|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:58 schreef michaelvld het volgende:[..] vind het jammer dat hij nog geen kans heeft gekregen op zijn positie. aan de andere kant mischien wel beter dat ziyech niet is gekomen, is eigenlijk een positie waar we al spelers voor hebben. stel lex raakt geblesseert of speelt kut kunnen we onze beste speler uit de a eens mooi gaan brengen. Dan zijn we ziyech zo weer vergeten denk ik. spits en een goede verdediger zijn belangrijker. mocht clasie blijven komt het wel goed denk ben ik t mee eens, Ziyech was extra, maar creativiteit op t middenveld is wel schaars. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja, jij je zin niet gekregen... Van Geel kan er niks van en moet weg....
Mooie mening. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:55 schreef michaelvld het volgende:[..] toornstra is toch pas 23, stel hij speelt 2 seizoenen voor ons dan kan hij nog wel doorverkocht worden. zal mischien niet heel veel beter worden. maar echt verlies maken doe je er denk niet op als je die voor 4 kan halen. die 10 die utrecht zegt is natuurlijk gewoon onzin. dan is clasie 20 waard Serieus 23? Dan trek ik me woorde terug ja omtrent de restwaarde. Ik dacht 26 27. Hoe kom ik daar de bij? Dacht net zo oud als Immers |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 20:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dus eigenlijk waren we terug, zoals van Geel voorspeld had in het artikel wat je aanhaalde, maar moeten we nu weer opnieuw beginnen door de verkoop van spelers die het de afgelopen drie jaar mede mogelijk hebben gemaakt? In dat geval valt hem (wat die uitspraak betreft) nog niets te verwijten. Hij is gewoon terug bij af, dat hij nog steeds geen betere speler kan halen. Hij heeft in mijn ogen teveel spelers verkocht, waardoor goeie spelers denken laat maar. Gewoon een directe versterking. Die koop je waarvan je zkr weet dat die een basisplek heeft het weekend. Gewoon geen balle heeft om Immers het bankje op te sturen. Neejo lkkr Ziyech een andere positie geven. Komt hij zkr niet. En nu kan je donderop zeggen voor Toornstra betaal je de volle mep. Die is veel duurder! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Motta, is dat niet wat voor ons?
Neusje van de zalm! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:12 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Hij is gewoon terug bij af, dat hij nog steeds geen betere speler kan halen. Hij heeft in mijn ogen teveel spelers verkocht, waardoor goeie spelers denken laat maar. Gewoon een directe versterking. Die koop je waarvan je zkr weet dat die een basisplek heeft het weekend. Gewoon geen balle heeft om Immers het bankje op te sturen. Neejo lkkr Ziyech een andere positie geven. Komt hij zkr niet. En nu kan je donderop zeggen voor Toornstra betaal je de volle mep. Die is veel duurder! Sorry, maar je zeurt maar door over een speler die zelf niet wil en neemt het vervolgens iemand anders kwalijk. Niet echt realistisch van je.
Zeg dan gewoon dat je teleurgesteld bent. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:28 schreef Barabas het volgende:[..] Sorry, maar je zeurt maar door over een speler die zelf niet wil en neemt het vervolgens iemand anders kwalijk. Niet echt realistisch van je. Zeg dan gewoon dat je teleurgesteld bent. Niet wil? Gast als je met het WK had gehaald, had Twente niet eens de kans gehad? Dat is het hele euvel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:28 schreef Barabas het volgende:[..] Sorry, maar je zeurt maar door over een speler die zelf niet wil en neemt het vervolgens iemand anders kwalijk. Niet echt realistisch van je. Zeg dan gewoon dat je teleurgesteld bent. Ik ben zeer teleurgesteld in Martin van Geel en Fred Rutten!
In Martin van Geel omdat ie Fred Rutten heeft aangetrokken ... In Fred Rutten omdat ie niet eens Hakim Ziyech kan overtuigen ... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Dan noem je er wel 1. Maar teduur denk ik. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: over bejaarde gesproken.....haha |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Serieus 23? Dan trek ik me woorde terug ja omtrent de restwaarde. Ik dacht 26 27. Hoe kom ik daar de bij? Dacht net zo oud als Immers 25 is hij. typefoutje, dan zou hij 27 zijn als je em weer doorverkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd welke konijnen nu uit de hoed komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben zeer teleurgesteld in Martin van Geel en Fred Rutten! In Martin van Geel omdat ie Fred Rutten heeft aangetrokken ... In Fred Rutten omdat ie niet eens Hakim Ziyech kan overtuigen ... ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat mensen die zichzelf Feyenoord-supporter noemen zich zo laten leiden door valse sentimenten en vervolgens vervallen in negatieve taal spreken over dezelfde mensen die Feyenoord uit het slop hebben getrokken. Die hebben zich al lang bewezen...
Namaaksupporters, Mooiweerfans.... Hoe je ze ook noemt: deze "fans" ben je beter kwijt dan rijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:39 schreef Barabas het volgende:[..] ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat mensen die zichzelf Feyenoord-supporter noemen zich zo laten leiden door valse sentimenten en vervolgens vervallen in negatieve taal spreken over dezelfde mensen die Feyenoord uit het slop hebben getrokken. Die hebben zich al lang bewezen... Namaaksupporters, Mooiweerfans.... Hoe je ze ook noemt: deze "fans" ben je beter kwijt dan rijk. +1908! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: beter dan welke hoge hoed er uit het konijn gaat komen Oebidoebi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:39 schreef Barabas het volgende:[..] ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat mensen die zichzelf Feyenoord-supporter noemen zich zo laten leiden door valse sentimenten en vervolgens vervallen in negatieve taal spreken over dezelfde mensen die Feyenoord uit het slop hebben getrokken. Die hebben zich al lang bewezen... Namaaksupporters, Mooiweerfans.... Hoe je ze ook noemt: deze "fans" ben je beter kwijt dan rijk. we kunnen ook eens er voor kiezen , niet altijd gelijk te willen hebben en n ander n andere mening te laten hebben. toch? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is waar, maar waarover heeft men nou eigenlijk een mening als het onderwerp niet over de realiteit gaat? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die gast heeft geen moment serieus overwogen om voor ons te komen spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan , wie weet. niemand heeft de wijsheid in pacht. maar ieder mag denken wat hij wil. dan vind ik namaaksupporter etc wat te ver gaan. iedereen steekt er veel tijd en geld in op zijn manier. maar goed , reeds gezegd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:48 schreef van geil het volgende:kan , wie weet. niemand heeft de wijsheid in pacht. maar ieder mag denken wat hij wil. dan vind ik namaaksupporter etc wat te ver gaan. iedereen steekt er veel tijd en geld in op zijn manier. maar goed , reeds gezegd. Applaus. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar de TD compleet afbranden omdat een speler ervoor kiest om naar een andere club dan Feyenoord te gaan ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de kans dat Clasie gaat vertrekken is wat kleiner geworden begrijp ik van Rijnmond. verschil van 3 miljoen wat Porto niet wil of kan betalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat van geel (vooralsnog) niet wil toegeven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:51 schreef JanM het volgende:Maar de TD compleet afbranden omdat een speler ervoor kiest om naar een andere club dan Feyenoord te gaan ... die zitten niet op t forum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij aan vakantie en een nieuwe spiegel toe geile! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die spiegel boven het bed blijft hangen!!!!!! voor de rest heb je gelijk. en v Geel is n gladde glibber |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 21:48 schreef van geil het volgende:kan , wie weet. niemand heeft de wijsheid in pacht. maar ieder mag denken wat hij wil. dan vind ik namaaksupporter etc wat te ver gaan. iedereen steekt er veel tijd en geld in op zijn manier. maar goed , reeds gezegd. reeds gezegd dat realiteitszin sommigen hier vreemd is.
wanneer juist die personen gaan roepen dat er koppen moeten rollen omdat hun ideé fixe geen doorgang heeft gevonden dan vraag ik mij af waar hun loyaliteit ligt.
niets vreemds, doodnormaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 22:01 schreef van geil het volgende:[..] die spiegel boven het bed blijft hangen!!!!!! voor de rest heb je gelijk. en v Geil heeft een gladde glibber Okay..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: je lijkt inderdaad een beetje uit vorm Geile... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hoe kan da nou. train drie keer per week. ik vind eigenlijk van Geel uit vorm. en al n hele tijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien komt dat wel door de uitverkoop. Hij was er schijnbaar nogal druk mee. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: Van Geel heeft nog ongeveer acht miljoen euro en 12 dagen om mee te spelen. Ik ben heel benieuwd wat dat oplevert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 22:18 schreef Houtman het volgende:[..] Van Geel heeft nog ongeveer acht miljoen euro en 12 dagen om mee te spelen. Ik ben heel benieuwd wat dat oplevert. hij heeft meer dan 8 miljoen.. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: Well bedrag heb jij in je hoofd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er schijnt rond de 20miljoen te zijn, totaal. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
hij heeft er 12 zowieso, en de vvf Mr Blokland zij van de week dat ze helemaal geen geld willen zien. dus dat zou dan zelfs nog iets meer zijn. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: van Geel mag ongveer 20 miljoen in nieuwe spelers investeren? Dan kunnen we misschien nog leuke verrassingen tegemoet zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 22:27 schreef Houtman het volgende:[..] van Geel mag ongveer 20 miljoen in nieuwe spelers investeren? Dan kunnen we misschien nog leuke verrassingen tegemoet zien. nee. blijft 30 procent volgens Blokland. als er nog iemand vertrekt zou dat percentage oplopen. er is pas twee miljoen naar de vvf .de rest staat op de bank. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
kijk is jammer dat ziyech niet komt,maar als hij liever bij die duitsers speelt moet hij dat doen ik denk dat die kuipvrees heeft en zn transfersom niet kan waarmaken Ook verwacht ik dat die de strijd met die kut immers niet aandurfde dus toch te weinig vertrouwen in eigen kunde dacht ik zo. En het is graag of helemaal niet,in mijn ogen is hij het dragen van ons shirt niet waardig |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] nee. blijft 30 procent volgens Blokland. als er nog iemand vertrekt zou dat percentage oplopen. er is pas twee miljoen naar de vvf .de rest staat op de bank. 30% van ongeveer 34 miljoen toch? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 22:28 schreef flipje tiel het volgende:kijk is jammer dat ziyech niet komt,maar als hij liever bij die duitsers speelt moet hij dat doen ik denk dat die kuipvrees heeft en zn transfersom niet kan waarmaken Ook verwacht ik dat die de strijd met die kut immers niet aandurfde dus toch te weinig vertrouwen in eigen kunde dacht ik zo. En het is graag of helemaal niet,in mijn ogen is hij het dragen van ons shirt niet waardig Laat dat Ziyech verhaal eens los, hij komt niet, hij is vertrokken naar Duitsland. Zijn keuze prima. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nicotti