|
|
michaelvld
|
|
|
Toornstra word gewoon een held in rotterdam. en ik weet zeker dat Mvg echt geen bedrag boven de 5 gaat betalen voor hem |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Oké dan. . is het geen paniekvoetbal van van Geel haha. Maar Jens is van harte welkom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Waarom heeft niemand het toch over Pröpper? Linkt me een hele goede optie naast Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon wordt gek als hij dit leest. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zit nu hele even op het toilet met zijn tablet op vi.nl :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:59 schreef V town madness het volgende:Waarom heeft niemand het toch over Pröpper? Linkt me een hele goede optie naast Vilhena. Omdat Proper zelf niet echt enthousiast was en hij was ook wel behoorlijk aan de prijs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:59 schreef V town madness het volgende:Waarom heeft niemand het toch over Pröpper? Linkt me een hele goede optie naast Vilhena. Is ook al meerdere keren genoemd.. Welkom V town.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Het verschil met Ziyech is, dat deze jongen wel graag wil spelen voor Feyenoord! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Dank je RenatoBos. Okay, wist ik niet. Vind m technisch geweldig. Goede pass en scorend vermogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Clasie gaat kan het. maar de prijs moet fors omlaag |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Yepp... en dat is de goede mentaliteit. Ziyech zegt nu al dat Twente maar een tussenstap is... Wahahaha...de arrogantie! Blij dat hij daar zit. Dit zei Leonardo ook vroeger in de media. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat geld plus Goossens. Goossens is wel een speler voor Utrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar zit wat in ja.goed plan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overal de zaak Zie-ek <> Immers. Moe van geworden.
Daarom: van Geel, Immers, Te Vrede zijn stout. Zie-ek, Vilhena, Clasie zijn lief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook Verhoek erbij. As said before. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben stout geweest. heb je Quote opgehaald in t Toornstra gaat naar Utrecht topic. :( |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volg 'm niet... Spannend? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben nog aan t lezen ,, wordt nogal druk gepost |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie het ook. Veel aandacht daar... |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Goedzo Feyenoord! Clasie houden en Toornstra erbij, zit je qua middenveld top! Zowel qua kwaliteit als in de breedte. Nog wat opbouwende kwaliteit in de verdediging en Guidetti halen en dan hebben we best een leuk elftal hoor, ik vertrouwen Rutten er wel op dat ie daar wat van kan smeden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus welk middenveld heb je voor ogen Theo? Clasie-Toornstra-Immers? Of Immers eruit en Vilhena erin? Toornstra banken..? |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Qua individuele kwaliteit is Clasie, Toornstra, Vilhena voor mij ideaal met Immers als breekijzer achter de hand, maar dat is qua posities mss niet ideaal, iig geeft het Rutten genoeg mogelijkheden en vangt het een eventuele transfer van Clasie wat mij betreft ook op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Theovv -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 20:21 schreef Bosifyable het volgende:Dus welk middenveld heb je voor ogen Theo? Clasie-Toornstra-Immers? Of Immers eruit en Vilhena erin? Toornstra banken..? Wordt een beetje druk daar zonder verkopen ja.... Wie zie jij het liefste komen en gaan van dit rijtje? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, ik verwacht nog wel een transfer van Clasie. Dan heb je met Vilhena het groeibriljant (althans, als ik iedereen mag geloven, de nieuwe Nigel de Jong zelfs), Immers de lieveling en Toornstra de aankoop.
Mocht Clasie blijven zie ik graag een middenveld van Clasie-Vilhena-Toornstra, dan maar Immers op de bank zetten. Hoe fan ik ook ben. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd hoe Fred daar over denkt, ik kan me er ook wel in vinden.. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon ruilen met Immers en een beetje betalen aan Fc Utrecht ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:Nou, ik verwacht nog wel een transfer van Clasie. Dan heb je met Vilhena het groeibriljant (althans, als ik iedereen mag geloven, de nieuwe Nigel de Jong zelfs), Immers de lieveling en Toornstra de aankoop. Mocht Clasie blijven zie ik graag een middenveld van Clasie-Vilhena-Toornstra, dan maar Immers op de bank zetten. Hoe fan ik ook ben. Denk je niet als Toornstra komt dat Clasie dan vertrekt naar Fc Porto voor zo'n 9 miljoen euro? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 20:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Denk je niet als Toornstra komt dat Clasie dan vertrekt naar Fc Porto voor zo'n 9 miljoen euro? Dat zeg ik, ik verwacht wel een transfer van Clasie. Maar gister waren de berichten nog dat Feyenoord zelf de kans groter achtte dat hij zou blijven. Dus hield ook rekening met het scenario dat hij zou blijven. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Mulder/Hahn
Wilkshire/Boulahrouz - Van Beek - Kongolo - aanvallend ingestelde linksback
Toornstra - Vilhena - Clasie
basacikoglu/boetius/richards - Guidetti - basacikoglu/boetius/richards
Dit zou toch niet zo slecht zijn :) |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Kazim is aangemeld als laatste speler voor het uefa cup duel donderdag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik reken Manu (vooralsnog) ook nog als goede optie voor de rechtsbuiten positie. Schaken zou ik er voor de zekerheid ook bij houden.
Krijg je wel een verdomd volle bank eigenlijk :/ |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 19:59 schreef V town madness het volgende:Waarom heeft niemand het toch over Pröpper? Linkt me een hele goede optie naast Vilhena. mwa, vind hem een mooi weer voetballer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Manu gaat weg denk ik. Zie t ook niet zo in m zitten, te beperkt, geen oog voor de medespelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. En er zit ook een klein steekje los bij hem geloof ik.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onbesuisd, dat ook, maar misschien juist wel materiaal voor Rutten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hebben hem er net bij gehaald, die zal dan wel flink balen als hij weer weg mag.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Krijgt een eerlijke kans in het eerste nadat hij verhuurd was, en als dan blijkt dat er geen plek voor hem is in het eerste elftal houdt het op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, maar plaats je eens in hem, pfffffffffff.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Klopt, en vooral nadat hij tot twee keer toe een belangrijke rol speelde in de Europese wedstrijden. Mja, hopen dat hij ook enigszins realistisch is mocht het zover komen. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Hoe groot risico is Guidetti eigenlijk? Natuurlijk al lang niet of nauwelijks gespeeld en Derksen heeft al paar keer gezegd dat hij na zijn infectie mss nooit meer op niveau komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 20:54 schreef Theovv het volgende:Hoe groot risico is Guidetti eigenlijk? Natuurlijk al lang niet of nauwelijks gespeeld en Derksen heeft al paar keer gezegd dat hij na zijn infectie mss nooit meer op niveau komt. Echt geen idee hoe groot het risico is Theo, daar hebben we een medische keuring voor. Feyenoord zal daar wel tot het uiterste naar kijken.. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Ja, dat lijkt me ook wel, denk dat er verder geen opties zijn op dat niveau. |
|
|
|