|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry Renato lekker mosselen, zou Guidetti die ook lusten ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik niet iig bah, lust alle vis behalve mosselen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Welke rechtgeaarde hetero lust er nou geen verse mossel! |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote: Het schijnt dat homo's ze ook best lusten hoor.... Altijd dat gedoe met hetero's..... Schreeuwende onzekerheid over je eigen sexualiteit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan ga je vragen stellen aan anderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De vraag stellen is uit de kast komen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 17:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet, maar ballen kan hij natuurlijk wel en zijn agressie in het veld kunnen we best wel gebruiken. Hij kan links overal aan de bak. En een linksback kunnen we best gebruiken (Woudenberg is ook een optie) nu Joris niet presteert. Lekker Kongolo centraal met van. Beek laten spelen en Royston dan op links. Hij zal wel niet veel eisen daar hij nu nergens voetbalt, geef hem gewoon een proefcotractje van twee maanden en kijk dan verder. Hij is wel op en top Feyenoorder natuurlijk.. Volgens mij had Drenthe zelf aangegeven dat hij niet meer op linksback wilde spelen. en aangezien we vilhena en boetius ervoor hebben staan zou ik hem niet halen. dan zit hij het hele seizoen mischien wel op de bank en word het gewoon weer een vervelend ventje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 18:21 schreef michaelvld het volgende:[..] Volgens mij had Drenthe zelf aangegeven dat hij niet meer op linksback wilde spelen. en aangezien we vilhena en boetius ervoor hebben staan zou ik hem niet halen. dan zit hij het hele seizoen mischien wel op de bank en word het gewoon weer een vervelend ventje Heeft Drenthe dan wat te willen op het moment Michael..(?) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die Drenthe is zo tot op het bot toe gedreven, dat wordt onze nieuwe Kuiyt! Halen die gozer! |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: nee niet echt nee haha, maarja drenthe kennende denkt hij nog steeds dat hij de beste van de wereld is.
Maar van mij mag hij komen onder 3 voorwaarden.
1 die achterlijke baard eraf. 2 geen rare filmpjes meer over ik zoek een niggerkapper enz enz 3 pas betalen als hij daadwerkelijk iets presteert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien dat Drenthe toch ff zijn niggerkapper aan John kan aanbevelen..
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
haha john is af en toe ook net een clown |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Net Gehoord uit de mond van Ziyech dat hij van rutten inderdaad niet op de 10 mocht spelen en dat Ene meneer Immers daar al speelt. Ik zei het al, zal toch niet waar zijn dat hij die jongen op die manier heeft laten kiezen voor twente. Rutten bedankt. Elke debiel zet Immers op de bank, behalve jij. Dat noemen ze een goeie trainer. Dat hadden die 2 assistenten van nooit gedaan. TRIEST, TRIEST en diep TRIEST. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Wahahaha. .hoe kom jij altijd aan die maffe foto's Geweldig. Haal hem alleen maar voor dit soort dingen. Brengt schwung in die manschaft. Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:14 schreef koekie het volgende:[..] Wahahaha. .hoe kom jij altijd aan die maffe foto's Geweldig. Haal hem alleen maar voor dit soort dingen. Brengt schwung in die manschaft. Hahaha En brengt schwung bij het legioen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En hij ziet er best wel weer afgetraind uit toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: komt ie weer, fit, maar niet wedstrijdfit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een wezenlijk verschil inderdaad, maar goed dat krijg je door te gaan spelen..desnoods eerst bij de beloften als het gewenste niveau er nog niet is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar inmiddels is er weer een dag voorbij zonder enig nieuws. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Het is weer vloeken in de kerk, maar Alderweireld? Mag/moet weg, maar eigenlijk antwoord op me eigen vraag, salaris..... :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Demy de Zeeuw, is op weg naar een club in Nederland.
t zal goddomme.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik heb al gepakt!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig ga jij de rest van de transferperiode weg. Je brengt ongeluk, Jinx! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Alle geruchten, blijven geruchten in ons geval dus......... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:30 schreef Nicotti het volgende:Het is weer vloeken in de kerk, maar Alderweireld? Mag/moet weg, maar eigenlijk antwoord op me eigen vraag, salaris..... :) Geen Toby... maar als we Mega Mindy erbij krijgen dan mag hij komen.😆 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geel Geil. ja ,zit wat in. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ok duidelijk. :) Dan gooi ik er nog eentje in de groep: Wilfried Zaha Ook die mag weg, van Gaal ziet het niet in hem zitten, misschien een idee op huur? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
neeeeee geen de zeeuw aub. kan dat gekke rattekoppie met dat kunstgebitje echt niet aanzien zeg.
Ene guidetti heeft volgens mij in de voorbereiding een aantal keren in mogen vallen bij city. en hij heeft de hele zomer doorgetraint om weer terug op zijn oude niveau te komen.
Eigenlijk is hij ook de laatste spits die nog over is van het lijstje volgens mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is in ieder geval niet fit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@dennisvanbergen #Feyenoord gaat vol voor Jens Toornstra van #FCUtrecht. Clubs inmiddels in gesprek. Zie voor details VI.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou dan prima bij Feyenoord passen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: past er tussen. deze kan zo de aanvoerder worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:@dennisvanbergen #Feyenoord gaat vol voor Jens Toornstra van #FCUtrecht. Clubs inmiddels in gesprek. Zie voor details VI.nl d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of opdracht vanuit Rutte.
Zie jij nog ergens de positieve kant in? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Hmm niet erg, kan me niet voorstellen dat ie Toorstra en de Zeeuw gaat halen, als van Geel maar niet te veel gaat betalen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:@dennisvanbergen #Feyenoord gaat vol voor Jens Toornstra van #FCUtrecht. Clubs inmiddels in gesprek. Zie voor details VI.nl Liever acht mln voor toornstra dan de Zeeuw.... Alleen de naam al brrrrrrrrrr |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja. Te Vrede Boetius Bidal Vilhena en de verdedigers. de nieuwe spits misschien ook, en veel jeugdspelers.. en Hahn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff kijken zo wat die bromsnor gaat vertellen hierover bij VI. Is morgenavond de deadline voor inschrijving EL.? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan noem ik Karim ook maar even |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:53 schreef koekie het volgende:Ff kijken zo wat die bromsnor gaat vertellen hierover bij VI. Is morgenavond de deadline voor inschrijving EL.? Woensdag, 24u voor de wedstrijd geloof ik/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Grrrrrrr..verders eens.. |
|
|
|