|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snap werkelijk niet dat ze voor hem zo'n lage prijs vragen, das echt een koopje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekker meegenomen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou je denken dat Utrecht alleen de salarissen al kan ophoesten als ze er per definitie drie goed betaalde voetballers gaan bijkrijgen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:03 schreef netsurfer het volgende:[..] Klinkt goed. Vrees alleen dat Utrecht niet genoeg budget heeft om de salarissen van deze 4 spelers op te hoesten. Dat bedoelde ik dus ook..d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:16 schreef Arie.Klooster het volgende:Je onderschat Nelom. Het ziet er enorm laconiek uit wat hij doet, maar hij is beter dan dat menigeen beweert. Schaken kan nog wel een jaar mee, maar die andere twee zouden voor Utrecht best aantrekkelijk kunnen zijn. En ik denk ook dat die twee er wel oren naar hebben. Is toch een prima club om voor te spelen als je er bij ons niet aan te pas komt....? Één ding is zeker, ik onderschat Nelom niet. Hij is gewoon niet goed genoeg. Als dat wel zo zou zijn dan had hij de kansen die hij heeft gekregen expres laten liggen. Aangezien dat voor niemand iets oplevert kun je met enige zekerheid zeggen dat hij simpelweg tekort komt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: al krijgen we er een miljoen bij...
geen neus in het doel van Feyenoord Rotterdam!
Ik begrijp de sentimenten omtrent de falende Mulder, maar ik wil nog liever degraderen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lees net dat Alexandre Song beschikbaar is voor verhuur... we kunnen hem toch gewoon een voorstel doen? Hebben we misschien wel de gewenste middenvelder in huis... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:44 schreef Barabas het volgende:[..] al krijgen we er een miljoen bij... geen neus in het doel van Feyenoord Rotterdam! Ik begrijp de sentimenten omtrent de falende Mulder, maar ik wil nog liever degraderen. Zoooo..
En als Vermeer door zijn reddingen punten pakt waardoor we kampioen worden, dan......(denk aan Cruijf bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:Lees net dat Alexandre Song beschikbaar is voor verhuur... we kunnen hem toch gewoon een voorstel doen? Hebben we misschien wel de gewenste middenvelder in huis... Das die van Barca toch..? |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Nieuw gerucht:
19-08-2014 | 'Feyenoord klopt aan bij City voor huurdeal met Guidetti' Feyenoord hoopt John Guidetti in eerste instantie op huurbasis over te nemen van Manchester City. De Zweedse aanvaller staat hoog op het lijstje van de Rotterdammers. Nu klopt Van Geel bij Manchester City aan voor een huurdeal met de Zweed. Het contract van de 22-jarige Zweed loopt nog door tot volgende zomer, waarna Feyenoord hem dus definitief zou kunnen overnemen van The Citizens.(Manchester Evening News) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ja man... Onder het motto van; nee heb je, ja kun je krijgen... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Van geel wil guidetti huren en daarna definitief overnemen meldt fr12. Zou een financieel goede zaak zijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:44 schreef Barabas het volgende:[..] al krijgen we er een miljoen bij... geen neus in het doel van Feyenoord Rotterdam! Ik begrijp de sentimenten omtrent de falende Mulder, maar ik wil nog liever degraderen. Zoals het Renato stelt, in een scenario Cruijff is het nog tot daar aan toe. On the other hand, ik geef je groot gelijk. Pleurt op met zo'n Ajacied. En Vermeer voegt m.i. niets extra toe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kunnen we beter proberen Cech te huren van Geldski... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:06 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zoals het Renato stelt, in een scenario Cruijff is het nog tot daar aan toe. On the other hand, ik geef je groot gelijk. Pleurt op met zo'n Ajacied. En Vermeer voegt m.i. niets extra toe. nou ik vind die mulder een verschrikking!die had allang op de bank gemoeten.wat een lul eersteklas.wrom wordt er bij feyenoord nou nooit een keeper gewisseld??sinds wanneer hebben de keepers een status 1 en 2.fuck that shit.laat die hahn nou maar eens zien want anders had je hem ook niet hoeven halen.en tjah vermeer interesseert het echt niet hij wilt keepen en mij boeit het niet dat hij bij die club uit de bijlmer speelt.zodra hij naar feyenoord komt is hij feyenoordspeler en zo lang dat niet het geval is is hij gewoon een doodnormale kNEUS!!hehehe |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:44 schreef Barabas het volgende:[..] al krijgen we er een miljoen bij... geen neus in het doel van Feyenoord Rotterdam! Ik begrijp de sentimenten omtrent de falende Mulder, maar ik wil nog liever degraderen. Dat is pas een trieste instelling ... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nu kloppen we weer aan bij City voor een huurdeal. Let op die van Geel is dadelijk weer te laat voor Guidetti en ook voor toornstra duurt weer veel te lang. Wat aankopen betreft is hij echt de zwakste schakel. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:19 schreef legrande het volgende:Nu kloppen we weer aan bij City voor een huurdeal. Let op die van Geel is dadelijk weer te laat voor Guidetti en ook voor toornstra duurt weer veel te lang. Wat aankopen betreft is hij echt de zwakste schakel. Ik vind het wel een slim idee. Feyenoord kan een jaar aankijken of Guidetti op zijn oude niveau kan terugkeren en daarna besluiten of ze hem over willen nemen. Guidetti kan nog een jaar zijn City-"salaris" houden zonder dat Feyenoord dat bedrag helemaal hoeft op te hoesten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Desnoods een half jaar. Als je hem nu huurt en tot de winterstop de kans krijgt hem te testen, is het toch goed? Krijgt hij de kans in minstens 10 wedstrijden, dan weet je genoeg. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:26 schreef Bosifyable het volgende:Desnoods een half jaar. Als je hem nu huurt en tot de winterstop de kans krijgt hem te testen, is het toch goed? Krijgt hij de kans in minstens 10 wedstrijden, dan weet je genoeg. Lijkt me een prima plan. Hij heeft de voorbereiding bij City meegemaakt dus hij moet redelijk snel inzetbaar zijn, denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij ja kost ie wel salaris natuurlijk.. Maar heb ff gekeken, ti's een aardige voetballer, scoort nauwelijks of niet, bij grote clubs als Barca en arsenal niet aan spelen toegekomen (niet gek als je ziet wat je daar voor je hebt staan overigens).. Tja zeg het maar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ruik citroenen en azijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is CHELSEA you fucking cunt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:26 schreef Bosifyable het volgende:Desnoods een half jaar. Als je hem nu huurt en tot de winterstop de kans krijgt hem te testen, is het toch goed? Krijgt hij de kans in minstens 10 wedstrijden, dan weet je genoeg. +1908.. Zou het een prima constructie vinden.. Taak voor Martin om er in ieder geval wel vaart achter te zetten, lang wachten is geen optie meer. Straks wilt city niet mee werken en hebben we aan het eind van de transferperiode niet de gewenste spits.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Kameraden! Stel we contracteren Toornstra, kan je hem dan nog inschrijven voor Donderdag of hoe zit dat? Ruilen met iemand? |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:39 schreef Beempjerotterdam het volgende:Kameraden! Stel we contracteren Toornstra, kan je hem dan nog inschrijven voor Donderdag of hoe zit dat? Ruilen met iemand? Volgens mij is dat niet meer mogelijk. Feyenoord mocht nog 1 speler aan de spelerslijst toevoegen en dat is Kazim-Richards geworden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:42 schreef Houtman het volgende:[..] Volgens mij is dat niet meer mogelijk. Feyenoord mocht nog 1 speler aan de spelerslijst toevoegen en dat is Kazim-Richards geworden. Dat is mooi kut dan! En als ze ruilen met iemand, dan gaat er 1 van de lijst af. Mag hij er dan wel bij? Echt die regeltjes en shit, om moe van te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Dat is mooi kut dan! En als ze ruilen met iemand, dan gaat er 1 van de lijst af. Mag hij er dan wel bij? Echt die regeltjes en shit, om moe van te worden. Eens, kijk alleen al eens naar de transferdeadline, ook zo belachelijk.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja man, wat gister bij VI ook werd geopperd, dat je gewoon in de rust nog een speler koopt! Zondag de eerste helft speelt Toornstra bij Utrecht, tweede helft.. Wat een pech, Toornstra weg..!
Nee, gaat ook niet werken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Mooie club jammer dat een lid van dat moordenaarsgilde de club heeft overgenomen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Hahahaha, je hebt mazzel dat ik vergeten ben hoe je zaken plakt etc..... Kutmeeuw |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:03 schreef Bosifyable het volgende:Ja man, wat gister bij VI ook werd geopperd, dat je gewoon in de rust nog een speler koopt! Zondag de eerste helft speelt Toornstra bij Utrecht, tweede helft.. Wat een pech, Toornstra weg..! Nee, gaat ook niet werken. Hahaha dat zou heel appart zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zoooo.. En als Vermeer door zijn reddingen punten pakt waardoor we kampioen worden, dan......(denk aan Cruijf bijvoorbeeld) pyrrusoverwinning |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moest ik even opzoeken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Bijna net zo triest als structureel azijnpissen... bijna.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kampioen worden en dan de rest van je leven moeten horen dat Feyenoord pas weer kampioen kon worden nadat ze een neus hadden gehaald...zoiets dus... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:18 schreef hotjumper het volgende:[..] Kampioen worden en dan de rest van je leven moeten horen dat Feyenoord pas weer kampioen kon worden nadat ze een neus hadden gehaald...zoiets dus... Pfffff, in dat geval, laat maar doen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:18 schreef hotjumper het volgende:[..] Kampioen worden en dan de rest van je leven moeten horen dat Feyenoord pas weer kampioen kon worden nadat ze een neus hadden gehaald...zoiets dus... brrr.... dat is nou net wat ik NOOIT wil... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik was zo blij dat Harry Stejas het slecht deed... |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
arsenal heeft ook aardig moeite met besiktas zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Besiktas is gewoon de betere, wat een kansen hebben die gehad zeg, vleugels leggen helemaal lam bij Arsenal en Giroudkrijgt geen bruikbare bal |
|
|
|