|
|
nr 10
|
|
|
Guidetti schijnt te zijn geselecteerd voor Jong Zweden. Dan moet ie toch fitter zijn dan verondersteld. Ik geloof nog steeds dat Van Geel poker speelt om de door hem beoogde leenconstructie met latere koop toch nog te realiseren. Dost wordt ook nog wel gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:22 schreef Arie.Klooster het volgende:Als Dost eerst een jaar gehuurd zou worden om daarna een optie te kunnen lichten voor in totaal 5 mln. teken ik ervoor., maar als ze de hand op de knip houden en Te Vrede de kans geven vind ik het ook prima... Dan stel ik wel de doelstellingen bij.... 5 mln. voor Dost vind ik een prima prijs, wel afhankelijk van de duur van zijn contract... vanaf drie jaar vind ik het al redelijk.... Eens. Zie ergens anders maar eens een scorende spits te vinden voor dit geld. Gaat je niet lukken, zeker niet in dit stadium. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vrees dat het niet waar is en dat we het inderdaad met het huidige "materiaal" moeten doen. Is mij ook prima. Hou de hand maar op de knip en geef de huidige selectie de kans te ontwikkelen. Bouwen aan een nieuw elftal. Volgend jaar doorselecteren en dan voor het kampioenschap gaan.... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 12:46 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik vrees dat het niet waar is en dat we het inderdaad met het huidige "materiaal" moeten doen. Is mij ook prima. Hou de hand maar op de knip en geef de huidige selectie de kans te ontwikkelen. Bouwen aan een nieuw elftal. Volgend jaar doorselecteren en dan voor het kampioenschap gaan.... We bouwen al jaren :( Ik zal sterven als een fan van een bouwende club... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bouwplannen zijn tot 2016. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, het is wel vaker gezegd dat het geen pretje is om Feyenoordfan te zijn....., maar ja... dat zijn we nou eenmaal, haha.... schik in je lot Mauricio! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
1.500.000,- huur voor Dost, nou dan liever 1.500.000,- nu en 3.500.000,- na een jaar voor Guidetti. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kun je nagaan... Hij is pas 14! |
|
|
|
|
petertje58
|
|
|
Dost hueren voor dat bedrag, ha ha, waar presteerde hij, gewoon Guidetti halen |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
quote: Wat presteerde Guidetti, 2 jaar helemaal niks maat. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Dost heeft meer gepresteerd dan Guidetti hoor. Guidetti heeft 1 seizoen goed in de Eredivisie gespeeld en maakte 20 doelpunten, Dost maakte er 30+ bij Heerenveen. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Er gaan er nog 3 weg en er komen er nog 3 bij. De laatste 2 komen pas op de laatste avond. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie moet nou de spits worden bij ons nu Guidetti en Dost te duur zijn en Zapata verhuurd is |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote: En wie weg en wie komen er ? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Weet je ook al wie het zijn? Kan ik er vast rekening mee houden! |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Al die topclubs in Europa hebben nog wel een spits over op de laatste dag. Als je ziet dat Arsenal die Afobe aan een 3 de divisieclub verhuurd. Maak je geen zorgen er komt een goede spits. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Kijk dat bedoel ik, 1 van de drie is al weg. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:37 schreef FFvhL het volgende:Al die topclubs in Europa hebben nog wel een spits over op de laatste dag. Als je ziet dat Arsenal die Afobe aan een 3 de divisieclub verhuurd. Maak je geen zorgen er komt een goede spits. Noem dan een naam man |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Het waren twee fantastische dagen.
Dat is er een van Tempoteam.
Ach ergens is het jammer, die vrije trappen tegen PSV namens NEC leken zo veelbelovend. Maarja, niet goed genoeg voor Feyenoord en te blessuregevoelig. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Zijn dat voorbeelden of ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo ? Jij weet toch alles ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:38 schreef Peckerwood het volgende:Zoals Plakplaat op Twitter zegt: die pyama is de schuld van zn ouders, opvoedingsprobleem. Ik vind het sportief de beste keuze, die SCF tattoo in zn nek, daar kunnen we naartoe werken. Eerder slecht zaad geweest, zijn vader zal ook wel met een gok geboren zijn.. |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote: Dit vind ik nou de beste opmerking sinds maanden!! Wat heel veel supporters vergeten is dat Feyenoord nog helemaal niet gezond is. Naar mijn idee zijn we pas gezond als we weer 100% aandelen in eigen bezit hebben. We mogen blij zijn dat we eindelijk een TD hebben die wel de hand op de knip houdt, die weloverwogen beslissingen neemt en die durft een beslissing te nemen die tegen de publieke opinie in gaat (Guidetti). Daarnaast vergeet iedereen maar ff dat er komende zomer begonnen gaat worden aan de renovatie van onze tempel en wilt men, terecht, een nieuwe trainingsaccomodatie. Voor deze verbouwingen is veel geld nodig. Ik heb liever dat onze zuurverdiende centen daar heen gaan dan naar het salaris van Italiaan, een niet fitte zweed (ook al is het mijn held voor altijd) of naar een spits die nog geeneens graag naar Feyenoord wilt. Als eenmaal de verbouwingen achter de rug zijn (medio 2018) kunnen we ons weer gaan opmaken voor een Feyenoord tijdperk zoals de jaren 70. Tot die tijd moeten we het hebben van incidentele uitschieters zoals de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de categorie geruchten, Feyenoord gaat Chuba Akpom huren van Arsenal.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Transfer klokje tikt tk tik tik tik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
De transfer van Bas Dost naar Feyenoord lijkt nog altijd ver weg. De spits lijkt gezien zijn uitlatingen in gesprek met Bild volledig gefocust op nog een seizoen bij zijn huidige werkgever VfL Wolfsburg.
Feyenoord probeert zich al maanden te versterken met Dost en zou volgens diverse Duitse media een akkoord naderen met Wolfsburg over een huurperiode, maar de Rotterdammers ontkenden dat bericht al snel. De speler zelf lijkt bovendien ook niet erg happig op een transfer. "Wanneer ik hier vertrouwen voel en minuten mag maken, wil ik absoluut blijven."
Dat Wolfsburg met Nicklas Bendtner een extra spits heeft aangetrokken, doet Dost niet zoveel. "Een goede speler. Van zo'n speler kan ik nog wel wat leren. We hebben al veel met elkaar gesproken. Hij heeft natuurlijk bij absolute topclubs, Arsenal en Juventus, gespeeld. Het gaat ook helemaal niet om de kracht van de concurrentie, het draait allemaal om wat je zelf laat zien."
bron: voetbalprimeur.nl/fr12.nl |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:17 schreef Nicotti het volgende:De transfer van Bas Dost naar Feyenoord lijkt nog altijd ver weg. De spits lijkt gezien zijn uitlatingen in gesprek met Bild volledig gefocust op nog een seizoen bij zijn huidige werkgever VfL Wolfsburg. Feyenoord probeert zich al maanden te versterken met Dost en zou volgens diverse Duitse media een akkoord naderen met Wolfsburg over een huurperiode, maar de Rotterdammers ontkenden dat bericht al snel. De speler zelf lijkt bovendien ook niet erg happig op een transfer. "Wanneer ik hier vertrouwen voel en minuten mag maken, wil ik absoluut blijven." Dat Wolfsburg met Nicklas Bendtner een extra spits heeft aangetrokken, doet Dost niet zoveel. "Een goede speler. Van zo'n speler kan ik nog wel wat leren. We hebben al veel met elkaar gesproken. Hij heeft natuurlijk bij absolute topclubs, Arsenal en Juventus, gespeeld. Het gaat ook helemaal niet om de kracht van de concurrentie, het draait allemaal om wat je zelf laat zien." bron: voetbalprimeur.nl/fr12.nl Wat moet je nu eigenlijk met een voetballer die totaal geen interesse heeft in Feyenoord en waarschijnlijk nog steeds gehuld in 020 nachtkleding z'n bed in stapt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom is Dost 'een typische Feyenoordspeler?' Waarom Martin? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Omdat het allemaal zo moeilijk gaat |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Denk dat er helemaal geen spits gaat komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat zodra hij getekend heeft, geen pepernoot meer raakt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, ik dacht dat 'ie geblesseerd was. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gemotiveerd zal hij niet zijn nee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dost een typische Feyenoordspeler.... Ik zie het niet. Belediging voor een echte Feyenoordspeler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
01-09 23:45 "Feyenoord legt Zeefuik vast.". |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:49 schreef sevillana het volgende:[..] Wat moet je nu eigenlijk met een voetballer die totaal geen interesse heeft in Feyenoord en waarschijnlijk nog steeds gehuld in 020 nachtkleding z'n bed in stapt? Ik mag toch hopen dat het een briljant rookgordijn is en we heimelijk met een andere speler bezig zijn, want anders wordt dit wel heel genant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In mijn ogen is hij het shirt niet waard.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het versterkt mijn mening dat hij bij ons niets te zoeken heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:06 schreef Els het volgende:[..] Ik mag toch hopen dat het een briljant rookgordijn is en we heimelijk met een andere speler bezig zijn, want anders wordt dit wel heel genant. Kazim en Bouhlarouz waren verrassingen. Had niemand verwacht Maar vooralsnog zijn beide geen verrijking.
Ik gun van Geel die tophits, de laatste dagen.
En anders: een ondermaatse transferzomer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Had dan die Muhren gehaald van Volendam. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik mag en zal niets over van Geel meer zeggen maar dat ik het zwaar waardeloos vind dat we zoveel lekkere worsten zijn voorgehouden en er komt niemand geen Dost en geen el Ahmadi. Echt een waardeloos aankoopbeleid. Wat is er nu met El Ahmadi waarom doen ze niets. Spits kunnen we vergeten. Ik zou niet meer weten wie. Ja ik zou nog steeds dolgraag Quidetti willen op wat voor manier dan ook maar dit is gewoon je eigen 1e elftal je eigen trainer en je eigen legioen zwaar belazeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:22 schreef legrande het volgende:Ik mag en zal niets over van Geel meer zeggen maar dat ik het zwaar waardeloos vind dat we zoveel lekkere worsten zijn voorgehouden en er komt niemand geen Dost en geen el Ahmadi. Echt een waardeloos aankoopbeleid. Wat is er nu met El Ahmadi waarom doen ze niets. Spits kunnen we vergeten. Ik zou niet meer weten wie. Ja ik zou nog steeds dolgraag Quidetti willen op wat voor manier dan ook maar dit is gewoon je eigen 1e elftal je eigen trainer en je eigen legioen zwaar belazeren. Ik heb nog geen dik wijf of (of vent, voor Els) horen zingen. |
|
|
|