BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Liefhebbers
 Liefhebbers - zondag 31 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Ho haha
craven
 craven - zondag 31 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Kazim, te vrede en manu moeten t doen
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 10:38   quote  deeplink  
het lijkt dus zo te blijven, uitgeshopt. Mijn conclusie: verzwakt tov vorig jaar....not happy, zeker niet na donderdag.
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Lekker geen nieuwe spits dan maar subtop bestormen met de net niet spitsen tot de winterstop.
Je kan mij niet wijs maken dat er niet meer mogelijkheden zijn geweest. Ik bedoel duizend spitsen...
windoweyes
 windoweyes - zondag 31 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:38 schreef Peckerwood het volgende:
het lijkt dus zo te blijven, uitgeshopt. Mijn conclusie: verzwakt tov vorig jaar....not happy, zeker niet na donderdag.
Het middenveld lijkt behoorlijk sterker.
En als die Kazim gaat scoren, valt het misschien nog wel mee.
Hij kan wel voetballen, in ieder geval.
Fr-QQ
 Fr-QQ - zondag 31 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
In mijn ogen vooral de posities van pelle en de Vrij verzwakt. Daarentegen zijn we beter geworden op de nr 10 positie met Toornstra, met El Ahmadi meer voetbal op het middenveld en meer mogelijkheden qua speelwijze en een betere bank tov vorig jaar met oa Bilal, Kazim, Karsdorp, Immers.. Ik zie het wel positief in.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:41 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Het middenveld lijkt behoorlijk sterker.
En als die Kazim gaat scoren, valt het misschien nog wel mee.
Hij kan wel voetballen, in ieder geval.
Eens, maar toch had ik graag een centrumspits gezien.
Pindaachris
 Pindaachris - zondag 31 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
als ik eigenlijk kijk , dan zie ik best een prachtig team hoor , Van Beek = de vrij
Wilkshere = Janmaat , Jeugd is BMI, jammer dat Kazim Richards < Pelle
Maar het is alsnog vrij goed , nu ook nog veel verbetering in middenveld !!!! EL ahmadi en Toornstra eigenlijk , gewoon titelkandidaat zijn we heur
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Aangezien we 4 sterkhouders zijn kwijtgeraakt vind ik dat we niet ontevreden mogen zijn over wat ervoor is teruggekomen. Uiteraard had ik het ook graag nóg beter gezien, maar dat lijkt geen realistische gedachte. Kazim is voor mij de grote onbekende, maar met Wilkshere, Karim en Boulahrouz hebben we in ieder geval ervaring binnengehaald. Toornstra zou er meteen moeten staan en met Bilal hebben we een groot aanvalstalent gecontracteerd.

Al met al geen slechte zomer, zeker gezien het feit dat we weer financieel gezond zijn en een zonnige toekomst tegemoet mogen zien.
sportverteller
 sportverteller - zondag 31 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
In theorie lijkt het er op dat we in de breedte sterker zijn geworden. Meer onderlinge concurrentie door meer kwalitatief goede bankspelers. In de aanval hebben we met de verkoop van Pelle kwaliteit ingeleverd.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Met andere woorden, er komt geen spits meer.
XtremeViolence
 XtremeViolence - zondag 31 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Van Geel heel duidelijk. Topspitsen willen niet naar Nederland + zijn voor Feyenoord te duur.
Kazim moet het dan maar gaan doen..?
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
De verdediging is echt verzwakt, het middenveld het beste van Nederland, de aanval verzwakt met nog een vraagteken bij Kazim. Goede speler, maar ook een goede spits.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:45 schreef Barabas het volgende:
Aangezien we 4 sterkhouders zijn kwijtgeraakt vind ik dat we niet ontevreden mogen zijn over wat ervoor is teruggekomen. Uiteraard had ik het ook graag nóg beter gezien, maar dat lijkt geen realistische gedachte. Kazim is voor mij de grote onbekende, maar met Wilkshere, Karim en Boulahrouz hebben we in ieder geval ervaring binnengehaald. Toornstra zou er meteen moeten staan en met Bilal hebben we een groot aanvalstalent gecontracteerd.

Al met al geen slechte zomer, zeker gezien het feit dat we weer financieel gezond zijn en een zonnige toekomst tegemoet mogen zien.
Mee eens, en vandaag in Twente nog geen graadmeter hoe het gaat en kan worden, focus op eerste 4 plaatsen
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Hoe financieel gezond zijn we echt? Ik heb die van geel al vier keer horen zeggen dat dingen financieel nog niet haalbaar zijn, hoe zo niet met meer dan 30 miljoen inkomsten uit transfers?
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
De jong bv is voor vijf mil gekocht door psv konden wij dat niet uit geven? En psv vied echt geen miljoen meer salaris...
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Verdediging: wilkshire top, maar toch iets minder dan Janmaat, van Beek, komt er wel maar is er nog niet: gaat nog veel fouten maken, Boula en Mathijssen: snik, Kongolo: uit vorm, Nelom: krijgt in mijn ogen te weinig krediet, zie hem graag naast een central Kongolo?
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:40 schreef redchopper het volgende:
Lekker geen nieuwe spits dan maar subtop bestormen met de net niet spitsen tot de winterstop.
Je kan mij niet wijs maken dat er niet meer mogelijkheden zijn geweest. Ik bedoel duizend spitsen...
Als er 997 niet willen, kunnen of mogen en de laatste 3 haken ook af dan sta je blijkbaar met Mitchell en Elvis aan de start. Ik weet 100% zeker dat MvG zijn uiterste best heeft gedaan om nog een spits te halen en eerlijk gezegd denk ik dat hij daar nog steeds druk mee is. Ik ga er dus niet meer van uit, maar je weet het niet.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mee eens, en vandaag in Twente nog geen graadmeter hoe het gaat en kan worden, focus op eerste 4 plaatsen
Wanneer gaan we grrad dan meten, met de winterstop?
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:49 schreef redchopper het volgende:
Hoe financieel gezond zijn we echt? Ik heb die van geel al vier keer horen zeggen dat dingen financieel nog niet haalbaar zijn, hoe zo niet met meer dan 30 miljoen inkomsten uit transfers?
Je weet toch jongen!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
De jong bv is voor vijf mil gekocht door psv konden wij dat niet uit geven? En psv vied echt geen miljoen meer salaris...
Hadden we wellicht kunnen betalen, en ook het salaris, geen idee. Maar dan kan het altijd nog zo zijn dat de Jong het zelf niet zitten.

Kun je al het geld van de wereld hebben, maar als hij Feyenoord een regelrechte kut club vind (onvoorstelbaar), dan komt 'ie nog niet.
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Heb jij het nieuws niet gevolgd de laatste maanden? Feyenoord kan "Financieel gezond" zijn, maar ze hebben nog steeds wat schulden lopen. En ze hebben de VVF nog die ze willen afkopen. En dan stonden sommigen spelers nog in die talentenpoules waar dat geld naartoe gaat.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:50 schreef Peckerwood het volgende:
Verdediging: wilkshire top, maar toch iets minder dan Janmaat, van Beek, komt er wel maar is er nog niet: gaat nog veel fouten maken, Boula en Mathijssen: snik, Kongolo: uit vorm, Nelom: krijgt in mijn ogen te weinig krediet, zie hem graag naast een central Kongolo?
Nelom.....
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Er staat een geheel nieuw. Middenveld een ander soort spits ( en) een paar wedstrijden voor de winterstop kun je zien waartoe je in staat kan zij. In het beging is iedereen even sterk zelfs de kleine ploegen. Maar naarmate we verder gaan ga je de verschillen zien. Dan is het zaak om er te staan en een goede bank te hebben .
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:53 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Heb jij het nieuws niet gevolgd de laatste maanden? Feyenoord kan "Financieel gezond" zijn, maar ze hebben nog steeds wat schulden lopen. En ze hebben de VVF nog die ze willen afkopen. En dan stonden sommigen spelers nog in die talentenpoules waar dat geld naartoe gaat.
Ja. En dat was terwijl we financieel gezond zijn. Het is toch wat he!
cat
 cat - zondag 31 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
van geel kan lekkerlullen,pleur op
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja. En dat was terwijl we financieel gezond zijn. Het is toch wat he!
Ja maar financieel gezond is iets anders als helemaal geen geld meer hoeven afstaan. Het is zo dat het geld dat wij binnen hebben gekregen ons financieel gezond hebben gemaakt, als we dat geld niet hadden gehad waren we dat nog niet geweest, dus als mensen blijven vragen waar al dat geld blijft dan moeten ze toch echt het nieuws een beetje beter volgen.
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:55 schreef cat het volgende:
Van Geel lult Hansie gewoon helemaal vast, net zoals Gertjan vrijdag Derksen helemaal vast lult. Hansie wilt weer opportunistisch gaan lullen, maar Van Geel komt met goede argumenten, en goede argumenten is iets wat Hansie en Dersken niet kennen.
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Ik volg alles en kan ook begrijpend luisteren en lezen hij zegt net we zijn gezond, geen schulden meer maar een klein salaris plafond. Maar dan nog kun je zat spelers krijgen als je inventief bent zie az met tankovic bv. Dit is alleen maar de slecht nieuws show van hem. Eigenlijk kunnen we de komende jaren nog niks ook al verkopen we clasie volgend jaar voor 20 miljoen. Als je blijft vasthouden aan een miljoen bruto salaris max, krijg je nooit toppers..we zullen het ermee moeten doen.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Positief zijn jongens. Niet iedereen is tevreden. Duidelijk.

Ga er nou maar gewoon van uit dat iedereen binnen de club er alles aan heeft gedaan om zo sterk mogelijk aan september te beginnen.

Vanaf nu wordt alles ieder jaar alleen maar beter en gaan wij nog hoge ogen gooien in binnen en buitenland!
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Ja he.... Jij ook.... Lekker vanuit je luie stoel kritiek spuien op iemand terwijl je zelf inhoudelijk helemaal niets weet.
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:59 schreef redchopper het volgende:
Ik volg alles en kan ook begrijpend luisteren en lezen hij zegt net we zijn gezond, geen schulden meer maar een klein salaris plafond. Maar dan nog kun je zat spelers krijgen als je inventief bent zie az met tankovic bv. Dit is alleen maar de slecht nieuws show van hem. Eigenlijk kunnen we de komende jaren nog niks ook al verkopen we clasie volgend jaar voor 20 miljoen. Als je blijft vasthouden aan een miljoen bruto salaris max, krijg je nooit toppers..we zullen het ermee moeten doen.
Dat gaat toch waarschijnlijk omhoog. Feyenoord heeft honderd procent gelijk om dat salaris plafond nu te hebben. Ze komen verdomme net uit de financiele problemen, en dan zouden we weer hoge salarissen gaan geven. Als Feyenoord de komende jaren zo blijft verkopen en de begroting elk jaar een beetje omhoog gaat dan gaat dat salaris plafond ook omhoog. En al die andere spitsen zullen niet goed genoeg zijn bevonden, of niet beter dan die we al hebben. Als ik af en toe namen en suggesties hier voorbij zie komen, dan denk ik ook wat moet je daar nu mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana --
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Sure vanaf 2019 schat ik...tot dan verwachting naar beneden bij stellen en ervan uit gaan dat we voor plek vier tot zes spelen..je kan lullen als brugman maar met manu en te vrede en kazim in de spits red je het echt niet tegen de top twee qua spelers materiaal.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Wat als we nog steeds schulden hadden? Konden we niets kopen, kreeg iedereen de schuld van alles, bleef er onrust. Nu met een gerust hart beginnen aan een schulden vrije toekomst en wie weet.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:59 schreef redchopper het volgende:
Ik zou zeggen: Doe een open sollicitatie.... Je kritiek is nergens op gebaseerd. Als je het werk van MvG af wil meten aan Tankovic of welke speler dan ook dan begrijp je het niet helemaal.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:04 schreef redchopper het volgende:
Sure vanaf 2019 schat ik...tot dan verwachting naar beneden bij stellen en ervan uit gaan dat we voor plek vier tot zes spelen..je kan lullen als brugman maar met manu en te vrede en kazim in de spits red je het echt niet tegen de top twee qua spelers materiaal.
Azijnzeiker... Ga lekker in een ander stadion zitten.
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:04 schreef redchopper het volgende:
Jij dat kan jij ook. We zullen zien wie gelijk heeft, maar ik zeg jou dat we met dit elftal bij de eerste vier komen, wij zijn echt niks minder dan Twente hoor. En wat ik zeg zijn gewoon de feiten, als jij liever hebt dat we weer geld gaan uitgeven dat we niet hebben en over vier jaar de mensen weer voor het Maasgebouw staan om als hersenloze te gaan schreeuwen wanbeleid.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Verstandige man !! Alleen jammer dat er geen nieuwe spits komt ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:53 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Talentenpools zijn overgegaan naar aandelen volgens mij ... Misschien niet allemaal.
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Soms als ik alles lees ook hier dan denk ik allemaal bedrijfs economen. In een echt bedrijf wat winst moet maken moet je idd op de centen zitten. Maar dit is een voetbal club, de kern activiteit is voetbal spelen voor prijzen, attractief spelen om supporters te krijgen die kaarten kopen voor revenue. Als je dan zoals van geel praat als een econoom wat is dan nog het nut van een voetbal club? Alleen maar als een bank lullen over toekomstige mogelijkheden.
the fox27
 the fox27 - zondag 31 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Al met al denk ik dat t mis wel een verstandige keuze is geweest , laten we t proberen met te vrede en kazim , hun de volle 100% kans en vertrouwen geven en t geld opzij zetten .
Als blijkt dat t niets wordt in de winterstop alsnog t geld investeren in een centrumspits van een beetje formaat.
de bluffer
 de bluffer - zondag 31 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Ze zijn gisteren of vandaag gewoon richting het oosten gegaan met een sterker selectie we pakken gewoon drie punten en vanaf a.s. dinsdag zien we wel of er nog een spits gekomen is ik denk nog steeds
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:09 schreef redchopper het volgende:
Soms als ik alles lees ook hier dan denk ik allemaal bedrijfs economen. In een echt bedrijf wat winst moet maken moet je idd op de centen zitten. Maar dit is een voetbal club, de kern activiteit is voetbal spelen voor prijzen, attractief spelen om supporters te krijgen die kaarten kopen voor revenue. Als je dan zoals van geel praat als een econoom wat is dan nog het nut van een voetbal club? Alleen maar als een bank lullen over toekomstige mogelijkheden.
Gelul van de bovenste plank! Schei eens uit met je negatieve verhaal. Het klopt niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
Hey luigi..d:-)
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Het zal allemaal best werken en de top vijf zal gehaald worden maar wij als supporters moeten toch echt geen idee hebben dat we de komende drie jaar kampioen worden zonder geld uit te geven. Dat geluk had ajax maar dat is geen realiteit. Hij zegt trouwens niets nog over el ahmadi...eigenlijk best teleurstellend optreden op tv komt niet veel nuttigs of nieuw uit...
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Bruins.. Blijven zoeken naar een club.
redchopper
 redchopper - zondag 31 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Wat is er negatief dan is een voetbal club er niet om prijzen te winnen en toeschouwers te vermaken?
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:09 schreef redchopper het volgende:
Ja en bij een voetbalclub moet je niet op de centen zitten, hebben we gezien de afgelopen jaren. En jij noemt die kern, en dan zeg je wat het nut heeft van praten als een econoom. Nou omdat je geld nodig hebt om die kern zoals jij die noemt te realiseren. En als Van Geel als een gek geld uitgeeft en dan over drie jaar zitten we weer financieel aan de grond, vind jij dat weer wanbeleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:14 schreef redchopper het volgende:
Wat is er negatief dan is een voetbal club er niet om prijzen te winnen en toeschouwers te vermaken?
Tuurlijk, maar als je in de schuldsanering hebt gezeten ben je realist genoeg dat dat doel stapsgewijs pas nagestreefd kan worden.
1 fout en je dondert weer achterover.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 11:14 schreef redchopper het volgende:
Zoals ik eerder al zei: zoek een fijne andere club uit en ga daar maar lekker in het stadion zitten. Mooiweersupporter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.1236529