|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 09:03 schreef koekie het volgende:[..] Ja maar kan hij het dan nog wel waarmaken dan. Hij heeft wel inzicht maar zijn balbehandeling is veel langzamer dan die van Clasie. Ik zou echt niet weten waar je hem kan neerzetten Op de bank..we hebben ook invallers nodig.. Maar of Ruud zich wil schikken in die rol is maar de vraag. Hij heeft zelf al eens aangegeven te willen spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Anholt mag niet weg, kunnen we ook doorstrepen..
Van Anholt mag niet weg: 'Zij noemen naam club ook niet'
SC Heerenveen wil Pele van Anholt niet laten gaan. Dat heeft de verdediger gisteren van technisch manager Hans Vonk te horen gekregen. 'Het belang van Heerenveen gaat voor het individuele belang van een speler', zegt Vonk in de Leeuwarder Courant.
FC Twente en Feyenoord zouden geïnteresseerd zijn. 'Bij ons heeft zich niemand voor Pele gemeld. Als er serieuze belangstelling is, dan gaan we heus wel praten, maar bij ons is niets bekend. Pele en zijn zaakwaarnemer willen de naam van de geïnteresseerde club ook niet noemen.'
Van Anholt reageert teleurgesteld. 'Het standpunt van de club is duidelijk. De kans dat ik bij Heerenveen blijf, is groter geworden. Het is een bittere pil. Al heb ik de hoop op een vertrek nog niet helemaal opgegeven.' Bron:Leeuwarder Courant
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Helemaal mee eens Arie. Voordat een ander er mee van door gaat. Is het grootste talent op de velden. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 08:59 schreef koekie het volgende:[..] Onbegrijpelijk dat deze jongen in 2010 volgens mij. Tot het talent van Nederland werd gekozen. Toch weer een mentale kwestie denk ik. Vormer heeft veel meer mogelijkheden dan hij t.o.h. heeft kunnen laten zien in de Kuip. Al dat geschrijf over zijn traagheid, zijn tikkie-terugspel, en te lage handelingssnelheid, is gewoon een eigen leven gaan leiden. Bijna iedereen roept hetzelfde: Clasie en Vormer zouden niet samen kunnen spelen. Dat wordt alom geroepen op basis van een paar wedstrijden toen hij hier in 2012 kwam. Daarna heeft hij nooit meer een echte kans gehad, - en al helemaal zelden samen met Jordi gespeeld. Ergens, tegen Heerenveen uit was een uitzondering en toen liep het prima! Jordi en Ruud zijn beiden rasvoetballers, die toevallig ook veel positioneel gevoel hebben en een bal af kunnen pakken. Eigenschappen die we heel erg hard nodig hebben! Maar doe nou niet net alsof Ruud alleen een controleur is. Dat is hij net zo min als Jordi alleen een controleur is. En mentale problemen, daar heeft Ruud al helemaal nooit blijk van gegeven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Nick4F -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Geel meerdere malen op de tribune voor Terell Ondaan'
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zat de afgelopen weken meerdere keren op de tribune van Willem II om aanvaller Terrel Ondaan te bekijken. Dit meldt het Brabants Dagblad. De snelle aanvaller mocht voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit Tilburg. Ondaan staat tot 2016 onder contract bij de Tricolores. Een clausule uit het contract van de aanvaller zorgde er voor dat de aanvaller voor een bedrag van 1,5 miljoen euro zou mogen vertrekken. Deze clausule gold echter tot en met 25 augustus, dus de club uit Tilburg mag nu elk gewenst bedrag vragen voor de aanvaller. De snelle aanvaller heeft na de eerste drie duels van dit Eredivsie-seizoen al twee assist op zijn naam staan. Bron:Brabants Dagblad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:25 schreef RenatoBos het volgende:'Van Geel meerdere malen op de tribune voor Terell Ondaan'Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zat de afgelopen weken meerdere keren op de tribune van Willem II om aanvaller Terrel Ondaan te bekijken. Dit meldt het Brabants Dagblad. De snelle aanvaller mocht voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit Tilburg.Ondaan staat tot 2016 onder contract bij de Tricolores. Een clausule uit het contract van de aanvaller zorgde er voor dat de aanvaller voor een bedrag van 1,5 miljoen euro zou mogen vertrekken. Deze clausule gold echter tot en met 25 augustus, dus de club uit Tilburg mag nu elk gewenst bedrag vragen voor de aanvaller. De snelle aanvaller heeft na de eerste drie duels van dit Eredivsie-seizoen al twee assist op zijn naam staan. Bron:Brabants Dagblad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nooit van gehoord.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vormer heeft nog nooit een echte eerlijke kans gehad. Ik vrees ook wel dat hij net tekort komt, maar als we een goed beeld van hem willen hebben moet hij een reeks kunnen neerzetten. Kijk maar naar Mokotjo... Die krijgt zijn reeks bij een andere club en dan blijkt hij toch aardig te kunnen ballen.... |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Leuke voetballer, is dreigend en snel. Denk alleen dat we inmiddels we genoeg spelers hebben voor op de flanken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet net.... Eerder ruimschoots.... Aardige knul, goede instelling, voor Utrecht of Heerenveen of Groningen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:30 schreef beuk het volgende:Leuke voetballer, is dreigend en snel. Denk alleen dat we inmiddels we genoeg spelers hebben voor op de flanken. Je zegt het goed. Een leuke voetballer, maar is het een voetballer die Feyenoord gelijk beter maakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk voor later. Contacten warm houden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is nog onduidelijk waar Jordy Clasie dit seizoen onder contract zal staan. Waar hij eerder nog stellig was bij Feyenoord te blijven, zijn er de laatste weken steeds meer geruchten dat Clasie kiest voor een buitenlands avontuur. Ook zondag na de wedstrijd was hij daar nog geheimzinnig over. "Of dit mijn laatste wedstrijd was in het Feyenoord-shirt? Wie weet", zei hij toen direct na afloop van het verloren duel tegen FC Utrecht tegen de camera van Fox Sports. FC Porto zou de beste papieren hebben om de Oranje International binnen te halen. Porto speelt vanavond een belangrijke return om een plek in de Champions League tegen Lille. Wanneer de groepsfase bereikt wordt lijkt een nieuw bod op Clasie niet ver weg.
Clasie zou zelf ook willen wachten tot donderdag, wanneer Feyenoord het opneemt tegen Zorya Luhansk. O Jogo zegt dat Clasie donderdag een definitieve beslissing zal maken over zijn toekomst.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/clasie-maakt-donderdag-definitieve-keuze-13075/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: van Anholt voor de linksbackpositie? Maar denk niet dat hij komt, als ik alles zo lees.
Blijven hopen op een goede spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:25 schreef RenatoBos het volgende:'Van Geel meerdere malen op de tribune voor Terell Ondaan'[ afbeelding ] Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zat de afgelopen weken meerdere keren op de tribune van Willem II om aanvaller Terrel Ondaan te bekijken. Dit meldt het Brabants Dagblad. De snelle aanvaller mocht voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit Tilburg.Ondaan staat tot 2016 onder contract bij de Tricolores. Een clausule uit het contract van de aanvaller zorgde er voor dat de aanvaller voor een bedrag van 1,5 miljoen euro zou mogen vertrekken. Deze clausule gold echter tot en met 25 augustus, dus de club uit Tilburg mag nu elk gewenst bedrag vragen voor de aanvaller. De snelle aanvaller heeft na de eerste drie duels van dit Eredivsie-seizoen al twee assist op zijn naam staan. Bron:Brabants Dagblad Valt me wel op bij Willem II, maar of hij goed genoeg is voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:16 schreef MMM het volgende:[..] van Anholt voor de linksbackpositie? Maar denk niet dat hij komt, als ik alles zo lees. Blijven hopen op een goede spits. Dat kán. Maar als Feyenoord echt wil (heeft zich niet officieel gemeld) en de speler wil graag, kiest Heerenveen uiteindelijk wel eieren voor zijn geld. Contract voor een jaar he, anders loopt hij zo weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat kán. Maar als Feyenoord echt wil (heeft zich niet officieel gemeld) en de speler wil graag, kiest Heerenveen uiteindelijk wel eieren voor zijn geld. Contract voor een jaar he, anders loopt hij zo weg. True. Benieuwd wat ze vragen. Wel een speler die op meerdere posities inzetbaar is.
Afwachten nog maar even. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Voor alle duidelijkheid. Vormer en Clasie zijn beiden in de eerste plaats rasvoetballers. Jordi vind ik de beste voetballer, en is ook sneller. Ruud is sterker en heeft ook meer loopvermogen. Over de goede trap van Volmer zijn de meningen minder verdeeld. Maar een trap is toch alleen goed als die ook aankomt? En dat doen ze over het algemeen van Ruud ook. Ons middenveld wordt voortdurend overlopen, en daarom blijf ik hameren op Vormer. Hij heeft nou juist alle eigenschappen die Tonny (nog) niet heeft, en die Immers nooit zal krijgen. Dus ook als Jordi gaat en Karim komt (ik hoop het), pleit ik ervoor om in deze moeilijke periode met Ruud als extra zekerheid te spelen. Te beginnen donderdag tegen die Oekrainers!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Nick4F -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vormer is verdedigend ook matig hoor! Die laat ze ook vaak lopen. Zal je een Toornstra nooit zien doen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 09:46 schreef V town madness het volgende:Helemaal mee eens Arie. Voordat een ander er mee van door gaat. Is het grootste talent op de velden. Hèhè, kom ik hier eindelijk iemand tegen die verstand van voetbal lijkt te hebben ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:16 schreef MMM het volgende:[..] van Anholt voor de linksbackpositie? Maar denk niet dat hij komt, als ik alles zo lees. Blijven hopen op een goede spits. Waarom blijft iedereen hier Van Anholt nog als linksback zien. Ja sorry hoor maar hij heeft zelf toch heel duidelijk gezegd dat de club die interesse in hem heeft hem als rechtsback ziet. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Terry Ontdaan zou een goede aanvulling zijn bij onze huidige spitsen. Manu zie ik meer als linksbuiten dan elke spits, Te Vrede is een heel statische speler die sterk in de lucht is, Kazim is een dribbelaar die de boel kan openbreken en Ontdaan is pijlsnel wat je goed kan benutten tegen trage centrale verdedigers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:43 schreef T.Montana het volgende:[..] Waarom blijft iedereen hier Van Anholt nog als linksback zien. Ja sorry hoor maar hij heeft zelf toch heel duidelijk gezegd dat de club die interesse in hem heeft hem als rechtsback ziet. nee dat hij daar ook zich kan richten op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Oh dan heb ik misschien het artikel verkeerd gelezen kan. Maar ik heb hem eigenlijk nooit zo in de gaten gehouden, maar is hij nu echt een versterking op linksback? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:Het is nog onduidelijk waar Jordy Clasie dit seizoen onder contract zal staan. Waar hij eerder nog stellig was bij Feyenoord te blijven, zijn er de laatste weken steeds meer geruchten dat Clasie kiest voor een buitenlands avontuur. Ook zondag na de wedstrijd was hij daar nog geheimzinnig over. "Of dit mijn laatste wedstrijd was in het Feyenoord-shirt? Wie weet", zei hij toen direct na afloop van het verloren duel tegen FC Utrecht tegen de camera van Fox Sports. FC Porto zou de beste papieren hebben om de Oranje International binnen te halen. Porto speelt vanavond een belangrijke return om een plek in de Champions League tegen Lille. Wanneer de groepsfase bereikt wordt lijkt een nieuw bod op Clasie niet ver weg. Clasie zou zelf ook willen wachten tot donderdag, wanneer Feyenoord het opneemt tegen Zorya Luhansk. O Jogo zegt dat Clasie donderdag een definitieve beslissing zal maken over zijn toekomst. http://www.fr-fans.nl/nieuws/clasie-maakt-donderdag-definitieve-keuze-13075/ Aha zie je wel..d:-)) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:Vormer is verdedigend ook matig hoor! Die laat ze ook vaak lopen. Zal je een Toornstra nooit zien doen. Ik wil niet betweterig overkomen Stylz, maar let maar eens op de momenten dat Ruud een mannetje laat lopen. Dat is 9 van de 10 keer als hij ziet dat die lopende man opgevangen kan worden door een centrale verdediger. Dat is ook zijn taak: de zone's verdedigen pal voor de verdediging door positioneel telkens voor de verstandigste oplossing te kiezen. Ruud had zondag ook niet mee kunnen sprinten met Tommy Oar - daar heeft hij de snelheid niet voor, maar met hem erbij had Oar gewoon veel minder kans gehad op snelheid ons middenveld in te stomen. (Ja, ik voel het: ik ben weer niet te stoppen!) Zonder enig ritme of vertrouwen van de coach is hij altijd betrouwbaar aan de bal. Bovendien is hij ook heel vaak aanspeelbaar, waar sommige spelers nog wel eens verstoppertje spelen. Hij heeft de zuinigheid op de bal die we sowieso altijd nodig hebben. - maar zeker momenteel. Vergelijk je zijn spel met Tonny en Lex, dan is Ruud veel directer; houdt een bal nooit langer vast dan nodig. Als het moet gaat hij er knalhard in, maar hij heeft ook echt al bewezen een assist (steekpass!) in de benen te hebben. Bedenk ook dat hij al 2 jaar speelt zonder enig ritme, zonder ooit het vertrouwen te hebben gehad. Dat is logisch, wanneer je als coach van mening bent dat Jordi en Ruud samen niet gaat. Jordi vind ik ook de beste van de 2, maar het is zo goed als onmogelijk om je door te ontwikkelen, terwijl je maar zelden speelt. Alles wat hij tot nu toe heeft laten zien, is gebaseerd op het pure voetbalvermogen dat hij 2 jaar geleden ook al had. Misschien dram ik ook wel te hard door voor de mede-forumleden. Weet je wat? Ik houd ermee op nog langer voor Ruud te pleiten. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Netjes van Jordi, eerst nog ff feyenoord in de Europa League schoppen en dan jankend van het veld, want hij gaat ons natuurlijk verlaten.... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
26 aug Ajax nu (opnieuw) interesse in Guidetti? Supporters nieuws
John Guidetti keert mogelijk toch terug in de Nederlandse competitie. Naar verluidt schijnt Ajax namelijk geinformeerd te hebben bij Manchester City voor de aanvaller. Dit weet het medium The Daily Star te melden. De Amsterdammers zoeken nog altijd naar een nieuwe spits nu de komst van Samuel Eto'o in het water is gevallen. Feyenoord zag af van de komst van de aanvaller vanwege zijn medische dossier. Ook een transfer naar Hannover 96 ging niet door.
HET ZOU TOCH NIET !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:50 schreef T.Montana het volgende:[..] Oh dan heb ik misschien het artikel verkeerd gelezen kan. Maar ik heb hem eigenlijk nooit zo in de gaten gehouden, maar is hij nu echt een versterking op linksback? ten opzichte van Nelom zeker, dan kan Kongolo gewoon in het centrum en Joris eruit win/win/win zelfs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:56 schreef koekie het volgende:26 aug Ajax nu (opnieuw) interesse in Guidetti? Supporters nieuws John Guidetti keert mogelijk toch terug in de Nederlandse competitie. Naar verluidt schijnt Ajax namelijk geinformeerd te hebben bij Manchester City voor de aanvaller. Dit weet het medium The Daily Star te melden. De Amsterdammers zoeken nog altijd naar een nieuwe spits nu de komst van Samuel Eto'o in het water is gevallen. Feyenoord zag af van de komst van de aanvaller vanwege zijn medische dossier. Ook een transfer naar Hannover 96 ging niet door. HET ZOU TOCH NIET !!! The daily star :))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:55 schreef Peckerwood het volgende:Netjes van Jordi, eerst nog ff feyenoord in de Europa League schoppen en dan jankend van het veld, want hij gaat ons natuurlijk verlaten.... Had Stefan de Vrij ook wel een voorbeeld aan mogen nemen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:56 schreef koekie het volgende:26 aug Ajax nu (opnieuw) interesse in Guidetti? Supporters nieuws John Guidetti keert mogelijk toch terug in de Nederlandse competitie. Naar verluidt schijnt Ajax namelijk geinformeerd te hebben bij Manchester City voor de aanvaller. Dit weet het medium The Daily Star te melden. De Amsterdammers zoeken nog altijd naar een nieuwe spits nu de komst van Samuel Eto'o in het water is gevallen. Feyenoord zag af van de komst van de aanvaller vanwege zijn medische dossier. Ook een transfer naar Hannover 96 ging niet door. HET ZOU TOCH NIET !!! Gaat niet gebeuren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:[..] ten opzichte van Nelom zeker, dan kan Kongolo gewoon in het centrum en Joris eruit win/win/win zelfs. Precies..!!! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ik hoop echt dat je gelijk hebt. Ben blij als het 1 september is.
Schijt ziek word ik van al die geruchten. Was ik maar een waterpolo supporter geworden of zoiets.... |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Anders ik wel.. zou echt pijn doen al gaat hij naar 020 en er daar dertig in schiet.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:16 schreef MMM het volgende:[..] van Anholt voor de linksbackpositie? Maar denk niet dat hij komt, als ik alles zo lees. Blijven hopen op een goede spits. Neem aan van niet. Van Anholt is namelijk een rechtsback. Van Aanholt (ex-vitesse, eigendom van chelsea) is wel een linksback, maar daar gaat het hier dus niet om. Van Anholt lijkt me met Wilkshere en Lopes Cabral in de selectie redelijk overbodig. Zorg dan inderdaad eerst maar voor een spits. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 11:56 schreef koekie het volgende:26 aug Ajax nu (opnieuw) interesse in Guidetti? Supporters nieuws John Guidetti keert mogelijk toch terug in de Nederlandse competitie. Naar verluidt schijnt Ajax namelijk geinformeerd te hebben bij Manchester City voor de aanvaller. Dit weet het medium The Daily Star te melden. De Amsterdammers zoeken nog altijd naar een nieuwe spits nu de komst van Samuel Eto'o in het water is gevallen. Feyenoord zag af van de komst van de aanvaller vanwege zijn medische dossier. Ook een transfer naar Hannover 96 ging niet door. HET ZOU TOCH NIET !!! Als dat gebeurt heeft de directie van Feyenoord wel een probleem, maar dit zie ik niet gebeuren. Maar ik kan nog begrijpen dat Feyenoord niet direct 5 miljoen voor hem op tafel wilt leggen. Daarom zou ik hem eerst huren. Probleem is alleen Manchester City. Als die niet willen verhuren houdt het voor ons toch vrij snel op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:09 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Neem aan van niet. Van Anholt is namelijk een rechtsback. Van Aanholt (ex-vitesse, eigendom van chelsea) is wel een linksback, maar daar gaat het hier dus niet om. Van Anholt lijkt me met Wilkshere en Lopes Cabral in de selectie redelijk overbodig. Zorg dan inderdaad eerst maar voor een spits. Van Aanholt is geen eigendom van Chelsea. Wel geweest, maar recent getransfereerd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vind je dat echt joh? Is toch helemaal geen realistische gedachte? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 09:46 schreef V town madness het volgende:Helemaal mee eens Arie. Voordat een ander er mee van door gaat. Is het grootste talent op de velden. Dat ie goed is en potentie heeft ja, maar overdrijf je niet een beetje? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Maar dat neemt niet weg dat van Anholt (de rechtsback dus) en van Aanholt (de linksback) vaak met elkaar verward worden. En van Anholt vind ik niet de allerbeste back en aangezien wij al wat opties hebben voor rechtsback, lijkt deze speler me vrij overbodig. Het geld kan beter besteed worden aan een spits. Wat ik me wel afvraag: we krijgen steeds te zien dat Feyenoord gaat voor Guidetti (oké, inmiddels niet meer), Zapata en Dost. Maar waarom halen wij nou nooit eens een spits uit Scandinavië ofzo. Als een Heerenveen, AZ en Groningen daar goede spelers vandaan kunnen halen moeten wij dat toch ook kunnen? Hoewel de laatste speler daarvandaan (Singh) niet echt een succes was. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Alles heeft zijn grens, maar ik zou hem halen, afhankelijk natuurlijk van wat hij moet gaan kosten. Ik denk alleen niet dat zo'n jongen nu al wil. Over een tijdje is hij Nederland ontgroeid, dus ik denk dat we hem nu moeten halen, nu het nog kan... Ik zie het gewoon enorm zitten in die jongen. Misschien wel de beste voetballer die de komende tien jaar zal schitteren, maar dat weten we natuurlijk pas achteraf. Ik zie het wel in hem... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:09 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Neem aan van niet. Van Anholt is namelijk een rechtsback. Van Aanholt (ex-vitesse, eigendom van chelsea) is wel een linksback, maar daar gaat het hier dus niet om. Van Anholt lijkt me met Wilkshere en Lopes Cabral in de selectie redelijk overbodig. Zorg dan inderdaad eerst maar voor een spits. van Anholt kan ook als linksback spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is niet in de markt voor Pele van Anholt. De verdediger van sc Heerenveen werd in verband gebracht met de club uit Rotterdam en FC Twente, maar die geruchten berusten niet op waarheid.
De Friese clubleiding heeft Van Anholt laten weten dat hij zijn transferwens uit het hoofd moet zetten. De Eredivisie-club wil de rechtsback niet laten vertrekken. "Wij willen de selectie graag houden zoals-ie is, met eventueel een versterking erbij. Dat hebben we Pele ook verteld", zegt technisch manager Hans Vonk in gesprek met FOX Sports. Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, laat aan de tv-zender weten dat de Rotterdammers in elk geval niet in de markt zijn voor Van Anholt: "Onzin", zegt Van Geel over het bewuste gerucht.
Ondertussen heeft Heerenveen ook Yanic Wildschut laten weten dat de club hem graag in Friesland houdt. De aanvaller staat in de belangstelling van Middlesbrough. De club uit het Championship zat afgelopen weekend op de tribune voor de buitenspeler en zou van plan zijn om een poging te wagen de aanvaller naar Engeland te halen. "Het klopt dat zij er waren, maar wij houden Yanic graag binnenboord", aldus Vonk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sta niet raar te kijken van je laatste post Stylzz. Zaakwaarnemers en hun zaakwaarnemers op zoek naar een dikke bankrekening... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:23 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Je hebt gelijk. Maar dat neemt niet weg dat van Anholt (de rechtsback dus) en van Aanholt (de linksback) vaak met elkaar verward worden. En van Anholt vind ik niet de allerbeste back en aangezien wij al wat opties hebben voor rechtsback, lijkt deze speler me vrij overbodig. Het geld kan beter besteed worden aan een spits. Wat ik me wel afvraag: we krijgen steeds te zien dat Feyenoord gaat voor Guidetti (oké, inmiddels niet meer), Zapata en Dost. Maar waarom halen wij nou nooit eens een spits uit Scandinavië ofzo. Als een Heerenveen, AZ en Groningen daar goede spelers vandaan kunnen halen moeten wij dat toch ook kunnen? Hoewel de laatste speler daarvandaan (Singh) niet echt een succes was. Ik denk dat de voor ons interessante en haalbare Scandinavische spitsen op zijn. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Inderdaad, voor die paar centen die we voor hem gekregen hebben had hij nog best even de kwalificatie mee kunnen spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah waarom niet, hij had van mij best tegen Lazio kunnen zeggen dat ie komt onder voorwaarde dat hij het tweeluik tegen Besiktas nog mee mag spelen om zijn oude club te helpen.. |
|
|
|