|
|
Barabas
|
|
|
quote: je vroeg toch of ik Rutten nog gesproken had mbt Ziyech... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja, komt hij ? of niet? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:42 schreef RenatoBos het volgende:Je hebt gelijk Bosi, maar Mulder is toch ook al aanvoerder geweest. Was dat niet bij afwezigheid van Pelle..(?) Geen idee. Ik denk dat er de afgelopen jaren altijd een betere optie dan Mulder is geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Antiek aanvoerder, mag ook geen commentaar leveren bij de scheids, alleen de toss, en in de kleedkamer staat er een natuurlijke leider op, onze turkse engelsman zit wel een koppie op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord scouts op de tribune bij Lech Poznan
16 augustus 2014
Feyenoord scouts zijn vanavond aanwezig bij Lech Poznan dat uitkomt in een thuisduel tegen Pogon Szczecin. De Poolse club maakte dat zelf bekend. De scouts van Feyenoord zijn er niet alleen, ook FC Twente, Reading FC, Borussia Dortmund, Eintracht Frankfurt en Borussia Moenchengladbach hebben scouts gestuurd. Naar wie de interesse uitgaat, is niet bekend.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32645__rss.php |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wordt hier gek van, ik ga maar zuipen doei tot morgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord scouts op de tribune bij Lech Poznan 16 augustus 2014 Feyenoord scouts zijn vanavond aanwezig bij Lech Poznan dat uitkomt in een thuisduel tegen Pogon Szczecin. De Poolse club maakte dat zelf bekend. De scouts van Feyenoord zijn er niet alleen, ook FC Twente, Reading FC, Borussia Dortmund, Eintracht Frankfurt en Borussia Moenchengladbach hebben scouts gestuurd. Naar wie de interesse uitgaat, is niet bekend. http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32645__rss.php[/quo../...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die speelt toch bij Karlsruher.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zei al, was in de war. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tijd voor vakantie..d:-) |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Kiezen tussen Feyenoord en Twente is toch een beetje als kiezen tussen Beyoncé en Annie Schilder....#Ziyech |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liefhebbers heeft ook Twitter. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Vanavond een gesprek met Fred ! Nieuwe late night show . Ik doe m,n best voor mijn eigen show ! Wie de titel raadt mag komen . Liever geen 020 gasten hahaha volgens mij waren er een paar ( groetjes jongens ) die nog niet wisten dat M.v Basten bij AZ zit ?.. Ech waar ! Humor moet . Maare wat is er waar over dat gesprek en in welke vorm : club White of Cupido ,mac donalds , eten&drinken in de Kuip ? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
broertje wil je aub normaal doen . Ben je hyper , Mafkees . Ps ik ben Ted. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap er geen reet van..d:-)))) |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Mathijssen 1 MILJOEN PER JAAR. Triest Van Geel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb geen moeite met zijn salaris, 's, schijnt normaal voor een international te zijn, heb meer moeite met zijn contractduur.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan worden er een paar gek hier.. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
het is jammer , maar ik had ook gedacht dat Mathijssen echt super zou zijn geweest , van verhoek \had ik ook meer verwacht , Mathijssen is niet heel vreselijk, hij verliest vaak de bal en hoort geen vaste basisplaats te hebben nee , maar hij haalt goede ballen weg hoor alleen wordt dat niet opgemerkt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:33 schreef Pindaachris het volgende:het is jammer , maar ik had ook gedacht dat Mathijssen echt super zou zijn geweest , van verhoek \had ik ook meer verwacht , Mathijssen is niet heel vreselijk, hij verliest vaak de bal en hoort geen vaste basisplaats te hebben nee , maar hij haalt goede ballen weg hoor alleen wordt dat niet opgemerkt Was ook zeer van nut tweede helft afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
dat Vitesse is toch ook een triest clubje, vooral het publiek... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb geen moeite met zijn salaris, 's, schijnt normaal voor een international te zijn, heb meer moeite met zijn contractduur.. IK heb veel meer moeite mee dat we nog steeds niet rond zijn met Dost en Ziyech ze kennen elkaar heel goed beiden graag voor woensdag in de KUIP |
|
|
|
|
point
|
|
|
zouden ze daar in polen niet een 19 jarige vervanger voor clasie halen? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja, volgens vele bronnen wel. Maar ff nergens om: Hoe kan dat dat ik overal Twente bij zie staan als wij interesse hebben ik een speler? Ik dacht ook dat de Rukkers ehum..Tukkers niets mochten kopen.
Het is net als een aantal jaren geleden dat overal Pisvee aan de spelers trok waar wij in geintereseerd waren. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/395517
FC Twente en Feyenoord zijn verwikkeld in een strijd om de gunsten van Hakim Ziyech. De begaafde middenvelder van sc Heerenveen lijkt volgens De Telegraaf op weg naar Feyenoord, maar daar hebben de Tukkers zich nog niet bij neergelegd.
Alfred Schreuder, trainer van FC Twente, hoopt in augustus een creatieve middenvelder aan zijn selectie toe te voegen. Ziyech voldoet aan het eisenpakket in Enschede, maar lijkt te vallen voor de charmes van Feyenoord. "Of ik met lede ogen aanzie dat Ziyech naar Feyenoord lijkt te gaan? Nee, dat niet", reageert Schreuder in de krant. "Het is bekend dat wij hem graag willen hebben, maar we zijn ook geïnteresseerd in andere spelers." Het AD meldde zaterdag dat Ziyech snel een beslissing neemt over zijn toekomst. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 09:29 schreef koekie het volgende:[..] Ja, volgens vele bronnen wel. Maar ff nergens om: Hoe kan dat dat ik overal Twente bij zie staan als wij interesse hebben ik een speler? Ik dacht ook dat de Rukkers ehum..Tukkers niets mochten kopen. Het is net als een aantal jaren geleden dat overal Pisvee aan de spelers trok waar wij in geintereseerd waren. Die kut boeren moeten, als ik het goed begrijp volgendjaar ff 50 miljoen ophoesten voor de Gemeenten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop snel op duidelijkheid, begin wel een beetje met Stylzz mee te voelen en ben het getouwtrek ook wel een beetje beu.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
10x liever Ziyech dan Toornstra. Maar zullen allebei wel niet komen, we hebben al een kanjer op 10.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:15 schreef MMM het volgende:10x liever Ziyech dan Toornstra. Maar zullen allebei wel niet komen, we hebben al een kanjer op 10.. Nou is het natuurlijk wel zo dat hij daar het minste kwaad kan.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geduld is een schone zaak , we maken onszelf gek met speculaties. En Clasie is niet weg. Het enige waar ik bevreesd voor ben is dat op 31aug Clasie weggetrokken gaat worden en dan hebben we wel een probleem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan laten ze hem niet meer gaan denk ik.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:26 schreef piet de paler het volgende:Geduld is een schone zaak , we maken onszelf gek met speculaties. En Clasie is niet weg. Het enige waar ik bevreesd voor ben is dat op 31aug Clasie weggetrokken gaat worden en dan hebben we wel een probleem Nee 1 dag ervoor bestaat niet. Betekend voor vanGeel Exit als hij Clasie niet ken vervangen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, dat is waar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 10:26 schreef piet de paler het volgende:Geduld is een schone zaak , we maken onszelf gek met speculaties. En Clasie is niet weg. Het enige waar ik bevreesd voor ben is dat op 31aug Clasie weggetrokken gaat worden en dan hebben we wel een probleem hebben we al. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Clasie blijft hebben we ook een probleem met dit middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: de op één na grootste schijtclub! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
EL Ahmadi wil terug Karim El Ahmadi heeft het niet helemaal naar zijn zin bij Aston Villa. De voormalige middenvelder van Feyenoord en FC Twente heeft volgens The Sun heimwee en wil daarom in deze transferperiode terugkeren naar Nederland. Niet bekend is of er belangstelling voor de 29-jarige controleur is.
Gooi het hier maar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Halen. Althans, op basis van zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Heb hem daarna niet meer zien spelen. |
|
|
|