BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

yep, min Bilal.
het ligt toch aanzienlijk lager?
Nicotti
 Nicotti - zondag 17 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Feyenoord wil 12 miljoen voor Clasie, dat wil Porto niet betalen, Porto zit op 9 miljoen, is het wel handig om vast te houden aan 12?
In het begin geloof ik van wel, maar als je te lang wacht en hij gaat 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt weg, kun je geen vervanger meer halen.
Maar als je hem niet verkoopt, heb je dan niet te maken met een gedemotiveerde speler?
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
had begrepen dat er redelijke vergoedingen naar Ado Heerenveen en de zaakwaarnemers gingen.
en twee miljoen naar de vvf
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Clasie wil niet per se. Als je nog versterkingen haalt, denk ik dat Clasie ook wel weer wat minder zin krijgt.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:43 schreef Nicotti het volgende:
Feyenoord wil 12 miljoen voor Clasie, dat wil Porto niet betalen, Porto zit op 9 miljoen, is het wel handig om vast te houden aan 12?
In het begin geloof ik van wel, maar als je te lang wacht en hij gaat 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt weg, kun je geen vervanger meer halen.
Maar als je hem niet verkoopt, heb je dan niet te maken met een gedemotiveerde speler?
kan me niet voorstellen dat hij blijft
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:44 schreef van geil het volgende:
had begrepen dat er redelijke vergoedingen naar Ado Heerenveen en de zaakwaarnemers gingen.
en twee miljoen naar de vvf
nee hoor?
Dat valt wel mee, Janmaat kwam in principe uit onze eigen opleiding, die heeft op latere leeftijd bij ADO en heerenveen gezeten.

Helaas bij de Vrij en BMI ging er aardig wat richting de poules.
Pelle ging alles minus opleidingsvergoeding naar de club.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:48   quote  deeplink  
ok.
Nicotti
 Nicotti - zondag 17 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:45 schreef Stylzz het volgende:
Clasie wil niet per se. Als je nog versterkingen haalt, denk ik dat Clasie ook wel weer wat minder zin krijgt.
Misschien een eis van Clasie, dat ie vandaag tegen Feyenoord heeft gezegd dat ie wel wil blijven, maar dat er dan wel (echte) versterkingen bij moeten komen.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:51 schreef JanM het volgende:
Maar de TD compleet afbranden omdat een speler ervoor kiest om naar een andere club dan Feyenoord te gaan ...
Een keuze waar van Geel en/of Rutten het zelf naar gemaakt heeft.
Milo
 Milo - zondag 17 augustus 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Bijna iedereen vertoond hier calimero gedrag!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Hoor net bij dat enge Voetbalprogramma dat Twente allang met Zie-ek bezig was. Dat was mede belangrijk voor Zie-ek.
Da's nou precies wat van Geel na heeft gelaten: contacten moet je al in het voorjaar leggen.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:55 schreef Milo het volgende:
Bijna iedereen vertoond hier calimero gedrag!!
Misschien kunnen we je vriend Dirkie Kuyt nog ophalen hahaha
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:59   quote  deeplink  
dat was en is t punt
Els
 Els - zondag 17 augustus 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat mensen die zichzelf Feyenoord-supporter noemen zich zo laten leiden door valse sentimenten en vervolgens vervallen in negatieve taal spreken over dezelfde mensen die Feyenoord uit het slop hebben getrokken. Die hebben zich al lang bewezen...

Namaaksupporters, Mooiweerfans.... Hoe je ze ook noemt: deze "fans" ben je beter kwijt dan rijk.
Dus iemand die kritisch is, is een namaaksupporter? Heb je daar wel goed over nagedacht? Over het algemeen worden kritische mensen inderdaad slecht gewaardeerd. Vooral door slechte managers die zelf weinig eigen ideeen en inbreng hebben en bij elke tegenspraak door de mand vallen. Weinig ruggegraat.
In Nederland zitten van oudsher weinig ja-knikkers, en onder Feyenoordsupporters is dat ook. Eerlijk gezegd vind ik dat je kritische mensne moet koesteren. Als meningen uitgedaagd worden, kom je gezamelijk meestal tot een betere.
Jammer dat jij dat respect niet op kunt brengen en anderen gelijk neerzet als namaak.
Milo
 Milo - zondag 17 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahahaha lul!
Els
 Els - zondag 17 augustus 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:45 schreef Barabas het volgende:
Die gast heeft geen moment serieus overwogen om voor ons te komen spelen.
Of wel. Maar hij vind zichzelf misschien beter in de provincie passen, vindt Feyenoord een te grote stap, of heeft nog een ajaxpyjama in de kast liggen. Wat de reden ook is, hij komt niet. Jammer, want het lijkt een veelbelovende speler.
De andere kant is, dat we nu weer de mogelijkheid hebben om iemand van Varkenoord door te laten breken. Ik heb nog steeds een grote voorkeur voor de eigen jeugd.
Els
 Els - zondag 17 augustus 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:55 schreef sevillana het volgende:
de kans dat Clasie gaat vertrekken is wat kleiner geworden begrijp ik van Rijnmond.
verschil van 3 miljoen wat Porto niet wil of kan betalen
Juich ik toe. Laat hem maar lekker blijven. Hij kan volgend jaar ook naar Porto. Kunnen ze daar nog een beetje sparen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:04 schreef Els het volgende:

[..]

Juich ik toe. Laat hem maar lekker blijven. Hij kan volgend jaar ook naar Porto. Kunnen ze daar nog een beetje sparen.
Dan wordt het al zeker de helft minder ... met een nog maar 1 jarig contract !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Wel ja,nog een veteraan kan er wel bij ;-)
Milo
 Milo - zondag 17 augustus 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Maar wat wil je nou L?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Straks ineens El Ahmadi en Guidetti terug.
Iedereen weer blij met Martin.
Zo werkt dat dan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:08 schreef Milo het volgende:
Maar wat wil je nou L?
Dat is toch wel bekend bij jou?
Milo
 Milo - zondag 17 augustus 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Haal die mulder uit de goal!
Els
 Els - zondag 17 augustus 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan wordt het al zeker de helft minder ... met een nog maar 1 jarig contract !!!
Maar die contracten kun je tussentijds verlengen. En BMI bracht ook niet meer op dan De Vrij. Dus kwaliteit en vraag spelen nog steeds een grote rol. Als Clasie dit jaar zijn fysiek verbetert, waardoor hij meer wedstrijden uit kan spelen, wordt hij ook weer waardevoller.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:
Straks ineens El Ahmadi en Guidetti terug.
Iedereen weer blij met Martin.
Zo werkt dat dan.
dan boek ik gelijk nog n vakantie
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:08 schreef Milo het volgende:
Maar wat wil je nou L?
Drenthe wil die heel graag erbij hebben hahahah
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Als ze de Zeeuw maar niet halen, daar heb ik zo'n schijthekel aan.

Of die Brama, ook zo'n non-voetballer.
michaelvld
 michaelvld - zondag 17 augustus 2014 - 23:19   quote  deeplink  
el ahmadi zal ook niet veel kosten, is voor 2m pond verkocht
TheMenace
 TheMenace - zondag 17 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:10 schreef Milo het volgende:
ja ook dat jah wat een eend blijft het!een uitstraling van een dooie mus alhoewel tegen heerenveen deed hij het niet eens zo slecht alleen die vrije trap weer he!
TheMenace
 TheMenace - zondag 17 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:19 schreef MMM het volgende:
Als ze de Zeeuw maar niet halen, daar heb ik zo'n schijthekel aan.

Of die Brama, ook zo'n non-voetballer.
hahahaha
een non voetballer lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace --
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:19 schreef michaelvld het volgende:
el ahmadi zal ook niet veel kosten, is voor 2m pond verkocht
ja, scoort ook lekker veel.
precies wat we missen
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
zucht
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:10 schreef Milo het volgende:
Dat had ik allang gedaan, is niks en zal nooit wat worden. Geed Hahn de kans, zal ook fouten maken maar kan nog beter worden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
ROYSTON DRENTHE TUTUTUDUDUT!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Kunnen we beter zonder keeper gaan, en 11 veldspelers opstellen hahah
Nicotti
 Nicotti - zondag 17 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Ik zeg, morgenochtend van Geel het vliegtuig in richting San Lorenzo.
En terug komen met Ángel Correa en Héctor Daniel Villalba. :)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 07:50   quote  deeplink  
Van Geel: 'het is voor Goossens beter een andere club te zoeken'

John Goossens heeft in een gesprek met Fred Rutten te horen gekregen dat hij het best op zoek kan naar een nieuwe club. Ook in zijn derde Feyenoord jaar is er voor hem nauwelijks perspectief op speeltijd. "Dan is het beter om in de twee weken dat de transfermarkt nog open is, een oplossing te zoeken. Als hij blijft, is het ook oké, dan respecteren we zijn contract, aldus Martin van geel in De Telegraaf.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32652__.php
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:15   quote  deeplink  
Logisch, jammer van die blessure, denk dat t m genekt heeft.
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 08:57   quote  deeplink  
Ik leg me er maar bij neer dat het wederom dankzij de heren van geel en Gudde een heel mager seizoen gaat worden. Ik had me er nu echt wederom zo op verheugd. Ik probeer me maar niet meer druk te maken hoewel me dat zoveel moeite kost. Maar wat van Geel en Gudde kwa inkoopbeleid gepresteerd hebben is en dat blijf ik zeggen schofterig tegenover het legioen de trainer en de rest van de spelers. Ze laten ze in mijn ogen allemaal barsten. Maar we zijn weer gezond en dat is ook veel waard. Hoop dat het uieindelijk toch nog meevalt maar ik vraag me echt af wat deze heren de laatste tijd allemaal gedaan hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:57 schreef legrande het volgende:
Ik leg me er maar bij neer dat het wederom dankzij de heren van geel en Gudde een heel mager seizoen gaat worden. Ik had me er nu echt wederom zo op verheugd. Ik probeer me maar niet meer druk te maken hoewel me dat zoveel moeite kost. Maar wat van Geel en Gudde kwa inkoopbeleid gepresteerd hebben is en dat blijf ik zeggen schofterig tegenover het legioen de trainer en de rest van de spelers. Ze laten ze in mijn ogen allemaal barsten. Maar we zijn weer gezond en dat is ook veel waard. Hoop dat het uieindelijk toch nog meevalt maar ik vraag me echt af wat deze heren de laatste tijd allemaal gedaan hebben.
zou wel mooi zijn als we daar eens een inkijkje in kregen he.
zou misschien een hoop frustratie schelen, of opleveren.
Zal niet gebeuren :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:03   quote  deeplink  
Jens Toornstra lonkt deze dagen openlijk naar Feyenoord. De middenvelder kondigde tegenover diverse media aan open te staan voor een stap omhoog. Het probleem is echter zijn contract tot 2017 bij FC Utrecht. Hij vertegenwoordigt volgens Utrecht een waarde van circa acht miljoen euro.
Feyenoord Netwerk
De middenvelder heeft volgens Alphen Stad FM heeft zijn zaakwaarnemer verteld naar welke clubs hij eventueel zou willen overstappen. Een van die clubs is Feyenoord. Toornstra is van jongs af aan al fan van de Rotterdammers.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32654__rss.php?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 09:03   quote  deeplink  
Ik zou trouwens toch nog een keer gaan babbelen met Royston Drenthe. Die zou toch echt heel goed zijn als linksback dan Kunnen Kongolo en van Beek naar het centrum. Drenthe is toch volgens mij een veel betere linksback als Nelom.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 09:04   quote  deeplink  
8 mln voor toornstra.... Mag toch hopen dat ze wijzer zijn
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:04 schreef FR-Elmo het volgende:
8 mln voor toornstra.... Mag toch hopen dat ze wijzer zijn
Ja dat krijg je door alleen maar geduld geduld geduld te hebben.
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 09:07   quote  deeplink  
Nu balen ze dat ze weer een naam moeten wegstrepen. Tja dat hadden de meeste hier al tijden geleden gezegd maar nee geduld.
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Nu duidelijk is geworden dat Zyech de slag in de Kuip gewoon niet aandurfde, hebben vGeel/Rutte misschien toch gewoon gelijk. Angsthazen redden het ook niet in Rotterdam-zuid!
kakkie21
 kakkie21 - maandag 18 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Gewoon mensen halen die graag willen, toornstra is een feyenoord fan weet ik van mijn neef die met hem gespeeld heeft, dus die komt wel naar fey mits ze genoeg neerleggen bij utrecht. Daarnaast denk ik dat guidetti ook graag wil en zou ik die ook halen. Heb je twee spelers die blij en trots zijn voor feyenoord te spelen en dat zal je ook terug zien op t veld denk ik.
Zie dit liever als een technisch middenveldertje van 20 die de concurrentie niet aandurft.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:29 schreef kakkie21 het volgende:
Gewoon mensen halen die graag willen, toornstra is een feyenoord fan weet ik van mijn neef die met hem gespeeld heeft, dus die komt wel naar fey mits ze genoeg neerleggen bij utrecht. Daarnaast denk ik dat guidetti ook graag wil en zou ik die ook halen. Heb je twee spelers die blij en trots zijn voor feyenoord te spelen en dat zal je ook terug zien op t veld denk ik.
Zie dit liever als een technisch middenveldertje van 20 die de concurrentie niet aandurft.
Mijn tante heeft nog op hem gepast maar acht mln? Nooit doen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 18 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:29 schreef kakkie21 het volgende:
Gelukkig krijg je Toornstra ook maar voor 8 miljoen. Is maar 2x zoveel als Ziyech.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:30 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Gelukkig krijg je Toornstra ook maar voor 8 miljoen. Is maar 2x zoveel als Ziyech.
maar die wilde niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.1014649