|
|
V town madness
|
|
|
Van Geel heeft een schaduwlijst. Zijn letterlijke woorden waren, als Pellè vertrekt zullen we pogen daar adequaat op in te spelen. Dost wil niet, dat kunnen we nu wel concluderen, nu hij verhuurd mag worden wil hij blijven. Zapata heeft nooit willen komen. Hij tekende een verhuurcontract met optie tot koop bij Torino, terwijl hij eerst niet weg mocht. Guidetti is afgetest om vage medische redenen.
Conclusie: van Geel moet de gegadigden van de schaduwlijst polsen voor een overgang en de clubs daarbij. Vraag 1, wil je eventueel komen, vraag 2, mag hij van de club. En daar schort het aan. 3 spitsen zijn onhaalbaar. Als van Geel zijn huiswerk gedaan had dan had hij verder kunnen kijken en hadden wij nu een spits gehad. Ik heb vertrouwen gehad in van Geel, maar die verspeeld hij nu door dit soort sneue acties. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anass komt toch niet in de plannen van Feyenoord voor. Lekker laten gaan.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Precies, scheelt loon en wie weet wat ze bieden. Zal wel niet zo heel erg veel zijn :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor halfjes krijg je ook maar half geld..d:-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat is ook zo, en vooral met een jaarcontractje wat ik net vluchtig las ergens. Beter iets dan niets natuurlijk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 06:44 schreef piet de paler het volgende:Nu lees ik dat Jordi , het ervan af laat hangen,of hij blijft na de wedstrijd met Zora lulhans. Hij wil het hoogste. Maar mocht Feyenoord uitgeschakeld worden dan speely hij toch geen europees voetbal bij welke ploeg dan ook? Omdat hij Europees al uitgekomen is voor Feyenoord? Het is dit jaar voor het eerst geloof ik dat een speler ook nog voor een andere club mag uitkomen in europees verband. Dat geldt dus alleen voor deze transferperiode, dus Clasie mag vanavond bij ons en zou gerust voor Porto in de CL kunnen meespelen.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ze moeten wat spelers bij Heracles Almelo stallen. Die zitten te springen om wat aanwinsten. Ik denk dat een Sleegers en misschien ook wel Achahbar daar welkom zouden zijn, mits Smit dat kunnen/willen betalen.... Ik zeg Van Geel bel even met Jan Smit..... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Achahbar kan toch ook wel in een tweespitsensysteem, waarin hij rond een vast aanspeelpunt, een targetman, cirkelt? Of achter de spits? Hij ziet het spelletje wel, maar hij is te licht. Op die plek komt het toch op voetballen aan... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
El Ahmadi wil naar feyenoord. Feyenoord biedt 4 ton. Te weinig zeg Aston Villa. Wat zouden ze vragen 1.5 miljoen? Dan moet een bedrag van zo'n 8 a 9 ton toch haalbaar zijn en geen probleem zijn voor een speler als El Ahmadi. Hij is pas 29. Wat zou het probleem zijn. Ik vind 8 a 9 ton echt en koopje voor hem. Of zouden we weer naast de pot pissen? Zonder negatief te willen zijn vroeg ik mij dit gewoon af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit heeft geen haast he, El Ahmadi is aldoor buiten de selectie gehouden, dus lijkt me logisch dat een vertrek aanstaande is. Maar dat mag ook vlak voor de deadline. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 11:40 schreef legrande het volgende:El Ahmadi wil naar feyenoord. Feyenoord biedt 4 ton. Te weinig zeg Aston Villa. Wat zouden ze vragen 1.5 miljoen? Dan moet een bedrag van zo'n 8 a 9 ton toch haalbaar zijn en geen probleem zijn voor een speler als El Ahmadi. Hij is pas 29. Wat zou het probleem zijn. Ik vind 8 a 9 ton echt en koopje voor hem. Of zouden we weer naast de pot pissen? Zonder negatief te willen zijn vroeg ik mij dit gewoon af. 8 à 9 ton is prima, inderdaad. Je creëert op die manier toch een stabiel en krachtig middenveld, met of zonder Clasie erbij. Dat ontlast de eigen verdediging en het zet druk op de tegenstander. De aanval zal ook meer kansen gaan krijgen en gevaarlijker worden.
Op deze manier zullen we ons waarschijnlijk redelijk kunnen redden, zonder nieuwe spits. En met een goede spits erbij zijn we dan ook nog eens titelkandidaat, als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
van geel wilt niet hoger bieden om dat El Ahmadi geen rest waarde meer heeft. Ben benieuwd of ie naar de 800 000 zal gaan. Maar als ik de nieuws berichten zo mag horen geloof ik wel dat het goed komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 11:57 schreef beuk het volgende:van geel wilt niet hoger bieden om dat El Ahmadi geen rest waarde meer heeft. Ben benieuwd of ie naar de 800 000 zal gaan. Maar als ik de nieuws berichten zo mag horen geloof ik wel dat het goed komt. Als Feyenoord vanavond 3 miljoen bijschrijft, die niet begroot zijn, is t morgen geregeld. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
quote: En dan nog een spits en fatsoenlijke pure LB erbij en de Duitsers gaan verliezen zondag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die eerste twee zie ik niet meer gebeuren. Als El Ahmadi komt vrees ik dat t de laatste gaat zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 11:57 schreef beuk het volgende:van geel wilt niet hoger bieden om dat El Ahmadi geen rest waarde meer heeft. Ben benieuwd of ie naar de 800 000 zal gaan. Maar als ik de nieuws berichten zo mag horen geloof ik wel dat het goed komt. Oh, zat jij ook al bij het overleg? |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
quote: Bron: FR-fans.nl
28 augustus 2014 08:22 4431x gelezen 11 reacties
Karim El Ahmadi keert liever vandaag dan morgen terug bij Feyenoord. De middenvelder wacht in Engeland vol spanning op het moment dat de Rotterdammers een akkoord bereiken met Aston Villa, meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord is inmiddels al enige tijd in gesprek met Aston Villa, maar een eerste bod van zo'n 400.000 euro werd direct van tafel geveegd door de Engelsen. Toch is technisch directeur Martin van Geel niet bereid om veel meer te betalen, omdat de 29-jarige El Ahmadi geen restwaarde meer heeft.
El Ahmadi zelf ontbrak woensdag opnieuw in de wedstrijdselectie van Aston Villa, dat in de League Cup een beschamende nederlaag leed tegen Leyton Orient. De verdedigende middenvelder zal voorlopig ook niet in actie komen nu hij op een transfer aast. Feyenoord hoopt El Ahmadi zo snel mogelijk te presenteren. Zijn komst is niet afhankelijk van een eventueel vertrek van Jordy Clasie.
Bijdehand! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@WolfsburgUK · 17 min. Despite all the rumours Bas Dost won't join Feyenoord on loan. Wolfsburg only want to sell. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwacht niet dat er nog een spits komt.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Eens. Anders hadden we vast wel iets gehoord! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bij plaatsing vanavond is er toch zeker genoeg geld om nog een spits te kopen, dus waarom zou Van Geel de komende dagen Dost (of zelfs Guidetti voor aanzienlijk minder dan City nu vraagt) niet alsnog kunnen kopen? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 14:30 schreef JanM het volgende:Bij plaatsing vanavond is er toch zeker genoeg geld om nog een spits te kopen, dus waarom zou Van Geel de komende dagen Dost (of zelfs Guidetti voor aanzienlijk minder dan City nu vraagt) niet alsnog kunnen kopen? Natuurlijk kan dat. Geen nieuws g... nieuws? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 12:44 schreef beuk het volgende:[..] Bron: FR-fans.nl 28 augustus 2014 08:22 4431x gelezen 11 reacties Karim El Ahmadi keert liever vandaag dan morgen terug bij Feyenoord. De middenvelder wacht in Engeland vol spanning op het moment dat de Rotterdammers een akkoord bereiken met Aston Villa, meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord is inmiddels al enige tijd in gesprek met Aston Villa, maar een eerste bod van zo'n 400.000 euro werd direct van tafel geveegd door de Engelsen. Toch is technisch directeur Martin van Geel niet bereid om veel meer te betalen, omdat de 29-jarige El Ahmadi geen restwaarde meer heeft. El Ahmadi zelf ontbrak woensdag opnieuw in de wedstrijdselectie van Aston Villa, dat in de League Cup een beschamende nederlaag leed tegen Leyton Orient. De verdedigende middenvelder zal voorlopig ook niet in actie komen nu hij op een transfer aast. Feyenoord hoopt El Ahmadi zo snel mogelijk te presenteren. Zijn komst is niet afhankelijk van een eventueel vertrek van Jordy Clasie. Bijdehand! Oh, heeft FR-fans er bij gezeten? |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
quote: Jij bent zeker iemand die niet tegen zijn ongelijk kan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hohoho jij zei nog twee..d:-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GERUCHT: #Feyenoord koopt #Ondaan voor 2 miljoen en verhuurd hem de rest van het seizoen aan #WillemII |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeg me eigenlijk weinig die gozer, ga eens op hem letten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t waar is dan is t WEER te laat. Ik ken m ook verder niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat hij een gelimiteerde transfersom had, behalve in de laatste week van de transferperiodes. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Die hebben we echt niet nodig tegen die Oekrainers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van Geel gunt Willem II die € 500.000 extra en dat zal dan wel als huursom terugvloeien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou kunnen hoor.
dit geeft meestal wel een indicatie.
meestal vrij accuraat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik gooi er nog even 1 in. Man utd heeft een bod 8 miljoen pond geaccepteerd voor Cleverley door Aston Villa. Dit in ogenschouw nemend zal vandaag of morgen bekend worden dat El Ahmadi naar Feyenoord gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ontdaan was vorige week nog 1,5 miljoen euro, wanbeleid. Valt me wel op de laatste weken. Maar we hebben al veel buitenspelers, dus verhuur is verstandig. Benieuwd of hij het Feyenoord niveau aan kan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
kreeg sterk het gevoel tijdens het interview met clasie dat een transfere in de lucht hangt ook reken ik op el ahmadi zeker met de wetenschap dat aston villa zijn vervager al heeft gehaald |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Of hij gaat weet ik niet, maar na dat interview weet ik wel dat hij graag weg wil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Clyde Best -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:20 schreef MMM het volgende:Ontdaan was vorige week nog 1,5 miljoen euro, wanbeleid. Valt me wel op de laatste weken. Maar we hebben al veel buitenspelers, dus verhuur is verstandig. Benieuwd of hij het Feyenoord niveau aan kan.. Iemand roept een naam en er is meteen sprake van wanbeleid.
Kortzichtig hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord 3 miljoen rijker met behalen poulefase, toch? Kan er in totaal toch 8 a 9 miljoen nog uitgegeven worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als datgene wat Stylzz plaatst waar is, ja.
Ontdaan had een clausule van 1,5 miljoen, tot aan de laatste week van augustus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ben blij dat we door zijn , denk dat el ahmadi komt en een spits , scheelt een hoop dat we europees spelen het wordt zo toch weer wat interesanter voor bijv een dost om voor ons te komen spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 9m Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 9m Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) Veel succes daar.
Is niet van belang voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:32 schreef MMM het volgende:[..] Als datgene wat Stylzz plaatst waar is, ja. Ontdaan had een clausule van 1,5 miljoen, tot aan de laatste week van augustus. Martin van Geel is in mijn ogen iemand die zo lang mogelijk op de poen blijft zitten dus zo'n "mogelijke" vergissing past totaal niet in dat plaatje. Daarom lijkt het mij niet logisch dat hij zoiets zou doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie blijft, dat wist ik wel zeker Poulefase bereikt
3 miljoen rijker
daarvan kunnen we El Ahmadi halen gaat ook gebeuren
en een nieuwe spits
en van 020 mag Vermeer gehaald worden
graag voor het weekend nog |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
KENNER ook gefeliciteerd dat onze (grote) kanje blijft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 9m Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) Als Vormer de bal krijgt raakt hij in paniek met ze wapperende haartjes. Is geen speler voor Feyenoord. |
|
|
|