|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dost is gewoon een lul uit de hoogte.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt rijdt net parkeerplaats op bij Feyenoord
:P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar heb je deels wel gelijk in! Graag of anders niet ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zei ik ook tegen degene die t meldde :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
GERUCHT...Volgens een zeer betrouwbare bron is Feyenoord bezig met een topspits uit Rusland. Martin van Geel is vandaag speciaal naar Moskou afgereisd voor een gesprek. Het zou hier gaan om een speler met de naam. Scoorttochnietsj😂😂😂 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:55 schreef koekie het volgende:GERUCHT...Volgens een zeer betrouwbare bron is Feyenoord bezig met een topspits uit Rusland. Martin van Geel is vandaag speciaal naar Moskou afgereisd voor een gesprek. Het zou hier gaan om een speler met de naam. Scoorttochnietsj😂😂😂 Daat gaat ze .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:55 schreef koekie het volgende:GERUCHT...Volgens een zeer betrouwbare bron is Feyenoord bezig met een topspits uit Rusland. Martin van Geel is vandaag speciaal naar Moskou afgereisd voor een gesprek. Het zou hier gaan om een speler met de naam. Scoorttochnietsj😂😂😂 Smolov?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft een 'nee' te horen gekregen van Arsenal betreft Chuba Akpom. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kuyt wat zou ik toch graag zien! Maar MMM vindt dat geen goed plan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot nu toe blijft t bij 1 melding :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord-verwacht-vandaag-akkoord-met-club-brugge-13178/
Met de komst van Karim El Ahmadi is Ruud Vormer overbodig en hij mag daarom vertrekken bij Feyenoord. De verdedigende middenvelder lijkt op korte termijn naar België te verkassen.
De 26-jarige middenvelder is persoonlijk al rond met Club Brugge en hoopt dat de clubs er gauw uitkomen. De Telegraaf verwacht dat clubs er vandaag uit zullen komen.
Twee jaar geleden werd Ruud Vormer transfervrij overgenomen van Roda JC. De verdedigende middenvelder kwam tot 39 wedstrijden, voornamelijk invalbeurten bij Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er staat over een paar weken een heel ander Feyenoord. Hoe sterk moeten we afwachten,als groot voordeel zie ik dat iedereen moet vechten voor zijn plek. En ook Mulder maar in de oefen campagne was Hahn ook niet al te zeker. Ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord-verwacht-vandaag-akkoord-met-club-brugge-13178/Met de komst van Karim El Ahmadi is Ruud Vormer overbodig en hij mag daarom vertrekken bij Feyenoord. De verdedigende middenvelder lijkt op korte termijn naar België te verkassen. De 26-jarige middenvelder is persoonlijk al rond met Club Brugge en hoopt dat de clubs er gauw uitkomen. De Telegraaf verwacht dat clubs er vandaag uit zullen komen. Twee jaar geleden werd Ruud Vormer transfervrij overgenomen van Roda JC. De verdedigende middenvelder kwam tot 39 wedstrijden, voornamelijk invalbeurten bij Feyenoord. Wat zou er nog te vangen zijn voor Ruud..(?) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Rond de 8 ton? Hebben we meteen de centen voor Karim terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Nick4F -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo ver moet je niet gaan, je hebt m gratis opgehaald. Denk gewoon een ton of 5, moet wel goed zijn |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Zo ver moet je niet gaan, je hebt m gratis opgehaald. Denk gewoon een ton of 5, moet wel goed zijn Ik zou ook best voor 2 miljoen willen gaan. Zonder problemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen spits? Dan maar een doelman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, ik zat ook tussen een half en 1 miljoen te denken.. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Geen nieuwe spits, geen kampioenschap.
Met te Vrede word je nog niet eens kampioen in de Jupiler league.
Gooi die lap swans aub in de veteranen elftal. Kut speler. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:58 schreef Bilall het volgende:Geen nieuwe spits, geen kampioenschap. Met te Vrede word je nog niet eens kampioen in de Jupiler league. Gooi die lap swans aub in de veteranen elftal. Kut speler. OK |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Word weer een tussenjaar helaas. Met die Te Vrede haal je niet eens de eerste 5.
Rot op Te Vrede. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja vind ik ook man, met peren. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
quote: Ja ouwe hoer maar. En morgen met tranen in de ogen het verlies aan zien tegen Fc Twente loser. Wie wat in te vrede ziet heeft het niet goed begrepen. Ach ja het is toch een kinderclub hier met 100 leden. Hahahahaha. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als Club Brugge slim is beginnen ze met 50.000,= euro's als openingsbod ... Dan ben ik benieuwd hoe Martin van Geel hierop reageert !!! |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Ik vind het een uitstekende keuze dat de focus ligt op versterking op het middenveld. Iedereen roept om versterking verdediging en aanval, maar ik denk dat versterking in de middenlinie het allerbelangrijkst was. Lex komt voetballend echt tekort en Vilhena is ook te wisselvallig. Clasie kan alleen het verschil niet maken en Vormer is als stand-in aardig, maar niet goed genoeg om de kar te trekken.
Een goed functionerend middenveld is de motor van een elftal. Het geeft vertrouwen aan verdediging (ondersteuning en afspeelmogelijkheden)en aanval (snelle balcirculatie, drukzetten, steekpass, scorend vermogen).
Met El Ahmadi, Toornstra, Clasie én Vilhena/Immers achter de hand heb je straks veel mogelijkheden. Goossens is ontbonden en Vormer wordt hopelijk voor een kleine transfersom verkocht.
Het liefst inderdaad nog een scorende spits erbij, maar zelfs zonder zie ik het wel positief tegemoet. Net zoals vele forumleden ben ook ik van mening dat Hahn een kans verdient ten koste van Mulder. Verder is er veel te winnen in de lafheid van onze verdediging (achteruit lopen) en kan het aanvallend natuurlijk ook beter. Maar ik denk dat het vernieuwde middelveld als motor van het elftal straks het hele elftal een impuls gaat geven... Daar heb ik alle vertrouwen in. BAM |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat mij betreft een goeie stand (up) in als vervanger voor de echte spits ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:06 schreef Bilall het volgende:[..] Ja ouwe hoer maar. En morgen met tranen in de ogen het verlies aan zien tegen Fc Twente loser. Wie wat in te vrede ziet heeft het niet goed begrepen. Ach ja het is toch een kinderclub hier met 100 leden. Hahahahaha. Oké |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:06 schreef Bilall het volgende:[..] Ja ouwe hoer maar. En morgen met tranen in de ogen het verlies aan zien tegen Fc Twente loser. Wie wat in te vrede ziet heeft het niet goed begrepen. Ach ja het is toch een kinderclub hier met 100 leden. Hahahahaha. En jij mag als peuter meedoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1op1slechte spits kun je hem nog nit noemen,topspits nee maar is Kazim top? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar kan ik nog geen oordeel over geven ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel over een jonge spits die steets zijn doelpunt pakt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alleen doelpunten maken geldt voor mij niet als norm ... Het gaat om het complete pakket !!!
Hij scoort inderdaad , maar de rest vind ik maar ondermaats .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede scoort ja. In het land der blinden... Moet je eens opletten hoe moeilijk het wordt als de handelingssnelheid omhoog-, de automatismen in het team, gaan toenemen. Trekt ie niet. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:23 schreef FR-Henk het volgende:Te Vrede scoort ja. In het land der blinden... Moet je eens opletten hoe moeilijk het wordt als de handelingssnelheid omhoog-, de automatismen in het team, gaan toenemen. Trekt ie niet. Hoeveel zou Guidetti nog moeten kosten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat als de ballen goed voorgegeven gaan worden, en schoten vanaf de 2 e lijn Te vreden ons gaat verbazen, hoe pissig waren we niet toen castaignos wegging, ik vind Te vreden verder in zijn ontwikkeling nu al dan Castaignos. Ik geloof ook niet dat er nog een spits bijkomt. Dost is een evhte topspits maar die Poolse jongen en al die andere namen moet je ook maar afwachten. Tot de winterstop denk ik laten staan afwisselen met Kazim. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:38 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat als de ballen goed voorgegeven gaan worden, en schoten vanaf de 2 e lijn Te vreden ons gaat verbazen, hoe pissig waren we niet toen castaignos wegging, ik vind Te vreden verder in zijn ontwikkeling nu al dan Castaignos. Ben het helemaal met je eens Piet. Ik zou Mitchel overigens adviseren om Castaignos eens live te bekijken: hij zou heel veel kunnen leren van het slimme loopwerk. Maar sec als "killer" sla ik Mitchel hoger aan dan Castaignos. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Feyenoord heeft niet om medische, maar om financiële redenen de komt van John Guidetti afgeblazen. Volgens Martijn Krabbendam heeft het uitblijven van de transfer niks te maken met de blessure die hij twee jaar geleden opliep. 'Als hij de helft minder had gekost had hij vandaag al op het trainingsveld gestaan.' aldus de clubwatcher van Voetbal International. Mocht Manchester City alsnog besluiten dat Guidetti voor een schijntje weg mag dan nog lijkt zijn komst uitgesloten. Volgens Krabbendam is het voor 100% uitgesloten dat de Zweedse spits zijn rentree gaat maken in de Kuip.
bron: fr-fans.nl |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:47 schreef Nicotti het volgende:Feyenoord heeft niet om medische, maar om financiële redenen de komt van John Guidetti afgeblazen. Volgens Martijn Krabbendam heeft het uitblijven van de transfer niks te maken met de blessure die hij twee jaar geleden opliep. 'Als hij de helft minder had gekost had hij vandaag al op het trainingsveld gestaan.' aldus de clubwatcher van Voetbal International. Mocht Manchester City alsnog besluiten dat Guidetti voor een schijntje weg mag dan nog lijkt zijn komst uitgesloten. Volgens Krabbendam is het voor 100% uitgesloten dat de Zweedse spits zijn rentree gaat maken in de Kuip. bron: fr-fans.nl Alsof hij dat bepaalt. Maandagavond weten we het pas! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:06 schreef Bilall het volgende:[..] Ja ouwe hoer maar. En morgen met tranen in de ogen het verlies aan zien tegen Fc Twente loser. Wie wat in te vrede ziet heeft het niet goed begrepen. Ach ja het is toch een kinderclub hier met 100 leden. Hahahahaha. 99 leden zou inderdaad véél beter zijn. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:47 schreef Nicotti het volgende:Feyenoord heeft niet om medische, maar om financiële redenen de komt van John Guidetti afgeblazen. Volgens Martijn Krabbendam heeft het uitblijven van de transfer niks te maken met de blessure die hij twee jaar geleden opliep. 'Als hij de helft minder had gekost had hij vandaag al op het trainingsveld gestaan.' aldus de clubwatcher van Voetbal International. Mocht Manchester City alsnog besluiten dat Guidetti voor een schijntje weg mag dan nog lijkt zijn komst uitgesloten. Volgens Krabbendam is het voor 100% uitgesloten dat de Zweedse spits zijn rentree gaat maken in de Kuip. bron: fr-fans.nl Wat een merkwaardige voorstelling van zaken is dit. Feyenoord vindt hem te duur, maar als hij wel betaalbaar wordt dan zou John niet meer willen? Kan ik geen soep van koken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:42 schreef Nick4F het volgende:[..] Ben het helemaal met je eens Piet. Ik zou Mitchel overigens adviseren om Castaignos eens live te bekijken: hij zou heel veel kunnen leren van het slimme loopwerk. Maar sec als "killer" sla ik Mitchel hoger aan dan Castaignos. Sorry, maar dat is natuurlijk niet zo. Van Castaignos druipt de klasse af en Mitchell ziet eruit als een wandelend tuinhek.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:57 schreef Nick4F het volgende:[..] Wat een merkwaardige voorstelling van zaken is dit. Feyenoord vindt hem te duur, maar als hij wel betaalbaar wordt dan zou John niet meer willen? Kan ik geen soep van koken. Nou, dat zou kunnen inhouden dat hij 2 miljoen per jaar wil hebben en dat wij zulke salarissen uit principe niet betalen... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Maar zal clasie blijven en bijtekenen doordat er alleen el ahmadi bij komt. Die hebben ze toch vast wel een spits erbij beloofd? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:00 schreef Barabas het volgende:[..] Nou, dat zou kunnen inhouden dat hij 2 miljoen per jaar wil hebben en dat wij zulke salarissen uit principe niet betalen... En terecht! Maar niemand kan dus uitsluiten dat ManCity uiteindelijk toch genoegen neemt met 2,5 miljoen en Guidetti (of was het nou Quidetti ;-P) met het maximale salaris. Ik geloof nog steeds dat het kan! |
|
|
|