|
|
Theovv
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Onlangs toonde Juventus weer interesse en iets uit de kanten van Rusland, maar of dat concreet is(?) Als hij nu salaris inlevert door bij ons te komen ballen en zich weer in de kijker kan spelen, gaat ie straks een droomtransfer tegemoet. Ti's nu ff wat minder salaris pakken dan bij City, maar nog voldoende om van rond te kunnen komen bij ons d:-), om straks weer bij een Europese topclub zijn zakken te kunnen vullen.. Klinkt verstandig, maar als ie het te hoog in zn bol heeft wordt dat lastig voor Feyenoord. Begin zo langzamerhand benieuwd te raken of er uberhaupt nog een spits bijkomt.
En over Kazim-Richards hadden de critici gelijk, blijkt totaal nog niet fit te zijn. Dat vind ik toch wel een fout van Van Geel. Hij motiveerde deze aankoop althans met het argument dat Feyenoord meteen een spits nodig heeft zolang die droomopvolger van Pelle op zich laat wachten, maar Kazim-Richards is dus helemaal niet inzetbaar, dus op dat vlak klopt er niks van Van Geels motivatie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:55 schreef Theovv het volgende:[..] Klinkt verstandig, maar als ie het te hoog in zn bol heeft wordt dat lastig voor Feyenoord. Begin zo langzamerhand benieuwd te raken of er uberhaupt nog een spits bijkomt. En over Kazim-Richards hadden de critici gelijk, blijkt totaal nog niet fit te zijn. Dat vind ik toch wel een fout van Van Geel. Hij motiveerde deze aankoop althans met het argument dat Feyenoord meteen een spits nodig heeft zolang die droomopvolger van Pelle op zich laat wachten, maar Kazim-Richards is dus helemaal niet inzetbaar, dus op dat vlak klopt er niks van Van Geels motivatie. Had jij anders verwacht dan? |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
quote: Ja, ik had gehoopt dat ie wel fit zou zijn voor de twee EL duels zoals werd gezegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had ook verwacht dat die zou spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee v Geel haalt alleen niet fitte spelers dus ik denk dat Guidetti ook komt, tegen de winterstop beginnen we onze opmars naar plaats 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een speler die de laatste 7 maanden bijna niet heeft gespeeld !!! Dan zou het raar zijn als ie fit is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:55 schreef michaelvld het volgende:[..] van geel geilt op spelers die niet fit zijn en het liefst boven de 30 zijn, dus waarom niet he haha Omdat het een maanverbandje is en niks zal toevoegen denk ik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee v Geel haalt alleen niet fitte spelers dus ik denk dat Guidetti ook komt, tegen de winterstop beginnen we onze opmars naar plaats 6 Daar begint het wel steeds meer op te lijken ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Op naar het veteranen elftal !!! |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een speler die de laatste 7 maanden bijna niet heeft gespeeld !!! Dan zou het raar zijn als ie fit is ... Daar kan ik moeilijk over oordelen, ik ga er vanuit dat ik de woorden van van Geel en de medische staf kan geloven, blijkbaar is dat naief. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:05 schreef Theovv het volgende:[..] Daar kan ik moeilijk over oordelen, ik ga er vanuit dat ik de woorden van van Geel en de medische staf kan geloven, blijkbaar is dat naief. Nee hoor, ik ga daar ook vanuit.. Fit kun je worden en voetballen verleer je niet.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben ik met je eens, maar wedstrijdritme moet je ervaren, en dat kan alleen door speelminuten te maken. dat noemen ze wedstrijfit geloof ik .. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Als van geel guidetti er nu bij haalt kunnen ze helft om helft spelen haha |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Raar is wel dat in de ene bron staat dat Kazim mogelijk dit weekend al speelt, en elders weer dat ze hem mogelijk in een paar weken topfit willen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:19 schreef Theovv het volgende:Raar is wel dat in de ene bron staat dat Kazim mogelijk dit weekend al speelt, en elders weer dat ze hem mogelijk in een paar weken topfit willen hebben. ja, maar dan kan je wel al minuten maken toch? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat vinden jullie, Mocht clasie vertrekken moeten we dan een vervanger halen of niet? ik persoonlijk zou gudelj een erg goeie vervanger vinden, en net wat meer body op het middenveld ook. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Ja, denk wel dat we dan een vervanger kunnen gebruiken, iemand met de techniek en het inzicht van hem. Een aanspeelpunt voor de verdediging die het spel verder kan maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gudelj man met elastiekje in zijn haar is het net niet heeft een rare vader NEE en is fit dat kan dus niet . Volgende naam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:13 schreef sevillana het volgende:[..] ben ik met je eens, maar wedstrijdritme moet je ervaren, en dat kan alleen door speelminuten te maken. dat noemen ze wedstrijfit geloof ik .. En dat ben ik weer met je eens..d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je een goede spits bent, hoef je weinig te lopen. Ik denk dat hij gewoon ingezet kan worden tegen Utrecht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
type ortiz dus, maar is ook fit helaas |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
voor de rest zijn er imo niet veel intresantere opties bij de eredivisie clubs op die positie |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Feyenoord moet Clasie niet eens verkopen, hij heeft nog een contract voor 2 jaar en er is al genoeg kwaliteit weggegaan en met zoveel nieuwe spelers moet je al helemaal opnieuw beginnen, dus nog een speler weg is onacceptabel. Financieel hebben ze genoeg verdiend en het lukt nu al niet op vervangers te vinden, dus dan moet Van Geel nog een vervanger uit de hoge hoed zien te toveren. Eerst maar eens Toornstra en een goede spits binnenhalen lijkt me! En een opbouwende linksback is ook geen overbodige luxe, want dan kan Mathijssen ten minste naar de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door Theovv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanwaar die vraag Henk..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:55 schreef michaelvld het volgende:[..] van geel geilt op spelers die niet fit zijn en het liefst boven de 30 zijn, dus waarom niet he haha was reactie op deze. Zat ff te kutten....Ben laminaat aan het leggen, kop er niet bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:55 schreef michaelvld het volgende:[..] van geel geilt op spelers die niet fit zijn en het liefst boven de 30 zijn, dus waarom niet he haha was reactie op deze. Zat ff te kutten....Ben laminaat aan het leggen, kop er niet bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu heb ik de schele ziekte ook nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laminaat legt scheef..(?) een man kan geen twee dingen tegelijk he.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zou mooi zijn als Van Geel nu 6 miljoen voor Eto`o neer zou leggen. Gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Kan je later met een glimlach op je gezicht sterven. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:53 schreef windoweyes het volgende:Het zou mooi zijn als Van Geel nu 6 miljoen voor Eto`o neer zou leggen. Gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Kan je later met een glimlach op je gezicht sterven. :) Welkom windoweyes, en zijn salaris dan, ik meen 5 miljoen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mocht Clasie naar Porto gaan zou ik proberen die Alex Sandro in een ruildeal te betrekken, best een goeie LB.. (Ben bang dat we geld bij moeten leggen) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Daarom zei ik ook `zou`, Renato. Hij was trouwens transfervrij, als ik me niet vergis. 5 tot 6 miljoen zou dan juist het salaris zijn, wat neergeteld zou moeten worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 22:15 schreef windoweyes het volgende:[..] Daarom zei ik ook `zou`, Renato. Hij was trouwens transfervrij, als ik me niet vergis. 5 tot 6 miljoen zou dan juist het salaris zijn, wat neergeteld zou moeten worden. Sinds 1 juli is ie transfervrij.. Van mij hoeft het niet maar o o wat kunnen we dan lachen naar die snavels.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
orlando
|
|
|
we hebben gelukkig al meer punten dan vorig jaar |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Brama? Hou toch op.....ben klaar met die duitsers. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer oplossing mulder! Brama voor de verdediging en transfervrij! Waarom niet? Ik kijk nu ff niet naar afkomst... Drenthe? goedkope oplossingen hè!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door Milo -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 22:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Sinds 1 juli is ie transfervrij.. Van mij hoeft het niet maar o o wat kunnen we dan lachen naar die snavels.. Dat bedoel ik. :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat wil ie toch nooit man... Oertukker... Die gast is getrouwd met die club. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, zat ik ook aan denken. Geen geweldenaar, denk dat je er eigenlijk niet aan moet beginnen. Zou een backup zijn en die hebben we al met Vormer.. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
brama is een middenvelder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat in ieder geval ook niet naar de joden..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En die snavels hoog van de toren blazen :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan er geen reet van, lekker hard werken maar voetballend voegt hij niks toe. We hebben Immers al. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ik niet begrijp is dat v Geel mee is, je zou toch denken hij druk,druk is. Of zou het allemaal rond zijn . Of staat Jens een zondag tegen feyenoord. Volgens mij is het al te laat om hem in te lijven om tegen Utrecht te laten spelen. Of zouden de eerste verliespunten tot aan 1sep in gecalculeerd zijn? Ja dan doe je ook lekker mee boven in. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Die wil misschien best wel een keer proberen bij een andere tobclub. Geen verkeerde gedachte.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Arrogantie ten top..d:-) |
|
|
|