzelf :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:09 schreef dennie het volgende:Ik vind de kritiek op Mulder sowieso zwaar overdreven trouwens heb hem weinig fouten zien maken.. Mwah Mulder pakt weinig punten.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:Toornstra niet per se, die kan ook controlerend spelen. Ziyech is gewoon een talent wat je nu niet kan laten lopen. Strijd aan met Immers. Moet te winnen zijn voor Ziyech die strijd.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:10 schreef dennie het volgende:[..] quote: quote: Serieus jonguh! schijnt wel bij Feyenoord te passen dat jong
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laten we het niet hopen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik maak dr een zooitje van met dat gekwoot |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:12 schreef Fart het volgende:[..] Moet te winnen zijn voor Ziyech die strijd. [..] [..] [..] Serieus jonguh! schijnt wel bij Feyenoord te passen dat jong Moeten we Martin ff bellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet alleen dat hoor.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo dan .. het gemak waarmee die naar buiten kwam geeft toch ook al aan dat je geen maagd meer bent Fartie.. Dan had ie wel gefloten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als je sterretje een rondje wordt, ben je niet voor 1 gat te vangen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Lekker in de regen vanavond , gaan Feyenoord wij zijn er ook en velen waarschijnlijk zeiknat naar huis jullie spelers zullen lekker in het warme bad na afloop kruipen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
U bent al aan het indrinken..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik ook. WEEKEND en 4 weken Vakantie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Clasie voor 9 miljoen naar Porto. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkt vooralsnog een gerucht he moa.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zie topic titel (k) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
:(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door moa -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Zo lang onze voorzitter nog niets bekend maakt, blijft het bij een gerucht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Daarom is het ook een geruchten topic, don't state the obvious gentlemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jordy Clasie is verkocht aan FC Porto voor negen miljoen euro. Dat meldt de voorzitter van de supporters vereniging zojuist op Twitter. De middenvelder was vanavond bij het duel tegen Feyenoord en Heerenveen niet aanwezig vanwege een blessure.
UPDATE 22:26 | Rutten net tegen Rijnmond: 'Ik wilde met Clasie geen risico nemen. En nee, hij is niet verkocht aan Porto.' |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dat zei hij voor de wedstrijd ook, zullen na het weekend wel zien wat wel en niet waar is. |
|
|
|