|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:58 schreef windoweyes het volgende:[..] Ok, duidelijk. Maar dan valt zijn gedrag in feite vooral onder het feit, dat de meeste wereldspitsen niet naar Feyenoord/ de eredivisie zouden willen komen, denk ik. Daarnaast zou hij toch professioneel genoeg moeten zijn om er wat van te maken, zodra hij in de Kuip speelt. Die gaat echt niet zitten kniezen, maar trapt er dan zo 30+ in. Al was het maar om een boodschap af te geven. Ik heb daar geen problemen mee. Dat gaf Martin ook al aan laatst in een interview inderdaad dat het gewoon moeilijk is om spelers voor de eredivisie te strikken. Geloof ook niet dat hij gaat zitten kniezen bij ons want dat zou hem wel een hele slechte prof maken.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Ik ook wel, maar die paardenlul is ie al, de 25 goals moet ik eerst nog zien.....puur speculatief ;) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Volgens mij wordt ie al gekeurd, ik heb een John Deere op de parkeerplaats van het Erasmus gezien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat gaf Martin ook al aan laatst in een interview inderdaad dat het gewoon moeilijk is om spelers voor de eredivisie te strikken. Geloof ook niet dat hij gaat zitten kniezen bij ons want dat zou hem wel een hele slechte prof maken.. Toch zijn er hier mensen genoeg die bovenstaand feit negeren en het MvG persoonlijk aanrekenen dat die jongens niet willen. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:23 schreef Barabas het volgende:[..] Toch zijn er hier mensen genoeg die bovenstaand feit negeren en het MvG persoonlijk aanrekenen dat die jongens niet willen. dat zijn de " stuurlui die aan wal staan "" ;p |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja.... En maar roepen he.... En steeds meer vergeten....
Alzheimer by choice |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: Je weet toch nederland kent 14 miljoen coaches , allemaal mensen die t beter weten dan een MVG , t bestuur of de technische staf van feyenoord , ik heb mij daar vreselijk aan geirriteerd de 1e dagen dat ik hier meelas maar inmiddels denk ik : laat ze maar ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:46 schreef the fox27 het volgende:[..] Je weet toch nederland kent 14 miljoen coaches , allemaal mensen die t beter weten dan een MVG , t bestuur of de technische staf van feyenoord , ik heb mij daar vreselijk aan geirriteerd de 1e dagen dat ik hier meelas maar inmiddels denk ik : laat ze maar ;) Verschil herkennen he: a) de beterweters die vinden dat Feyenoord morgen kampioen moet worden, b) de afvragers, zijn die twijfel hebben bij besluiten, niet direct bij personen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Verschil herkennen he: a) de beterweters die vinden dat Feyenoord morgen kampioen moet worden, b) de afvragers, zijn die twijfel hebben bij besluiten, niet direct bij personen. Je vergeet c) de paardenl*llen die alles wijten aan onze keeper. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En d) ik heb er als enige verstand van, of het nou klopt of niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vossen naar Middlesbourough |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Verschil herkennen he: a) de beterweters die vinden dat Feyenoord morgen kampioen moet worden, b) de afvragers, zijn die twijfel hebben bij besluiten, niet direct bij personen. Wat dacht je van dat Feyenoord vorig jaar al kampioen had moeten zijn ? |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
van duinen niet bij de selectie van ado vanwege ziekte?? was dat niet zo bij toornstra ook? misschien nieuwe spits?? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Van duinen uit die mooie stad met al die bruinen. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Castagnois gesignaleerd in Rotterdam. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Boodschappen doen bij AH hoop ik. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:37 schreef redchopper het volgende:van duinen niet bij de selectie van ado vanwege ziekte?? was dat niet zo bij toornstra ook? misschien nieuwe spits?? Voor AZ misschien ? |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote: Die hebben toch Donderdag koopavond |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hebben die Volendam-spits toch al gekocht? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is niet echt vreemd dat hij in Rotterdam komt lijkt me. Er zouden pas echt bellen gaan rinkelen als hij over het van Zandvlietplein liep :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou in theorie ook nog kunnen, mede omdat zij een nieuwe spits uit Zimbabwe o.i.d. zouden hebben gecontracteerd ... Maar nog ff en dan komt Cabral ook nog terug ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En we spelen natuurlijk morgen tegen Twente: eerst Bilal, toen Toornstra en tot slot Castaignos? |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Dat is ook echt heel gek, aangezien hij officieel uit de regio Rotterdam komt. Heeft daar waarschijnlijk familie en vrienden wonen, als we iedere speler die in Rotterdam loopt aan Feyenoord gaan linken gaan we het nog druk krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Het vordert nog weinig rondom de transfers. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: We hebben nog even :) En ajb geen luc plz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal niet zo veel meer gebeuren hoor. |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Ik vind het vreemd dat el ahmadi niet gepresenteerd is, normaal gebeurd dat direct na contract ondertekening. Een dubbele presentatie morgen? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:16 schreef tomson het volgende:[..] Het is niet echt vreemd dat hij in Rotterdam komt lijkt me. Er zouden pas echt bellen gaan rinkelen als hij over het van Zandvlietplein liep :) ff fanshoppie shirtje halen ;-) |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Het is stil vanuit Feyenoord rond El Ahmadi Niks op de site. Toch geen problemen bij keuring? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij heeft getekend voor drie jaar begreep ik. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Oei, groot nieuws. Donderdag zag ik Bombarda lopen. Het zal toch niet..... Oscar Moens schijnt ook in de buurt van De Kuip gezien te zijn. Denk je dat MvG Lijdensweg blij gaat maken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen paspoort?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Van Duinen is ziek van verdriet #Haagse sjonnie ( RIP) |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Van mij mag hij morgenavond naar de gewonnen wedstrijd (1-3) mee rijden in de bus terug naar Rotterdam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook grappig, Fräser doet een open sollicitatie voor zijn spits bij Feyenoord? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En voor zichzelf. En ach...Op termijn? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Castaignos is een stap terug.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Broodvoetballer Geldwolf. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan zijn alle voetballers dat ook nee laat hij maar komen
Ik denk dat hij Feyenoord KAMPIOEN kan maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Måns Herrmann nieuwste aanwinst van Feyenoord |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Speelde vandaag al mee toch in de a1 |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
'Feyenoord haalt met Zweedse jeugdinternational extra aanvaller'
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd: 30 augustus 2014 21:06 Categorie: Nieuws Feyenoord verwacht nog voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe aanvaller naar de club te halen. Måns Herrmann komt voor een onbekend bedrag over van Helsingborgs IF en geldt in eerste instantie als een versterking voor de toekomst.
De zeventienjarige Herrmann staat te boek als één van de grotere talenten van Zweden en was al enkele keren op stage bij Feyenoord, waarin hij een uitstekende indruk achterliet op de technische staf. De Rotterdammers hebben daarom besloten om de jeugdinternational definitief naar naar Nederland te halen, waar hij zal aansluiten in de jeugdopleiding.
Behalve Herrmann heeft Feyenoord ook nog altijd de hoop een nieuwe spits voor het eerste elftal aan te trekken. Bas Dost blijft de belangrijkste kandidaat, maar de topclub heeft meerdere ijzers in het vuur. Op het moment is er echter niets concreet, waardoor Fred Rutten het seizoen in lijkt te gaan met Mitchell te Vrede en Colin Kazim-Richards. |
|
|
|