|
|
Bosifyable
|
|
|
Komedie/drama dit. Goed script. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:35 schreef MMM het volgende:[..] Precies nog 2 weken, geen belangrijke weken ook. Voorronde EL en eventueel verder achterop raken in de competitie. Rustig aan. Hoeveel spelers mogen we na Kazim en Bilal nog toevoegen aan de selectie voor de EL? En nee, het is niet best in de competitie, maar is er al iemand die een straatlengte voor staat? Wie gaan er met 3 punten uit Den Haag naar huis?
Rust bewaren, realistisch blijven, komt vast goed |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:39 schreef legrande het volgende:[..] Ja eindelijk iemand met verstand. Met dit team moet ik nog zien of we de poulefase halen maar ik blijf ze steunen hoor heb al weer kaartjes maar het is om te huilen wat er momenteel staat. Zeker 5 spelers horen niet eens in de eredivisie thuis. Het ergste is, dat bijna al die 5 aankopen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je bent het toch wel mee eens dat er iets moet gebeuren Stylzz? Ik zeg geen paniekaankopen, wat er wel op lijkt bij Kazim.. Onder het motto: 'Die hebben we alvast binnen, mocht Dost, Guidetti of wie dan ook niet komen'.
Maar zo'n Ziyech had er toch al kunnen/moeten zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te veel gefocust op die spits geweest..(?) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Si! Ik F5 het forum kapot om al die reacties te lezen. Prachtig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:41 schreef Barabas het volgende:[..] Hoeveel spelers mogen we na Kazim en Bilal nog toevoegen aan de selectie voor de EL? En nee, het is niet best in de competitie, maar is er al iemand die een straatlengte voor staat? Wie gaan er met 3 punten uit Den Haag naar huis? Rust bewaren, realistisch blijven, komt vast goed Bilal (en ook Wilkshire) zitten er al bij maar als Kazim ingeschreven is, wat ik niet zeker weet omdat hij niet wedstrijdfit blijkt te zijn dan 0. Mocht Kazim niet ingeschreven zijn dan mag er nog 1 speler ingeschreven worden.
En het gaat ook niet om nu, maar er gebeurd de afgelopen weken al te weinig op transfergebied.
Wie er met 3 punten uit den Haag naar huis gaan? Meer dan alleen Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:43 schreef MMM het volgende:[..] Je bent het toch wel mee eens dat er iets moet gebeuren Stylzz? Ik zeg geen paniekaankopen, wat er wel op lijkt bij Kazim.. Onder het motto: 'Die hebben we alvast binnen, mocht Dost, Guidetti of wie dan ook niet komen'. Maar zo'n Ziyech had er toch al kunnen/moeten zijn? Logischerwijs ja, maar waarom t niet zo is, weet ik niet. Maar ik vind de EL niet zo belangrijk en de competitie is nog heel lang. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Logischerwijs ja, maar waarom t niet zo is, weet ik niet. Maar ik vind de EL niet zo belangrijk en de competitie is nog heel lang. EL kan belangrijk zijn voor al die jonge spelers. Pijnlijk om te zeggen maar kijk naar die Blind bij die neuzen na CL ervaring en WK ervaring.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En als hij naar Twente wil.... had ie er dan ook al moeten zijn?
Nogmaals, ik heb hem zijn voorkeur voor Twente en 020 horen uitspreken... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:46 schreef Barabas het volgende:[..] En als hij naar Twente wil.... had ie er dan ook al moeten zijn? Nogmaals, ik heb hem zijn voorkeur voor Twente en 020 horen uitspreken... Dan ligt het aan het plaatje dat is geschetst door Feyenoord.
Op Twitter ging juist het gerucht dat Feyenoord zijn voorkeur is.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:47 schreef MMM het volgende:[..] Dan ligt het aan het plaatje dat is geschetst door Feyenoord. Op Twitter ging juist het gerucht dat Feyenoord zijn voorkeur is.. geruchten op Twitter of uitspraken van de speler zelf... zeg nou zelf... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:46 schreef Barabas het volgende:[..] En als hij naar Twente wil.... had ie er dan ook al moeten zijn? Nogmaals, ik heb hem zijn voorkeur voor Twente en 020 horen uitspreken... Die waren in Juni al positief over hem. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Waarom horen we niets meer over guidetti en dost. Ze willen beide en ze willen beide geld inleveren doe dan wat. voor 1 keer spijkers met koppen slaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij is het een geldkwestie... In beide gevallen...
Van Geel speelt hoog spel... gelukkig trekt hij daarbij meestal aan het langste eind. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een glas azijn en een dozijn wolven graag |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu gaan we lachen, Soccernewslezers vinden iets... zal wel weer doorslaggevend blijken te zijn :-((( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 14:19 schreef Barabas het volgende:Volgens mij is het een geldkwestie... In beide gevallen... Van Geel speelt hoog spel... gelukkig trekt hij daarbij meestal aan het langste eind. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Logischerwijs ja, maar waarom t niet zo is, weet ik niet. Maar ik vind de EL niet zo belangrijk en de competitie is nog heel lang. Van Geel vindt iig Europa wel belangrijk. Moet je er wel ook naar handelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je maar niet naar de Burger King gaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Rustig afwachten, met transfers en v geel etc... Als de transfer periode voorbij is dan een oordeel vellen.... Al die geruchten en na,en slaan nergens op. Als er een foto is met een contract, speler en v geel dan geloof ik pas iets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 14:59 schreef FR-Elmo het volgende:Rustig afwachten, met transfers en v geel etc... Als de transfer periode voorbij is dan een oordeel vellen.... Al die geruchten en na,en slaan nergens op. Als er een foto is met een contract, speler en v geel dan geloof ik pas iets. verstandig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 14:59 schreef FR-Elmo het volgende:Rustig afwachten, met transfers en v geel etc... Als de transfer periode voorbij is dan een oordeel vellen.... Al die geruchten en na,en slaan nergens op. Als er een foto is met een contract, speler en v geel dan geloof ik pas iets. Okay maar een spits had er al wel moeten wezen toch Roel, dat wist van. Geel begin vorig seizoen al dat die weg zou gaan. Dat is het enigste wat ik hem tot nu toe aanreken.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay maar een spits had er al wel moeten wezen toch Roel, dat wist van. Geel begin vorig seizoen al dat die weg zou gaan. Dat is het enigste wat ik hem tot nu toe aanreken.. De balans voor v geel slaat tot nu toe ook niet in zijn voordeel uit... Uiteindelijke oordeel volgt nog hahahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay maar een spits had er al wel moeten wezen toch Roel, dat wist van. Geel begin vorig seizoen al dat die weg zou gaan. Dat is het enigste wat ik hem tot nu toe aanreken.. Waarom? Er zijn wel meer clubs die nog niet uitgewinkeld zijn. Die spits komt vast wel voor 31 augustus. Welke is nog wel de vraag... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:06 schreef FR-Elmo het volgende:[..] De balans voor v geel slaat tot nu toe ook niet in zijn voordeel uit... Uiteindelijke oordeel volgt nog hahahaha op basis waarvan? korte termijn politiek hier... |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Kan die ziyech niet gewoon even snel bekent maken waar hij heen gaat. ik krijg er de zenuwen van. tevens denk ik dat we voor de spitspositie niet teveel meer moeten verwachten, dost te duur, guidetti te duur. misschien dat van geel dalijk met de spits van lech poznan aan komt zetten. ìs niet zo duur en heeft er 20 gescoort afgelopen seizoen. Heeft alleen wel een contract tot 2017 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:11 schreef Barabas het volgende:[..] Waarom? Er zijn wel meer clubs die nog niet uitgewinkeld zijn. Die spits komt vast wel voor 31 augustus. Welke is nog wel de vraag... Maar helaas begint de nationale competitie niet op 1 september. En de Europese ook niet. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Op basis van meerdere seizoenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:13 schreef michaelvld het volgende:Kan die ziyech niet gewoon even snel bekent maken waar hij heen gaat. ik krijg er de zenuwen van. tevens denk ik dat we voor de spitspositie niet teveel meer moeten verwachten, dost te duur, guidetti te duur. misschien dat van geel dalijk met de spits van lech poznan aan komt zetten. ìs niet zo duur en heeft er 20 gescoort afgelopen seizoen. Heeft alleen wel een contract tot 2017 Hij komt. t was n dubbeltje op z'n kant |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:11 schreef Barabas het volgende:[..] Waarom? Er zijn wel meer clubs die nog niet uitgewinkeld zijn. Die spits komt vast wel voor 31 augustus. Welke is nog wel de vraag... Waarom, omdat het bekend was dat pelle weg zou gaan. Dat die er 1 komt geloof ik ook wel. Had er al moeten wezen natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Als ziyech niet komt en clasie gaat weg wat hebben we dan nog voor mogelijkheden Guidetti en Dost zijn waarschijnlijk te duur en Toornstra heeft nog 3 jaar contract en moet ook volgens zeggen zo'n 8 milj kosten. Wat blijft er van over van het feit dat clasie alleen voor een astronomisch bedrag weg zou mogen en waarschijnlijk vandaag al tekent. Wat is dan dat astronomische bedrag meer dan 10???? Wat als Clasie weggaat en er gewoon niets meer komt dan helaas wordt het het rechterrijtje en nog blijf ik gaan. Sterkte mede supporters. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 14:59 schreef FR-Elmo het volgende:Rustig afwachten, met transfers en v geel etc... Als de transfer periode voorbij is dan een oordeel vellen.... Al die geruchten en na,en slaan nergens op. Als er een foto is met een contract, speler en v geel dan geloof ik pas iets. Idem dito. Maar is nou eenmaal leuk om slap te ouwehoeren hier. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mocht je nog ergens eierdopjes tegenkomen, neem dan gerust een dozijn of zo mee! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:21 schreef legrande het volgende:Als ziyech niet komt en clasie gaat weg wat hebben we dan nog voor mogelijkheden Guidetti en Dost zijn waarschijnlijk te duur en Toornstra heeft nog 3 jaar contract en moet ook volgens zeggen zo'n 8 milj kosten. Wat blijft er van over van het feit dat clasie alleen voor een astronomisch bedrag weg zou mogen en waarschijnlijk vandaag al tekent. Wat is dan dat astronomische bedrag meer dan 10???? Wat als Clasie weggaat en er gewoon niets meer komt dan helaas wordt het het rechterrijtje en nog blijf ik gaan. Sterkte mede supporters. Het leven van een Feyenoord supporter gaat niet over rozen..sterkte.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Toch wordt je als seizoenkaarthouder wel ietwat genaaid.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo kun je het opvatten. Ze moeten gewoon geen transfers meer toestaan in een land waar de competitie gestart is.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo kun je het opvatten. Ze moeten gewoon geen transfers meer toestaan in een land waar de competitie gestart is.. Ja maar kopen mag ook zouden ze dat bij Feyenoord weten? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
He elmo kun je dat filmpje eens helemaal hier opzetten van dat hondje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:21 schreef legrande het volgende:Als ziyech niet komt en clasie gaat weg wat hebben we dan nog voor mogelijkheden Guidetti en Dost zijn waarschijnlijk te duur en Toornstra heeft nog 3 jaar contract en moet ook volgens zeggen zo'n 8 milj kosten. Wat blijft er van over van het feit dat clasie alleen voor een astronomisch bedrag weg zou mogen en waarschijnlijk vandaag al tekent. Wat is dan dat astronomische bedrag meer dan 10???? Wat als Clasie weggaat en er gewoon niets meer komt dan helaas wordt het het rechterrijtje en nog blijf ik gaan. Sterkte mede supporters. euuuuuuhhhhh ik kan je maar 1 ding zeggen maat....als feyenoord supporter zijnde moet je niet tever vooruit kijken haha |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 15:28 schreef TheMenace het volgende:[..] euuuuuuhhhhh ik kan je maar 1 ding zeggen maat....als feyenoord supporter zijnde moet je niet tever vooruit kijken haha Nee maar als je al 45 jaar een seizoenkaart hebt kijk je zo vaak met weemoet terug. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Hahaha, is een gif.... Geen idee waar het oorspronkelijk vandaan komt. |
|
|
|