|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik wil daar serieus nog niet over nadenken. Nu ken ik mezelf nog voor de gek houden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat betreft Clasie is het 1 + 1 = 2. Hij hakt de knoop door na de wedstrijd van donderdag. Nou, als hij zou blijven had hij de knoop allang doorgehakt. Ik vind het in elk geval wel netjes van hem dat hij die wedstrijd nog even meepakt om zijn bijdrage te leveren aan het plaatsen voor de groepsfase, maar hij vertrekt. Zo moeilijk lijkt me dat niet. Hij heeft groot gelijk dat hij nu gaat, hoewel ik hoop dat hij blijft.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bas Dost is de laatste overgebleven kandidaat om de spitspositie te kunnen versterken. De komst van de aanvaller is echter een lastig verhaal. Voorlopig verlangt de Duitse club namelijk anderhalf miljoen aan huur. Het behalen van groepsfase Europa League kan een komst ietwat vergemakkelijken. Dat schrijft Voetbal International vandaag.
Gesprekken met John Guidetti (financieel en fysiek een te groot risico, red.), Luuk de Jong, Facundo Ferreyra (Shakhtar Donetsk, inmiddels verhuurd aan Newcastle United) en Napoli-aanvaller Duván Zapata (alle drie financieel onhaalbaar), ketsten in een eerder stadium al af.
Ook geluiden over Dario Cvitanich worden door de Rotterdammers naar het rijk der fabelen verwezen. Volgens Feyenoord is de aanvaller van Olympique Nice wel aangeboden, maar bestaat er van Nederlandse kant geen interesse.
Mocht Dost onhaalbaar blijken dan zullen Mitchell Te Vreden en Colin Kazim-Richards moeten uitvechten wie de eerste spits wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het behalen van poulefase Europa League zou de komst van Bas Dost naar #Feyenoord ietwat kunnen vergemakkelijken. [VI]
Gloryhunter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Mooi bod van 4 ton voor El Ahmadi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:Bas Dost is de laatste overgebleven kandidaat om de spitspositie te kunnen versterken. De komst van de aanvaller is echter een lastig verhaal. Voorlopig verlangt de Duitse club namelijk anderhalf miljoen aan huur. Het behalen van groepsfase Europa League kan een komst ietwat vergemakkelijken. Dat schrijft Voetbal International vandaag. Gesprekken met John Guidetti (financieel en fysiek een te groot risico, red.), Luuk de Jong, Facundo Ferreyra (Shakhtar Donetsk, inmiddels verhuurd aan Newcastle United) en Napoli-aanvaller Duván Zapata (alle drie financieel onhaalbaar), ketsten in een eerder stadium al af. Ook geluiden over Dario Cvitanich worden door de Rotterdammers naar het rijk der fabelen verwezen. Volgens Feyenoord is de aanvaller van Olympique Nice wel aangeboden, maar bestaat er van Nederlandse kant geen interesse. Mocht Dost onhaalbaar blijken dan zullen Mitchell Te Vreden en Colin Kazim-Richards moeten uitvechten wie de eerste spits wordt. Pffffffff.. Treurig |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik was best wel een beetje negatief over van Geel maar bekijk eens de Fr 12 site van Feyenoord en lees daar eens hoe men over van Geel spreekt. Kijk o.a bij het stukje over El Amadi en Quidetti( geselecteerd voor zweden onder 21.). Ik vind een bod van 4 ton op El Amadi ook een beetje vreemd maar ik maak me niet meer kwaad vind het wel vreemd allemaal. Begrijp ook niet dat we bijna aan het eind helemaal niets meer horen maar ik heb me er bij neergelegd en ga donderdag weer vol goede moed naar mijn cluppie en hoop dat ze het niveau van de 1e helft tegen Utrecht een hele wedstrijd kunnen volhouden. Reken dan op 2-0. veel plezier voor all supporters donderdag avond. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
1.5 miljoen voor el Ahmadi. EN 1.5 miljoen voor Dost of Guidetti met een optie tot koop. Dan zou Clasie eigenlijk verkocht moeten worden, anders wordt de concurrentie wel heel erg. Dan heb je nog 10 miljoen (verkoop Clasie) over om eventueel versterkingen in de winter te halen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 08:56 schreef fey12 het volgende:1.5 miljoen voor el Ahmadi. EN 1.5 miljoen voor Dost of Guidetti met een optie tot koop. Dan zou Clasie eigenlijk verkocht moeten worden, anders wordt de concurrentie wel heel erg. Dan heb je nog 10 miljoen (verkoop Clasie) over om eventueel versterkingen in de winter te halen. Zo denken wij maar was het maar zo eenvoudig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Clasie weggaat, komt El Ahmadi en de spits ook. Zo simpel zal t zijn. Misschien zelfs nog wel een verdediger.
Gaat clasie niet, dan misschien 1 van de eerste 2. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En toch 'mis' ik bij Feyenoord ergens een paar miljoen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel zat bij Nice - Bordeaux niet voor Cvitanich op te tribune. Van Geel ging kijken voor Facundo Ferreyra [FR12] |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Een spits is toch wel noodzakelijk of die kazim moet ons overtreffen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winst in het Europa League-duel van donderdag met FC Zorya Luhansk is voor Feyenoord cruciaal. Dat is niet alleen uit sportief en financieel oogpunt elementair voor de Rotterdammers, die bij het behalen van de poulefase circa drie miljoen incasseren. Ook voor het imago van de club is doorgaan in Europa een must.
Bij Feyenoord leeft het idee dat met het bereiken van het hoofdtoernooi het aantrekken van Bas Dost iets gemakkelijker wordt. Want: een interessanter podium voor hem. Al wordt de kans dat de VfL Wolfsburg-spits naar Feyenoord komt dan nog klein geacht vanwege diens prijskaartje. Voorlopig verlangt de Duitse club anderhalf miljoen aan huur. Niettemin is Dost nog de enige optie voor de spitspositie.
Gesprekken met John Guidetti (financieel en fysiek een te groot risico, red.), Luuk de Jong, Facundo Ferreyra (Shakhtar Donetsk, inmiddels verhuurd aan Newcastle United) en Napoli-aanvaller Duván Zapata (alle drie financieel onhaalbaar), ketsten in een eerder stadium al af, terwijl de vermeende belangstelling voor voormalig Ajacied Dario Cvitanich door de Rotterdammers naar het rijk der fabelen wordt verwezen. Volgens Feyenoord is de aanvaller van Olympique Nice wel aangeboden, maar bestaat er van Nederlandse kant geen interesse.
Doorgaan in Europa betekent voor Feyenoord óók dat middenvelder Jordy Clasie misschien nog een jaar blijft, zo redeneert althans de clubleiding. De middenvelder heeft geproefd aan topvoetbal op het WK en ziet het niet zitten om weer een jaar slechts Eredivisie-voetbal te spelen. De Portugezen weigerden vooralsnog aan het bedrag te voldoen dat technisch directeur Martin van Geel (meer dan tien miljoen euro) verlangt voor Clasie.
Continuering van Europees voetbal zou bovendien betekenen dat het aantrekken van Karim El Ahmadi voor de 29-jarige Aston Villa-speler ligt een driejarig contract klaar in De Kuip gemakkelijker wordt. Feyenoord wilde aanvankelijk niet verder gaan dan een transfersom van vier ton, omdat de middenvelder geen restwaarde meer heeft.
http://www.vi.nl/nieuws/europees-ticket-ook-van-invloed-op-transfers-feyenoord.htm |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:Winst in het Europa League-duel van donderdag met FC Zorya Luhansk is voor Feyenoord cruciaal. Dat is niet alleen uit sportief en financieel oogpunt elementair voor de Rotterdammers, die bij het behalen van de poulefase circa drie miljoen incasseren. Ook voor het imago van de club is doorgaan in Europa een must. Bij Feyenoord leeft het idee dat met het bereiken van het hoofdtoernooi het aantrekken van Bas Dost iets gemakkelijker wordt. Want: een interessanter podium voor hem. Al wordt de kans dat de VfL Wolfsburg-spits naar Feyenoord komt dan nog klein geacht vanwege diens prijskaartje. Voorlopig verlangt de Duitse club anderhalf miljoen aan huur. Niettemin is Dost nog de enige optie voor de spitspositie. Gesprekken met John Guidetti (financieel en fysiek een te groot risico, red.), Luuk de Jong, Facundo Ferreyra (Shakhtar Donetsk, inmiddels verhuurd aan Newcastle United) en Napoli-aanvaller Duván Zapata (alle drie financieel onhaalbaar), ketsten in een eerder stadium al af, terwijl de vermeende belangstelling voor voormalig Ajacied Dario Cvitanich door de Rotterdammers naar het rijk der fabelen wordt verwezen. Volgens Feyenoord is de aanvaller van Olympique Nice wel aangeboden, maar bestaat er van Nederlandse kant geen interesse. Doorgaan in Europa betekent voor Feyenoord óók dat middenvelder Jordy Clasie misschien nog een jaar blijft, zo redeneert althans de clubleiding. De middenvelder heeft geproefd aan topvoetbal op het WK en ziet het niet zitten om weer een jaar slechts Eredivisie-voetbal te spelen. De Portugezen weigerden vooralsnog aan het bedrag te voldoen dat technisch directeur Martin van Geel (meer dan tien miljoen euro) verlangt voor Clasie. Continuering van Europees voetbal zou bovendien betekenen dat het aantrekken van Karim El Ahmadi voor de 29-jarige Aston Villa-speler ligt een driejarig contract klaar in De Kuip gemakkelijker wordt. Feyenoord wilde aanvankelijk niet verder gaan dan een transfersom van vier ton, omdat de middenvelder geen restwaarde meer heeft. http://www.vi.nl/nieuws/europees-ticket-ook-van-invloed-op-transfers-feyenoord.htm Aantal opmerkelijke dingen:
- Luuk de Jong ??? - Facundo Ferreyra (Shakhtar Donetsk, inmiddels verhuurd aan Newcastle United) maar Van Geel zat voor hem op de tribune waar gesuggereerd werd dat dat voor Cvitanich was ??? - (vraag)prijs Clasie: meer dan tien miljoen euro !!! - 4 ton bieden op El Ahmadi ??? - waar is de rest van die 25% die mocht worden geherinvesteerd ??? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 08:56 schreef fey12 het volgende:1.5 miljoen voor el Ahmadi. EN 1.5 miljoen voor Dost of Guidetti met een optie tot koop. Dan zou Clasie eigenlijk verkocht moeten worden, anders wordt de concurrentie wel heel erg. Dan heb je nog 10 miljoen (verkoop Clasie) over om eventueel versterkingen in de winter te halen. Zijn dit de bedragen die voor El Ahmadi en Dost/Guidetti worden genoemd? Of kom je daar nou zelf mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Zijn dit de bedragen die voor El Ahmadi en Dost/Guidetti worden genoemd? Of kom je daar nou zelf mee? komt ie zelf mee. Dost klopt. El Ahmadi is niet zeker. Guidetti wordt vooralsnog niet verhuurd, alleen verkocht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar heeft dat dan al een andere bestemming? Want anders begrijp ik niet waarom eerst EL moet worden afgedwongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:53 schreef JanM het volgende:[..] Maar heeft dat dan al een andere bestemming? Want anders begrijp ik niet waarom eerst EL moet worden afgedwongen. Ik denk niet dat dat hoeft om El Ahmadi aan te trekken, maar dat wat er nu nog beschikbaar is gereserveerd is voor Spits en misschien nog een verdediger?
Bij EL pak je 3 milj extra die nu nog niet begroot is. |
|
|
|
|
Romeo36
|
|
|
El ahmadi gewoon aantrekken ..blijft clasie dan kunnen die 2 samen spelen op het middenveld. Toornstra of vilhena op 10...lekker die concurrentie ..weten ze tenminste dat ze elke wedstrijd vol gas moeten gaan ..opties genoeg ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sleegers mag verhuurd worden.
Het is dringen geblazen op het middenveld van Feyenoord na de komst van Jens Toornstra. In De Kuip hebben ze dan ook besloten dat John Goossens weg mag. Voetbal International meldt vandaag dat nog een middenvelder mag vertrekken, al gaat het hierbij om een verhuur.
Joey Sleegers hoeft dit seizoen namelijk wederom niet op veel speelminuten te rekenen. De technische nummer tien speelde vorig seizoen zijn wedstrijden bij Jong Feyenoord/Excelsior. Inmiddels zou VVV-Venlo zich gemeld hebben voor het talent. Sleegers staat nog tot 2016 onder contract bij Feyenoord.
Lucas Woudenberg en Matthew Steenvoorden mogen overigens niet op huurbasis vertrekken. Dordrecht had zich gemeld om Steenvoorden wederom te huren en Woudenberg stond op de lijstjes van Excelsior, Cambuur en Groningen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord wilde aanvankelijk niet verder gaan dan een transfersom van vier ton, omdat de middenvelder geen restwaarde meer heeft.
Dus geen EL is eigenlijk geen El Ahmadi? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 10:59 schreef MMM het volgende:Feyenoord wilde aanvankelijk niet verder gaan dan een transfersom van vier ton, omdat de middenvelder geen restwaarde meer heeft. Dus geen EL is eigenlijk geen El Ahmadi? Mwah als Clasie weggaat, natuurlijk wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@PhilipHarmeling · 2 min The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio€.
Philip Harmeling @PhilipHarmeling
Football Agent-AIPS Journalist philipharmeling@gmail.com
Montréal / Paris / Wolfsburg · lefooteur.com/author/philiph/ |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
2 miljoen om te huren. Krijgen we die borg weer terug als we geen Volkswagens in de prak rijden? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Tsja, voetbal agent? Niet betrouwbaar, maar hopelijk iets met rook en vuur. Sportief de beste keuze vkoor ons. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Maar brengt hij nou een nieuw verhaal in het nieuws? Of heeft hij dit juist uit de Nederlandse verhalen die we al lazen... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Ik lees net dat het een huursom van 2 miljoen bedraagd. Optie tot koop is 3 miljoen bij leggen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Het is een Wolfsburg watcher met aardig wat inside info, dus hij put niet uit de nl verhalen. Bedrag is ook anders. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Bas dost is ook een aanwinst toch ? Ik vind van wel. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Vind ik ook, zal alleen minder mooi op de teamfoto staan dan Pellè. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ff uurtje na Mike de boer sturen voorafgaand haha |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zoals Plakplaat op Twitter zegt: die pyama is de schuld van zn ouders, opvoedingsprobleem.
Ik vind het sportief de beste keuze, die SCF tattoo in zn nek, daar kunnen we naartoe werken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als Dost en El Ahmadi komen, doen we gewoon mee om de titel. Dan hebben we een goede aanval en een goed middenveld (misschien dat Clasie zelfs blijft). Alleen zouden we nog een LB moeten zien te krijgen. Dan zie ik zelfs nog wel kansen in Europa, als we doorgaan donderdag. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ze moeten gewoon doorgaan donderdag 0-0 is genoeg toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. 1,5 miljoen aan huursom, wél met een optie tot koop. En wat moet hij dan kosten aan het eind van het seizoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:43 schreef MMM het volgende:[..] 1,5 miljoen aan huursom, wél met een optie tot koop. En wat moet hij dan kosten aan het eind van het seizoen? ik denk die 5 - 1,5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou logisch zijn inderdaad. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@fr12nl: Dat was snel: Feyenoord bestempelt geluiden over 'naderende' komst Dost als onzin. Hoop is er, kans blijft klein. (via @dennisvanbergen) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Opstelling dit jaar. Mulder/Hahn Wilkshire van Beek Mathijssen Kongolo Toornstra vilena El Amadi Clasie Bilal Dost Reserve Nelom Boetius, schaken, vormer, Mulder?Hahn Karsdorp, Manu en Boulahrous |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 08:54 schreef legrande het volgende:Ik was best wel een beetje negatief over van Geel maar bekijk eens de Fr 12 site van Feyenoord en lees daar eens hoe men over van Geel spreekt. Kijk o.a bij het stukje over El Amadi en Quidetti( geselecteerd voor zweden onder 21.). Ik vind een bod van 4 ton op El Amadi ook een beetje vreemd maar ik maak me niet meer kwaad vind het wel vreemd allemaal. Begrijp ook niet dat we bijna aan het eind helemaal niets meer horen maar ik heb me er bij neergelegd en ga donderdag weer vol goede moed naar mijn cluppie en hoop dat ze het niveau van de 1e helft tegen Utrecht een hele wedstrijd kunnen volhouden. Reken dan op 2-0. veel plezier voor all supporters donderdag avond. Ik neem meer de helft op FR12 niet serieus. Die zeiken bij elk bericht. Eerst roepen ze dat Feyenoord Guidetti niet moet halen omdat hij niet fit is, dan komt er een poll om te kiezen wie er spits moet worden en kiest de meerderheid voor Guidetti en zegt iedereen dat Guidetti moet komen. Dan komt er een bericht dat Feyenoord vol voor Guidetti gaat, dan zeggen dezelfde mensen weer dat het wanbeleid is om een speler te kopen die twee jaar niet heeft gespeeld. Dan komt er een bericht dat Feyenoord het niet aandurft om Guidetti te kopen en dan vinden dezelfde mensen het weer wanbeleid en zeiken ze wee op Van Geel.
Haha FR12 zeikt alleen maar op Van Geel. Ze zeggen dat ze dit willen, en als Van Geel dan precies dat doet wat ze willen willen ze in een keer weer het tegenovergestelde alleen maar om te kunnen zeiken op Van Geel. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:05 schreef legrande het volgende:Opstelling dit jaar. Mulder/Hahn Wilkshire van Beek Mathijssen Kongolo Toornstra vilena El Amadi Clasie Bilal Dost Reserve Nelom Boetius, schaken, vormer, Mulder?Hahn Karsdorp, Manu en Boulahrous Ik mis immers niets !! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ook niet. Niet bewust gedaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: we hoeven het toch niet uit te geven om het uitgeven. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als Dost eerst een jaar gehuurd zou worden om daarna een optie te kunnen lichten voor in totaal 5 mln. teken ik ervoor., maar als ze de hand op de knip houden en Te Vrede de kans geven vind ik het ook prima... Dan stel ik wel de doelstellingen bij.... 5 mln. voor Dost vind ik een prima prijs, wel afhankelijk van de duur van zijn contract... vanaf drie jaar vind ik het al redelijk.... |
|
|
|