|
|
Houtman
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goede cijfers lijkt me. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zie dat ik niet echt zorgvuldig geweest ben bij het 'croppen', maar ach. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:29 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mocht het waar zijn, ongelooflijk dat zo'n jongen als Guidetti op een of andere wolk lijkt te leven dat hij zo geweldig is en dat hoge salaris verdient. Als hij een echte voetballer is, en de draad weer wil oppakken, dan lever je nu toch in? Hij wilde toch 'the next best thing' worden? Nee, hij ligt momenteel echt op schema..! +1.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goede cijfers inderdaad, en de prijs valt me best mee als je kijkt naar zijn contract.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laat Martin van Geel toch met rust hij doet zijn werk toch prima alles komt wel goed |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Feyenoord - Fc. Utrecht wordt a.s. zondag ook een mooie pot 3-0 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] En Mulder, Manu, te Vrede, Schaken, Nelom, Mathijsen, Vormer en Verhoek. Ik zal er ongetwijfeld nog wel vergeten zijn ... Wie moet je dan op de plaats van Mathijsen zetten |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:29 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mocht het waar zijn, ongelooflijk dat zo'n jongen als Guidetti op een of andere wolk lijkt te leven dat hij zo geweldig is en dat hoge salaris verdient. Als hij een echte voetballer is, en de draad weer wil oppakken, dan lever je nu toch in? Hij wilde toch 'the next best thing' worden? Nee, hij ligt momenteel echt op schema..! Houdt er rekening mee dat Guidetti niet alleen met Feyenoord maar ook met City onderhandelt. Hij heeft een nog 2 jaar doorlopend contract op zak dat €4 miljoen euro oplevert (ook als Guidetti alleen maar de reservebank bij City warmhoudt). Als City zo nodig van hem af wil zal het dat contract moeten afkopen, denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar haal jij dat dan vandaan dat ie nog een 2 jarig doorlopend contract hebt Houtman..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben in iedereen interesse.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In dat geval ga ik ook ff een sollicitatie sturen, wie weet.. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Ik zit te pitten. Het contract loopt tot juli 2015. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wakker worden Peter..d:-) |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: Sorry (snurk snurk) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Even wat filmpjes opgesnord van die gozert..
Andrej Kramarić Goals Skills Assists
http://youtu.be/BbS1Ajkp3Jo
Schiet pingels in alle hoeken, goed inzicht, oog voor medespelers, goede balaanname, mooi schot en tweebenig
Andrej Kramaric - ● Croatian Wonderkid ● 2013/2014
http://youtu.be/zle9vEdGOJg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
rendeert zo te zien t best op een slecht veld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou dan is hij alleen geschikt voor uitwedstrijden.. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Stelt de Kroatische competitie uberhaupt iets voor? Maar die gast kan wel een potje voetballen. En hij scoort ook nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:24 schreef Nick4F het volgende:Stelt de Kroatische competitie uberhaupt iets voor? Maar die gast kan wel een potje voetballen. En hij scoort ook nog. Tja, volgens van Geel stelt de Nederlandse competitie al geen reet voor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja, waarschijnlijk is hij regelmatig aan de telefoon uitgelachen, ofzo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja dat komt ervan als je mevrouw van Geel op laat nemen.. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Weet iemand of feyenoord nog een opleidingsvergoeding krijgt voor de transfer van de guzman? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ben ik niet zo kapot van eerlijk gezegd. En zeker niet voor het bedrag dat voor hem genoemd wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ben ik niet zo kapot van eerlijk gezegd. En zeker niet voor het bedrag dat voor hem genoemd wordt. Tja sommige mensen zien eurotekens blijkbaar, idioot bedrag.. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@FSBenelux: Utrecht en Feyenoord naderen akkoord inzake Toornstra. Verhoek en Schaken als wisselgeld is echter geen optie. #Transfer #Utrecht #Feyenoord |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Is toornstra een goede voetballer of een harde werker net als immers? |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Arouca van Santos ( vervanger Clasie ) wel een dure Guidetti van ManCity ( vervanger Pelle ) veel salaris Toornstra van Utrecht ( opvulling middenveld ) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Van Geel snapt het niet. Dat interview met Jan Dirk, wat hebben we eraan? Niets! De dingen die hij bespreekt zijn voor Rutte. Dat horen we van Rutte tehoren. En die vraag die hij verdomme hoort te beantwoorde zegt hij weer standaard: ( daar zeg ik niks over ) hou op jo! Moeilijk om ff te zeggen, ja we zijn bezig met Guidetti. Geen club die hem wil,Jaa wij dan. Het liefst houd hij alles voorzichzelf. Transferinkomsten daar praat hij ook niet over Hij snap niet dat hij met 100.000den supporters te maken heeft Blij dat die van Sommeren wel praat. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
John Goossens juli 2016 Wesley Verhoek juli 2016 Jean-Paul Boëtius juli 2016 Tonny Vilhena juli 2016 Jordy Clasie juli 2016 Joey Sleegers juli 2016 Sven van Beek juli 2016 optie 2017 Mitchell te Vrede juli 2016 Terence Kongolo juli 2017 Warner Hahn juli 2017 Lex Immers juli 2017 Bilal Basaçikoglu juli 2018
(Waarschijnlijk ) Kazim Richards Wilkshere Karsdorp Dammers Cabral Woudenberg
Dit is wat we hebben volgend jaar
7 aanvallers ( veel genoeg alleen niet goed genoeg sommige ) 5 middenvelders ( dat is erg weinig , en denk dat Clasie dan wel weg is , over een jaar ) 5 verdedigers ( dit is erg weinig , ) 1 doelman ( te weinig )
Als ik van geel was , zal ik nog naar 1 spits kijken , en die voor een lange periode aantrekken , daarnaast nog 1 controleur , en een toornstra zie ik ook wel graag komen ,
1 Guidetti 1 Toornstra , komt denk dit jaar nog naar de kuip ,
Volgend jaar ken je het best dan heel veel verdedigers kopen , 2-3 en een doelman , en er komt vast nog wat uit jeugd , alleen die kan niet meteen vol 34 wedstrijden spelen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft toch begin dit jaar of zo verlengd? Las vandaag ook nog ergens 2016 ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dat over Clasie een broodje aap verhaal of zit hier nu een goede bron achter, even nog dit gaan we zondag gillen Jens hoort bij Feyenoord of hebben we hier nu van geleerd? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:24 schreef Nick4F het volgende:Stelt de Kroatische competitie uberhaupt iets voor? Maar die gast kan wel een potje voetballen. En hij scoort ook nog. weet ik niet maar Halilovic speelde er ook.
Mandzukic en Rakitic ook, dus het is niet uitgesloten dat ook uit Kroatië goede voetballers komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is het nou een keer rond met Guidetti? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:26 schreef Barabas het volgende:[..] weet ik niet maar Halilovic speelde er ook. Mandzukic en Rakitic ook, dus het is niet uitgesloten dat ook uit Kroatië goede voetballers komen. Kroaten zijn knokkers, geven nooit op maar wel een kort lontje, ik vind het prima teamspelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik kan het nergens vinden het enigste wat ik vind is medio 2015 Jan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Van Geel snapt het niet. Dat interview met Jan Dirk, wat hebben we eraan? Niets! De dingen die hij bespreekt zijn voor Rutte. Dat horen we van Rutte tehoren. En die vraag die hij verdomme hoort te beantwoorde zegt hij weer standaard: ( daar zeg ik niks over ) hou op jo! Moeilijk om ff te zeggen, ja we zijn bezig met Guidetti. Geen club die hem wil,Jaa wij dan. Het liefst houd hij alles voorzichzelf. Transferinkomsten daar praat hij ook niet over Hij snap niet dat hij met 100.000den supporters te maken heeft Blij dat die van Sommeren wel praat. Tja als Dirk die vragen stelt aan Martin zal hij daar op antwoorden. Verstandig dat hij over lopende transfers niks zegt kan alleen maar ten nadele zijn voor de onderhandelingen waar hij inzit. Als hij vooraf uitspraken gaat doen van die komt en vervolgens komt hij niet omdat het nog niet rond is heeft ie meer uit te leggen dan nu. We weten toch allemaal middels Martin van Geel dat Guidetti een serieuze optie is, heeft ie al meerdere malen aangegeven. Overigens zijn er meerdere clubs in de markt voor Guidetti.. Das een kwestie van goed zaken doen, maak je concurrentie niet wijzer en je supporters blij als het rond is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Van Geel snapt het niet. Dat interview met Jan Dirk, wat hebben we eraan? Niets! De dingen die hij bespreekt zijn voor Rutte. Dat horen we van Rutte tehoren. En die vraag die hij verdomme hoort te beantwoorde zegt hij weer standaard: ( daar zeg ik niks over ) hou op jo! Moeilijk om ff te zeggen, ja we zijn bezig met Guidetti. Geen club die hem wil,Jaa wij dan. Het liefst houd hij alles voorzichzelf. Transferinkomsten daar praat hij ook niet over Hij snap niet dat hij met 100.000den supporters te maken heeft Blij dat die van Sommeren wel praat. we zijn geen derderangsprovincieclubje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
wedden dat demy de zeeuw komt als clasie vertrekt pfffff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of iemand uit de Luxemburgse competitie |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Ik vraag me ook af wat die Guidetti in zn hoofd haalt, City wil van hem af, Feyenoord wil hem hebben en heeft aangegeven wel gecharmeerd te zijn van Feyenoord door zijn eerdere huurperiode. Ik vraag me of er verder veel interesse voor hem is, maar ik denk het niet, dus dan heeft hij toch niet zoveel te kiezen? Hij is nog jong en moet spelen en bij Feyenoord zal hij ook niet in armoede hoeven leven dunkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door Theovv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mister Feyenoord toch ?????????! ?????????! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:44 schreef Theovv het volgende:Ik vraag me ook af wat die Guidetti in zn hoofd haalt, City wil van hem af, Feyenoord wil hem hebben en heeft aangegeven wel gecharmeerd te zijn door de club door zijn eerdere huurperiode. Ik vraag me of er verder veel interesse voor hem is, maar ik denk het niet, dus dan heeft hij toch niet zoveel te kiezen? Hij is nog jong en moet spelen en bij Feyenoord zal hij ook niet in armoede hoeven leven dunkt me. Onlangs toonde Juventus weer interesse en iets uit de kanten van Rusland, maar of dat concreet is(?)
Als hij nu salaris inlevert door bij ons te komen ballen en zich weer in de kijker kan spelen, gaat ie straks een droomtransfer tegemoet. Ti's nu ff wat minder salaris pakken dan bij City, maar nog voldoende om van rond te kunnen komen bij ons d:-), om straks weer bij een Europese topclub zijn zakken te kunnen vullen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat ben jij toch Piet..(?) |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
voorlopig vullen de praatjes van john geen gaatjes met zijn zogenaamde liefde voor feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey joh kappen d:-) |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: van geel geilt op spelers die niet fit zijn en het liefst boven de 30 zijn, dus waarom niet he haha |
|
|
|