|
|
Nick4F
|
|
|
Als Brama zijn oude niveau weer haalt dan is hij een heel goede controleur. Toch schat ik Vormer hoger in. Ruud heeft een betere trap en peert er ook nog wel eens eentje in. Dat kun je van Brama niet zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord 'de heetste club' rond Bas Dost
Feyenoord is er nog altijd niet in geslaagd om een vervanger te vinden voor de vertrokken Graziano Pellè. Martin van Geel is al weken druk opzoek naar een nieuwe spits voor de Rotterdammers. Namen als Guidetti, Zapata en Dost worden regelmatig genoemd in het geruchtencircuit. Volgens de Duitse krant BILD is Feyenoord momenteel de heetste club rondom Bas Dost, maar heeft flinke concurrentie uit de Premier League.
Vanwege de komst van Nicklas Bendtner is het nog maar de vraag of Dost kan rekenen op speelminuten, maar de speler lijkt vooralsnog niet te willen vertrekken bij Vfl Wolfsburg, dat zegt zijn manager Klaus Allofs. 'De ene vraag is: komt een geïnteresseerde club ons tegemoet? ', vraagt hij zich hardop af. 'En de andere is: wil de speler wel vertrekken? Op dit moment kan ik beide vragen met 'nee' beantwoorden.'
Gisteren meldde Voetbal International dat Bas Dost alleen op huurbasis naar Feyenoord kan komen, maar daar hangt wel een flink prijskaartje aan. De huursom bedraagt zo'n 1,5 miljoen euro en een deel van zijn salaris. Het is nog maar de vraag of Feyenoord dit kan ophoesten. Volgens Engelse media verlangt Vfl Wolfsburg tien miljoen euro voor de 25-jarige Nederlander, waardoor een transfer lijkt uitgesloten. Bron:Bild |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ajaks heeft ook achter Zapata aangezeten maar vonden hem te licht, als ze nou op zoek naar een 'zware' speler kunnen we Verhoek misschien wel aan ze slijten.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of vd Beukering is nog steeds op gewicht denk ik |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Shit wat was die slecht zeg! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:02 schreef RenatoBos het volgende:Ajaks heeft ook achter Zapata aangezeten maar vonden hem te licht, als ze nou op zoek naar een 'zware' speler kunnen we Verhoek misschien wel aan ze slijten.. Als de scouts van 020 hem te licht vinden zou dat een reden te meer om zeer geinteresseerd te zijn. Want die sukkels hebben de laatste jaren niets fatsoenlijks meer gescout. Die halen alleen maar miskleunen binnen, die bij binnenkomst wel allemaal als supertalenten door de media worden neergezet. Zoals die kneus van Fisher, Boilessen en zo. De enige die me positief opvalt is die Schone. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spitsen houden mij 020 de laatste tijd alleen maar op met scoren inderdaad. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Gudelj man met elastiekje in zijn haar is het net niet heeft een rare vader NEE en is fit dat kan dus niet . Volgende naam precies,helemaal mee eens |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:17 schreef piet de paler het volgende:Wat ik niet begrijp is dat v Geel mee is, je zou toch denken hij druk,druk is. Of zou het allemaal rond zijn . Of staat Jens een zondag tegen feyenoord. Volgens mij is het al te laat om hem in te lijven om tegen Utrecht te laten spelen. Of zouden de eerste verliespunten tot aan 1sep in gecalculeerd zijn? Ja dan doe je ook lekker mee boven in. misschien vliegt hij wel van uit de oekraine naar polen voor die spits daar en brengt die hem gelijk mee |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik denk dat Dost nog wel degelijk een optie is. Kan me niet voorstellen dat engelse clubs geinteresseerd zijn in een spits die het niet gemaakt heeft in de bundesliga - laat staan daar 10 milj. voor op tafel te leggen. Op de laatste dagen van de transferperiode zullen veel mensen eieren voor hun geld kiezen. Dat zou m.i. ook wel eens op kunnen gaan voor Wolfsburg en Bas Dost. En dan zou Feyenoord met 5/6 miljoen cash, best wel eens heel goed zaken kunnen doen. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 12:39 schreef Nick4F het volgende:Ik denk dat Dost nog wel degelijk een optie is. Kan me niet voorstellen dat engelse clubs geinteresseerd zijn in een spits die het niet gemaakt heeft in de bundesliga - laat staan daar 10 milj. voor op tafel te leggen. Op de laatste dagen van de transferperiode zullen veel mensen eieren voor hun geld kiezen. Dat zou m.i. ook wel eens op kunnen gaan voor Wolfsburg en Bas Dost. En dan zou Feyenoord met 5/6 miljoen cash, best wel eens heel goed zaken kunnen doen. +1 |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Als Ik heel eerlijk ben denk ik dat Kazim Kazim veel meer potentie heeft dan Dost. Hij heeft dat ook bewezen. Let maar op. op zijn sloffen wordt hij Topscorer van de eredivisie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Van mij hoeft hij niet te komen. Laat hem maar mooi bij Wolfsburg blijven met zijn pyamaatje. Wat mij betreft geven ze Te Vrede de kans zich te ontwikkelen. Dan moeten ze hem dus gewoon 1ste spits maken. Reken erop dat hij dan grotere stappen maakt dan als hij op de bank blijft. Het wordt toch een overbruggingsjaar, waarin we niet om de prijzen zullen spelen. Even een jaartje rijpen.
En anders moet Van Geel echt kwaliteit halen. Ik zou in dat geval Barto van Cambuur ook halen om Te Vrede een jaartje te verhuren (wel eerst zijn contract met een jaar verlengen). |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: +2 en ter illustratie, Demba Ba kostte besiktas 7,5 a 8 miljoen euro.......daar zitten toch wel twee a drie klassen tussen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die 10 miljoen komt uit de media hoor. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:17 schreef piet de paler het volgende:Wat ik niet begrijp is dat v Geel mee is, je zou toch denken hij druk,druk is. Of zou het allemaal rond zijn . Of staat Jens een zondag tegen feyenoord. Volgens mij is het al te laat om hem in te lijven om tegen Utrecht te laten spelen. Of zouden de eerste verliespunten tot aan 1sep in gecalculeerd zijn? Ja dan doe je ook lekker mee boven in. Ik heb wel vaker gezegd, wat Martin van geel doet is altijd goed dus met Toonstra is het rond daarom is hij gewoon mee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als naar Toonstra nu ook Guidetti nog komt wie moeten dan op de bank bij komen zitten |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@mcfc_today: Feyeoord ready to take Man City striker Guidetti on season-long 'trial': Feyenoord are moving to re-sign Manch... http://t.co/9NJD4yIjXU |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Is dat een betrouwbare bron of ook niet ? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 14:02 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik heb wel vaker gezegd, wat Martin van geel doet is altijd goed dus met Toonstra is het rond daarom is hij gewoon mee Martin van Geel is mee naar Oekraïne, omdat de directie zich solidair opstelt met de selectie die, niet geheel ten onrechte, enige aarzeling had om naar een land in oorlog te gaan. Zo van: 'als wij jullie er naar toe sturen moeten we dat zelf ook aandurven'. Ik vind dat een uitstekend gebaar, wat getuigd van goed management. Ook hier heeft het dus niets te maken met het feit of Van Geel niets beters te doen heeft, of dat er wat geheimzinnigs achter zit. Met de huidige moderne communicatiemiddelen maakt het ook niet veel uit waar je precies zit, als je maar "bereik" hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gerecycled bericht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of je wil graag voor jezelf rust, omdat je het niet meer weet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, charisteas alias de neuzenpulkert..d:-)) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Samaras de Griekse scheten later |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 14:02 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik heb wel vaker gezegd, wat Martin van geel doet is altijd goed dus met Toonstra is het rond daarom is hij gewoon mee Ik heb hetzelfde gevoel.
Bovendien vind ik het een goed signaal naar spelers en club dat hij mee is naar deze toch wel beladen uitwedstrijd in het land waar kort geleden een vliegtuig is neergehaald waar bijna 200 Nederlanders door zijn omgekomen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond het ook een sterke post. ;) |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Van geel kan morgen volop aan de bak (Wat een drama)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door Liefhebbers -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat kan ie al weken , maar of ie het ook werkelijk doet ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel hoor, vraag het maar aan je blindegeleidehond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
El Ahmadi wordt wederom genoemd (of wellicht is het gerecycled van vorige keer). Dat zal wel in anticipatie op het vertrek van Clasie zijn.
Dan zou je zo'n middenveld kunnen krijgen. Niet gek:
Vilhena-Toornstra-El Ahmadi |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sterk middenveld hoor. Veel kwaliteit, maar ook kracht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, waar zijn die versterkingen dan? Een spits, een creatieve middenvelder en een linksback.
Gisteren was het nog steeds niks ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 00:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:El Ahmadi wordt wederom genoemd (of wellicht is het gerecycled van vorige keer). Dat zal wel in anticipatie op het vertrek van Clasie zijn. Dan zou je zo'n middenveld kunnen krijgen. Niet gek: Vilhena-Toornstra-El Ahmadi Toch weer een bejaarde ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff, nou voel ik me ineens heel erg oud.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel polst El Ahmadi voor terugkeer bij Feyenoord
Feyenoord werkt achter de schermen hard aan een terugkeer van Karim El Ahmadi naar de Kuip. Technisch directeur Martin van Geel weet inmiddels dat de middenvelder van Aston Villa dolgraag zijn rentree wil maken onder leiding van coach Fred Rutten. Feyenoord heeft een meerjarige verbintenis klaarliggen voor El Ahmadi, maar moet de Marokkaans international nog wel losweken bij Aston Villa.
De clubleiding van de Rotterdamse club is er veel aan gelegen dat El Ahmadi wordt gestrikt. De technicus moet voor rust zorgen op het middenveld. Er is bovendien niemand die twijfels heeft over zijn fitheid of kwaliteiten, zoals dat bij eerdere aankopen van de club dit seizoen wél het geval was. El Ahmadi was afgelopen seizoen nog een vaste waarde bij Aston Villa, maar begon het nog prille seizoen op de bank. De Engelse club zal wel een transfersom verlangen voor de speler die nog een jaar onder contract staat in Birmingham.
Rutten werkte bij FC Twente ooit prima samen met El Ahmadi. De rechtspoot is een speler die Feyenoord gecontroleerd kan laten aanvallen, waar in voorgaande seizoenen razendsnel Graziano Pellè werd gezocht.
De serieuze pogingen van Van Geel om El Ahmadi binnen te halen, staan los van de wens om ook Jens Toornstra te strikken. De speler van FC Utrecht staat nog altijd hoog op het verlanglijstje, maar de middenvelder is allesbehalve goedkoop. Wat een eventuele komst van El Ahmadi voor de status van Jordy Clasie betekent, is onduidelijk. De international kan naar FC Porto en weet ook dat Southampton nog bij hem aanklopt als die club vormgever Schneiderlin nog verkoopt. Bron:AD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Doen! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Als de kans zich voordoet zou ik El Ahmadi meteen halen. Is altijd een versterking - ook als Jordi blijft. Geweldige speler met de drive van een mustle car. Is fysiek altijd in orde, en is naar mijn idee het type speler (inzicht, handelingssnelheid) die heel lang op hoog niveau kan blijven spelen. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mist alleen scorend vermogen, maar misschien heeft hij daaraan gewerkt. |
|
|
|
|
Rdamoost
|
|
|
Hoop dat van Geel m binnensleept, vond het toen al jammer dat hij vetrok |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dost wil niet weg. Die heeft echt een bord voor zijn kop. Pas als er nóg een spits komt trekt hij conclusies, ze hebben er nu drie he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 00:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:El Ahmadi wordt wederom genoemd (of wellicht is het gerecycled van vorige keer). Dat zal wel in anticipatie op het vertrek van Clasie zijn. Dan zou je zo'n middenveld kunnen krijgen. Niet gek: Vilhena-Toornstra-El Ahmadi Prima middenveld, mocht Clasie blijven: Clasie, El Ahmadi & Vilhena.
Heb Karim weinig zien spelen bij Aston Villa, maar was daar gewoon een basiskracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Rdamoost
|
|
|
Hoop dat we m voor drieknaak 50 kunnen ophalen ;-) |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Enig idee wat El Ahmadi moet kosten? Hij brengt wel de nodige creativiteit en power mee, maar schiet er geen 10-15 in in een seizoen. Toornstra blijft volgens mij dus nog steeds hard nodig, en snel ook. |
|
|
|