|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar wordt ik ook niet blij van , nee ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:34 schreef Houtman het volgende:Zou dit niet kunnen betekenen dat Jordy Clasie bij Feyenoord blijft / niet meer mag vertrekken? Lekker laten gaan ... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Zie het probleem niet, we hebben nu al 4 punten meer dan vorig jaar. Ik zeg 77 punten en kampioen!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee maar het is wel een manier om spelers te halen die jezelf niet financieel binnen kan halen, als zo'n speler straks verkocht word verdient Twente er nagenoeg geen cent aan omdat je externe financierder een behoorlijke doorverkooppercentage heeft afgedongen.. Voetballend gaat Twente er op vooruit maar financieel 0,0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doyen groep...Daar gaat Twente de komende jaren nog flink financiële last van houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:41 schreef Nicotti het volgende:Zie het probleem niet, we hebben nu al 4 punten meer dan vorig jaar. Ik zeg 77 punten en kampioen!!! 1 punt meer he, vorig jaar verloren we in den haag en wonnen we thuis van Heerenveen..
Maar we liggen dus op koers om kampioen te worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is ze gegund..!!!!! |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Onbegrijpelijk dat voetballers kiezen voor Fc Twente ipv Feyenoord allemaal omdat wij Lex Immers op nr10 hebben staan, met Ziyech hadden wij creativiteit gehad ipv dat geklungel met de bal van Immers, weer een gemiste kans maar waarschijnlijk komt er weer een goede 30 plusser zijn zakken vullen die eerst weer weken land niet fit is. Maar aankomende Donderdag met Immers Vormer op het middenveld komt het vast goed tegen fc lugansk. Feyenoord blijft maar middelmaat kopen en huren en zo gaat het nu al jaar in jaar uit, jongens het is al 15 jaar geleden dat wij nog kampioen zijn geworden echt beschamend voor zòn grote voetbalclub niet alleen in Nederland maar ook in Europa. Constant worden wij uitgeschakeld door ploegen met totaal geen Europese uitstraling en ook nu weer zullen wij er naast pissen, denk aan Krasnodar, AA gent etc. Martin van Geel je zal snel actie moeten ondernemen en echt met betere spelers moeten komen dan met Wilkshire , Boularouzh. Bilal heeft de potentie om een goede buitenspeler te worden maar hier gaan weer jaren over heen. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:24 schreef R'dam-ech wel het volgende:Immers...Lex is aanvoerder.....die ga je er toch niet naast zetten ??.....ik dacht altijd dat concurentie goed was ... Ach ....gemiste kans ......KUTZOOI............ Hoe kunnen ze toch in vredesnaam die ooievaar aanvoerder maken, er zit iets niet goed in deze groep en Rutten durft niet op te treden. De meest logische aanvoerder in de eerste wedstrijd was Mathijssen dus ergens zit er iets niet lekker..maar wat? Ik denk dat eerst de bom moet barsten of anders moet het Legioen maar gaan fluiten bij ieder balcontact van de heer Immers..dan moeten ze wel. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Wel wil ik nog zeggen dat ook onze vriend Ziyech maar weinig vertrouwen in zichzelf heeft want als je geen concurentiestrijd van Immers kan winnen ben je waarschijnlijk ook niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech is beter dan Immers. Da's duidelijk.
Maar dat Ziyech zelf ook die concurrentie niet aangaat is verdomde zielig. Fokking watje dan. Win je geen oorlog mee. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
hij ziet er ook wel een beetje uit als een mietje. maar hij is wel goed helaas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:Ziyech is beter dan Immers. Da's duidelijk. Maar dat Ziyech zelf ook die concurrentie niet aangaat is verdomde zielig. Fokking watje dan. Win je geen oorlog mee. Eens Henkert, als iemand wegloopt voor concurrentie moet je hem niet eens willen.. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:19 schreef legrande het volgende:[..] Nee lekker positief blijven met hoe het nu gaat. Jij vindt zeker dat het allemaal goed staat en dat we een fantastisch elftal hebben. Positief blijven niet, maar deze hele droeftoeterij van je is helemaal om te huilen. Ja, een 21 jarig talent genaamd Ziyech komt niet naar Feyenoord. Godskolere, wat een drama. Feyenoord is degradatie kandidaat nummer 1 omdat een karakterloze voetballer van (nogmaals) 21 (!) jaar een basisplaats eist bij Feyenoord.
Ik geloof goed dat hij beter is dan Immers, maar een basisplaats eisen is voor niemand weggelegd die maar enigszins geïnteresseerd is in spelen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Bas Dost kiest voor Ajax? Daar zoeken ze ook nog een spits! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 19:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] Positief blijven niet, maar deze hele droeftoeterij van je is helemaal om te huilen. Ja, een 21 jarig talent genaamd Ziyech komt niet naar Feyenoord. Godskolere, wat een drama. Feyenoord is degradatie kandidaat nummer 1 omdat een karakterloze voetballer van (nogmaals) 21 (!) jaar een basisplaats eist bij Feyenoord. Ik geloof goed dat hij beter is dan Immers, maar een basisplaats eisen is voor niemand weggelegd die maar enigszins geïnteresseerd is in spelen bij Feyenoord. Dank u! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 19:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] Positief blijven niet, maar deze hele droeftoeterij van je is helemaal om te huilen. Ja, een 21 jarig talent genaamd Ziyech komt niet naar Feyenoord. Godskolere, wat een drama. Feyenoord is degradatie kandidaat nummer 1 omdat een karakterloze voetballer van (nogmaals) 21 (!) jaar een basisplaats eist bij Feyenoord. Ik geloof goed dat hij beter is dan Immers, maar een basisplaats eisen is voor niemand weggelegd die maar enigszins geïnteresseerd is in spelen bij Feyenoord. Zo is jet en niet anders.. Zoals Stylzz zou zeggen, NEXT.. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
De pijlen dan maar op Dost, Toornstra, El Ahmadi en Nuytinck (ipv Mathijsen ) richten. Moet haalbaar zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het gaat over versterkingen. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Brama hahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beugelsdijk!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Gudelj? Ik vind toornstra een goede speler maar als hij echt acht a tien miljoen moet kosten zie ik voor dat geld liever gudelj van az komen! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:26 schreef kakkie21 het volgende:Gudelj? Ik vind toornstra een goede speler maar als hij echt acht a tien miljoen moet kosten zie ik voor dat geld liever gudelj van az komen! Vind ik ook wel wat hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:26 schreef kakkie21 het volgende:Gudelj? Ik vind toornstra een goede speler maar als hij echt acht a tien miljoen moet kosten zie ik voor dat geld liever gudelj van az komen! Meh, ik vind hem in mijn beleving niet echt bij Feyenoord passen. Aan de andere kant heb je helemaal geen reet aan mijn beleving en als het een aanwinst zou zijn voor een goede prijs, gewoon doen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niemand kopen gewoon allemaal huren uit het bejaardentehuis, of spelers van fc Utrecht gaan kopen voor 10 miljoen, ik neem effe een slokje..................geen hoop wel geld |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Toen Van Geel een paar maanden in dienst was (drie jaar geleden) gaf hij aan dat hij gefaald zou hebben als drie jaar later (nu dus) spelers nog steeds 'om sportieve redenen' de voorkeur zouden geven aan clubs als Twente boven Feyenoord. Dit dus. Het gaat er niet om dat Zyech Messi is, maar het was wel een teken van groei geweest als deze speler voor Feyenoord had gekozen. Nu blijft Feyenoord toch de wat achterlijke club waar een 'werker' als Immers niet wordt doorgeselecteerd, maar als een van de belangrjikste spelers wordt neergezet door de technische leiding (contractverbetering en reserve-aanvoerder). En waar kennelijk alleen middelmatige voetballers (Vormer, Goossens, Verhoek) en uitgerangeerde 30+-ers (Matthijssen, Boulahrouz, Wilkshere) graag naar toekomen. De toevalstreffers Guidetti en Pelle hebben veel verbloemd, maar als het deze keer niet lukt om zo'n konijn uit de hoge hoed te toveren, dan is de club sportief terug bij af. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:30 schreef piet de paler het volgende:Niemand kopen gewoon allemaal huren uit het bejaardentehuis, of spelers van fc Utrecht gaan kopen voor 10 miljoen, ik neem effe een slokje..................geen hoop wel geld Hij gaat nu Toornstra halen ja kan je donderop zeggen, maar die vind ik niet btr dan Immers. Haal Ayoub & en Propper ,wil die niet, Vilhena op De 10, Immers op het bankje. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:Toen Van Geel een paar maanden in dienst was (drie jaar geleden) gaf hij aan dat hij gefaald zou hebben als drie jaar later (nu dus) spelers nog steeds 'om sportieve redenen' de voorkeur zouden geven aan clubs als Twente boven Feyenoord. Eigen interpretatie of een slecht geheugen. Daar ging het om dat (jeugd)spelers van Feyenoord de stap naar PSV of Twente niet als een stap omhoog zouden zien. Dan zou hij gefaald hebben.
Maar, toegegeven, je weet het leuk te brengen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Karsdorp is toch ook een 10. heeft hij niet de potentie om snel door te breken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:35 schreef Bosifyable het volgende:[..] Eigen interpretatie of een slecht geheugen. Daar ging het om dat (jeugd)spelers van Feyenoord de stap naar PSV of Twente niet als een stap omhoog zouden zien. Dan zou hij gefaald hebben. Maar, toegegeven, je weet het leuk te brengen. Klopt wat jij zegt, maar ook over het halen van spelers. Feyenoord moest terug zijn waar het was. Maarbegrijp me niet verkeerd maar zo gaan we de oorlog nie winnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij haalt niets ik denk dat er nog een financieel lijk uit de kast komt, of rare spelers vilalba, een Pool of een of een gemankeerde spits en dan bedoel ik Guidetti die de hoofdprijs wil. Ga maar jeugd inpassen dan slik ik nog wel een rot seizoen maar niet kopen om de domme masse( waar ik ook toe behoor) tevreden te houden, ik zeg er klopt iets niet aan het verhaal, ik ben bang dat er iets speelt |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:Hij haalt niets ik denk dat er nog een financieel lijk uit de kast komt, of rare spelers vilalba, een Pool of een of een gemankeerde spits en dan bedoel ik Guidetti die de hoofdprijs wil. Ga maar jeugd inpassen dan slik ik nog wel een rot seizoen maar niet kopen om de domme masse( waar ik ook toe behoor) tevreden te houden, ik zeg er klopt iets niet aan het verhaal, ik ben bang dat er iets speelt Idd. Klapt dan allemaal jeugd erin. Ma een Toornstra? Goeie speler, maar geen restwaarde. Die word niet veel beter. Martin zij alleen spelers met restwaarde te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Klopt wat jij zegt, maar ook over het halen van spelers. Feyenoord moest terug zijn waar het was. Maarbegrijp me niet verkeerd maar zo gaan we de oorlog nie winnen Kan ik nergens terug vinden. Maar goed, de afgelopen drie jaar twee maal op de tweede plaats geëindigd en ook een derde plaats. In welk opzicht zijn we dan niet terug? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal nobodys voor een topclub |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:Hij haalt niets ik denk dat er nog een financieel lijk uit de kast komt, of rare spelers vilalba, een Pool of een of een gemankeerde spits en dan bedoel ik Guidetti die de hoofdprijs wil. Ga maar jeugd inpassen dan slik ik nog wel een rot seizoen maar niet kopen om de domme masse( waar ik ook toe behoor) tevreden te houden, ik zeg er klopt iets niet aan het verhaal, ik ben bang dat er iets speelt Als Feyenoord geen versterkingen wil halen moet men de 'jeugd' de kans geven en er niet vanuit gaan dat Feyenoord bij de eerste 7 gaat eindigen ... dus dan voor een paar mindere jaren gaan tot dat vernieuwde stadion er is waarmee men meer inkomsten denkt te genereren . Pas vanaf dat moment voor sportieve successen gaan en niet eerder !!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:45 schreef Bosifyable het volgende:[..] Kan ik nergens terug vinden. Maar goed, de afgelopen drie jaar twee maal op de tweede plaats geëindigd en ook een derde plaats. In welk opzicht zijn we dan niet terug? Kom je achter als je dalijk 10de ben. Nu blijft Feyenoord toch de wat achterlijke club waar een 'werker' als Immers niet wordt doorgeselecteerd, maar als een van de belangrjikste spelers wordt neergezet door de technische leiding, en Ziyech als linkermiddenvelder. schandalig hahahaha |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:41 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Idd. Klapt dan allemaal jeugd erin. Ma een Toornstra? Goeie speler, maar geen restwaarde. Die word niet veel beter. Martin zij alleen spelers met restwaarde te halen. toornstra is toch pas 23, stel hij speelt 2 seizoenen voor ons dan kan hij nog wel doorverkocht worden. zal mischien niet heel veel beter worden. maar echt verlies maken doe je er denk niet op als je die voor 4 kan halen. die 10 die utrecht zegt is natuurlijk gewoon onzin. dan is clasie 20 waard |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Kom je achter als je dalijk 10de ben. Nu blijft Feyenoord toch de wat achterlijke club waar een 'werker' als Immers niet wordt doorgeselecteerd, maar als een van de belangrjikste spelers wordt neergezet door de technische leiding, en Ziyech als linkermiddenvelder. schandalig hahahaha Dus eigenlijk waren we terug, zoals van Geel voorspeld had in het artikel wat je aanhaalde, maar moeten we nu weer opnieuw beginnen door de verkoop van spelers die het de afgelopen drie jaar mede mogelijk hebben gemaakt?
In dat geval valt hem (wat die uitspraak betreft) nog niets te verwijten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Kom je achter als je dalijk 10de ben. Nu blijft Feyenoord toch de wat achterlijke club waar een 'werker' als Immers niet wordt doorgeselecteerd, maar als een van de belangrjikste spelers wordt neergezet door de technische leiding, en Ziyech als linkermiddenvelder. schandalig hahahaha To support = steunen
Schei eens uit met dat negatieve gelul mensen. Het brengt helemaal niets. Nog 2 weken transferwindow. Komt vast wel goed. Net als de afgelopen 3 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:56 schreef Barabas het volgende:[..] To support = steunen Schei eens uit met dat negatieve gelul mensen. Het brengt helemaal niets. Nog 2 weken transferwindow. Komt vast wel goed. Net als de afgelopen 3 jaar. of t goed komt weet ik niet, maar we hebben t er maar mee te doen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: vind het jammer dat hij nog geen kans heeft gekregen op zijn positie. aan de andere kant mischien wel beter dat ziyech niet is gekomen, is eigenlijk een positie waar we al spelers voor hebben. stel lex raakt geblesseert of speelt kut kunnen we onze beste speler uit de a eens mooi gaan brengen. Dan zijn we ziyech zo weer vergeten denk ik.
spits en een goede verdediger zijn belangrijker. mocht clasie blijven komt het wel goed denk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Kom je achter als je dalijk 10de ben. Nu blijft Feyenoord toch de wat achterlijke club waar een 'werker' als Immers niet wordt doorgeselecteerd, maar als een van de belangrjikste spelers wordt neergezet door de technische leiding, en Ziyech als linkermiddenvelder. schandalig hahahaha ik zie de grote lijn in je quote. en dat ben ik met je eens. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:56 schreef Barabas het volgende:[..] To support = steunen Schei eens uit met dat negatieve gelul mensen. Het brengt helemaal niets. Nog 2 weken transferwindow. Komt vast wel goed. Net als de afgelopen 3 jaar. Hoef mij nie te vertellen wat support is pik. Eigenmening heb ik altijd |
|
|
|