|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 18:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee de bank verruilen voor speeltijd bedoel ik L, hij weet dondersgoed dat ie amper speeltijd gaat krijgen bij die moffen, maar wilt liever gewoon dik verdienen dan speelminuten maken.. 99% van de spelers vinden het salaris belangrijker dan speeltijd ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik...nee Stylzz, maar ik zie het ook nog wel gebeuren in het scenario zoals hij zei, op de laatste dag. Maar krijg bij hem zo'n geldwolven gevoel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En zo van nou dan moet het maar anders heb ik 'niks'.. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 19:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik...nee Stylzz, maar ik zie het ook nog wel gebeuren in het scenario zoals hij zei, op de laatste dag. Maar krijg bij hem zo'n geldwolven gevoel.. Ja zo, ja kijk ook niet raar van toe dat ie nog wel met John aankomt. Van geel is wel een taaie. Maarja hij kan het geld ook maar 1x uitgeven. |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Nee, Guidetti komt nu niet meer, dat lijkt me overduidelijk en ook logisch. Ach, we zijn misschien niet de eerste keus van Dost, maar als ie komt ben ik blij hoor, hij zal vast wel zn best doen ;) En anders zou ik wel voor die Kramaric zijn, maar dat is bij een gerucht gebleven geloof ik. Tot nu toe doet Tevrede het trouwens niet slecht :P Alhoewel er nog wel iemand bijmoet. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Tja het is en blijft speculeren haha. Hun lijstje met spitsen is ook vast nog wel langer, kazim kwam ook uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Helemaal geen spits, we zullen het moeten doen met Te Vrede en Kazim. Heerlijk het verdiende geld geïnvesteerd :) |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Rond de kennissenkring van Pele van Anholt ( Heerenveen )gaat het gerucht dat Feyenoord de club met interesse in hem is. Hij zou rond de 1.8 miljoen moeten kosten en zou als rechtsback gaan spelen i.p.v Wilkshire. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Totaal niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Theovv
|
|
|
Wrom dan Wilkshire gehaald :S Ze moeten een linksback halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is dat ook al een halfbroer of achterneefje van Wijnaldum? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar zit een neuktijger in de familie met sterke voetbalgenen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waarom bieden we zelf niet eens op Kalou? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een middenvëld met Jen, Jordie, en Karim os in mijn ogen (int) klasse, dan zie ik toch een lichtpuntje voor Tevreden hij hoeft ze alleen de bal er in telopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net even naar maten gebeld , niemand weet iets van informatie over Kongolo sterker nog niemand kent hem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wolfsburg wil Kalou kopen voor 5milj. Kan Dost naar ons. Als wij nu zelf Kalou kopen, houden zij Dost? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Kunnen wij toch nooit betalen qua salaris?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door Clyde Best -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5 miljoen hebben we. Moet hij alleen maar 1,2 miljoen pj willen verdienen :) |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Wolfsburg betaald daar lachend een veelvoud van denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als mams met genotsballen rond loopt leert dat kroost al in de baarmoeder voetballen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vond hem van de week niet best ballen trouwens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wat aan zijn haar doen, lijkt wel een dooie bever op zijn kop.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja man. Die hebben poen zat! Dost met een miljoen erbij! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is het hem nou juist. Twee broers en een neef die het zijn. Vele moeders...
Zijn al met al een hoop ballen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Peter R de Vries was vandaag ook op varkenoord. Zijn we lekker mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch denken de meesten dat van Anholt naar Feyenoord of Twente gaat? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou me niet verbazen. We hebben maar 1 echte rb en een gemankeerde lb. Kongolo en van Beek zijn toch centraal t best. Feyenoord is 3 verdedigers kwijt geraakt en heeft maar 2 verdedigers gehaald. Zou bet kunnen dan toch? Zeker ook gezien zijn opmerking over het publiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijgen we dat verhaal weer, volgend weekend Twente uit.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:Een middenvëld met Jen, Jordie, en Karim os in mijn ogen (int) klasse, dan zie ik toch een lichtpuntje voor Tevreden hij hoeft ze alleen de bal er in telopen tsja, .. dat lopen hè, ... dat kan beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar dat een speler weg wil naar een interessante club en zijn huidige werkgever niet op de hoogte is om welke club het dan gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:Wolfsburg wil Kalou kopen voor 5milj. Kan Dost naar ons. Als wij nu zelf Kalou kopen, houden zij Dost? Waarom wil jij elke (oud) speler terug in de kuip zien? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 20:11 schreef edjoe het volgende:Rond de kennissenkring van Pele van Anholt ( Heerenveen )gaat het gerucht dat Feyenoord de club met interesse in hem is. Hij zou rond de 1.8 miljoen moeten kosten en zou als rechtsback gaan spelen i.p.v Wilkshire. Mijn kennissenkring uit de regio Hoerenfaen heeft het over Fc Twente ... dus we zullen wel zien. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Who are you? Wat een gelul met die van Anholt, wij hebben mensen zat voor de vleugels. Matige voetballer. Als het nou van Aanholt was..... domme stemmingmakerij van de pers of het ventje Van Anholt.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 07:20 schreef Peckerwood het volgende:Who are you? Wat een gelul met die van Anholt, wij hebben mensen zat voor de vleugels. Matige voetballer. Als het nou van Aanholt was..... domme stemmingmakerij van de pers of het ventje Van Anholt..... Wie dan? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Wilkshire, Steenvoorden.d Daarmee is de rechtsachterpositie naar mijn mening voldoende afgedekt. Als er al een vleugelverdediger bijmoet, dan een linkspoot wat mij betreft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steenvoorden komt veel tekort, is van nature middenvelder. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Dan moet Feyenoord hem lekker naar Dordt laten gaan en niet aan het lijntje houden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet vaak heb zien spelen omdat hij vorig jaar ook niet in "Jong" speelde. Als die Van Anholt toch wordt gehaald dan deelt Rutten in ieder geval jou mening ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Napoli wil Podolski. Wolfsburg wil Kalou.
Kunnen er zo twee spitsen beschikbaar komen. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Zapata of Dost wordt de laatste dag binnengehengeld, let maar op. Of Van Geel heeft nog een verrassing in petto. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 07:52 schreef Peckerwood het volgende:Wilkshire, Steenvoorden.d Daarmee is de rechtsachterpositie naar mijn mening voldoende afgedekt. Als er al een vleugelverdediger bijmoet, dan een linkspoot wat mij betreft. en dan is er nog Lopes Cabral. Nou ben ik daar weer niet zo gecharmeerd van. Die heb ik vorig jaar in Jong Feyenoord in beeld gezien, een keer of 4 /5 maar ik vond hem vaak. de zwakste schakel. Erg licht, verdedigend zwak en bepaald geen fluwelen voorzet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 08:59 schreef Peckerwood het volgende:[..] en dan is er nog Lopes Cabral. Nou ben ik daar weer niet zo gecharmeerd van. Die heb ik vorig jaar in Jong Feyenoord in beeld gezien, een keer of 4 /5 maar ik vond hem vaak. de zwakste schakel. Erg licht, verdedigend zwak en bepaald geen fluwelen voorzet. En dan zeggen ze dat ik niet objectief ben !!! Ook ik heb Erwin Mulder in de jeugd en in Jong Feyenoord zien spelen , en toen wis ik genoeg. Maar de eerste 2 seizoen krijg iedere speler zijn tijd om zich te bewijzen/verbeteren ...
En daarna wordt het vermoeden waarheid of niet ... Vandaar dat ik geen 'verbetering' zag zie ik het NOOIT meer in Erwin Mulder zitten |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 09:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan zeggen ze dat ik niet objectief ben !!! Ook ik heb Erwin Mulder in de jeugd en in Jong Feyenoord zien spelen , en toen wis ik genoeg. Maar de eerste 2 seizoen krijg iedere speler zijn tijd om zich te bewijzen/verbeteren ... En daarna wordt het vermoeden waarheid of niet ... Vandaar dat ik geen 'verbetering' zag zie ik het NOOIT meer in Erwin Mulder zitten +1 |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 08:23 schreef V town madness het volgende:Zapata of Dost wordt de laatste dag binnengehengeld, let maar op. Of Van Geel heeft nog een verrassing in petto. Komen beiden niet, Feyenoord kan en wil het salaris niet betalen van deze heren. Bovendien hebben ze Kazim- Richard gehuurd voor de positie als eerste spits. Als er dan nog een spits komt, dan is de huursom voor Kazim weer weggegooid geld. |
|
|
|