|
|
Arie.Klooster
|
|
|
maandagochtend Toornstra en vrijdagmiddag of zelfs in het weekend (volgende week dus) El Ahmadi. Nu nog een echte spits (niet Dost, niet Guidetti, maar wie wel weet ik ook niet, maar er zal toch nog wel ergens een goede spits lopen?
Ik hoop trouwens dat Rutten Karsdorp langzaamaan brengt. Die jongen kon wel eens heel goed worden... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 11:56 schreef Thrill het volgende:Snapt niet dat mensen me raar aankijken als ik over drenthe begin? Bedoel die gozer wil vlammen en kan op meerdere plekken spelen je stelling klopt maar je haalt wel gelijk een onruststoker en eigenwijze klootzak in huis,je moet er eens over nadenken waarom niemand hem wil hebben dat moet toch genoeg zeggen |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: die moet v.geel ook direct halen is nog beter als die pool |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:maandagochtend Toornstra en vrijdagmiddag of zelfs in het weekend (volgende week dus) El Ahmadi. Ik hoop trouwens dat Rutten Karsdorp langzaamaan brengt. Die jongen kon wel eens heel goed worden... Als Karim en Toornstra allebei komen, dan zou jij je zin krijgen, want dan kan Rutte Karsdorp wel eens heel erg langzaam gaan brengen. Ik zeg: Karim altijd halen, maar Toornstra liever niet. Die zit alleen Karsdorp in de weg, en net als jij zie ik heel veel potentie bij die jongen. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Toornstra kan ook gewoon op de plek van Vilhena spelen. Karsdorp is 19, heeft nog wel 2 jaar nodig. Vilhena is binnen 2 jaar weg, plek genoeg dus. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bij Pisvee denken ze dat Wijnaldum een échte clubman is...
Whahaaaaaa!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Geen basisspeler... Je kijkt zeker geen Engels voetbal? Buiten de periode dat hij geblesseerd was en de nasleep daarvan heeft hij bijna alles gespeeld. Hij was ook nog eens belangrijk voor ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 11:10 schreef piet de paler het volgende:Maar nog steeds geen Toornstra, heb hier ook weer een hard hoofd in, zal de 0-1 wel maken, en dan gaan we weer gillen Jens hoort in de kuip? Of zijn we wijzer geworden? Ik vind het maar een rare gedachte dat ik nu met een naakte man zit te posten, trek wat kleren aan piet.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Toornstra op de plek van Vilhena, Vilhena op die van Clasie. El Ahmadi er nog bij en je hebt wat te rouleren. Karsdorp ook af en toe laten spelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Passen we wel op dat onze luchtkastelen niet te groot worden?
Anders is iedereen straks net zo over de zeik als met die Ziyech.
Volgens mij is namelijk alleen het forum bezig met een terugkeer van Karim El A. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik vind het maar een rare gedachte dat ik nu met een naakte man zit te posten, trek wat kleren aan piet.. Bah... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Clasie speelde destijds super samen met Karim. Denk alleen niet dat we die samen zien gaan spelen in Feyenoord.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Clasie speelde destijds super samen met Karim. Denk alleen niet dat we die samen zien gaan spelen in Feyenoord.. Clasie verkopen met verhuur voor komende seizoen? Anders zie ik het ook niet echt gebeuren ;-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:17 schreef Barabas het volgende:[..] Clasie verkopen met verhuur voor komende seizoen? Anders zie ik het ook niet echt gebeuren ;-)) Das geen optie voor Porto denk ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:11 schreef Barabas het volgende:[..] Geen basisspeler... Je kijkt zeker geen Engels voetbal? Buiten de periode dat hij geblesseerd was en de nasleep daarvan heeft hij bijna alles gespeeld. Hij was ook nog eens belangrijk voor ze. Hij is nu geen basisspeler. Vorig jaar wel. In de voorbereiding weinig gespeeld. Dat is wat er in de media staat, ik heb de voorbereiding niet gevolgd.
Betweter. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat gaat zeker niet gebeuren |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik zie Vilhena het liefst op 10. Voor de 10 hebben we n.m.m. dus al 2 spelers, en is Toornstra overbodig. Wat we nodig hebben is meer controle op het middenveld. Het ontbreken daarvan heeft ons verleden jaar n.m.m. de titel gekost. Dat gaat ons nu ook opbreken. Mijn ideale bezetting zou zijn: El Ahmadi, Clasie, Vilhena. Komt Karim niet, dan Vormer voor hem in de plaats. Ik weet niet of Toornstra een meer controlerende rol, goed kan invullen. Daarom zou ik het eigenlijk een luxe-aankoop vinden. Karsdorp heeft naar mijn idee enorm veel power en drive. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 12:27 schreef Arie.Klooster het volgende:Karsdorp bijvoorbeeld... 't is maar net in wie Rutten en co. het zien zitten. Als je weer kapitaalvernietiging. Kampioen worden we toch niet dit jaar, dus mogen ze van mij inzetten op de talenten. Laat die Karsdorp maar lekker spelen. Dat is een prima spelertje!! Overigens denk ik wel dat El Ahmadi veel rust kan brengen. Nu ik er zo over nadenk is het misschien juist wel goed hem terug te halen, want het is een jong team wat erg onrustig is... Karsdorp is een 10, EL Ahmadi niet. Dus Immers loopt jeugd in de weg. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
EL Ahmadi het zou geweldig zijn als deze speler weer terug komt Martin v Geel ik hoop dat het lukt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toonstra-Vilhena-EL Ahmadi-Clasie en Krasdorp voor het middenveld dan mag je Immers wel verkopen voor 31 Augustus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want Clasie blijft he, dat heeft ie zelf gezegd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Clasie heeft gezegd dat hij zich focust op Feyenoord. Niet dat hij blijft. Dus niet zeuren als hij weggaat van 'ja, maar hij heeft gezegd dat hij zou blijven, huil huil'. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vrijdag en nog steeds geen nieuws bah |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
krijg het idee dat van Geel net zo snel is als dikke stront tegen de berg op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tik tik tik tik tik tja tijd om een biertje te gaan doen met de lokale bevolking alhier, of ga ik effe naar Vlissingen er komt toch geen nieuws denk ik tik tik tik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 15:03 schreef ViezeFurr het volgende:Clasie heeft gezegd dat hij zich focust op Feyenoord. Niet dat hij blijft. Dus niet zeuren als hij weggaat van 'ja, maar hij heeft gezegd dat hij zou blijven, huil huil'. Was cynisch naar bluffie bedoelt.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Oh ja, ik was hem bijna weer vergeten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij is nu geen basisspeler. Vorig jaar wel. In de voorbereiding weinig gespeeld. Dat is wat er in de media staat, ik heb de voorbereiding niet gevolgd. Betweter. Nee. Ik kijk al 20 jaar Engels voetbal... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Top! Niet nadenken, meteen vastleggen die hap! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Fijn, gefeliciteerd, maar t is geen basisspeler meer. Begon dit seizoen op de bank. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Zou wel een toevoeging zijn. Is het middenveld wel genoeg op sterkte als toornstra ook komt. Dan de rest nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oh, nou dan zal ik de komst van Cristiano Ronaldo maar annuleren. Is te oud. Maar goed dat Pellè vertrokken is. Is ook te oud. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Joey en Pepijn uit F2 er maar bijhalen dan, allebei 2x gescoord bij Capelle. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
#Feyenoord versterkt zich per direct met Jens Toornstra. #FCUtrecht-middenvelder tekent begin volgende week vierjarig contract. Zie #VI.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord betaalt iets meer dan 3,5 milj. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra erbij. Al met al vraag ik me wel af wat Rutten met het team beoogt. Breed bezet middenveld. Ander systeem? Of is Clasie straks gewoon weg, is derhalve deal al beklonken? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
toornstra is nou niet echt een vervanger voor clasie, eerder voor immers. toch denk ik denk wel dat clasie zal vertrekken. en dat voor hem el ahmadi word gehaalt.
nou nog een spits en een linksback en we kunnen gewoon mee voor het kampioensschap |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:19 schreef michaelvld het volgende:toornstra is nou niet echt een vervanger voor clasie, eerder voor immers. toch denk ik denk wel dat clasie zal vertrekken. en dat voor hem el ahmadi word gehaalt. nou nog een spits en een linksback en we kunnen gewoon mee voor het kampioensschap ik sluit me hier volledig bij aan! |
|
|
|
|
Rdamoost
|
|
|
Vindt hem echt van meerwaarde...scorend vermogen.....wordt een mens blij van :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Popelende El Ahmadi blijft doelwit Van Geel
De komst van Jens Toornstra verandert niets aan de intenties van Feyenoord om Karim El Ahmadi bij Aston Villa los te weken. De oud-middenvelder van de Rotterdammers wil dolgraag zijn rentree maken in De Kuip onder trainer Fred Rutten, zo bericht het Algemeen Dagblad zojuist.
Technisch directeur Martin van Geel is momenteel dan ook druk bezig met de 29-jarige speler. Feyenoord zal wel een éénjarig contract in Engeland moeten afkopen om El Ahmadi terug naar Rotterdam te halen. Als aanvoerder Jordy Clasie niet vertrekt, heeft Feyenoord de beschikking over twee belangrijke pionnen van het middenveld van Ronald Koeman in zijn eerste jaar. Bron:AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Toornstra topaankoop,goed nieuws! |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
Zoals velen de afgelopen tijd al hebben geroepen gaat Martin van Geel echt wel zorgen voor wederom een goede selectie. Ik moet wel zeggen dat ons geduld vaak op de proef wordt gesteld maar het gaat allemaal goed komen. Mijn persoonlijke mening is dat we in onze handen mogen knijpen met deze TD. Ik ben 33 jaar maar kan me niet heugen dat we ooit in een transferperiode zoveel geld hebben binnen geharkt. Natuurlijk zijn er heel veel die vinden dat het transferbedrag hoger had mogen zijn maar Feyenoord heeft momenteel niet de uitstraling van een club die 10+ miljoen bedragen kan vragen. Zondag weer fijn naar de Kuip en zal wederom m'n handen stuk klappen voor de mannen die ons mooie shirt mogen en willen dragen.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Toornstra - Clasie - El Ahmadi
Lijkt me wel een mooi middenveld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:34 schreef Fr-QQ het volgende:Zoals velen de afgelopen tijd al hebben geroepen gaat Martin van Geel echt wel zorgen voor wederom een goede selectie. Ik moet wel zeggen dat ons geduld vaak op de proef wordt gesteld maar het gaat allemaal goed komen. Mijn persoonlijke mening is dat we in onze handen mogen knijpen met deze TD. Ik ben 33 jaar maar kan me niet heugen dat we ooit in een transferperiode zoveel geld hebben binnen geharkt. Natuurlijk zijn er heel veel die vinden dat het transferbedrag hoger had mogen zijn maar Feyenoord heeft momenteel niet de uitstraling van een club die 10+ miljoen bedragen kan vragen. Zondag weer fijn naar de Kuip en zal wederom m'n handen stuk klappen voor de mannen die ons mooie shirt mogen en willen dragen.. een echte supporter. Goeie post! |
|
|
|