|
|
Bosifyable
|
|
|
Lees trouwens ook dat de komst van Dost aannemelijker is dan de komst van Guidetti.
Sowieso afwachten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:54 schreef Bosifyable het volgende:Lees trouwens ook dat de komst van Dost aannemelijker is dan de komst van Guidetti. Sowieso afwachten. Komst van Bendtner naar Wolfsburg helpt daarbij.
Al schijnt Newcastle United nu ook interesse te hebben in Dost. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:53 schreef Bosifyable het volgende:Halen. Althans, op basis van zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Heb hem daarna niet meer zien spelen. Speelde veel wedstrijden in Engeland en vaak ook een van de betere op het middenveld. Aanwinst! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:54 schreef Bosifyable het volgende:Lees trouwens ook dat de komst van Dost aannemelijker is dan de komst van Guidetti. Sowieso afwachten. las ik ook, denk dat jij dezelfde bron hebt, hij heeft wel connecties, dus kan. Schijnt dat ze openlijk aan het onderhandelen zijn... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:46 schreef MMM het volgende:EL Ahmadi wil terug Karim El Ahmadi heeft het niet helemaal naar zijn zin bij Aston Villa. De voormalige middenvelder van Feyenoord en FC Twente heeft volgens The Sun heimwee en wil daarom in deze transferperiode terugkeren naar Nederland. Niet bekend is of er belangstelling voor de 29-jarige controleur is. Gooi het hier maar. Er worden alleen nog jonge spelers gehaald.(Gudde en Geel) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Karim naar Twente wij Zyech. Opgelost |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
2 uurtjes geleden heeft onze vriend nog een foto op twitter gezet. Hij staat in Rotterdam op de foto met als tekst erbij: How young was I here haha :) Guidetti |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:El Ahmadi: 'Grote kans dat ik terugkeer naar Nederland'[ afbeelding ] Karim El Ahmadi sluit niet uit dat hij volgend seizoen terugkeert op de Nederlandse velden. De middenvelder beschikt bij zijn club Aston Villa over een na dit seizoen aflopende verbintenis."Ik ben inderdaad transfervrij en dus liggen alle opties open. Maar er is toch wel een grote kans dat ik terugkeer naar Nederland. Ik ben straks dertig jaar, en het zou een mooi moment zijn om nog een paar jaar in Nederland te spelen. Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis. Ik mis mijn familie hier. Als ik ook maar even vrij ben, ga ik terug naar Enschede", zegt El Ahmadi in TC Tubantia. Bij Aston Villa, waar de voormalig speler van onder meer Feyenoord dit seizoen hoopt op een basisplaats, komt hij Ron Vlaar tegen. De verdediger speelde een ijzersterk WK. "Nou, aan Ron kon je niets zien hoor. Hij is gewoon hetzelfde gebleven. Maar in de kleedkamer merkte je wel dat er nog meer respect voor hem is", vervolgt El Ahmadi. "Ik heb echt genoten van hoe hij zich dit WK presenteerde en ontwikkelde." Bron:Voetbalprimeur Hoi MMM d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar zeg je wat..d:-) |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
Eigenlijk hoeft Bas Dost van mij al helemaal niet meer. Ik zie hem nog liggen in zijn Ajax Pyjama.. Nee, dan liever een matige Te Vrede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El Ahmadi is een tukker, die woont in pluskut, die gaat alleen maar naar Twente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Martin van Geel omschreef Bas Dost als de 'ideale opvolger voor Graziano Pellè', maar de onderhandelingen met VfL Wolfsburg verliepen uiterst moeizaam. De Duitsers wilden namelijk eerst nog een andere spits halen en contracteerden deze week Nicklas Bendtner. Mogelijk betekent dat goed nieuws voor Feyenoord, maar er is concurrentie in de strijd om de krabbel van Dost.
/
Volgens de Daily Mirror denkt ook Newcastle United aan de komst van de aanvaller, die er nu twee jaar op heeft zitten in Wolfsburg en vorig seizoen geen basisspeler was. Bij Newcastle spelen op dit moment al vier Nederlanders: Tim Krul, Vurnon Anita, Daryl Janmaat en Siem de Jong. Mogelijk wordt Dost de vijfde Nederlander in de selectie van Alan Pardew.
De coach van Newcastle heeft er geen geheim van gemaakt dat hij nog een spits aan zijn groep wil toevoegen, maar de naam van Dost werd nog niet eerder in verband gebracht met the Magpies. Wanneer Feyenoord nog werk wil maken van de komst van de aanvaller, lijkt enige haast dus geboden te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat gaat over volgend seizoen, mijn bericht is dat hij nu al weg wil :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: In dit artikel staat dat hij volgend seizoen wil terugkeren, in zijn artikel dit seizoen nog ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hehe eindelijk eens eerder dan jou! Hahaha, grapje maat |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Artikel wat ik gister plaatste (van maanden geleden) sprak hij specifiek zijn voorkeur uit voor Feyenoord. Maar is natuurlijk ook niets waard. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:43 schreef Bosifyable het volgende:[..] Artikel wat ik gister plaatste (van maanden geleden) sprak hij specifiek zijn voorkeur uit voor Feyenoord. Maar is natuurlijk ook niets waard. Nee, dat klopt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:42 schreef Bosifyable het volgende:[..] In dit artikel staat dat hij volgend seizoen wil terugkeren, in zijn artikel dit seizoen nog ;) Joh..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Shit je hebt gelijk d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ik nu niet begrijp is dat binnen europa vele ploegen zeer grote schulden hebben, Barcelona, AC Milaan, Madrid, Diverse Engelse ploegen , zolang de Uefa en FIFA hier niets aan doen heeft het dan wel nut om spelers aan te kopen om misschien mazzel te hebben om mee te kunnen doen in CL of EL en de KNVB maar roomser als de paus. Ik lees ook dat ploegen in de schuld aankopen doen van een veelvoud van het budget van Feyenoord .......alles is dus relatief en redelijk onzinnig |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:Martin van Geel omschreef Bas Dost als de 'ideale opvolger voor Graziano Pellè', maar de onderhandelingen met VfL Wolfsburg verliepen uiterst moeizaam. De Duitsers wilden namelijk eerst nog een andere spits halen en contracteerden deze week Nicklas Bendtner. Mogelijk betekent dat goed nieuws voor Feyenoord, maar er is concurrentie in de strijd om de krabbel van Dost. / Volgens de Daily Mirror denkt ook Newcastle United aan de komst van de aanvaller, die er nu twee jaar op heeft zitten in Wolfsburg en vorig seizoen geen basisspeler was. Bij Newcastle spelen op dit moment al vier Nederlanders: Tim Krul, Vurnon Anita, Daryl Janmaat en Siem de Jong. Mogelijk wordt Dost de vijfde Nederlander in de selectie van Alan Pardew. De coach van Newcastle heeft er geen geheim van gemaakt dat hij nog een spits aan zijn groep wil toevoegen, maar de naam van Dost werd nog niet eerder in verband gebracht met the Magpies. Wanneer Feyenoord nog werk wil maken van de komst van de aanvaller, lijkt enige haast dus geboden te zijn. Feyenoord is altijd te laat , let maar op: Geen Dost en geen Ziyech ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:56 schreef piet de paler het volgende:Wat ik nu niet begrijp is dat binnen europa vele ploegen zeer grote schulden hebben, Barcelona, AC Milaan, Madrid, Diverse Engelse ploegen , zolang de Uefa en FIFA hier niets aan doen heeft het dan wel nut om spelers aan te kopen om misschien mazzel te hebben om mee te kunnen doen in CL of EL en de KNVB maar roomser als de paus. Ik lees ook dat ploegen in de schuld aankopen doen van een veelvoud van het budget van Feyenoord .......alles is dus relatief en redelijk onzinnig En een club als RBC word uit de competitie gehaald omdat ze hun begroting niet rond kunnen krijgen..(?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Feyenoord gekleineerd en onder curratele gezet, en kijk nu naar Twente gaat zich mengen in de strijd om zyech en zitten op de tribune om te kijken naar een Poolse speler,NAC blijft kwakkelen, en PSV gast na aankoop van de gemeente van grond ook ineens weer een grote mond opzetten. Nee wat dat aangaat ben ik blij dat we nu gezond zijn, echter ik ben bang dat er nog wat dingen verzwegen worden en er nog wat lijken uit de kast komen, anders zou je toch heel slagvaardiger kunnen zijn op de transfer markt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:53 schreef Bosifyable het volgende:Halen. Althans, op basis van zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Heb hem daarna niet meer zien spelen. hij was afgelopen seizoen een van de sterkhouders, gisteren speelde hij volgens mij niet mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie weg,basisplaats Ziyech simpel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:03 schreef piet de paler het volgende:En Feyenoord gekleineerd en onder curratele gezet, en kijk nu naar Twente gaat zich mengen in de strijd om zyech en zitten op de tribune om te kijken naar een Poolse speler,NAC blijft kwakkelen, en PSV gast na aankoop van de gemeente van grond ook ineens weer een grote mond opzetten. Nee wat dat aangaat ben ik blij dat we nu gezond zijn, echter ik ben bang dat er nog wat dingen verzwegen worden en er nog wat lijken uit de kast komen, anders zou je toch heel slagvaardiger kunnen zijn op de transfer markt. ik ken de details niet,maar dubieus is het wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niks dubieus aan. Fc Twente heeft een investeringsgroep die een belang heeft. Dus die kunnen buiten Fc Twente om spelers aantrekken en stallen bij de club. Doyen group heet deze investeringsgroep ... Feyenoord ging gelukkig niet in zee met deze groep. Moet je veel van de transferrechten af staan, al moet ik zeggen bij Fc Porto loopt dat wel heel goed! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo nu gaat clasie tekenen binnen een paar uur dat is 5 basisspelers weg en wij pissen overal weer naast. Nee geduld hebben hoor ik al maandan. Het is allemaal gewoon zwaar k.t. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niks dubieus aan. Fc Twente heeft een investeringsgroep die een belang heeft. Dus die kunnen buiten Fc Twente om spelers aantrekken en stallen bij de club. Doyen group heet deze investeringsgroep ... Feyenoord ging gelukkig niet in zee met deze groep. Moet je veel van de transferrechten af staan, al moet ik zeggen bij Fc Porto loopt dat wel heel goed! Klopt. Munsterman speelt hier ook een rol in, naast diverse andere bestuursleden / leden van de raad van toezicht. Bedenkelijke constructie, die niet in het clubbelang hoeft uit te pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:20 schreef legrande het volgende:Zo nu gaat clasie tekenen binnen een paar uur dat is 5 basisspelers weg en wij pissen overal weer naast. Nee geduld hebben hoor ik al maandan. Het is allemaal gewoon zwaar k.t. Hahaha hahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:22 schreef sportverteller het volgende:[..] Klopt. Munsterman speelt hier ook een rol in, naast diverse andere bestuursleden / leden van de raad van toezicht. Bedenkelijke constructie, die niet in het clubbelang hoeft uit te pakken. vrij dubieus allemaal... zou ik zeggen... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Toch te gek voor woorden voor 42 miljoen verkocht 2 ouwe mannen transfervrij en een Turkse speler die al 8 maanden niet heeft gespeeld en een talent terug nog 40 miljoen op de bank maar let maar op geen zyech geen guidetti geen dost niet helemaal niets komt er meer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Rustig aan joh... Nog 2 weken... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Pleur toch op joh nog 2 weken gewoon zwaar k.t. Niets helemaal niets doen ze ze beloven al maanden van alles maar let maar op overal pissen we naast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in de meeste gevallen maar beter ook. ben niet zo kapot van t verlanglijstje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twee weken wachten...En kans om punten én EL te verspelen.
Dit gaat niet goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:29 schreef legrande het volgende:Pleur toch op joh nog 2 weken gewoon zwaar k.t. Niets helemaal niets doen ze ze beloven al maanden van alles maar let maar op overal pissen we naast. enige pissen wat hier aan de hand is is het azijnpissen van een aantal mensen hier |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:29 schreef legrande het volgende:Pleur toch op joh nog 2 weken gewoon zwaar k.t. Niets helemaal niets doen ze ze beloven al maanden van alles maar let maar op overal pissen we naast. Hahaha |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Nee jij vindt ons team geweldig dan ben je de enige gestoorde hier. Nee geduld blijven hebben he gek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na aankomende week is het waarschijnlijk al weer een stuk anders.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies nog 2 weken, geen belangrijke weken ook. Voorronde EL en eventueel verder achterop raken in de competitie.
Rustig aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:35 schreef legrande het volgende:[..] Nee jij vindt ons team geweldig dan ben je de enige gestoorde hier. Nee geduld blijven hebben he gek. niks geks aan realistisch blijven... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:35 schreef MMM het volgende:[..] Precies nog 2 weken, geen belangrijke weken ook. Voorronde EL en eventueel verder achterop raken in de competitie. Rustig aan. Ja eindelijk iemand met verstand. Met dit team moet ik nog zien of we de poulefase halen maar ik blijf ze steunen hoor heb al weer kaartjes maar het is om te huilen wat er momenteel staat. Zeker 5 spelers horen niet eens in de eredivisie thuis. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja en weer geduld hebben en na 31 augustus zeggen we hebben er alles aan gedaan en dan weer een k seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Comedy dit! Ik haal popcorn |
|
|
|