BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 25 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij moeten we het anders zien: Van Geel zet in op spelers die realistisch haalbaar zijn, die evt in de Eredivisie willen spelen en dat als het even kan voor de laagst mogelijke prijs. Dat hij steeds bij dezelfde spelers uit lijkt te komen komt onder meer door berichten in de pers, maar je weet nooit wiens mond daar spreekt en wat daar achter zit. Ook lijkt het dat de Eredivisie, Feyenoord en de salarissen die we kunnen en willen bieden niet echt veel belangstelling van voor ons interessante spelers trekt. Bovendien zitten we er hier op het forum helemaal niet zo dicht bovenop als we zelf soms geloven (enkelen uitgezonderd) want wist jij bijvoorbeeld dat dit weekend Cvitanich bekeken zou worden?
Nee, dat wist ik gelukkig niet, anders had ik gisteren al met lood in de schoenen de tribune opgelopen. Belachelijk dat zo'n speler in beeld is. Hij speelde zaterdag niet vanwege een blessure, dus hij past helaas wel in het plaatje.
Dat de spelers in beeld realistisch zijn, ben ik trouwens met je oneens. Tot nu toe klapt het allemaal op salaris en transfervergoeding. Uitzondering is Ziyech, die was realistisch, maar de speler maakte een andere afweging.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Welke zijn dan niet realistisch?
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Guidetti. Je wist maanden geleden al hoe het ervoor stond, net of er toen niet in zijn medisch dossier gekeken kon worden.

Dost. Transfersom is bizar hoog, wist je van te voren. Hij verdiend een hoog salaris, dus je weet dat huren lastig word als je niet zijn volledige salaris wil/kan betalen.

Zapata. Tsja, kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk, maar ik maak me een beetje ongerust over de cirkelredenatie waarin Feyenoord lijkt te zitten. Als Dost niet mogelijk is, willen ze Zapata, blijkt die niet haalbaar dan wordt de aandacht verlegd naar Guidetti en als die toch niet de gedroomde kandidaat is, gaan ze naar Dost.
Zo komen we niet verder.
Opvallend ja. Het laadt de verdenking op van Geel dat hij niet tijdig voorwerk heeft gedaan.
Overigens roept hij meermalen dat Bas Dost zo goed bij Feyenoord past. Dam impliceert ie een en ander.
Moet ie eens uitleggen vanuit welke spelvisie, vanuit welk systeem.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zie Dost als een realistisch haalbare speler , Guidetti en Zapata ook. Van Geel denk ik ook. Waarom zou hij anders in het begin contact hebben gemaakt en vooral daarna gehouden?

Ik weet helemaal niets over de inhoud van de gesprekken die gevoerd zijn en wordt, want dat staat nooit in de krant, op internet of simpelweg hier op het forum.

Wat weten wij nu eigenlijk van alles wat er op dit moment binnen de club gebeurt (enkelen uitgezonderd)?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Dat weet niemand hier.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Wat nou als Dost volgende maand in De Kuip staat te ballen...?

Dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen, maar ik weet niet wat Van Geel NU aan het regelen is. Kan zomaar gebeuren. Het is nog steeds geen 31 augustus.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Kan niemand.
Vorig week werd Kazim nog onze man in de spits genoemd, daarna komt Dost weer in beeld en vervolgens gaat van Geel naar Cvitanich?
Ik volg het niet meer, vertrouw al die lullige websites al helemaal niet meer.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Vooral deze ;-))
V town madness
 V town madness - maandag 25 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
We zullen t wel zien deze week. Zoals t er nu voor staat heb ik er weinig hoop in.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:40 schreef Clyde Best het volgende:
Lees net dat Zeefuik bij Willem II is afgekeurd...Buitenkansje voor Van Geel.

Of is dit te cynisch?
Past wel bij het beleid: Niet fitte spelers ;-)
Els
 Els - maandag 25 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:19 schreef FR-Henk het volgende:
Kan niemand.
Vorig week werd Kazim nog onze man in de spits genoemd, daarna komt Dost weer in beeld en vervolgens gaat van Geel naar Cvitanich?
Ik volg het niet meer, vertrouw al die lullige websites al helemaal niet meer.
Volgens mij is Rutten tevergeefs naar Cvitanich gegaan.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja maar zo Kom je niet snel uit je financiële malaise..
Het is een zware tak aan je boom ja ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:23 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij is Rutten tevergeefs naar Cvitanich gegaan.
Ook in dat geval: PaniekPiet lijkt raadgever binnen de staf.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Van mij mogen ze het met Te Vrede doen hoor. Die jongen moet de kans krijgen. Hij is zo kopsterk. Laten ze het te besteden bedrag maar uitgeven aan.. jaja, daar ben ik weer, Sinkgraven. Ik vind het niet eerlijk om Te Vrede al af te schrijven. Als ze voor hem gaan, moeten ze hem ook opstellen. Hij is langzaam en moet sterker aan de bal worden, maar ook hij moet nog wennen aan het niveau. De besten kunnen dat direct aan, maar de meesten hebben wel een paar maandjes of zelfs een jaar nodig om te wennen. Nou, zoveel heeft hij nog niet gespeeld, dus geef hem nou die kans. Het is toch een overbruggingsjaar... En haal nu die Sinkgraven op... Ruil hem desnoods met Nelom, want Heerenveen wil Nelom vast wel...
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Ik lees net dat Podolski op weg is naar Wolfsburg...
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Van mij mogen ze het met Te Vrede doen hoor. Die jongen moet de kans krijgen. Hij is zo kopsterk. Laten ze het te besteden bedrag maar uitgeven aan.. jaja, daar ben ik weer, Sinkgraven. Ik vind het niet eerlijk om Te Vrede al af te schrijven. Als ze voor hem gaan, moeten ze hem ook opstellen. Hij is langzaam en moet sterker aan de bal worden, maar ook hij moet nog wennen aan het niveau. De besten kunnen dat direct aan, maar de meesten hebben wel een paar maandjes of zelfs een jaar nodig om te wennen. Nou, zoveel heeft hij nog niet gespeeld, dus geef hem nou die kans. Het is toch een overbruggingsjaar... En haal nu die Sinkgraven op... Ruil hem desnoods met Nelom, want Heerenveen wil Nelom vast wel...
Wie Nelom wilt die mag hem wel hebben, mits ze Verhoek ook nemen :-))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:56 schreef Barabas het volgende:
Ik lees net dat Juve in hem geïnteresseerd is, dat zou beteken dat Zapata weer afvalt..
Houtman
 Houtman - maandag 25 augustus 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
[
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:56 schreef Barabas het volgende:

quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees net dat Juve in hem geïnteresseerd is, dat zou beteken dat Zapata weer afvalt..
In beide gevallen goed nieuws voor Feyenoord.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Ik dacht dat ik afgelopen weekend ergens las dat Podolski bij of Juventus of Napoli heeft getekend...??? Ik meende dat het Napoli was....
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 13:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen weekend ergens las dat Podolski bij of Juventus of Napoli heeft getekend...??? Ik meende dat het Napoli was....
Er staat nu dat die transfer is afgeketst.

Laat Dost maar hiernaartoe komen. Dat stom gelul van sommigen supporters die kwaad zijn dat Dost niet gelijk ja zegt tegen Feyenoord. Die leven nog in het verleden en romantiseren alles, die denken dat voetballers allemaal nog dromen om in Feyenoord 1 te spelen.

Dat is misschien voor spelers die nu in de middenmoot en lager in de Eredivisie spelen. Maar Feyenoord stelt Europees gezien niks meer voor hoe pijnlijk ik het ook vind om te zeggen. Hoe kan je dan zeggen dat Dost niet meer hoeft te komen omdat hij eerst voor zijn plaats wilt vechten. Die jongen wil voor zijn kans vechten bij Wolfsburg, daar heeft hij toch het recht toe.
freduc
 freduc - maandag 25 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 13:33 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Er staat nu dat die transfer is afgeketst.

Laat Dost maar hiernaartoe komen. Dat stom gelul van sommigen supporters die kwaad zijn dat Dost niet gelijk ja zegt tegen Feyenoord. Die leven nog in het verleden en romantiseren alles, die denken dat voetballers allemaal nog dromen om in Feyenoord 1 te spelen.

Dat is misschien voor spelers die nu in de middenmoot en lager in de Eredivisie spelen. Maar Feyenoord stelt Europees gezien niks meer voor hoe pijnlijk ik het ook vind om te zeggen. Hoe kan je dan zeggen dat Dost niet meer hoeft te komen omdat hij eerst voor zijn plaats wilt vechten. Die jongen wil voor zijn kans vechten bij Wolfsburg, daar heeft hij toch het recht toe.
klopt daarbij kijkt feyenoord zelf ook naar div andere spitsen , dost heeft gelijk als hij liever omhoog kijkt dan dat hij een stap terug zet
natuurlijk hoop ik dat hij komt maar ben bang dat het moeilijk gaat worden
Clyde Best
 Clyde Best - maandag 25 augustus 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Volgens L'Equipe is Podolski heel dicht bij een overgang naar Wolfsburg.
Houtman
 Houtman - maandag 25 augustus 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 13:33 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Eens. Voor Guidetti, Dost en Zapata betekent naar Nederland komen financieel en sportief een stap terug. Dat ze dat zo lang mogelijk willen knokken voor een plaats in hun huidige team vind ik alleen maar positief.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Wij zijn toch niet afhankelijk van Dost? Hij is een goede spits, nog steeds talent wat mij betreft, maar dat we nou afhankelijk zijn van hem.... nee. Hij mag er van mij bij komen hoor, maar ik heb nou niet de indruk dat hij graag komt....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 13:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Klopt ja daar was ie mee bezig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 25 augustus 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Maar Dost gaat toch niet meer goals maken dan Te Vrede doet? Volgens mij is het probleem meer dat er niemand anders scoort buiten onze spits. Te Vrede loopt 1 op 1. Hij maakt uiteindelijk zijn kansen wel af. Geen enkele spits gaat dat volgens mij echt beter doen. Dat deden Pellè en Guidetti ook niet. Oké, gisteren miste hij ook iets, maar ik vind het storender dat er verder helemaal niemand scoort. Immers, Manu, Schaken, Vilhena, Clasie, Boëtius en noem ze allemaal maar op. Geen van allen weet te scoren. Is het probleem niet juist dat er te weinig goede voorzetten komen (gisteren maar 2 gezien, de 1e bij de goal, de tweede toen te vrede op de keeper kopte en immers op de paal schoot daarna). Voorts is er volgens mij een gebrek aan scorend vermogen naast de spits. Iets wat met Toornstra naar mijn idee in elk geval voor een deel kan worden opgelost. Gaat een nieuwe spits ons nu echt bevrijden van de problemen? Of hebben we ook gewoon met de strubbelingen van een jong team te maken dat nog volop onzeker is en daardoor van de weg raakt na een domme tegengoal vlak voor rust, terwijl je Utrecht daarvoor compleet van de mat speelt. Voor mij was de 1e helft verreweg de beste helft die ik in tijden heb gezien. Zo ontzettend dominant. Als je de kansen maakt sta je gewoon met minimaal 4-0 voor met rust en hoor je helemaal niemand. Sterker nog, vermoedelijk was het dan hosanna geweest...
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:24 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar Dost gaat toch niet meer goals maken dan Te Vrede doet? Volgens mij is het probleem meer dat er niemand anders scoort buiten onze spits. Te Vrede loopt 1 op 1. Hij maakt uiteindelijk zijn kansen wel af. Geen enkele spits gaat dat volgens mij echt beter doen. Dat deden Pellè en Guidetti ook niet. Oké, gisteren miste hij ook iets, maar ik vind het storender dat er verder helemaal niemand scoort. Immers, Manu, Schaken, Vilhena, Clasie, Boëtius en noem ze allemaal maar op. Geen van allen weet te scoren. Is het probleem niet juist dat er te weinig goede voorzetten komen (gisteren maar 2 gezien, de 1e bij de goal, de tweede toen te vrede op de keeper kopte en immers op de paal schoot daarna). Voorts is er volgens mij een gebrek aan scorend vermogen naast de spits. Iets wat met Toornstra naar mijn idee in elk geval voor een deel kan worden opgelost. Gaat een nieuwe spits ons nu echt bevrijden van de problemen? Of hebben we ook gewoon met de strubbelingen van een jong team te maken dat nog volop onzeker is en daardoor van de weg raakt na een domme tegengoal vlak voor rust, terwijl je Utrecht daarvoor compleet van de mat speelt. Voor mij was de 1e helft verreweg de beste helft die ik in tijden heb gezien. Zo ontzettend dominant. Als je de kansen maakt sta je gewoon met minimaal 4-0 voor met rust en hoor je helemaal niemand. Sterker nog, vermoedelijk was het dan hosanna geweest...
Hij loopt inderdaad 1 op 1. Maar hij heeft nu ook al twee wedstrijden achter elkaar een honderd procent kans gemist. Ik zeg niet dat die andere spitsen dat ook niet doen. Maar Te Vrede scoort vaak intikkers, maar is geen spits die iets forceert als het moet, de tweede helft gisteren heb je helemaal niks aan hem gehad.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk, maar ik maak me een beetje ongerust over de cirkelredenatie waarin Feyenoord lijkt te zitten. Als Dost niet mogelijk is, willen ze Zapata, blijkt die niet haalbaar dan wordt de aandacht verlegd naar Guidetti en als die toch niet de gedroomde kandidaat is, gaan ze naar Dost.
Zo komen we niet verder.
dat is t media kringetje...
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat is t media kringetje...
Ja inderdaad. Ik denk persoonlijk niet dat er op dit moment een volgorde is voor die spitsen binnen Feyenoord hoe raar dat ook klinkt. Ze hebben een lijstje van 3 a 4 spitsen en ze gaan gewoon kijken wie aan het eind haalbaar blijkt te zijn. De ene keer onderhandelen ze over die, dan over die andere de media maakt het er van dat er een volgorde is.
freduc
 freduc - maandag 25 augustus 2014 - 14:39   quote  deeplink  
te vrede staat vaak op de goede plaats en dat is zeker een kwaliteit , maar voetballen kan hij niet , ook spelers om hem heen gaan niet beter spelen door hem , dat is het grote probleem met tevrede
Houtman
 Houtman - maandag 25 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:34 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik denk persoonlijk niet dat er op dit moment een volgorde is voor die spitsen binnen Feyenoord hoe raar dat ook klinkt. Ze hebben een lijstje van 3 a 4 spitsen en ze gaan gewoon kijken wie aan het eind haalbaar blijkt te zijn. De ene keer onderhandelen ze over die, dan over die andere de media maakt het er van dat er een volgorde is.
Eens. Waarschijnlijk worden de verschillende partijen tegen elkaar uitgespeeld.
Houtman
 Houtman - maandag 25 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wij zijn toch niet afhankelijk van Dost? Hij is een goede spits, nog steeds talent wat mij betreft, maar dat we nou afhankelijk zijn van hem.... nee. Hij mag er van mij bij komen hoor, maar ik heb nou niet de indruk dat hij graag komt....
We zijn zeker niet afhankelijk dan Dost. Elke spits die er 20 per seizoen in schopt is welkom.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:05 schreef RenatoBos het volgende:
'FC Twente en Feyenoord vechten nu om Van Anholt'

Pele van Anholt wil weg bij Heerenveen. De verdediger gaat vandaag om de tafel met de directie van de club om te praten over de interesse die er in hem is. FC Twente wil Van Anholt graag direct overnemen, terwijl ook Feyenoord geïnteresseerd is. Heerenveen is niet voornemens Van Anholt te laten gaan. De Friezen namen al afscheid van veel spelers.

Bron:AD
Schijnt dat die Duitsers dus geen interesse in van anholt hebben.
windoweyes
 windoweyes - maandag 25 augustus 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:24 schreef feyenoord!!! het volgende:
Te Vrede loopt 1 op 1. Hij maakt uiteindelijk zijn kansen wel af. Geen enkele spits gaat dat volgens mij echt beter doen. Dat deden Pellè en Guidetti ook niet.
Jawel, die schoten er soms 2 à 3 in, als dat nodig was. Dat maakte dan juist dat we wonnen, in plaats van dat we verloren. En, juist omdat ze dat deden, zette de tegenstander er vaak 2 man op. Hierdoor konden de anderen dan juist weer scoren. Wat mij betreft zit dat plaatje dus genuanceerder in elkaar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 25 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:46 schreef Houtman het volgende:

[..]

We zijn zeker niet afhankelijk dan Dost. Elke spits die er 20 per seizoen in schopt is welkom.
Ben ik met je eens Houtman, maar ik heb gewoon mijn twijfels bij zijn loyaliteit. Hij zal ongetwijfeld zich professioneel opstellen, maar het is wel een teken aan de wand dat hij niet zomaar komt. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel hoor (ik zou ook niet terug gaan naar Nederland in dit stadium van mijn carrière), maar ik heb liever spelers die graag willen komen. Die zijn gemotiveerder. Ik hou niet zo van die geldwolven, hoewel het tegenwoordig eigenlijk alleen maar broodvoetballers zijn.... Ik zou ook wel blij zijn met hem, maar als hij niet graag wil komen.... hoeft het niet... heeft hij zich wel eens positief geuit over Feyenoord?
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:39 schreef freduc het volgende:
te vrede staat vaak op de goede plaats en dat is zeker een kwaliteit , maar voetballen kan hij niet , ook spelers om hem heen gaan niet beter spelen door hem , dat is het grote probleem met tevrede
Dat die spelers om hem heen niet goed zijn is niet door zijn toedoen. Het is dan ook niet het grote probleem van Te Vrede, maar van Feyenoord 1!!!

Dat die jongen tekort komt voor de top is duidelijk.
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:53 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Jawel, die schoten er soms 2 à 3 in, als dat nodig was. Dat maakte dan juist dat we wonnen, in plaats van dat we verloren. En, juist omdat ze dat deden, zette de tegenstander er vaak 2 man op. Hierdoor konden de anderen dan juist weer scoren. Wat mij betreft zit dat plaatje dus genuanceerder in elkaar.
Het gaat niet alleen om kansen. Het gaat ook om af en toe zelf iets te creëren uit het niets als het nodig is. Denk aan Guidetti tegen Twente, twee van zijn goals in die wedstrijd creëerde hij volledig zelf, of Pelle tegen PSV thuis met die goal aan de rand van de 16, die creëerde hij ook zelf. Soms heb je een wedstrijd waar het moeilijk is om zelfs maar een kans te creëren en Te Vrede is dan geen spits die uit het niets zelf een goal maakt, hij moet in stelling gebracht worden.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik met je eens Houtman, maar ik heb gewoon mijn twijfels bij zijn loyaliteit. Hij zal ongetwijfeld zich professioneel opstellen, maar het is wel een teken aan de wand dat hij niet zomaar komt. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel hoor (ik zou ook niet terug gaan naar Nederland in dit stadium van mijn carrière), maar ik heb liever spelers die graag willen komen. Die zijn gemotiveerder. Ik hou niet zo van die geldwolven, hoewel het tegenwoordig eigenlijk alleen maar broodvoetballers zijn.... Ik zou ook wel blij zijn met hem, maar als hij niet graag wil komen.... hoeft het niet... heeft hij zich wel eens positief geuit over Feyenoord?
Wil je nou een scorende spits of wat....?

Je lijkt wel een wijf met je commentaar!
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom tik je altijd het woord Duitsers in en bij de kom tik je wel Fc Twente
tik dan zo als ik De Tukkers
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja maar noem dan eens een topspits die graag wil komen omdat hij graag voor Feyenoord wilt voetballen. Dan hoef je Guidetti ook niet te noemen. Die wilde alleen maar terug komen omdat zijn carriere in het slop is geraakt door een blessure. Jij denkt toch niet dat als Guidetti nooit geblesseerd was geraakt en nadat hij bij Feyenoord was weggegaan gewoon naar andere clubs had gekund dat hij dan ook graag wilde terugkomen.

Hij wil alleen maar terug omdat hij zich weer moet bewijzen. En Dost zou alleen willen komen als blijkt dat hij bij Wolfsburg zeker geen kans maakt op een basisplaats. Ik ziet het verschil tussen die twee redenen niet zo. Hij heeft toch nergens gezegd dat hij niet graag wilt komen, weet niet waar je dat vandaan haalt. Hij heeft aangegeven dat als Wolfsburg geen nieuwe spits meer haalt hij de concurrentie strijd aan wilt gaan bij zijn huidige club, dat is toch normaal. En loyaliteit bestaat bijna niet meer, dat is romantiseren, Clasie is misschien een Feyenoorder maar die gaat ook gewoon weg als er een goede club komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door T.Montana --
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Was het bot van EL Ahmadi te laag stond in het AD vanmorgen
wat nu dan, ik maak mijn zorgen als hij wel komt
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Precies Tony M....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Barabas --
T.Montana
 T.Montana - maandag 25 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij wilt graag op rechtsback spelen. Wat moeten wij er dan mee? Als hij nu op linksback wilt spelen dan graag, kan Kongolo centraal. Maar ben ik nu een van de weinige die Wilkshire helemaal niet zo slecht vind. Is hij slechter als Janmaat in verdedigend opzicht? Denk het niet, heb me vorig seizoen meerdere keren kapot geërgerd aan Janmaat met zijn slap verdedigen. Ik vind Wilkshire gewoon goed hoor. Plus denk ik dat zeker omdat hij maar een een jarig contract heeft hij is gehaald zodat een jeugdige rechtsback rustig gebracht kan worden.

En Twente vertrouw ik helemaal niet met hun uitspraken. Zeggen vandaag dat ze geen interesse in Van Anholt hebben en morgen heeft hij getekend.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Joh, geloof wat je wil. Hoe het werkelijk zit weten we toch niet...

We zien het wel of niet gebeuren....
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Ik vind Wilkshire verdedigend zeker niet slechter dan Janmaat.
Clyde Best
 Clyde Best - maandag 25 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Wilkshire vind ik de enige vervanger die geen echte verzwakking is. Hij valt me eerlijk gezegd erg mee.

Ik hoop inderdaad nog op een linksback zodat Kongolo centraal kan en Mathijsen lekker op het bankje kan. En toch zou ik stiekem Hahn ook een een kans geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Clyde Best --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/368569_feyenoord-favoriet-in-strijd-om-van-anholt?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+elfvoetbal-oranje+%28ElfVoetbal.nl+-+Oranje%29
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Laatste week voor de deadline... Toornstra is binnen... Karim El Ahmadi de volgende.... en als laatste Dost of Zapata.... al denk ik dat het Dost gaat zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Overigens is de enige krant die meldt dat we naar die neus zijn gaan kijken in Frankrijk de Telegraf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.1109509