|
|
Barabas
|
|
|
Lees net dat Clasie naar Porto geen doorgang zal vinden. Blijft Southampton over... Ben benieuwd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Beste KENNER
Zal nooit Feyenoord 1 halen wel bij de Amateurs Feyenoord nooit aan beginnen zonder van het geld |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan kun je nog beter Kramer halen van ADO Den Haag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:45 schreef de bluffer het volgende:Clasie blijft, dat wist ik wel zeker Poulefase bereikt 3 miljoen rijker en van 020 mag Vermeer gehaald worden graag voor het weekend nog Zet Hahn maar op goal, 1 Mulder vind ik genoeg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha precies
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 9m Ruud Vormer is in gesprek met Club Brugge. Vormer kan een vierjarig contract tekenen bij de Belgische Eersteklasser. (NOS) Benieuwd of wie er nog een leuk bedrag voor vangen.
Porto haakt af voor Clasie.
Hopen dat Clasie nu definitief blijft, El Ahmadi komt en nog een spits. Liever achterin ook nog een versterking maargoed.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord neemt hoogstwaarschijnlijk deze week nog afscheid van Ruud Vormer. De 26-jarige middenvelder kan een driejarig contract tekenen bij het Club Brugge en bereikte donderdag een persoonlijk akkoord met de Belgische topclub.
De Rotterdammers gaan vandaag (vrijdag) in onderhandeling met de clubleiding van Club Brugge, maar een spoedig akkoord wordt verwacht. Vormer, die aan zijn derde seizoen bij Feyenoord is begonnen, liet al langere tijd doorschemeren open te staan voor een club waar hij op meer speelminuten kon rekenen. In totaal kwam Vormer tot 39 competitieduels voor Feyenoord.
Vormer, die nog een eenjarig contract heeft in Rotterdam, heeft van de clubleiding te horen gekregen dat zij medewerking zullen verlenen aan een transfer. Feyenoord hoopt met het vertrek van de middenvelder ruimte vrij te maken voor de komst van Karim El Ahmadi.
http://www.fr12.nl/nieuws/27685-feyenoord-en-club-brugge-vandaag-in-onderhandeling.html |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:13 schreef MMM het volgende:[..] Benieuwd of wie er nog een leuk bedrag voor vangen. Porto haakt af voor Clasie. Hopen dat Clasie nu definitief blijft, El Ahmadi komt en nog een spits. Liever achterin ook nog een versterking maargoed.. Ik heb hem nog niet zo heel erg goed in de gaten gehouden (slechts de laatste weken een beetje), maar is die Van de Werff (zal wel verkeerd geschreven zijn?!) van Zwolle niet wat voor ons? Is volgens mij wel een puike verdediger, die qua uitstraling helemaal bij ons cluppie passen zal.... (ondanks dat dat slechts bijzaak is)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik hoop toch nog wel op een verkoop van clasie , als er een club is die 8 a 9 milj wil geven strik erom zou ik zeggen zou zowel voor hem als feyenoord een goede zaak zijn , el ahmadi terug halen als vervanger en je wordt er niet minder op e zo blijft er weer wat meer geld over om te versterken met een top spitsie |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:52 schreef freduc het volgende:ik hoop toch nog wel op een verkoop van clasie , als er een club is die 8 a 9 milj wil geven strik erom zou ik zeggen zou zowel voor hem als feyenoord een goede zaak zijn , el ahmadi terug halen als vervanger en je wordt er niet minder op e zo blijft er weer wat meer geld over om te versterken met een top spitsie Denk het niet, in Portugal hebben ze ook TV. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik heb hem nog niet zo heel erg goed in de gaten gehouden (slechts de laatste weken een beetje), maar is die Van de Werff (zal wel verkeerd geschreven zijn?!) van Zwolle niet wat voor ons? Is volgens mij wel een puike verdediger, die qua uitstraling helemaal bij ons cluppie passen zal.... (ondanks dat dat slechts bijzaak is) Dan ga ik lieve voor Eric Botteghin van Fc. Groningen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
17-jarig Zweeds toptalent kiest voor Feyenoord
Geschreven op 2014-08-29 om 09:31:23 | Bekeken: 11629 | Reacties: 93 | Foto: Pro Shots | Bron: @Markla94/@Kuiptalk
Feyenoord is vrijwel rond met Mans Herrmann, een 17-jarig Zweeds toptalent van Helsingborg. De spits zal dit weekend of begin volgende week een meerjarig contract in De Kuip ondertekenen. Hij sluit daarna aan bij de A1 van de Rotterdammers. Dat meldt @KuipTalk zojuist.
Herrmann was de afgelopen twee seizoenen regelmatig op proef bij Feyenoord. Manchester City en Liverpool hadden in het verleden ook interesse in de jeugdinternational. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Mooi, nu nog een goede Zweedse mentor zoeken voor deze jongen, bij voorkeur natuurlijk ook een spits. Weten jullie iemand? ( Ove is te oud ;) ) |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote: laat ik voorop stellen dat ik wel een clasie fan ben zeker een goede speler , maar vind nou niet dat het een spelbepalende speler is , feyenoord gaat niet beter spelen dooordat clasie mee doet voor de echte top komt hij power en fysiek toch te kort , ook zijn loopvermogen kan beter daarin tegen is ie wel goed in het positie spel en ziet hij het spel vlug met 8 milj kan ik heel goed leven , veel meer zal je er niet voor krijgen en ik ben bang volgend jaar zeker niet met zijn nog 1 jarige contract |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 10:05 schreef freduc het volgende:[..] laat ik voorop stellen dat ik wel een clasie fan ben zeker een goede speler , maar vind nou niet dat het een spelbepalende speler is , feyenoord gaat niet beter spelen dooordat clasie mee doet voor de echte top komt hij power en fysiek toch te kort , ook zijn loopvermogen kan beter daarin tegen is ie wel goed in het positie spel en ziet hij het spel vlug met 8 milj kan ik heel goed leven , veel meer zal je er niet voor krijgen en ik ben bang volgend jaar zeker niet met zijn nog 1 jarige contract Clasie strooit zo hier en daar met wat mooie pasjes, werkt hard.. soms te hard zoals gisteren. Dan praten we hier over een EL wedstrijdje, en nog niet eens over een CL duel. 8 mil is dik betaald voor een middenvelder met amper een assist of goal. Maar ik denk niet dat Porto nog interesse heeft in Clasie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Geruchtenstroom over komende spelers is wel erg droog... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik heb hem nog niet zo heel erg goed in de gaten gehouden (slechts de laatste weken een beetje), maar is die Van de Werff (zal wel verkeerd geschreven zijn?!) van Zwolle niet wat voor ons? Is volgens mij wel een puike verdediger, die qua uitstraling helemaal bij ons cluppie passen zal.... (ondanks dat dat slechts bijzaak is) Durf ik niet te zeggen, zou dan op hem moeten letten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Erg stil inderdaad. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 10:20 schreef R()b het volgende:[..] Clasie strooit zo hier en daar met wat mooie pasjes, werkt hard.. soms te hard zoals gisteren. Dan praten we hier over een EL wedstrijdje, en nog niet eens over een CL duel. 8 mil is dik betaald voor een middenvelder met amper een assist of goal. Maar ik denk niet dat Porto nog interesse heeft in Clasie. Je bedoelt diezelfde middenvelder die op de WK heeft laten zien dat hij écht goed is...
Kort van memorie die voetbalfans... |
|
|
|
|
Tieko
|
|
|
El ahmadi terug spits en keeper en geen Vermeer hebben aan 1 appelplukker genoeg met die mulder |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik denk dat v Geel in de aankomende dagen nog wel wat uit de hoed tovert. Misschien was het bereiken van de EL wel 1 van de criteria die behaald moest worden om nog een goeie aankoop te doen. We zullen het zien aankomende dagen.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: O God, nee. Blij van dat ze hem nooit gehaald hebben. Die kerel kan niet voetballen. En hij is nog wel braziliaan ook... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 10:02 schreef Peckerwood het volgende:Mooi, nu nog een goede Zweedse mentor zoeken voor deze jongen, bij voorkeur natuurlijk ook een spits. Weten jullie iemand? ( Ove is te oud ;) ) Ja, Henke Larsson. Kan hij gelijk zijn zoon meenemen. Dat is toch ook een aardig talentje? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zeker een aardig talentje, ik doelde natuurlijk op ene Guidetti, maar Henke die nog iets doet voor Feyenoord zou top zijn! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 11:24 schreef Barabas het volgende:[..] Je bedoelt diezelfde middenvelder die op de WK heeft laten zien dat hij écht goed is... Kort van memorie die voetbalfans... laten we wel realist blijven , ok clasie speelde 1 wedstrijd goed in de troostfinale maar dat had ook met de tegenstander te maken , die lieten hem ook vrij waardoor hij goed uit de verf kwam ik weet niet of je de laatste oefenwedstrijd voor vertrek tegen equador kan herinneren , die speelde pressie voetbal en toen werdt hij letterlijk van het veld geblazen , waarom dacht je waardoor hij zijn basis plek op het wk is verloren ?? v gaal is niet geheel achterlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
nee clasie is een goede speler voor de eredivisie maar internationaal moet hij zich nog een paar stapjes verbeteren en sterker worden |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 11:57 schreef Sensi het volgende:Ik denk dat v Geel in de aankomende dagen nog wel wat uit de hoed tovert. Misschien was het bereiken van de EL wel 1 van de criteria die behaald moest worden om nog een goeie aankoop te doen. We zullen het zien aankomende dagen.. Hier was en is al mijn hoop ook op gevestigt ;) |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
Ik denk ook dat clasie dat bod van 8,5milj te danken heeft aan de troostfinale op t wk , als we een jaar verder zijn ( ook al verlengt hij tussentijds zn contract ) gaat een evt bod dan nooit meer in de buurt komen ben ik bang |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:31 schreef the fox27 het volgende:Ik denk ook dat clasie dat bod van 8,5milj te danken heeft aan de troostfinale op t wk , als we een jaar verder zijn ( ook al verlengt hij tussentijds zn contract ) gaat een evt bod dan nooit meer in de buurt komen ben ik bang ben ik ook bang voor , ik verwacht niet dat clasie zich zo ontwikkeld bij feyenoord daarvoor moet hij die stap naar het buitenland zetten je moet volgend jaar maar weer kijken of iemand zo diep in de buidel wil tasten , beter is het om het geld te pakken en verder te bouwen met dit elftal , er komen weer een paar talenten aan op het middeveld en als el ahmadi komt zit je ruim in de middevelders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:15 schreef Peckerwood het volgende:Zeker een aardig talentje, ik doelde natuurlijk op ene Guidetti, maar Henke die nog iets doet voor Feyenoord zou top zijn! Oh, je bedoelt een mentor in het veld, haha. Je speelt teveel voetbalspelletjes (FIFA?), maar ik snap je... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:15 schreef freduc het volgende:[..] laten we wel realist blijven , ok clasie speelde 1 wedstrijd goed in de troostfinale maar dat had ook met de tegenstander te maken , die lieten hem ook vrij waardoor hij goed uit de verf kwam ik weet niet of je de laatste oefenwedstrijd voor vertrek tegen equador kan herinneren , die speelde pressie voetbal en toen werdt hij letterlijk van het veld geblazen , waarom dacht je waardoor hij zijn basis plek op het wk is verloren ?? v gaal is niet geheel achterlijk Dat lag niet alleen aan Clasie. De combinatie Clasie/Blind viel daar behoorlijk door de mand... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:15 schreef freduc het volgende:[..] laten we wel realist blijven , ok clasie speelde 1 wedstrijd goed in de troostfinale maar dat had ook met de tegenstander te maken , Ja, dat was 1 van de zwakste ploegen op het wk. En in de halve finale bleef Jordi ook heel goed overeind. Maar ja, dat was tegen Argentinie; das nog slechter dan Brazilie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Als stand-in? Waarom niet. Zo slecht doet hij het niet bij ADO... Hij komt tekort voor de top, maar scoort wel vaak.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:18 schreef freduc het volgende:nee clasie is een goede speler voor de eredivisie maar internationaal moet hij zich nog een paar stapjes verbeteren en sterker worden Hallo, hij is nog maar 23 hè. Dat zien ze in het buitenland natuurlijk ook. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik ben echt wel een clasie fan maar ik zie hem in nederland geen stappen meer maken , het is voor hem zowel voor feyenoord goed om verder te kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JanDirkStouten · 1 min Jordy Clasie verlengt zijn contract bij #feyenoord tot 2018! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/261537/
13:49 Jordy Clasie vertrekt niet bij Feyenoord, maar blijft de Rotterdamse club juist langer trouw. De middenvelder heeft een nieuw contract getekend, tot de zomer van 2018. De oude verbintenis van de Oranje-international, die in de belangstelling stond van diverse buitenlandse clubs, liep nog door tot medio 2016. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de volgende BAM: FR12.nl þ@fr12nl · 53 sec. Feyenoord hoopt bovendien de komst van Karim El Ahmadi vandaag af te ronden! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Yeah, hij blijft. Hier ben ik ontzettend blij mee. Nu heb ik weer vertrouwen. Als hij ook nog zou vertrekken, zou alles zomaar als een kaartenhuis in elkaar kunnen storten (zie wedstrijd van gisteren met hem)... CLASIE//HELD!! (supernieuws dit) |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Eindelijk weer wat goed nieuws! Laat El Ahmadi maar komen, Vormer naar Brugge toe, wat geld vangen voor een gratis opgepikte speler. Nu alleen nog een balvaste spits met Te Vrede als supersub. Manu als spits als je kan counteren. Ook hopen dat Toornstra de concurrentie aangaat met Immers & wint, of in ieder geval Immers beter maakt.
Hoop trouwens wel dat Boëtius en Başaçikoğlu hun vorm een beetje gaan vinden. Van Kongolo en Clasie snap ik het, die zijn nog vermoeid van het WK..
EDIT: Oja, en een verdediger, wat was dat een rotzooi afgelopen woensdag. Doe mij maar een 25 jarige centrale verdediger die gewoon stevig in zn schoenen staat en de verdediging neerzet. Mathijsen veel te oud & van Beek heeft leiding nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door XtremeViolence -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Fantastisch nieuws, Clasie held! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Wauw...hoe onverwacht!!!!! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
voor feyenoord zeer goed nieuws zeker als el ahmadi er nog bij komt , dat jaar dat clasie met el ahmadi speelde was top |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:15 schreef freduc het volgende:[..] laten we wel realist blijven , ok clasie speelde 1 wedstrijd goed in de troostfinale maar dat had ook met de tegenstander te maken , die lieten hem ook vrij waardoor hij goed uit de verf kwam ik weet niet of je de laatste oefenwedstrijd voor vertrek tegen equador kan herinneren , die speelde pressie voetbal en toen werdt hij letterlijk van het veld geblazen , waarom dacht je waardoor hij zijn basis plek op het wk is verloren ?? v gaal is niet geheel achterlijk Precies, en dat is niet de enige wedstrijd. Dat je het nog uitlegt joh ;) Kort van memorie die voetbalfans hoorde ik net al :-) Clasie bijgetekend mooi voor ons, maar er is zeker werk aan de winkel voor hem. Nu helemaal met een vet contract. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
al denk ik dat het voor hem zelf beter was geweest als hij die stap had gezet , van meer weerstand en met betere medespelers wordt je alleen maar beter |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat wel maar nog 1 jaartje eredivisie met dan wel Europees voetbal, dan kan je nog prima een jaartje extra rijpen. Kan Feyenoord volgend jaar zomer Clasie alsnog die transfer gunnen, met voor Feyenoord een dik belegde boterham. Maar nogmaals hangt ook af van zijn eigen prestaties. |
|
|
|