|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als de aanvoer van bespeelbare ballen goed aankomen, kun je voldoen met een iets mindere spits. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 08:23 schreef V town madness het volgende:Zapata of Dost wordt de laatste dag binnengehengeld, let maar op. Of Van Geel heeft nog een verrassing in petto. Dat zou mooi zijn als dat gebeurt ... Dan heeft Martin zijn belofte waar gemaakt dat er een eredivisie waardig elftal zou komen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:Als de aanvoer van bespeelbare ballen goed aankomen, kun je voldoen met een iets mindere spits. Dat is afwachten natuurlijk ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In het verleden hebben we dit soort spitsen gehad die voldeden zoals Houtman, Kaczor. En nu heb je met Jens ook in de 2e lijn scorend vermogen, |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:11 schreef piet de paler het volgende:In het verleden hebben we dit soort spitsen gehad die voldeden zoals Houtman, Kaczor. En nu heb je met Jens ook in de 2e lijn scorend vermogen, Dat met Jens ik het ook nog steeds afwachten of ie dat bij Feyenoord ook ga doen ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Italiaanse media lezen mij ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom halen we zelf die Kalou niet, die wil nog eens terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou kunnen. Is wel al 29, dus de tijd gaat dringen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Weet je wat ik nog verwacht dat quidetti toch nog komt. Niet voor 5 miljoen maar fey wilde hem eerst huren en nadat hij goed zou bevallen na 1jaar voor een vastgesteld bedrag kopen. Nu hebben ze gezegd hij is van de baan maar misschien dat Manchester aan het eind van de transferperiode toch overstag gaat met deze constructie en dan kun je als Fey nooit echt een buil vallen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:Als de aanvoer van bespeelbare ballen goed aankomen, kun je voldoen met een iets mindere spits. Goede morgen ik ben net terug uit Denenmarken
Haal dan Robert Mühren van Fc.Volendam op |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 10:52 schreef legrande het volgende:Weet je wat ik nog verwacht dat quidetti toch nog komt. Niet voor 5 miljoen maar fey wilde hem eerst huren en nadat hij goed zou bevallen na 1jaar voor een vastgesteld bedrag kopen. Nu hebben ze gezegd hij is van de baan maar misschien dat Manchester aan het eind van de transferperiode toch overstag gaat met deze constructie en dan kun je als Fey nooit echt een buil vallen. Denk niet dat er nog een spits bij komt, Kazim krijgt de kans als eerste spits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik verwacht ook nog wel iets.
Is het al rond met Karim by the way? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: aankomende week. Voor woensdag komt t naar buiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben al blij met een sterker middenveld met Karim, Jens en Clasie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan FC Tente nu ook weer genoemd worden voor Anholt, allemaal constructies? Als wij verleden seizoen konden versterken hadden we landskampioen geworden maar ja als em je heet Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:Hoe kan FC Tente nu ook weer genoemd worden voor Anholt, allemaal constructies? Als wij verleden seizoen konden versterken hadden we landskampioen geworden maar ja als em je heet Feyenoord Zij hebben wel schulden, maar ook inkomsten. Er zijn regels qua investeren en investeren via een externe investeerder schijnt te mogen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij hebben ze dat geld nog niet ontvangen,en komt hetin delen. Maar in het bedrijfsleven is het zo dat optie niet gelden,want stel je voor dat je debiteur failliet gaat? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:Hoe kan FC Tente nu ook weer genoemd worden voor Anholt, allemaal constructies? Als wij verleden seizoen konden versterken hadden we landskampioen geworden maar ja als em je heet Feyenoord Twente is incidenteel in de problemen gekomen, oa door dat instorten van het stadion. Daardoor zijn inkomsten gemist. Die er nu weer wel zijn. Zij zitten dus zeer waarschijnlijk maar incidenteel in de zorgelijke klasse. Wij hebben jaren van problemen gehad. Dat kun je niet met elkaar vergelijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Regels zijn regels,de knvb heeft ook geen dispensatie gegeven aan ons. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, omdat er ook geen zicht op verbetering was zonder enorme sanering. Twente heeft die sanering niet nodig. Hun plan van aanpak is beduidend makkelijker, omdat er geen jaren van wanbeleid weggewerkt moeten worden. Verdiep je eens in de feiten, dan zul je zien dat de wereld niet tegen ons, en niet voor Twente is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja misschien wel, maar ik heb een rood wit hart, en kijk gekleurd. Maar los hiervan internationaal begrijp ik niets mee van schulden van de grote teams. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Vind de aankopen tot toe trouwens wel erg matig. Alleen wilkshire staat in de basis de rest is of niet eens wedstrijd fit of niet kwalitatief genoeg om mee te spelen.. Ben benieuwd de Kannibaal ooit nog mee doet |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Opstelling voor vanmiddag al bekent ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sterk staaltje ironie: Podolski is gebrek aan speeltijd zat en tekent daarom bij Juventus.
Zelfverzekerd of zelfoverschattend? Roept u maar.... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 12:05 schreef beuk het volgende:Vind de aankopen tot toe trouwens wel erg matig. Alleen wilkshire staat in de basis de rest is of niet eens wedstrijd fit of niet kwalitatief genoeg om mee te spelen.. Ben benieuwd de Kannibaal ooit nog mee doet Veel spelers hebben toch wel een paar weekjes trainingservaring nodig om te wennen aan medespelers, het systeem, enz. Spelers die een paar dagen na binnenkomst al meespelen en daardoor de eerste wedstrijd falen en grote fouten maken, heeft helemaal niemand wat aan. Alleen de tegenstander, misschien. Dat levert dan dus meer schade dan voordelen op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 14:02 schreef windoweyes het volgende:[..] Veel spelers hebben toch wel een paar weekjes trainingservaring nodig om te wennen aan medespelers, het systeem, enz. Spelers die een paar dagen na binnenkomst al meespelen en daardoor de eerste wedstrijd falen en grote fouten maakt, heeft niemand wat aan. Dat levert dan meer schade dan voordelen op. Eens! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, na de transferperiode in de winter(stop) zou het met een goede, ervaren nieuwe speler eventueel nog wel kunnen. Dit aangezien die dan in een op elkaar ingespeeld team terecht komt. Die kan dan inloggen op de ingesleten automatismen van het elftal. Nu aan het begin van de competitie, met een elftal met allemaal nieuwe spelers die zo af en toe met houtjes en touwtjes aan elkaar lijken te hangen, is dat waanzin. Dat levert dan alleen maar nog meer chaos, onzekerheid en onrust op. Gewoon mee opletten, dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt allemaal goed. Deze week nog 1 of 2 spelers erbij en dan gaat het lukken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toornstra staat vandaag de pers niet te woord, maar liet weten morgen gepresenteerd te worden als hij door de medische keuring komt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toonstra is daar niet bij inbegrepen.
Ik verwacht Karim en een spits... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Karim zal zich nog wel 2 keer bedenken na vandaag |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Tsja, na vandaag heeft hij inderdaad een zekere basisplaats bij ons. |
|
|
|
|
Kamertje
|
|
|
Wat een kutwedstrijd vandaag ,hoop toch dat er nog 1 à 2 spelers bij komen,anders zie ik het somber in |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:24 schreef Kamertje het volgende:Wat een kutwedstrijd vandaag ,hoop toch dat er nog 1 à 2 spelers bij komen,anders zie ik het somber in Komt goed... Karim en ????
Clasie gaat.... Daaaaaaag! |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
gewoon Guidetti halen , we vergeven het hem gewoon , en halen , hij zegt dit omdat het met hem erbij beter was geweest ? nou dan halen we hem , geven we hem een 1 miljoen salaris met bonussen van 10.000 Eu per gewonnen wedstrijd , het gaat toch slecht en heeft hij het dus verkeerd , dan heeft hij een redelijk salaris , maar toch niet teveel verspild , en ik verwacht dat eigenlijk toch niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat spelers zo denken ben ik een beetje aan het opgeven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het hele elftal was KUT ... dat is de invloed (uitstraling) van Erwin Mulder |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De wijze waarop jij elke keer Mulder erbij haalt verraadt jouw beperking. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst roeien met de riemen die we (nog) niet hebben, schade beperken |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahahahaha,ja die mulder had er bij mij allang uitgevlogen maja... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: de schade is nu al niet te overzien mits je deze week wint bij twente en dat is al een hele opgaaf.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is de schade dan? Je bent pas 3 wedstrijden aan de gang? |
|
|
|