|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:20 schreef R()b het volgende:Dat wel maar nog 1 jaartje eredivisie met dan wel Europees voetbal, dan kan je nog prima een jaartje extra rijpen. Kan Feyenoord volgend jaar zomer Clasie alsnog die transfer gunnen, met voor Feyenoord een dik belegde boterham. Maar nogmaals hangt ook af van zijn eigen prestaties. Clasie heeft nu een vet salaris, dus als iemand hem volgend jaar wil kopen moeten ze flink in de buidel tasten. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
zeker hij moet zijn stapjes wel gaan zetten , vooral in het fysiek |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
moet zeggen dat het langzaam erop begint te lijken met die v geel , nu verhoek nog weg , vormer gaat ook zo goed als zeker alleen nog een spits waar we wat aan hebben , eigenlijk liefst een andere keeper als het ff kan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Inderdaad. Fysiek heeft hij wel,alleen heb het idee dat hij dat niet kan verdelen over c.a 80/90 minuten. Na 50 minuten zie je concentratie wegzakken, foute passing en zoals hij zegt kan hij het niet meer belopen. En het scorend vermogen en assists mag wel meer omhoog. Helemaal met zijn traptechniek. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
klopt hij kan het niet aan om 90 min te gaan , mis toch een beetje de power verder moet hij meer doen met zijn traptechniek , gek genoeg vond ik hem gisteren beginnen met wat foute passingen , kan ook wat over geconcentreerd zijn geweest hij wilde graag , hij was wel heel ijverig gisteren |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
je krijgt wel een gek middeveld zo zeg ; clasie el ahmadi en toornstra , op papier ziet het er goed uit een loper een passer en een die rust brengt door zijn balvastheid goed middeveld ontlast de verdediging en stuurt de aanval |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Mooi dat El Ahmadi ook komt, Vilhena moet de concurrentie strijd maar eens aangaan. Als hij echt zo goed is wint hij hem. Maar zoals hij gisteren speelde mag hij best even op de bank.
Wat heb ik me toch weer zitten ergeren aan Vilhena gisteren. Hij heeft nog van die lakse dingen, zoals achter een tegenstander aan wandelen als hij de bal verspeelt. Of in de eerste helft, heeft hij de bal rond de middenlijn aan de zijkant en hij speelt hem zo naar het midden in de voeten van de tegenstander terwijl er geen Feyenoorder in de buurt staat. Zulke dingen kunnen echt niet, en die moeten eruit nu hoeft Vilhena niet voor zijn plaats te vrezen en denkt hij dat hij er toch wel instaat, er moet maar eens iemand bijkomen die de concurrentiestrijd met hem aangaat.
En als hij hem niet aankan, dan hoort hij niet in Feyenoord 1. En misschien toch eens Hahn de kans geven.
En dan Toornstra op 10. Ik heb Immers altijd verdedigd omdat hij altijd alles gaf, het is niet zijn schuld dat hij geen fantastische techniek heeft en Feyenoord hem gekocht heeft. Maar nu gaat hij denken dat hij alles kan en dingen doen die hij niet moet doen. Ik zie hem soms zelfs hak ballen geven terwijl hij de techniek heeft van een houthakker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:36 schreef freduc het volgende:je krijgt wel een gek middeveld zo zeg ; clasie el ahmadi en toornstra , op papier ziet het er goed uit een loper een passer en een die rust brengt door zijn balvastheid goed middeveld ontlast de verdediging en stuurt de aanval Als ik gisteren een ding heb gezien in het stadion is dat we meer versterking nodig hebben op het middenveld dan in de aanval. Natuurlijk heb ik graag een nieuwe spits. Maar de rust op het middenveld is vaak weg na een tegenslag. Gisteren zag je dat ook niemand bewaart de rust, Clasie in goede doen alleen. El Ahmadi is iemand die dat wel kan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:42 schreef T.Montana het volgende:[..] Als ik gisteren een ding heb gezien in het stadion is dat we meer versterking nodig hebben op het middenveld dan in de aanval. Natuurlijk heb ik graag een nieuwe spits. Maar de rust op het middenveld is vaak weg na een tegenslag. Gisteren zag je dat ook niemand bewaart de rust, Clasie in goede doen alleen. El Ahmadi is iemand die dat wel kan. En dan moet je je voorstellen dat je die paniekzaaier Vormer er ook nog tussen had lopen. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
vond vormer wel een goede aankoop , ik dacht echt dat hij die stappen zou gaan zetten om het te halen , aan zijn inzet ligt het niet , hij ziet het gewoon niet snel genoeg en daardoor komt hij paniekerig onrustig over , ik hoop dat hij het red bij zijn nieuwe club , hij heeft zich bij gewoon goed gedragen zonder te zeiken |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:53 schreef freduc het volgende:vond vormer wel een goede aankoop , ik dacht echt dat hij die stappen zou gaan zetten om het te halen , aan zijn inzet ligt het niet , hij ziet het gewoon niet snel genoeg en daardoor komt hij paniekerig onrustig over , ik hoop dat hij het red bij zijn nieuwe club , hij heeft zich bij gewoon goed gedragen zonder te zeiken Eens. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:53 schreef freduc het volgende:vond vormer wel een goede aankoop , ik dacht echt dat hij die stappen zou gaan zetten om het te halen , aan zijn inzet ligt het niet , hij ziet het gewoon niet snel genoeg en daardoor komt hij paniekerig onrustig over , ik hoop dat hij het red bij zijn nieuwe club , hij heeft zich bij gewoon goed gedragen zonder te zeiken Hij heeft nooit een echte kans kunnen pakken. Eigenlijk kunnen we hem pas echt beoordelen als hij langere tijd op dezelfde positie gespeeld zou hebben..., maar ja..., dat zijn nou eenmaal de wetten van topsport, je moet de beste verslaan om de beste te worden... en dat is hem niet gelukt... tja, hij wil natuurlijk spelen. Jammer dat het hem bij ons niet is gelukt. Ik heb nog steeds het gevoel dat hij een mooie carrière gaat krijgen. Ik gun hem een mooie club. Goed ventje wel. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
El Ahmadi voor drie jaar naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
quote: VI - AD.nl
Volgens VI voor zo'n €700.000,-- |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Ha 7 ton. Dat is perfect. Aan El Ahmadi kan je echt een goede hebben en voor 7 ton moet je hem gewoon halen. Zeker nu Feyenoord de inkomsten van Europa heeft is 7 ton niks voor zo'n speler. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Niet als hij speelt zoals gisteren. Vilhena moet maar eens laten zien hoe goed hij is. Als hij echt zo goed is dan wint hij de concurrentiestrijd. Maar op dit moment is er niemand die de concurrentie aangaat met Vilhena voor zijn plek. En gisteren had hij weer van die momenten dat hij zomaar ballen inleverd bij de tegenstander, als je nu al meer dan twee seizoenen in Feyenoord 1 staat dan moet dat verbeteren. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Geld over voor een nieuwe spits dus:p |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:26 schreef freduc het volgende:moet zeggen dat het langzaam erop begint te lijken met die v geel , nu verhoek nog weg , vormer gaat ook zo goed als zeker alleen nog een spits waar we wat aan hebben , eigenlijk liefst een andere keeper als het ff kan Keeper kan niet meer voor a.s. zondag |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:20 schreef T.Montana het volgende:[..] Ha 7 ton. Dat is perfect. Aan El Ahmadi kan je echt een goede hebben en voor 7 ton moet je hem gewoon halen. Zeker nu Feyenoord de inkomsten van Europa heeft is 7 ton niks voor zo'n speler. Als je twee wedstrijden in de week moet gaan spelen, dan heb je een brede selectie (goede bank) nodig. En wie op de bank moet gaan zitten zoeken ze maar uit op basis van de getoonde resultaten. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:22 schreef T.Montana het volgende:[..] Niet als hij speelt zoals gisteren. Vilhena moet maar eens laten zien hoe goed hij is. Als hij echt zo goed is dan wint hij de concurrentiestrijd. Maar op dit moment is er niemand die de concurrentie aangaat met Vilhena voor zijn plek. En gisteren had hij weer van die momenten dat hij zomaar ballen inleverd bij de tegenstander, als je nu al meer dan twee seizoenen in Feyenoord 1 staat dan moet dat verbeteren. Absoluut waar dat het goed is dat er concurrentie ontstaat voor Vilhena. Het moet alleen niet zo zijn dat hij dalijk ontevreden wordt en vertrekt. Het is en blijft een speler met talent. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Godver, ben zo blij dat El Ahmadi terug is! Een baas op het middenveld. Ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in een goed elftal. Vraag me alleen wel af of Fredje 4-4-2 wil spelen? Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Vilhena, Immers, Karsdorp. Is teveel voor 3 posities.
Aan de andere kant hebben we ook veel buitenspelers: Schaken, Boetius, Manu (kan spits), Kazim (kan spits), Bilal.
Ben benieuwd! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:24 schreef XtremeViolence het volgende:[..] Absoluut waar dat het goed is dat er concurrentie ontstaat voor Vilhena. Het moet alleen niet zo zijn dat hij dalijk ontevreden wordt en vertrekt. Het is en blijft een speler met talent. zou me niet verbazen als Vilhena ff op de bank plaats moet nemen |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ik denk dat vriend Mino Raiola het daar weer niet mee eens is... |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
quote: Gelukkig heeft Vilhena helemaal niets meer met hem te maken.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
4-4-2 of 4-5-1? Concurrentie is goed. Vilhena zal zich moeten bewijzen, net als alle anderen. Wie weet komt Vilhena achter de spits?
Maar als hij voor 4-4-2 gaat, wat doet hij dan met Boetius en Basaçikoglu? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Dit is toch juist wat we willen. Goede dubbele bezetting (ondanks mogelijke onvrede). Niet dat je gaat wisselen en zeker weet dat je er op achteruit gaat... |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:43 schreef MauricioAros het volgende:Dit is toch juist wat we willen. Goede dubbele bezetting (ondanks mogelijke onvrede). Niet dat je gaat wisselen en zeker weet dat je er op achteruit gaat... Inderdaad. Iedereen heeft afgelopen jaren zitten zeiken dat we wel een goede ploeg hadden maar geen goede bank. Dat is nu wel anders. Kijk voorin, je kan zoals gisteren een Manu inbrengen die iets kan forceren, dan heb je Boetius nog en Kazim. Dubbele bezetting op het middenveld, en als Boulharouz fit word kan je er echt best een goede aan hebben in de Nederlandse competitie. Als er nu nog een spits zou bijkomen dan doe je gewoon volledig mee om de titel. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
die dubbele bezetting heb je gewoon nodig , je gaat europees voetballen en er gaan blesures en schorsingen vallen denk dat el ahmadi de beste aankoop van v Geel is dit seizoen en voor 7 ton echt super gedaan als ie nou ook die spits nog uit de hoed tovert kan die vGeel voor mij niet meer kapot |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je weet niet welk salaris de heren krijgen. Dat zal toch ook wel aanzienlijk zijn... anders zouden ze misschien niet getekend hebben...
overigens is het nog niet officieel... tenminste, het staat nog niet op www.feyenoord.nl |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
tuurlijk gaat clasie een bakkie verdien maar dan gaat de verkoopprijs ook omhoog , door de lage aanschafprijs zal el ahmadi misschien ook wel gaan verdienen maar dat vind ik ook niet zo'n probleem beter 1 goede middevelder die verdient dan de 2 matige die nu weggaan , hou je toch geld over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HEERLIJK! concurrentie op het middenveld, op de vleugels en hopelijk ook nog in de spits. Als geblesseerden terug zijn en misschien nog een aankoop, hopelijk straks ook in de verdediging!
En de keeper staat ook op scherp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Hopelijk verandert er nu ook iets en zijn sommige spelers nu niet meer zeker van hun plek. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:HEERLIJK! concurrentie op het middenveld, op de vleugels en hopelijk ook nog in de spits. Als geblesseerden terug zijn en misschien nog een aankoop, hopelijk straks ook in de verdediging! En de keeper staat ook op scherp. Helemaal mee eens. Eindelijk eens iemand die Mulder publiekelijk bekritiseert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er zijn meer topics dan alleen deze hoor..! |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Van Geel druk bezig: "Clasie wisten jullie ook niet" Iemand een idee wat er nog meer komt of houden ze alles geheim. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 20:40 schreef Liefhebbers het volgende:Van Geel druk bezig: "Clasie wisten jullie ook niet" Iemand een idee wat er nog meer komt of houden ze alles geheim. Ik denk dat naast El Ahmadi ook nog een spits komt ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ... Fred Rutten heeft er in ieder geval een beter oog voor dan Ronald Koeman ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:50 schreef freduc het volgende:die dubbele bezetting heb je gewoon nodig , je gaat europees voetballen en er gaan blesures en schorsingen vallen denk dat el ahmadi de beste aankoop van v Geel is dit seizoen en voor 7 ton echt super gedaan als ie nou ook die spits nog uit de hoed tovert kan die vGeel voor mij niet meer kapot Die spits komt er wel denk ik ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Geucht: Chuba Akpom spits van Arsenal. Heb ik vandaag ergens gelezen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Ik denk dat van geel gewoon Guidetti voor een prikkie ophaalt. die trainert van hem gaf vandaag maar weer eens aan dat er voor hem geen plek is in de selectie. Zou city echt aan 5 miljoen gaan vasthouden voor een speler die in het 2e gaat spelen. dan is hij daarna helemaal niks meer waard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit weer naar de grote van Geel, Feyenoord en Nederlandse competitie afzeik show te kijken. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Op rtl 7 ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Liefhebbers -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Is dat de bron van al die kritiek op die geweldige TD van ons? |
|
|
|