BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Het is gewoon schade.
Aannemen dat het beter gaat worden is ook maar hypothetisch.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Het wordt beter omdat het niet voetballend slechter ka
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Het kan slechter. 2 helften bijvoorbeeld.
Liefhebbers
 Liefhebbers - zondag 24 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Vorig jaar waren de eerste wedstrijden ook bagger. En toen hadden ze het team nog bij elkaar gehouden ook. ( er is nog hoop)
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Feyenoord heeft vrijdag weer contact gezocht met Napoli, maar kreeg niet het gewenste antwoord.....
Liefhebbers
 Liefhebbers - zondag 24 augustus 2014 - 21:46   quote  deeplink  
'Feyenoord doet komende week nieuwe poging voor gewenste spits'
Zondag, 24 augustus 2014 om 21:35
Feyenoord leek na John Guidetti en Bas Dost ook de komst van Duván Zapata definitief af te moeten blazen, maar er bestaat een kans dat de Rotterdammers opnieuw een poging doen om de Colombiaan in te lijven. Volgens Area Napoli is technisch directeur Martin van Geel nog altijd geïnteresseerd in de 23-jarige aanvaller, die mag vertrekken wanneer Napoli een vervanger heeft gevonden.
Zaterdag liet Van Geel nog weten dat de komst van Zapata financieel gezien een moeilijk verhaal zou worden, maar desondanks zou hij wel degelijk opnieuw contact hebben gezocht met de Italianen. Middels een telefoontje zou Feyenoord Napoli hebben laten weten dat de speler nog altijd welkom is, mits de financiële eisen haalbaar zijn.

Op dit moment is Zapata echter niet te koop. I Partenopei willen eerst een vervanger naar het zuiden van Italië halen en zullen dan pas nadenken over een eventuele transfer. De verwachting is echter dat Feyenoord in de loop van de komende week een nieuwe bod zal uitbrengen op de voormalig jeugdinternational van Colombia.
MMM
 MMM - zondag 24 augustus 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Lekker achter spelers blijven aangaan die niet komen. Daarom is het zo belangrijk om meerdere spelers op een lijstje te hebben in plaats van maar 3 namen. En ook nog 2 van die 3 namen die zo voorspelbaar zijn..

Bedankt Martin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 22:58 schreef MMM het volgende:
Lekker achter spelers blijven aangaan die niet komen. Daarom is het zo belangrijk om meerdere spelers op een lijstje te hebben in plaats van maar 3 namen. En ook nog 2 van die 3 namen die zo voorspelbaar zijn..

Bedankt Martin.
Het blijkt zo makkelijk nog niet MMM.. kijk Ajax. Die vissen in dezelfde vijver. Hebben ook nog geen nieuwe spits. PSV komt uit bij De Jong. Ook geen echte topper en niks klaargespeeld in het buitenland..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2014 - 00:45   quote  deeplink  
En natuurlijk heeft Feyenoord naar meer dan 3 spitsen gekeken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 06:36   quote  deeplink  
T is natuurlijk ook wel dat spelers moeten willen.
Guidetti wil blijkbaar graag, maar toch gek dat niemand hem wil.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 06:36 schreef Stylzz het volgende:
T is natuurlijk ook wel dat spelers moeten willen.
Guidetti wil blijkbaar graag, maar toch gek dat niemand hem wil.
Vind jij dat gek? 2 jaar bijna niet gespeeld, een virus gehad waar je waarschijnlijk altijd last van blijk te houden ... Dan snap ik heel goed dat de clubs niet staan te springen !!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 06:50   quote  deeplink  
Nee, dat is precies wat ik bedoel.
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 25 augustus 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Hij is ze gewoon te duur.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:46   quote  deeplink  
'Kans groter dat Southampton Clasie overneemt'

442353_heroa.jpg

Het valt niet uit te sluiten dat er deze week nog een niet te weigeren bod op Jordy Clasie wordt gedaan. Waar iedereen denkt dat deze uit de hoek van FC Porto zal komen, meent De Telegraaf dat de kans groter is dat Southampton gaat verrassen.

Clasie was gisteren opnieuw de uitblinker bij Feyenoord. Koeman dreigt opnieuw een speler kwijt te raken (Morgan Schneiderlin richting Spurs). In dat geval moet Feyenoord rekening houden met een bod van de Engelse club, schrijft de ochtendkrant.

In Rotterdam zijn ze al met een opvolger bezig. Karim El Ahmadi staat voor een rentree in De Kuip. Een eerste bod werd geweigerd door Aston Villa, maar Feyenoord komt ongetwijfeld terug.
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door RenatoBos --
FFvhL
 FFvhL - maandag 25 augustus 2014 - 07:47   quote  deeplink  
Nee he gaan ze een afgedankte snavel halen. Wat een schande, verbrand mijn seizoenskaart gelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:50   quote  deeplink  
Cvitanich ja pffff
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:53   quote  deeplink  
'Rutten was zaterdag in Frankrijk voor Cvitanich'

Volgens De Telegraaf was Fred Rutten afgelopen zaterdag in Zuid-Frankrijk bij Olympique Nice-Girondins Bordeaux (1-3) om spits Dario Cvitanich aan het werk te zien. Helaas voor de coach bleef de 30-jarige speler geblesseerd aan de kant.
De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajaks nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. Zestig wedstrijden en 27 goals in de afgelopen twee seizoenen.
Bron:Telegraf
V town madness
 V town madness - maandag 25 augustus 2014 - 08:02   quote  deeplink  
Bah.....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:05   quote  deeplink  
'FC Twente en Feyenoord vechten nu om Van Anholt'

Pele van Anholt wil weg bij Heerenveen. De verdediger gaat vandaag om de tafel met de directie van de club om te praten over de interesse die er in hem is. FC Twente wil Van Anholt graag direct overnemen, terwijl ook Feyenoord geïnteresseerd is. Heerenveen is niet voornemens Van Anholt te laten gaan. De Friezen namen al afscheid van veel spelers.

Bron:AD
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 07:53 schreef RenatoBos het volgende:
'Rutten was zaterdag in Frankrijk voor Cvitanich'

Volgens De Telegraaf was Fred Rutten afgelopen zaterdag in Zuid-Frankrijk bij Olympique Nice-Girondins Bordeaux (1-3) om spits Dario Cvitanich aan het werk te zien. Helaas voor de coach bleef de 30-jarige speler geblesseerd aan de kant.
De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajaks nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. Zestig wedstrijden en 27 goals in de afgelopen twee seizoenen.
Bron:Telegraf
Hou op hoor.

Maar we zullen hem wel halen, zie dikgedrukte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Misschien heeft Charisteas nog een gaatje.
V town madness
 V town madness - maandag 25 augustus 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Misschien willen den ouden of sibon de kicksen weer aantrekken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:
Misschien heeft Charisteas nog een gaatje.
En wat moet Cvitanich met bet gaatje van Charisteas dan..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hou op hoor.

Maar we zullen hem wel halen, zie dikgedrukte.
Precies, we mogen vrezen..
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 25 augustus 2014 - 09:12   quote  deeplink  
Wat moeten ze toch met zo'n spits. Dan ben je wel ten einde raad.
legrande
 legrande - maandag 25 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Nou van Geel bedankt. Ik had het een maand geleden al voorspeld maar toen werd er gezegd geduld geduld geduld. Nu inmiddels tegen het eind van de transferperiode zijn we inderdaad uit de championsvoorronde gegooid en is nog afwachten of we de poulefase nog halen en staan we na 3 wedstrijden weer 5 punten achter met a.s weekeind de uitwedstrijd tegen Twente op het programma. Zeg gelijk spel met mazzel dan zijn het er 7. Nu wordt Toornstra gehaald. Ben ik blij mee maar waarom niet wat eerder voordat hij voor 3 jaar bijgetekend had. Te Vrede maakt tot nu inderdaad 3 goals maar een echte spits had er zeker op zijn plaats al een stuk of 8 gemaakt Hij doet zijn best maar is zo traag en kan gewoon het niveau niet aan. Iedereen roem van Geel. Ik niet meer zo. Ik ga niet meer kwaad worden heeft toch geen zin maar ben intens verdrietig. Het enige wat van Geel goed gedaan heeft is dat de schuld is weggewerkt maar deze spelers verkopen had ik ok gekund voor dat geld. Afwachten maar of er nog wat bijkomt maar ik zie eerder clasie nog vertrekken voor zo'n 9 miljoen en Fey(van Geel) wil el hamadi weer voor een appel en een ei krijgen zal er dus wel weer naast grijpen. Ik baal er echt van dat we zo wegglijden. Gisteren 1e helft super maar iedereen moet toch met me eens zijn dat we in de rust met een echte goede spits met 4-0 hadden moeten voorstaan. Jammer dat we nu weer zo'n seizoen krijgen proberen plaatsing nacompetitie af te dwingen hoogst haalbare en ik was er echt van overtuigd dat we met wat meer doortastendheid een spits allang binnen hadden gehad. Dus van Geel nogmaals bedankt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Spitsenland lijkt vrij moeilijk in beweging te krijgen.
Ik ga van Geel hierin zelfs begrijpen.
Vossen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Je hebt gelijk legrande, deels, maar er zit een contradictie in jouw stuk.
Een dag later zie ik de wedstrijd anders, je had inderdaad bij rust gewoon 4-0 voor moeten staan, met een échte spits had dat misschien ook zo geweest, of mét een scorende middenvelder. Utrecht had twee schoten op doel, twee goals. De tweede helft van Feyenoord was echt dramatisch. Daar zit het, vertrouwen en een paar posities nog zwak bezet, voor 1 hebben we nu een vervanger binnen, de spits is een lastig verhaal, misschien hebben we m al, misschien komt hij nog.

De lijn van de eerste helft vanaf nu en donderdag doorzetten, kan het best nog positief uitpakken deze week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 22:58 schreef MMM het volgende:

Bedankt Martin.
Makkelijk oordelen vanuit je luie stoel!
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:40 schreef legrande het volgende:
Nou van Geel bedankt. Ik had het een maand geleden al voorspeld maar toen werd er gezegd geduld geduld geduld. Nu inmiddels tegen het eind van de transferperiode zijn we inderdaad uit de championsvoorronde gegooid en is nog afwachten of we de poulefase nog halen en staan we na 3 wedstrijden weer 5 punten achter met a.s weekeind de uitwedstrijd tegen Twente op het programma. Zeg gelijk spel met mazzel dan zijn het er 7. Nu wordt Toornstra gehaald. Ben ik blij mee maar waarom niet wat eerder voordat hij voor 3 jaar bijgetekend had. Te Vrede maakt tot nu inderdaad 3 goals maar een echte spits had er zeker op zijn plaats al een stuk of 8 gemaakt Hij doet zijn best maar is zo traag en kan gewoon het niveau niet aan. Iedereen roem van Geel. Ik niet meer zo. Ik ga niet meer kwaad worden heeft toch geen zin maar ben intens verdrietig. Het enige wat van Geel goed gedaan heeft is dat de schuld is weggewerkt maar deze spelers verkopen had ik ok gekund voor dat geld. Afwachten maar of er nog wat bijkomt maar ik zie eerder clasie nog vertrekken voor zo'n 9 miljoen en Fey(van Geel) wil el hamadi weer voor een appel en een ei krijgen zal er dus wel weer naast grijpen. Ik baal er echt van dat we zo wegglijden. Gisteren 1e helft super maar iedereen moet toch met me eens zijn dat we in de rust met een echte goede spits met 4-0 hadden moeten voorstaan. Jammer dat we nu weer zo'n seizoen krijgen proberen plaatsing nacompetitie af te dwingen hoogst haalbare en ik was er echt van overtuigd dat we met wat meer doortastendheid een spits allang binnen hadden gehad. Dus van Geel nogmaals bedankt.
Triest hoor. Teleurgesteld? Je bent echt niet de enige. De omstandigheden waarin deze man werkt zijn niet eenvoudig. Ik krijg regelmatig het idee dat mensen daar helemaal niets van snappen. Als ik bovenstaande lees dan heb ik dat ook...
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:59   quote  deeplink  
Die Nelom was gisteren ook niet echt de man op de juiste plaats. Een linksback is toch behoorlijk nodig... Nog steeds...

Toch maar Kongolo daar neerzetten. Mathijssen centraal met Van Beek.
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Cvitanic is ook geblesseerd dus ook niet gelijk inzetbaar. Heel raar zou het zijn als v Geel hem zou kopen.
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Wat ik nou weer niet snap is: Hoe kunnen die Rukkers nu weer in de markt zijn voor van Aanholt. Cat 1 en al 2 dure spelers gekocht (samen 5,5 mln). Feyenoord mocht niet eens 10 wc rollen kopen zonder de toestemming van KNJB.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door koekie --
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:14 schreef koekie het volgende:
Wat ik nou weer niet snap is: Hoe kunnen die Rukkers nu weer in de markt zijn voor van Aanholt. Cat 3 en al 2 dure spelers gekocht (samen 5,5 mln). Feyenoord mocht niet eens 10 wc rollen kopen zonder de toestemming van KNJB.
Is maar tijdelijk dus niet structureel... ZE hebben geen 40 miljoen euro aan schulden...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 10:20   quote  deeplink  
past juist wel in het plaatje. V.G. haalt vaak spelers die niet fit zijn...

En ik blijf het op Sinkgraven van Heerenveen houden. Dat ventje was afgelopen weekend ook weer super hè... En hij is nog maar 17 geloof ik, maar hij heeft alles wat een goeie voetballer moet hebben. Dat gaat een hele goeie worden, let maar op. Zo'n talent moet je direct halen, als hij nog relatief goedkoop is. Daar zou alles voor moeten wijken, want zulke kansjes krijg je haast niet. Ik vrees dat we inmiddels al te laat zijn voor hem...
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is maar tijdelijk dus niet structureel... ZE hebben geen 40 miljoen euro aan schulden...
Twente had op 12 augustus 2013 een schuld van 58,3 mln. Nu wordt dit nog geschat op 25 mln. Het blijft toch vreemd. Cat 1 is Cat 1 of heb je daar ook weer aparte clausules in.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:14 schreef koekie het volgende:
Wat ik nou weer niet snap is: Hoe kunnen die Rukkers nu weer in de markt zijn voor van Aanholt. Cat 1 en al 2 dure spelers gekocht (samen 5,5 mln). Feyenoord mocht niet eens 10 wc rollen kopen zonder de toestemming van KNJB.
Doyen..
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Makkelijk oordelen vanuit je luie stoel!
Doen we hier allemaal toch?

Maar als jij positief bent over de scouting en de 3 namen op het lijstje, prima.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doyen..
Toch wel makkelijk om zo'n investeringsgroep achter de hand te hebben ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
past juist wel in het plaatje. V.G. haalt vaak spelers die niet fit zijn...

En ik blijf het op Sinkgraven van Heerenveen houden. Dat ventje was afgelopen weekend ook weer super hè... En hij is nog maar 17 geloof ik, maar hij heeft alles wat een goeie voetballer moet hebben. Dat gaat een hele goeie worden, let maar op. Zo'n talent moet je direct halen, als hij nog relatief goedkoop is. Daar zou alles voor moeten wijken, want zulke kansjes krijg je haast niet. Ik vrees dat we inmiddels al te laat zijn voor hem...
Dat durft Feyenoord niet ... een watjes beleid wordt er in Rotterdam gevoerd betreft talenten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Zo'n jongen mag je niet laten lopen. Ik snap ook niet dat niemand hem eerder heeft geprobeerd te halen. Die wedstrijdjes die hij vorig seizoen meedeed, speelde hij al heel erg goed. Ik ben he-le-maal lyrisch over dit ventje. Die moet je halen en sowieso opstellen. Ik zou hem in de eerste instantie voor de linkerkant halen, hetzij linkshalf, hetzij linksback. Indien hij zo goed is dat hij op andere posities ook wel al uit de voeten kan, heb je keuze... Ik vind hem geweldig, maar hij zal wel weer naar ajakkes vertrekken. Wedden dat hij een ajakkespyamaatje heeft....? (sorry voor mijn Calimero-insteek, maar zolang er niets bijkomt, neemt de twijfel over het aankoopbeleid toe, ondanks dat ik ook wel weet dat je Van Geel en co. pas mag afrekenen na de transferperiode plus dat wij niet kunnen zien of ze het met bijvoorbeeld Te Vrede willen proberen, wat betekent dat ze eigenlijk helemaal niemand willen halen, maar dat het slechts politiek is.... (laten zien dat ze wel bezig zijn iemand te halen omdat ze weten dat de buitenwacht, het legioen, anders kritisch zal zijn)
Els
 Els - maandag 25 augustus 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 00:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het blijkt zo makkelijk nog niet MMM.. kijk Ajax. Die vissen in dezelfde vijver. Hebben ook nog geen nieuwe spits. PSV komt uit bij De Jong. Ook geen echte topper en niks klaargespeeld in het buitenland..
Natuurlijk is het niet makkelijk, maar ik maak me een beetje ongerust over de cirkelredenatie waarin Feyenoord lijkt te zitten. Als Dost niet mogelijk is, willen ze Zapata, blijkt die niet haalbaar dan wordt de aandacht verlegd naar Guidetti en als die toch niet de gedroomde kandidaat is, gaan ze naar Dost.
Zo komen we niet verder.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk, maar ik maak me een beetje ongerust over de cirkelredenatie waarin Feyenoord lijkt te zitten. Als Dost niet mogelijk is, willen ze Zapata, blijkt die niet haalbaar dan wordt de aandacht verlegd naar Guidetti en als die toch niet de gedroomde kandidaat is, gaan ze naar Dost.
Zo komen we niet verder.
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Niet Rutten maar van Geel zadelt de boel op met de nieuwe aanwas.
Anderzijds: 4 tot 5 basisspelers weg betekent een nieuwe weg inslaan. Dat kan een eerste periode nooit direct vloeiend lopen.
Gister liet de eerste helft al enig bravoure zien, maar verdomde broos.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Toch wel makkelijk om zo'n investeringsgroep achter de hand te hebben ...
Tja maar zo Kom je niet snel uit je financiële malaise..
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Doen we hier allemaal toch?

Maar als jij positief bent over de scouting en de 3 namen op het lijstje, prima.
Je kunt nu eenmaal geen ijzer met handen breken...
Clyde Best
 Clyde Best - maandag 25 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Lees net dat Zeefuik bij Willem II is afgekeurd...Buitenkansje voor Van Geel.

Of is dit te cynisch?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Burgerking, Verhoek, ach last ook wel in ons plaatje..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:40 schreef Clyde Best het volgende:
Lees net dat Zeefuik bij Willem II is afgekeurd...Buitenkansje voor Van Geel.

Of is dit te cynisch?
Heb je er last van dan?
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

Zo komen we niet verder.
Volgens mij moeten we het anders zien: Van Geel zet in op spelers die realistisch haalbaar zijn, die evt in de Eredivisie willen spelen en dat als het even kan voor de laagst mogelijke prijs. Dat hij steeds bij dezelfde spelers uit lijkt te komen komt onder meer door berichten in de pers, maar je weet nooit wiens mond daar spreekt en wat daar achter zit. Ook lijkt het dat de Eredivisie, Feyenoord en de salarissen die we kunnen en willen bieden niet echt veel belangstelling van voor ons interessante spelers trekt. Bovendien zitten we er hier op het forum helemaal niet zo dicht bovenop als we zelf soms geloven (enkelen uitgezonderd) want wist jij bijvoorbeeld dat dit weekend Cvitanich bekeken zou worden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.1102230