|
|
FR-Elmo
|
|
|
Of die Poolse spits toch? Kan leuke cijfers overleggen... Maar goed, daar zaten onze scouts ook niet bepaald alleen haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat zitten ze nooit. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Owja, die hebben we ook nog. Die ken ik niet, maar op basis van statistieken moet dat voor de eredivisie een goede speler kunnen zijn. Toch hoop ik op Guidetti. Die kan nog wel eens doorgroeien tot Europese (sub)topper als ie lekker aan spelen toe komt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rutte schijnt goed te zijn met moeilijke gasten, als hij bij Manu de juiste snaar raakt heb je een topper in de dop.
Wilkshire, van Beek, Kongolo, Nelom Clasie, Vilhena, Vormer, Immers Bilal of Manu, te vrede
Om te beginnen om vertrouwen op te bouwen, afhankelijk van de tegenstander kan je naar 3 aanvallers gaan met Boëtius
Boëtius heeft er denk ik wel baat bij wat rust.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oef, ik denk dat hij meer baat heeft bij spelen die Boeitnius. Ben bang dat als je hem rust gaat geven hij het vertrouwen helemaal kwijt raakt.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 21:39 schreef hotjumper het volgende:Rutte schijnt goed te zijn met moeilijke gasten, als hij bij Manu de juiste snaar raakt heb je een topper in de dop. Wilkshire, van Beek, Kongolo, Nelom Clasie, Vilhena, Vormer, Immers Bilal of Manu, te vrede Om te beginnen om vertrouwen op te bouwen, afhankelijk van de tegenstander kan je naar 3 aanvallers gaan met Boëtius Boëtius heeft er denk ik wel baat bij wat rust.. Hij heeft toch vakantie gehad? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 21:40 schreef RenatoBos het volgende:Oef, ik denk dat hij meer baat heeft bij spelen die Boeitnius. Ben bang dat als je hem rust gaat geven hij het vertrouwen helemaal kwijt raakt.. Ergens de typtyfus opgelopen? :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lees teveel de posts van dr love vrees ik.. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
|
|
|
Ikke67
|
|
|
Toornstra halen, nu! Gaat Clasie, vervanger. Gaat hij niet middenveld alleen maar beter. 4 mil en Goosens-Nelom. Drenthe misschien toch gewoon prestatiecontract bieden. Maar een spits erbij is echt noodzaak. Hebben onze scouts nu echt geen opties? Wat is dat met Kjartasson, is dat niet wat? |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Achter de schermen zijn ze echt wel met Guidetti bezig hoor, nu die op de transferlijst staat. Hij wil vast wel naar Feyenoord en van Geel is al een tijd met hem bezig. salaris zal het belangrijkste punt zijn denk ik. Denk niet dat City er de hoofdprijs voor vraagt. |
|
|
|
|
Ikke67
|
|
|
Lijkt logisch en hoop alleen dat hij zelf ook bereid is wat van zijn salariseis af wil doen. Anders speelt hij straks in Rusland ofzo.... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 01:03 schreef Theovv het volgende:Achter de schermen zijn ze echt wel met Guidetti bezig hoor, nu die op de transferlijst staat. Hij wil vast wel naar Feyenoord en van Geel is al een tijd met hem bezig. salaris zal het belangrijkste punt zijn denk ik. Denk niet dat City er de hoofdprijs voor vraagt. 'Manchester City vraagt 3,1 miljoen euro voor Guidetti' |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
ik weet het niet met guidetti,we zijn 2 jaar verder en hij heeft maar 6 wedstrijden gespeeld en ook hierin niet kunnen imponeren Gezien de statistieken zou ik vol voor die pool gaan,heb je wel een zekerheidje |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @johanvanboven Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben toch Vormer? Dus lijkt een vervanger die er direct moet staan nou ook weer niet echt nodig. Wie kunnen er verder nog als verdedigende middenvelder? Vilhena is al basiskracht. Is Sleegers er niet een keer klaar voor? Dan kan Vilhena op Clasie's plek, Sleegers op Vilhena's plek... nee, te licht hè... of kan hij het nu wel aan? |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Fr12 meldt dat Utrèg schaken in de deal wil betrekken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Strik erom en de groeten mee! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 09:58 schreef Bosifyable het volgende:RT @johanvanboven Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord Dan zal het wel de vastgestelde transfersom zijn ;-) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nu denk ik niet dat Schaken daar veel zin in heeft (tenzij hij eieren voor zijn geld kiest!), maar ik vind het wel een redelijke gedachte... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nu nog vermeer ophalen dan gaat het er nog best uitzien! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bah... Die is besmet... Hoef ik niet... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
'FC Utrecht vraagt vier miljoen euro voor Toornstra' Geschreven op 2014-08-19 om 11:36:08 | Bekeken: 5958 | Reacties: 178 | Foto: Pro Shots | Feyenoord wil Toornstra van FC Utrecht overnemen. De 25-jarige middenvelder heeft een doorlopend contract tot medio 2017, maar heeft wel oren naar een overgang naar de Kuip. FC Utrecht vraagt vier miljoen euro voor Jens. 'De clubleiding uit de Domstad is bereid mee te werken en hanteert een zeer realistische verkoopprijs', schrijft Freek Jansen op VI Premium. 'Voor een international, met doorgroeimogelijkheden, een stabiele persoonlijkheid met een nog driejarig contract ruim vier miljoen euro vragen is marktconform. Feyenoord zal ongetwijfeld lager inzetten, maar na een aantal mislukte deals zal technisch directeur Martin van Geel beseffen dat deze transfer zeker moet doorgaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kan me geen reet schelen hij is beter dan mulder en mag weg voor een prikkie! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Doe mij dan maar Lodewijks op goal. |
|
|
|
|
Joostpieter
|
|
|
2,5 miljoen + schaken lijkt me prima voor toornstra, en met een kratje pils erbij mogen ze verhoek ophalen wat mij betreft |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Houd liever Schaken erbij op de bank, vond hem sterk en dreigend invallen tegen Heerenveen. Gevaarlijker dan Bilal! Ik heb liever dat ze Goossens + verhoek geven + 2,5 mil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken is volgend jaar transfervrij, dus als je m in zoiets kan betrekken zou ik t doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eerst maar eens vragen of hij er zin in heeft. Iets zegt mij dat hij niet binnenlands van club wil veranderen. Buitenland of Feyenoord denk ik.
En ook ik zie liever dat Verhoek gaat, want die heeft echt te weinig kwaliteiten voor een club als die van ons... |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Krigen wij eigenlijk €€ als Fer naar QPR gaat en bij de transfer van de Guzman naar Napoli? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Fer bijft in Engeland dus geen opleidingsvergoeding. Voor De Guzman zullen we neem ik aan wel opl.verg. ontvangen. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland') Mmmm. Ik dacht inderdaad dat wij ook geld hadden ontvangen uit de move van vPersie naar ManU |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik las ergens dat we juist wel geld zouden krijgen. Weet niet precies wat er geregeld en afgesproken is toentertijd, maar normaal gesproken krijg je idd niets bij een binnenlandse transfer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh, volgens de regels hierboven wel dus :') Ik weet het allemaal niet, volgens 'mijn bron' zou het om 4 ton gaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zou Goossens aanbieden plus 2,5 mln. Dan heb je ook een goede deal. Schaken is nog wel degelijk bruikbaar, ondanks dat hij vanaf die trip met oranje naar indonesie eigenlijk belabberd speelde. Kanttekening: als ik hem moet inschatten zou ik er niet raar van opkijken dat hij een prima seizoen gaat draaien. Het zou zelfs wel eens kunnen zijn dat Boetius kind van de rekening wordt (Basaçikoglu naar links)... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Goeie keeper. Daarentegen is hij inderdaad wel besmet.... Wat zou hij moeten kosten? Ach, ik denk toch niet dat ajakkes hem aan ons wil verkopen, dus vragen ze meer dan wat wij zouden willen betalen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 13:12 schreef JanM het volgende:[..] Fer bijft in Engeland dus geen opleidingsvergoeding. Voor De Guzman zullen we neem ik aan wel opl.verg. ontvangen. yup 300.000 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is trouwens elke keer hetzelfde, nee een transfer binnen engeland worden we niets wijzer, daarom hebben we ook niets gekregen van die 25 miljoen voor van persie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 13:26 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Goeie keeper. Daarentegen is hij inderdaad wel besmet.... Wat zou hij moeten kosten? Ach, ik denk toch niet dat ajakkes hem aan ons wil verkopen, dus vragen ze meer dan wat wij zouden willen betalen... Een miljoen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 13:18 schreef jackyvw het volgende:Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland') Mmmm. Ik dacht inderdaad dat wij ook geld hadden ontvangen uit de move van vPersie naar ManU bij transfers binnen het land volgens mij niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Nelom Schaken Goosens Verhoek voor Toonstra? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klinkt goed.
Vrees alleen dat Utrecht niet genoeg budget heeft om de salarissen van deze 4 spelers op te hoesten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:03 schreef netsurfer het volgende:[..] Klinkt goed. Vrees alleen dat Utrecht niet genoeg budget heeft om de salarissen van deze 4 spelers op te hoesten. Utopie idd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Schaken weg doen, nooit doe dan Manu er bij |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Bij schaken is de garantie al jaren verlopen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je onderschat Nelom. Het ziet er enorm laconiek uit wat hij doet, maar hij is beter dan dat menigeen beweert. Schaken kan nog wel een jaar mee, maar die andere twee zouden voor Utrecht best aantrekkelijk kunnen zijn. En ik denk ook dat die twee er wel oren naar hebben. Is toch een prima club om voor te spelen als je er bij ons niet aan te pas komt....?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Direct kopen, en a.s. zondag mooi thuis samen met Toonstra starten tegen fc. Utrecht |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Goossens en Verhoek plus 2 tot 2,5 miljoen bieden. Mooie club voor die jongens en wij een topper in spé (10-15 goals denk ik) erbij. Houden we nog geld over voor een leuk spitsje... |
|
|
|