|
|
OldFey
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:11 schreef legrande het volgende:Zal onze aardige van geel nu gvd eens komen met een nieuwe aanwinst en het niet alleen bij beloftes houden. Duurt weer veel te lang. Ik vind hem zo slecht en iedereen maar zeggen geduld die man komt wel geloof me geen quidetti geen dost geen elamadi. Niets geen kl.te komt er meer. Wat een waardeloze flapdrol is dat. Schaduwlijstje heeft nooit reeel bestaan. Echt wat is die man slecht. Ik zal nu wel weer commentaar krijgen van die van Geel is de best nou b.ll sh.t Als je verwacht commentaar te krijgen, dan weet je eigenlijk toch al, dat je niet goed bezig bent? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Kom Ik mag toch wel zeggen dat ik het aankoopbeleid heel heel erg slecht vind. Alleen boula na 1 training geblesseerd Bilal goede aankoop Wilsh redelijk die Kazan moeten we afwachten Toornstra goed maar de aankopen staan echt niet in verhouding met de verkopen en te Vrede heeft nu geloof ik wel 4 goals maar die had iedereen gemaakt. Hij doet zijn best maar kan echt niet voetballen stond niet voor niets reserve bij Excelsior toen ze nog 1e divisie speelden. Hoop dat hij in de laatste dagen nog wat goed maakt maar wees nu zelf eens eerlijk heb je daar nog vertrouwen in. Als Guidetti dadelijk naar 020 zou gaan word ik helemaal gek. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:20 schreef Barabas het volgende:[..] Commentaar kan ik je evt geven maar volgens mij kun je het zelf wel invullen. Je hebt duidelijk geen idee wat je zegt. Nee jij bent er ook zo een die vindt dat we weer ijzersterk hebben aangekocht en weer een prachtseizoen tegemoet gaan. Nu championsleage vervlogen europees moeten we echt op hopen al 5 punten achter na 3 wedstrijden en na het weekeind waarschijnlijk minimaal 7 nee dat hebben ze goed aangepakt. Wordt een keer wakker vriend. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:44 schreef OldFey het volgende:[..] Als je verwacht commentaar te krijgen, dan weet je eigenlijk toch al, dat je niet goed bezig bent? als je uit je nek wilt kletsen doe dat dan ergens anders ?? Feyenoord heeft beperkte middelen en zal zeker wachten de sluiting van de transfermarkt nabij is, gwn heel normaal en slim hoe MVG t aanpakt omdat op t laatste moment nog clubs van spelers afwillen , prijzen daardoor zakken , zich andere / mis wel betere kandidaten zich voordoen. MVG zou t nooit goed hebben gedaan nu hij voor iedereen te lang wacht met aankopen is t niet goed , als hij te snel mensen had aangetrokken die later te licht zouden worden bevonden zoals een verhoek en goossens nu had tie t ook weer niet goed gedaan omdat hij dan een idioot was geweest dat ie paniekaankopen had gedaan enz. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja Guidetti weer veels te makkelijk opgegeven. Maar ja mag je niets van zeggen hier. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
En al die Bs over een CL ?? Laten we eerlijk zijn dat we met een Goede spits en versterkingen op t middenveld/ verdediging mis de 1e voorronde hadden gewonnen , maar de 2e ronde niet zouden hebben gehaald met een heel nieuw elftal dat op vormproblemen van individuen daargelaten , onvoldoende op elkaar ingespeeld zouden zijn om een kans tegen een de grotere europese clubs te maken? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe staat het met EL Ahamadi komt hij nog voor de 31e |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Mee eens maar een beetje meedraaien in onze hoe ze het noemen Mickey Mouse competitie had wel leuk geweest voor het legioen. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:50 schreef legrande het volgende:Kom Ik mag toch wel zeggen dat ik het aankoopbeleid heel heel erg slecht vind. Alleen boula na 1 training geblesseerd Bilal goede aankoop Wilsh redelijk die Kazan moeten we afwachten Toornstra goed maar de aankopen staan echt niet in verhouding met de verkopen en te Vrede heeft nu geloof ik wel 4 goals maar die had iedereen gemaakt. Hij doet zijn best maar kan echt niet voetballen stond niet voor niets reserve bij Excelsior toen ze nog 1e divisie speelden. Hoop dat hij in de laatste dagen nog wat goed maakt maar wees nu zelf eens eerlijk heb je daar nog vertrouwen in. Als Guidetti dadelijk naar 020 zou gaan word ik helemaal gek. zucht boula was transfervrij , de rest moet je gwn afwachten . Zoals ik al zei dr staat een heel nieuw elftal wtf wil je dan??? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Van Geel kennende niet. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Van Geel kennende niet. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote: Iedereen is vrij om te zeggen wat die wil toch#vrijheid van meningsuiting. Ik hoop toch nog steeds dat van geel het tactisch probeert te spelen. En hij nog wel komt maar daar lijkt het niet erg op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:53 schreef legrande het volgende:[..] Nee jij bent er ook zo een die vindt dat we weer ijzersterk hebben aangekocht en weer een prachtseizoen tegemoet gaan. Nu championsleage vervlogen europees moeten we echt op hopen al 5 punten achter na 3 wedstrijden en na het weekeind waarschijnlijk minimaal 7 nee dat hebben ze goed aangepakt. Wordt een keer wakker vriend. Nee hoor. Je kunt er niet verder naast zitten.
Ik ben gewoon realistisch en wacht tot de deadline verstreken is.
Steun je club... Daar doe ik aan. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@Footie_Centre: Manchester City will look to sell John Guidetti in the coming days but only on a permanent deal Feyenoord still favourites to sign him #mcfc |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:06 schreef Barabas het volgende:[..] Nee hoor. Je kunt er niet verder naast zitten. Ik ben gewoon realistisch en wacht tot de deadline verstreken is. Steun je club... Daar doe ik aan. DIT DUS !! |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Ja natuurlijk want wij hebben er hier meer verstand van dan een medische staf. Het is niet Van Geel die zijn medisch dossier bestudeerd heeft hoor, dat zal door de medische staf zijn gedaan waarschijnlijk voornamelijk door Dr. Casper van Eijck. Maar natuurlijk weten de supporters meer van zijn medische conditie dan iemand die jaren medicijnen gestudeerd heeft.
Het is niet omdat hij er nu fit uitziet en gewoon wedstrijden speelt, dat hij fit genoeg is om een heel seizoen op topniveau te spelen. Maar mensen hier zien 1 filmpje waarin hij scoort en de volledige medische staf van Feyenoord zijn idioten. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:53 schreef legrande het volgende:[..] Nee jij bent er ook zo een die vindt dat we weer ijzersterk hebben aangekocht en weer een prachtseizoen tegemoet gaan. Nu championsleage vervlogen europees moeten we echt op hopen al 5 punten achter na 3 wedstrijden en na het weekeind waarschijnlijk minimaal 7 nee dat hebben ze goed aangepakt. Wordt een keer wakker vriend. Ja en dat was met goede aankopen allemaal anders gelopen. Vorig jaar hadden we ons volledig elftal bij elkaar met die fantastische spits Pelle en wonnen we ook niet van Krasnodar en verloren we de eerste drie competitiewedstrijden. Maar als je met dit argument komt lullen mensen erover heen. Als je met dat elftal toen zo slecht presteerde wie zegt dan dat het een zekerheid is dat je met aankopen beter had gepresteerd nu. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:06 schreef Barabas het volgende:[..] Nee hoor. Je kunt er niet verder naast zitten. Ik ben gewoon realistisch en wacht tot de deadline verstreken is. Steun je club... Daar doe ik aan. En dan zeggen jammer er zat verder geen aankoop in. Als er 1 is die zijn club altijd in alle goede en slechte tijden gesteund heeft en nog steeds voor 100% in zijn hart heeft dan ben ik dat wel maar ik vind het vreselijk te moeten kijken naar een elftal momenteel met zeker 3 a 4 feyenoord onwaardige spelers. Het is zo zonde en dan vind ik dat het bestuur iedere keer veels te lang treuzelt met aankopen. Natuurlijk is het goed dat we weer gezond zijn maar dat wil niet zeggen dat je niets meer kunt uitgeven maar goed ik hoop op mijn ongelijk en komen er nog 2 mooie aankopen maar eerlijk is eerlijk veel vertrouwen heb ik er niet in. Mag ik het svp wel heel zonde vinden dat we na 3 wedstrijden weer 5 punten achterstaan. Hoop echt nog zo dat ze guidetti toch nog proberen te krijgen op in 1e instantie huurbasis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, ik kon ook zo scoren als we een hele middag trainden. |
|
|
|
|
OldFey
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:53 schreef the fox27 het volgende:[..] als je uit je nek wilt kletsen doe dat dan ergens anders ?? Feyenoord heeft beperkte middelen en zal zeker wachten de sluiting van de transfermarkt nabij is, gwn heel normaal en slim hoe MVG t aanpakt omdat op t laatste moment nog clubs van spelers afwillen , prijzen daardoor zakken , zich andere / mis wel betere kandidaten zich voordoen. MVG zou t nooit goed hebben gedaan nu hij voor iedereen te lang wacht met aankopen is t niet goed , als hij te snel mensen had aangetrokken die later te licht zouden worden bevonden zoals een verhoek en goossens nu had tie t ook weer niet goed gedaan omdat hij dan een idioot was geweest dat ie paniekaankopen had gedaan enz. Jammer dat jij mijn opmerking verkeerd hebt opgevat. Wat ik met mijn opmerking duidelijk wilde maken is dat legrande van Geel de grond in probeerde te boren. Hoe weet hij bv dat van Geen geen schaduwlijstje had. Je mag je ongenoegen best uiten, maar doe dat dan op bewezen feiten en niet met een dergelijk grof taalgebruik. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:30 schreef OldFey het volgende:[..] Jammer dat jij mijn opmerking verkeerd hebt opgevat. Wat ik met mijn opmerking duidelijk wilde maken is dat legrande van Geel de grond in probeerde te boren. Hoe weet hij bv dat van Geen geen schaduwlijstje had. Je mag je ongenoegen best uiten, maar doe dat dan op bewezen feiten en niet met een dergelijk grof taalgebruik. volgens mij had ik t tegen legrande?? en daarbij waar zie jij ergens grof taalgebruik??? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
bitch fight bitch fight bitch fight |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ok we geven hem nog een kans het is nog geen 1 september maar wat gaat er gebeuren als er niets komt en we verliezen van twente en over 2 weken van 020 en we staan weer 11 a 12 achter na 7 wedstrijden dan gooien ze uit protest weer de ruiten in van het maasgebouw. Laten we echt hopen dat het niet zover komt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:41 schreef legrande het volgende:Ok we geven hem nog een kans het is nog geen 1 september maar wat gaat er gebeuren als er niets komt en we verliezen van twente en over 2 weken van 020 en we staan weer 11 a 12 achter na 7 wedstrijden dan gooien ze uit protest weer de ruiten in van het maasgebouw. Laten we echt hopen dat het niet zover komt. Welnee, been there done that ....... Dat was de eerste keer erg, nu herkennen we de emotie en gaan daar anders mee om. |
|
|
|
|
OldFey
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:36 schreef the fox27 het volgende:[..] volgens mij had ik t tegen legrande?? en daarbij waar zie jij ergens grof taalgebruik??? [/quote Even iets rechtzetten. Ik reageer op de volgende frustratie-uiting van legrande OldFey - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:44 quote: Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:11 schreef legrande het volgende: Zal onze aardige van geel nu gvd eens komen met een nieuwe aanwinst en het niet alleen bij beloftes houden. Duurt weer veel te lang. Ik vind hem zo slecht en iedereen maar zeggen geduld die man komt wel geloof me geen quidetti geen dost geen elamadi. Niets geen kl.te komt er meer. Wat een waardeloze flapdrol is dat. Schaduwlijstje heeft nooit reeel bestaan. Echt wat is die man slecht. Ik zal nu wel weer commentaar krijgen van die van Geel is de best nou b.ll sh.t Als je verwacht commentaar te krijgen, dan weet je eigenlijk toch al, dat je niet goed bezig bent? Vervolgens reageer jij op MIJN quote als volgt: he fox27 - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:53 quote deeplink quote: Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:44 schreef OldFey het volgende: [..] Als je verwacht commentaar te krijgen, dan weet je eigenlijk toch al, dat je niet goed bezig bent? als je uit je nek wilt kletsen doe dat dan ergens anders ?? Feyenoord heeft beperkte middelen en zal zeker wachten de sluiting van de transfermarkt nabij is, gwn heel normaal en slim hoe MVG t aanpakt omdat op t laatste moment nog clubs van spelers afwillen , prijzen daardoor zakken , zich andere / mis wel betere kandidaten zich voordoen. MVG zou t nooit goed hebben gedaan nu hij voor iedereen te lang wacht met aankopen is t niet goed , als hij te snel mensen had aangetrokken die later te licht zouden worden bevonden zoals een verhoek en goossens nu had tie t ook weer niet goed gedaan omdat hij dan een idioot was geweest dat ie paniekaankopen had gedaan enz. Conclusie: Legrande bezigde grof taalgebruik (zie zijn 'verhaaltje') en jij regageerde niet tegen Legrande, maar tegen MIJN quote op zijn verhaaltje. Al met al denk ik, dat wij het beiden niet eens waren met zijn verhaaltje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:20 schreef legrande het volgende:[..] En dan zeggen jammer er zat verder geen aankoop in. Als er 1 is die zijn club altijd in alle goede en slechte tijden gesteund heeft en nog steeds voor 100% in zijn hart heeft dan ben ik dat wel maar ik vind het vreselijk te moeten kijken naar een elftal momenteel met zeker 3 a 4 feyenoord onwaardige spelers. Het is zo zonde en dan vind ik dat het bestuur iedere keer veels te lang treuzelt met aankopen. Natuurlijk is het goed dat we weer gezond zijn maar dat wil niet zeggen dat je niets meer kunt uitgeven maar goed ik hoop op mijn ongelijk en komen er nog 2 mooie aankopen maar eerlijk is eerlijk veel vertrouwen heb ik er niet in. Mag ik het svp wel heel zonde vinden dat we na 3 wedstrijden weer 5 punten achterstaan. Hoop echt nog zo dat ze guidetti toch nog proberen te krijgen op in 1e instantie huurbasis. Je mag best proberen om mij woorden in mijn mond te leggen, maar goed.
Als je een beetje had opgelet dan had je geweten dat je dat beter bij een ander kon proberen.
Loop niet zo te zeiken man. Steun je club en haar mensen, maar niet zoals je nu doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 18:41 schreef legrande het volgende:Ok we geven hem nog een kans het is nog geen 1 september maar wat gaat er gebeuren als er niets komt en we verliezen van twente en over 2 weken van 020 en we staan weer 11 a 12 achter na 7 wedstrijden dan gooien ze uit protest weer de ruiten in van het maasgebouw. Laten we echt hopen dat het niet zover komt. Zeurkous |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Maar komt er überhaupt nog een spits bij ? Of weet niemand het ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Misschien, maar reken er maar niet op. Anders valt het zo tegen. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Dat valt het nu ook wel haha |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Dat valt het nu ook wel haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Liefhebbers -- |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:11 schreef legrande het volgende:Zal onze aardige van geel nu gvd eens komen met een nieuwe aanwinst en het niet alleen bij beloftes houden. Duurt weer veel te lang. Ik vind hem zo slecht en iedereen maar zeggen geduld die man komt wel geloof me geen quidetti geen dost geen elamadi. Niets geen kl.te komt er meer. Wat een waardeloze flapdrol is dat. Schaduwlijstje heeft nooit reeel bestaan. Echt wat is die man slecht. Ik zal nu wel weer commentaar krijgen van die van Geel is de best nou b.ll sh.t volgens mij had jij beter td kunnen worden,dan had je al allemaal prutsers gehaald zo te lezen en hoe jij denkt schaal ik jou maar in bij de STUMPERS |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Morgen El Ahmadi en op het laatste moment een spits. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog geen transfer voor Erwin Mulder? Oh ,dat is waar: niemand die hem wil ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoi ouwe Hooligan. Lekker aan het relluh? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Schaken, Verhoek en Goossens al weg? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: Jij al weg naar t neuzenforum?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aldus de fetisjist. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: www.heeftfeyenoordaleennieuwespits.nl
Edit: niet gezien dat we al bijna een volle pagina verder waren :')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Geef niks, ik was/ben nog steeds aan het wachten :/ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Net als de rest... Duurt ff maar dan hopen we wat te hebben... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik kijk nu al uit naar het gevoel van opluchting en trots wanneer er iemand gepresenteerd gaat worden. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:57 schreef Fart het volgende:Ik kijk nu al uit naar het gevoel van opluchting en trots wanneer er iemand gepresenteerd gaat worden. Vind het erg rustig/stil op de transfermarkt....(Feyenoord) Stilte voor de storm?? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hoop ik wel .. Het is of dat, of het gevoel van teleurstelling en onbegrip... Leek me leuker aan het eerste vast te houden |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 22:01 schreef Fart het volgende:Hoop ik wel .. Het is of dat, of het gevoel van teleurstelling en onbegrip... Leek me leuker aan het eerste vast te houden Indien niets, wordt het komende weken allemaal erg lastig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Calm after the storm ... |
|
|
|