BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:04 schreef Liefhebbers het volgende:
Maar zal clasie blijven en bijtekenen doordat er alleen el ahmadi bij komt. Die hebben ze toch vast wel een spits erbij beloofd?
Kan ook nog een reden te meer zijn voor Guidetti om alsnog water bij de wijn te doen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:04 schreef Liefhebbers het volgende:
Maar zal clasie blijven en bijtekenen doordat er alleen el ahmadi bij komt. Die hebben ze toch vast wel een spits erbij beloofd?
Dat dacht ik gisteren ook... Is best een aardige redenering.

Hopelijk heb je gelijk!
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:04 schreef JanM het volgende:

[..]

En terecht! Maar niemand kan dus uitsluiten dat ManCity uiteindelijk toch genoegen neemt met 2,5 miljoen en Guidetti (of was het nou Quidetti ;-P) met het maximale salaris. Ik geloof nog steeds dat het kan!
I surely hope so!
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Is het niet zo dat er in de winterstop ook gekocht/gehuurd kan worden . Wanneer dat zo is : zal ik me niet zo druk maken over een spits !
Pindaachris
 Pindaachris - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Guidettiii! op de laatste dag , ik hoop het en verwacht het ook , Man city wil liever het salaris van Guidetti dan Guidetti zelf , dus verhuren ,
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Twitter gerucht in engeland doet de ronde middenvelder tom cleverly schijnt gehuurd te zijn door feyenoord. Iemand meer nieuws
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Hallo allemaal trouwens nieuw lid hier dus ff voorstellen...bij deze oeh nog meer twitter geruchten mexicaan reyes van porto verdediger zou naast psv nu ook gevolgd worden door feyenoord..
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
@StLutherIkaba: With the Daley Blind madness, nobody noticed that Tom Cleverley went on a secret loan spell to Feyenoord. G'luck Tom http://t.co/fispxeflu7" lijkt me sterk zal wel een grap zijn ? Het is wel veel geretweet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:23 schreef redchopper het volgende:
Twitter gerucht in engeland doet de ronde middenvelder tom cleverly schijnt gehuurd te zijn door feyenoord. Iemand meer nieuws
Dat was een geintje, Cleverly is naar Villa
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Pff dacht al we hebben er al zes...thnx
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Cleverly werd jarenlang beschouwd als het grootste Engelse talent binnen de opleiding. Zeker geen slechte speler, maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Ja mij nu ook schijnt 10m € te kosten. Wellbeck moet ook weg maar mag misschien jaartje verhuurd worden?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:31 schreef redchopper het volgende:
Pff dacht al we hebben er al zes...thnx
Een middenveldertje meer of minder ... so what!
Liefhebbers
 Liefhebbers - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:10 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat dacht ik gisteren ook... Is best een aardige redenering.

Hopelijk heb je gelijk!
En ze kennen elkaar goed, hebben toen ook samen gespeeld. Guidetti , clasie en el ahmadi.
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=27587
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Vormer is denk ik de laatste beweging.
Zie ook nergens meer geruchten
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Vormer is denk ik de laatste beweging.
Zie ook nergens meer geruchten
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:39   quote  deeplink  
John Guidetti onderweg naar Rotterdam ... samen met Karim ???
Liefhebbers
 Liefhebbers - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Zit in de kofferbak haha
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Ik zie alleen de naam feyenoord vallen op buitenlandse sites en twitter accounts zal allemaal wel crap zijn. Het blijft in ieder geval weer spannend tot het bittere eind. Makienok bv jammer was een talent 3m € maar gaat naar palermo...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Zullen we het hoofdstuk Guidetti afsluiten? Hij is nu nog een kleine legende, stel je voor dat hij het niet meer heeft of kan brengen dan zijn we keihard om hem af te branden! John blijft een fenomeen uit het verleden of heb ik dit mis?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Of toch?

@MessiMinutes: Looks like Arsenal's young, talented forward Chuba Akpom is close to joining Feyenoord on loan. Good move, I think. http://twitter.com/MessiMinutes/status/505667866512084992/photo/1

@MAmpov10: Jonker & several of his Academy staff have a good relationship w/ Feyenoord in particular & have encouraged Akpom to consider his loan bids.
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Ahhh arsenal twitter accounts melden nu weer dat akpom toch weer op de nominatie staat voor verhuur en dat jonker hoofd opleidingen feyenoord heeft aan bevolen...wordt vervolgd denk ik...wel erg jong 18 jaar...wel een stevige gozert..
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Wist niet dat jonker close met feyenoord was is toch een van gaal groupie en amsterdammert?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Meldde dit een paar dagen geleden ook al.
Fantastisch talent.
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 04:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laatst op een zakelijke bijeenkomst bij the manhattan hotel ...
whahahahahaha, .. gezelli, ... samen met al die andere (ex)markt venters
MMM
 MMM - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:02 schreef Milo het volgende:
Kuyt wat zou ik toch graag zien! Maar MMM vindt dat geen goed plan!
Ik hou die transfer tegen hahaha
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Zou wel perfecte move zijn voor arsenal en feyenoord...jaartje de tijd voor een echte vast leg spits en tot dan akpom als snelle jelle en te vrede als storm ram...stylzz jij bent ook op de hoogte van alles weet jij iets over die reyes van porto? Ik denk namelijk dat de twitterts in portugal in de war zijn met psv in plaats van feyenoord wat interesse zou hebben?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Twente ook in de markt voor akpom

Feyenoord streep voor vanwege Europees.
MMM
 MMM - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:
Of toch?

@MessiMinutes: Looks like Arsenal's young, talented forward Chuba Akpom is close to joining Feyenoord on loan. Good move, I think. http://twitter.com/MessiMinutes/status/505667866512084992/photo/1

@MAmpov10: Jonker & several of his Academy staff have a good relationship w/ Feyenoord in particular & have encouraged Akpom to consider his loan bids.
Interessant.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:53 schreef redchopper het volgende:
Zou wel perfecte move zijn voor arsenal en feyenoord...jaartje de tijd voor een echte vast leg spits en tot dan akpom als snelle jelle en te vrede als storm ram...stylzz jij bent ook op de hoogte van alles weet jij iets over die reyes van porto? Ik denk namelijk dat de twitterts in portugal in de war zijn met psv in plaats van feyenoord wat interesse zou hebben?
Reyes transfer PSV afgeketst.
Feyenoord volgens mij niet in de markt.
MMM
 MMM - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Akpom advised to go on loan by new Arsenal youth chief Jonker

Arsenal youngster Chuba Akpom has been told to consider two loan offers from the Eredivisie by the clubs new Academy chief Andries Jonker.

Akpom, 18, has represented England at every youth level up to Under-19s and also made his debut in the Arsenal first team two seasons ago.

The talented forward, who scored six goals in nine U21 Premier League games last season, has previously been sent out on loan to Brentford and Coventry City in a bid to gain first-team experience.

Gunners boss Arsene Wenger possesses a wealth of attacking options in Akpoms position this season with the likes of Joel Campbell and Yaya Sanogo ahead of him in the pecking order.

Eredivisie sides Feyenoord and FC Twente have both contacted Arsenal about the availability of Akpom and it looks likely that Wenger will give the green light for the Newham-born forward to go on a season-long loan in Holland.

New Head of Youth development Jonker and several of his academy staff have a good relationship with Feyenoord in particular and have encouraged Akpom to consider any loan bid which comes his way.

Meanwhile, defender Ignasi Miquel is expected to join Championship side Norwich before the transfer window closes on September 1st.

The 21-year-old has struggled to establish himself in the Arsenal first team and the Canaries are hopeful that £1.5million will be enough to prize him away from North London

http://goonertalk.com/2014/08/30/akpom-advised-to-go-on-loan-by-new-arsenal-youth-chief-jonker/
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
Twente ook in de markt voor akpom

Feyenoord streep voor vanwege Europees.
En financieel.
Twente in cat. 1, wat maken die zichzelf stuk zeg.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En financieel.
Twente in cat. 1, wat maken die zichzelf stuk zeg.
Zal de EL wel weer begroot hebben die Monsterman.
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Thnx als je ziet hoe snel wij hier nieuws plukken dan vraag je je af wat de fey watchers zoals krabbemans doen? Die is nog bezig met guidetti...iemand al nieuws of el ahmadi gekeurd is? Niets gezien nog....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Arsenal en Feyenoord.
Sowieso clubs die elkaar vaker zouden moeten vinden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
In de categorie geruchten, Feyenoord gaat Chuba Akpom huren van Arsenal.
[ filmpje ]
Is dus al eerder ter sprake geweest.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:57 schreef redchopper het volgende:
Thnx als je ziet hoe snel wij hier nieuws plukken dan vraag je je af wat de fey watchers zoals krabbemans doen? Die is nog bezig met guidetti...iemand al nieuws of el ahmadi gekeurd is? Niets gezien nog....
Gebeurt vandaag
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Het wordt nu meer en meer getweet op twitter engeland dat akpom echt richting rotjeknor komt....zou het? Toch een spits? Neeeee of toch??? Neee
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Akpom?... Doe je best Mitchell
Liefhebbers
 Liefhebbers - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:01 schreef redchopper het volgende:
Het wordt nu meer en meer getweet op twitter engeland dat akpom echt richting rotjeknor komt....zou het? Toch een spits? Neeeee of toch??? Neee
Was bij dost en guidetti ook zo #waar zijn ze?
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Akpom.... Wie?

Moet hij beter zijn dan Mitchell? Ben benieuwd...
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Haha ze linken nu half jong arsenal aan feyenoord op twitter engeland nu weer ene zelalem duits ethiopische middenvelder? Nog ff en henry komt ook voorbij...
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is natuurlijk niet zo. Van Castaignos druipt de klasse af en Mitchell ziet eruit als een wandelend tuinhek....
Ik schreef dus dat ik Mitchel qua killer nu al hoger aansla als Castaignos. Al druipt er puur vloeibaar goud van Castaignos af - dat interesseert mij geen ene moer. C mist gewoon veel teveel kansen, - en dat doetie nu al 4jaar. Bovendien is Mitchel 4 klassen beter in de lucht, en zit er ook een betere kop op.
freduc
 freduc - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
weet iemand wat die vormer nou nog opgebracht heeft
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:14 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik schreef dus dat ik Mitchel qua killer nu al hoger aansla als Castaignos. Al druipt er puur vloeibaar goud van Castaignos af - dat interesseert mij geen ene moer. C mist gewoon veel teveel kansen, - en dat doetie nu al 4jaar. Bovendien is Mitchel 4 klassen beter in de lucht, en zit er ook een betere kop op.
Een tuinhek met een goede kop dan...

Natuurlijk mag je Mitchell hoger aanslaan dan Luc.

Ik denk in ieder geval wat anders te zien dan jij.
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Te vrede en castaignos zijn naar mijn mening subtop categorie spitsen, als je verder wil in europa heb je toch meer naam, uitstraling en techniek nodig voor in maar waal haal je dat?
freduc
 freduc - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:20   quote  deeplink  
akprom zou ik echt onbegrijpelijk vinden , zou ie echt zoveel beter zijn dan tevrede ? als we dan toch iemand moeten opleiden dan liefst een eigen speler
overigens vind ik tevrede zwaar te kort komen voor feyenoord
als er een spits moet komen dan een die er gelijk staat en feyenoord beter maakt enders lekker hand op de knip houden
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Akpom is in engeland volgens de pers een van de vijf grootste talenten, en pas 18 maar al zeer atletisch en sterk..beetje henry achtig..
freduc
 freduc - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
ok groot talent dus moet nog een hoop leren , we hebben zelf al talenten genoeg , ik verwacht niet dat het met akpom zoveel beter zal gaan
Els
 Els - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Een tuinhek met een goede kop dan...

Natuurlijk mag je Mitchell hoger aanslaan dan Luc.

Ik denk in ieder geval wat anders te zien dan jij.
Lang leve de tuinhekken dan. Als ze 1 op 1 lopen, is wat mij betreft elk tuinhek welkom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.1173651