|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:34 schreef Fr-QQ het volgende:Zoals velen de afgelopen tijd al hebben geroepen gaat Martin van Geel echt wel zorgen voor wederom een goede selectie. Ik moet wel zeggen dat ons geduld vaak op de proef wordt gesteld maar het gaat allemaal goed komen. Mijn persoonlijke mening is dat we in onze handen mogen knijpen met deze TD. Ik ben 33 jaar maar kan me niet heugen dat we ooit in een transferperiode zoveel geld hebben binnen geharkt. Natuurlijk zijn er heel veel die vinden dat het transferbedrag hoger had mogen zijn maar Feyenoord heeft momenteel niet de uitstraling van een club die 10+ miljoen bedragen kan vragen. Zondag weer fijn naar de Kuip en zal wederom m'n handen stuk klappen voor de mannen die ons mooie shirt mogen en willen dragen.. Inderdaad. Goed verwoord! |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
na al die jaren dat van Geel bij ons is hadden we dit toch wel kunnen weten. mensen die gelijk gaan lopen schelden op die man snappen het niet helemaal en vergeten soms waar we vandaan komen.
Als er iemand bewust met geld omgaat is het martin wel. elk jaar hebben we een goed elftal gehad en hebben we qua begroting boven verwachting gepresteerd. ik hoor ze bij vi nog roepen, dat feyenoord is echt een armoedig elftal. elk jaar weer, en elk jaar speelde we niet verkeerd. nu is er eindelijk wat geld en dat zie je ook wel aan de spelers die nu weer aangetrokken kunnen worden. nog een jaartje dan zijn we alle overbodige spelers kwijt en kunnen we weer een stap omhoog maken, wellicht dit seizoen al |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
en met el ahmadi en toornstra op het middenveld heb je wel twee technisch hele sterke spelers die allebei het spelletje heel goed lezen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: 8 miljoen gewoon meteen doen na de terugwedstrijd tegen Loegansk als ze hem winnen |
|
|
|
|
Ikke67
|
|
|
Toornstra, goede aankoop!!!! Clasie zal wel vertrekken dus Toornsta-Vilhena-Immers of Karim terug? Toornsta Immers was trouwens ook een leuk koppel op het midden bij ADO. |
|
|
|
|
Ikke67
|
|
|
Mulder gisteren paar belangrijke reddingen maar mist volgens mij te veel. Minimaal uitstraling en vertrouwen, werkt ook door op team. Is hahn al rijp voor een wedstrijd? Hahn Karsdorp- van Beek-Boularouz- Kongolo Immers-Vilhena-Toornstra Bilal/kazim - ?- Boetius/Manu
Eventueel dus El Ahmadi erbij met nog de wens voor een SPITS. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:34 schreef Fr-QQ het volgende:Zoals velen de afgelopen tijd al hebben geroepen gaat Martin van Geel echt wel zorgen voor wederom een goede selectie. Ik moet wel zeggen dat ons geduld vaak op de proef wordt gesteld maar het gaat allemaal goed komen. Mijn persoonlijke mening is dat we in onze handen mogen knijpen met deze TD. Ik ben 33 jaar maar kan me niet heugen dat we ooit in een transferperiode zoveel geld hebben binnen geharkt. Natuurlijk zijn er heel veel die vinden dat het transferbedrag hoger had mogen zijn maar Feyenoord heeft momenteel niet de uitstraling van een club die 10+ miljoen bedragen kan vragen. Zondag weer fijn naar de Kuip en zal wederom m'n handen stuk klappen voor de mannen die ons mooie shirt mogen en willen dragen.. Ik klap voor veel spelers, maar zeker niet voor iedere speler ... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Jonh Guidetti komt niet terug vrienden. Van Geel vind t risico te groot (AD en FR12). Ook Zapata gaat niet door aangezien hij 1. Niet weg mag en 2. Te duur is. Bas Dost wil niet weg en verdiend 4 miljoen bruto. Dus blijft eigenlijk alleen Kamaric over. Als hetten minste geen wassen neus is. Welke opties hebben we nog meer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haal die Muhren maar op bij Volendam. Die komt er wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toornstra - Vilhena - Karim..
(Clasie gaat toch nog wel weg) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel gaat voor 'water bij de wijn': 'Hij past bij Feyenoord'
Martin van Geel heeft een streep door de naam van John Guidetti gezet en dus is het de vraag wie de nieuwe spits van Feyenoord gaat worden. De technisch directeur gaat er niet van uit dat Duván Zapata naar De Kuip komt. Napoli is niet erg happig op het laten gaan van de Colombiaan. Bovendien zitten ze enorm hoog in de boom qua financiën, licht de sportbestuurder toe.
De enige reële naam lijkt momenteel Bas Dost. Feyenoord hoopt dat er nog beweging komt in de voorwaarden om de aanvaller van VfL Wolfsburg te halen. Hij past bij Feyenoord, verzekert Van Geel in gesprek met De Telegraaf. Alleen moet er dan water bij de wijn, anders kan het gewoon niet.
Dost liet afgelopen week weten dat hij ook na de komst van Nicklas Bendtner geen reden ziet om uit Duitsland te vertrekken. Alleen als de club een nieuwe spits haalt, overweegt hij om zijn situatie onder de loep te nemen. Dost, 25 jaar, zat vrijdagavond in de seizoensouverture tegen titelverdediger Bayern München (2-1 nederlaag) negentig minuten op de bank. Bron: Voetbalzone |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:Van Geel gaat voor 'water bij de wijn': 'Hij past bij Feyenoord'[ afbeelding ] Martin van Geel heeft een streep door de naam van John Guidetti gezet en dus is het de vraag wie de nieuwe spits van Feyenoord gaat worden. De technisch directeur gaat er niet van uit dat Duván Zapata naar De Kuip komt. Napoli is niet erg happig op het laten gaan van de Colombiaan. Bovendien zitten ze enorm hoog in de boom qua financiën, licht de sportbestuurder toe.De enige reële naam lijkt momenteel Bas Dost. Feyenoord hoopt dat er nog beweging komt in de voorwaarden om de aanvaller van VfL Wolfsburg te halen. Hij past bij Feyenoord, verzekert Van Geel in gesprek met De Telegraaf. Alleen moet er dan water bij de wijn, anders kan het gewoon niet. Dost liet afgelopen week weten dat hij ook na de komst van Nicklas Bendtner geen reden ziet om uit Duitsland te vertrekken. Alleen als de club een nieuwe spits haalt, overweegt hij om zijn situatie onder de loep te nemen. Dost, 25 jaar, zat vrijdagavond in de seizoensouverture tegen titelverdediger Bayern München (2-1 nederlaag) negentig minuten op de bank. Bron: Voetbalzone Dan is het een goed besluit om Guidetti niet te nemen bij twijfels, zoals ze dat betreft Royston Drenthe ook hebben gedaan ... mag ik hopen !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die vond ik ook prima spelen , ondanks dat het in de JL is ... Zeker het proberen waard !!! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Toch zou het me niet verbazen als MC op de laatste dag alsnog eieren voor zijn geld kiest en toch instemt met een verhuurregeling van Guidetti. Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar het zou de eerste keer niet zijn dat het spel op deze manier gespeeld wordt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:11 schreef windoweyes het volgende:Toch zou het me niet verbazen als MC op de laatste dag alsnog eieren voor zijn geld kiest en toch instemt met een verhuurregeling van Guidetti. Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar het zou de eerste keer niet zijn dat het spel op deze manier gespeeld wordt. Als ze hem willen verkopen voor een bedrag van rond de 1 miljoen of lager dan ik dat zeker mogelijk ... Maar of ze dat ook gaan doen ??? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als ze hem willen verkopen voor een bedrag van rond de 1 miljoen of lager dan ik dat zeker mogelijk ... Maar of ze dat ook gaan doen ??? Een wijs besluit van Martin. Ik zie John heel graag komen maar niet voor dat bedrag en niet met zijn verleden ( laatste 2 jaar). Eerst huren dus en als hij voldoet dan kunnen we hem kopen. |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote: Als ze het veld op komen klap ik voor elke speler die voor ons cluppie gaat strijden. Dat het niveau niet altijd het gewenste niveau bedraagt is soms erg teleurstellend maar ik zal nooit en te nimmer spelers helemaal afbranden zoals jij dat de afgelopen seizoenen wel heb gedaan. Weet je waarom niet? Ik ben een FeyenoordSUPPORTER en Feyenoordsupporters staan bekend om hun onvoorwaardelijke liefde en hun onvoorwaardelijke steun. Een SUPPORTER is een persoon die zijn club aanmoedigt, in goede en in slechte tijden. En als er slechte tijden zijn dan ben ik nog harder supporter. Kritisch zijn mag altijd maar zoals jij sommige spelers frequent afbrand is FeyenoordSUPPORTER onwaardig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote: Dat verklaart een hoop.. Daar zit dat koekblik in 020 vol van.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:39 schreef Fr-QQ het volgende:[..] Als ze het veld op komen klap ik voor elke speler die voor ons cluppie gaat strijden. Dat het niveau niet altijd het gewenste niveau bedraagt is soms erg teleurstellend maar ik zal nooit en te nimmer spelers helemaal afbranden zoals jij dat de afgelopen seizoenen wel heb gedaan. Weet je waarom niet? Ik ben een FeyenoordSUPPORTER en Feyenoordsupporters staan bekend om hun onvoorwaardelijke liefde en hun onvoorwaardelijke steun. Een SUPPORTER is een persoon die zijn club aanmoedigt, in goede en in slechte tijden. En als er slechte tijden zijn dan ben ik nog harder supporter. Kritisch zijn mag altijd maar zoals jij sommige spelers frequent afbrand is FeyenoordSUPPORTER onwaardig. Als Feyenoord het veld op komt klap ik zeker, maar niet als elke speler wordt voorgesteld!
Feyenoord is alles voor mij, elke speler is daar ondergeschikt aan . Dus geen ENKELE speler is groter dan FEYENOORD ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Keep on dreaming Lullo ... blijven volhouden hé ... Leuke hobby genaamd Lijdensweg !!! Dat je elke dag voor mij wakker wordt en op sta !!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV haalt Guardado waarschijnlijk, over echte topspelers gesproken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi nummer 1 is binnen maar geen spits, tja ik zag Dorst niet komen. Dus alleen Kazim als dat maar goed gaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:29 schreef koekie het volgende:[..] Een wijs besluit van Martin. Ik zie John heel graag komen maar niet voor dat bedrag en niet met zijn verleden ( laatste 2 jaar). Eerst huren dus en als hij voldoet dan kunnen we hem kopen. Toch nog 1 slimme supporter er tussen deze ochtend ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wel een international met meer dan 100 interlands ... die op meerdere posities op links uit de voeten kan !!! Wel handig dus .
En 'topspelers' komen toch NOOIT naar NL ... |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als Feyenoord het veld op komt klap ik zeker, maar niet als elke speler wordt voorgesteld! Feyenoord is alles voor mij, elke speler is daar ondergeschikt aan . Dus geen ENKELE speler is groter dan FEYENOORD ... Eerste zin is jou keuze, zou de mijne nooit zijn. Tweede zin is mooi gesproken en 100% eens |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:11 schreef piet de paler het volgende:Mooi nummer 1 is binnen maar geen spits, tja ik zag Dorst niet komen. Dus alleen Kazim als dat maar goed gaat. Alles kan nog in 9 dagen dagen beste PdeP ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wel een international met meer dan 100 interlands ... die op meerdere posities op links uit de voeten kan !!! Wel handig dus . En 'topspelers' komen toch NOOIT naar NL ... Dit is een topspeler voor de Eredivisie, echt een goede voetballer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi , dat respecteer ik ... ieder zijn eigen mening !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een 'topspeler' is het echt niet beste MMM, die gaan niet naar NL
En bij PSV liggen de salarissen nu eenmaal hoger dan bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Di Maria , dat is een 'topspeler' ... Die kan niemand hier in NL betalen ... Die Mexicaan zit een paar categorie's daar onder toch ??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uiteraard is dit geen topspeler en zeker niet in het buitenland, maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij voor de Nederlandse competitie bij psv een gigantische versterking is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet nog maar afwachten of die echt wil he, zou wel een verrassing zijn. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
QQ : de slechtste keeper ooit van Feyenoord haalt het bloed onder je nagels vandaan . Een Feyenoord is trots op alle elftallen van Feyenoord . Ik ook .dat is het geluk voor die slechtste keeper ooit . Doek ligt gereed voor hem . Hoop dat het andere doek boven op die domme kop valt . Kan ik er wat aan doen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:37 schreef broer van Ted het volgende:QQ : de slechtste keeper ooit van Feyenoord haalt het bloed onder je nagels vandaan . Een Feyenoord is trots op alle elftallen van Feyenoord . Ik ook .dat is het geluk voor die slechtste keeper ooit . Doek ligt gereed voor hem . Hoop dat het andere doek boven op die domme kop valt . Kan ik er wat aan doen Maikel Aerts was in mijn ogen toch vele malen slechter. Om er maar eens één te noemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad, snel uit geserveerd toch? Dus waarom niet met Erwin Mulder? Hebben we ook niks aan, ik kom niet meer bij als ik die beelden van 'de muur' en de reactie van Erwin Mulder terug zie .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:26 schreef MMM het volgende:Uiteraard is dit geen topspeler en zeker niet in het buitenland, maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij voor de Nederlandse competitie bij psv een gigantische versterking is. Oke, dat is zeker waar ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:26 schreef MMM het volgende:Uiteraard is dit geen topspeler en zeker niet in het buitenland, maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij voor de Nederlandse competitie bij psv een gigantische versterking is. Guardado of Toornstra? Ik zou het wel weten ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja! Dat was een toppertje! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die vond ik grootst keepen in de eerste thuis wedstrijd tegen NEC waar hij helaas die vervelende blessure opliep. Maar toen stond er wel iemand, dat weet ik nog heel goed ... |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:37 schreef broer van Ted het volgende:QQ : de slechtste keeper ooit van Feyenoord haalt het bloed onder je nagels vandaan . Een Feyenoord is trots op alle elftallen van Feyenoord . Ik ook .dat is het geluk voor die slechtste keeper ooit . Doek ligt gereed voor hem . Hoop dat het andere doek boven op die domme kop valt . Kan ik er wat aan doen Nogmaals, ieder z'n eigen mening maar ik vind Mulder absoluut niet de slechtste keeper ooit van Feyenoord. Hij heeft niet de uitstraling van bijvoorbeeld een Navas maar hij heeft zeker wel nuttige reddingen verricht voor Feyenoord. Het gaat er bij mij meer om dat heel veel mensen hier de club en mensen individueel (Martin van Geel, Mulder, Immers, Tevreden) met de grond gelijk maken. Ga dan gewoon lekker supporter worden van een plaatselijke amateurclub waar je alle ins en outs weet van het reilen en zeilen van de club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan is het een goed besluit om Guidetti niet te nemen bij twijfels, zoals ze dat betreft Royston Drenthe ook hebben gedaan ... mag ik hopen !! Nee want ik wil meer zwarte dagen voor jouw, Royston....ik zeg welkom back jongen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:11 schreef windoweyes het volgende:Toch zou het me niet verbazen als MC op de laatste dag alsnog eieren voor zijn geld kiest en toch instemt met een verhuurregeling van Guidetti. Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar het zou de eerste keer niet zijn dat het spel op deze manier gespeeld wordt. Dacht ik ook, zou werkelijk een stunt zijn van Martin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:29 schreef koekie het volgende:[..] Een wijs besluit van Martin. Ik zie John heel graag komen maar niet voor dat bedrag en niet met zijn verleden ( laatste 2 jaar). Eerst huren dus en als hij voldoet dan kunnen we hem kopen. Kijk jij uit voor je wijf..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 10:29 schreef Fr-QQ het volgende:[..] Nogmaals, ieder z'n eigen mening maar ik vind Mulder absoluut niet de slechtste keeper ooit van Feyenoord. Hij heeft niet de uitstraling van bijvoorbeeld een Navas maar hij heeft zeker wel nuttige reddingen verricht voor Feyenoord. Het gaat er bij mij meer om dat heel veel mensen hier de club en mensen individueel (Martin van Geel, Mulder, Immers, Tevreden) met de grond gelijk maken. Ga dan gewoon lekker supporter worden van een plaatselijke amateurclub waar je alle ins en outs weet van het reilen en zeilen van de club. Ik ben al supporter van de plaatselijke amateurclub: sc Feyenoord, naast mijn grote hobby : Feyenoord ... Lekker naar varkenoord !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 08:39 schreef Fr-QQ het volgende:[..] Als ze het veld op komen klap ik voor elke speler die voor ons cluppie gaat strijden. Dat het niveau niet altijd het gewenste niveau bedraagt is soms erg teleurstellend maar ik zal nooit en te nimmer spelers helemaal afbranden zoals jij dat de afgelopen seizoenen wel heb gedaan. Weet je waarom niet? Ik ben een FeyenoordSUPPORTER en Feyenoordsupporters staan bekend om hun onvoorwaardelijke liefde en hun onvoorwaardelijke steun. Een SUPPORTER is een persoon die zijn club aanmoedigt, in goede en in slechte tijden. En als er slechte tijden zijn dan ben ik nog harder supporter. Kritisch zijn mag altijd maar zoals jij sommige spelers frequent afbrand is FeyenoordSUPPORTER onwaardig.
Van harte welkom, jij zit vol met goede posts man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 10:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben al supporter van de plaatselijke amateurclub: sc Feyenoord, naast mijn grote hobby : Feyenoord ... Lekker naar varkenoord !!! Kom dan eens een drankje doen met me man op Varkenoord.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
dat is niet jammer maar pure wanbeleid in mijn ogen. Vangeel de man die er helemaal niks van kan! Spandoek tijd!!!!! |
|
|
|