|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:13 schreef redchopper het volgende:Het zal allemaal best werken en de top vijf zal gehaald worden maar wij als supporters moeten toch echt geen idee hebben dat we de komende drie jaar kampioen worden zonder geld uit te geven. Dat geluk had ajax maar dat is geen realiteit. Hij zegt trouwens niets nog over el ahmadi...eigenlijk best teleurstellend optreden op tv komt niet veel nuttigs of nieuw uit... Het optreden is prima, de coclusies, de realiteit is wat teleurstellend. Mensen vinden het nodig om positief te zijn op basis wat van Geel zegt, ik hoor daar niet bij. Ik heb een opgaande lijn gezien in het elftal, ondanks de plaatsing voor de EL denk ik dat dit een instabiel en teleurstellend jaar wordt. Ik sluit een vierde plaats niet uit, maar vind dat geen reden tot juichen, na een tweede plaats vorig jaar. 020 en de lampen zijn beter, het gat met deze twee ploegen wordt groter ipv kleiner. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:19 schreef Barabas het volgende:[..] Zoals ik eerder al zei: zoek een fijne andere club uit en ga daar maar lekker in het stadion zitten. Mooiweersupporter. Waarom? Omdat ie er anders naar kijkt? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee, omdat hij alleen maar aan het zeuren is. Lees al die berichten van hem op de vorige pagina maar terug. De hele tijd in een kringetje lullen. |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Ik vind niks ik volg feyenoord en ga naar het stadion al vanaf mijn zesde jaar en heb alle ups en downs mee gemaakt, ik blijf alleen bij mijn punt dat een voetbal club wat geen enkel risico qua salaris wil lopen nooit geen topspelers kan kopen of vast houden. Ik zal de club blijven steunen en volgen alleen teksten als geen salaris mogelijkheden en budgetten de helft van ajax en psv zelfs na 30 mil inkomsten stemmen mij niet vrolijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:19 schreef Peckerwood het volgende:[..] Het optreden is prima, de coclusies, de realiteit is wat teleurstellend. Mensen vinden het nodig om positief te zijn op basis wat van Geel zegt, ik hoor daar niet bij. Ik heb een opgaande lijn gezien in het elftal, ondanks de plaatsing voor de EL denk ik dat dit een instabiel en teleurstellend jaar wordt. Ik sluit een vierde plaats niet uit, maar vind dat geen reden tot juichen, na een tweede plaats vorig jaar. 020 en de lampen zijn beter, het gat met deze twee ploegen wordt groter ipv kleiner. Even ja. Om geld te genereren moet je verkopen. Komt er een hiaat in je sportieve opbouw. Vrij logisch. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik vind het een verademing om naar doe man te kijken op televisie. Representatief voor de club, zegt wijze dingen en mag wat mij betreft vaker een publiek optreden doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:21 schreef Barabas het volgende:[..] Nee, omdat hij alleen maar aan het zeuren is. Lees al die berichten van hem op de vorige pagina maar terug. De hele tijd in een kringetje lullen. Bij zeurders is alleen de reactie van belang. Niet de inhoud. Wat je dan ook zegt... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:23 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik vind het een verademing om naar doe man te kijken op televisie. Representatief voor de club, zegt wijze dingen en mag wat mij betreft vaker een publiek optreden doen. Eens |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
En beste barabas over zeuren gesproken heb jij je eigen posts weleens gelezen met al je Kenner en betweter teksten....? Afijn whatever ieder zijn mening. Het is een open forum..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Even ja. Om geld te genereren moet je verkopen. Komt er een hiaat in je sportieve opbouw. Vrij logisch. Eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:24 schreef redchopper het volgende:En beste barabas over zeuren gesproken heb jij je eigen posts weleens gelezen met al je Kenner en betweter teksten....? Afijn whatever ieder zijn mening. Het is een open forum..... Altijd een onderbouwd verhaal en nooit zeuren om het zeuren.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, hebben ze die LUL weer uit het water gevist ... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 10:57 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja maar financieel gezond is iets anders als helemaal geen geld meer hoeven afstaan. Het is zo dat het geld dat wij binnen hebben gekregen ons financieel gezond hebben gemaakt, als we dat geld niet hadden gehad waren we dat nog niet geweest, dus als mensen blijven vragen waar al dat geld blijft dan moeten ze toch echt het nieuws een beetje beter volgen. Beste post hier ben het helemaal met je eens,al dat gezeik over M.v.G slaat helemaal nergens op Het was zaak om gezond te worden en dit ook te blijven. Misschien had er iets daadkrachtiger opgetreden moeten worden,maar laat M.v.G rustig zijn werk maar doen |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:22 schreef redchopper het volgende:Ik vind niks ik volg feyenoord en ga naar het stadion al vanaf mijn zesde jaar en heb alle ups en downs mee gemaakt, ik blijf alleen bij mijn punt dat een voetbal club wat geen enkel risico qua salaris wil lopen nooit geen topspelers kan kopen of vast houden. Ik zal de club blijven steunen en volgen alleen teksten als geen salaris mogelijkheden en budgetten de helft van ajax en psv zelfs na 30 mil inkomsten stemmen mij niet vrolijk. Feyenoord heeft risico gelopen hoor voor salarissen. In het seizoen dat we Makaay, Hofland, de Cler etc haalde. En ja we weten waar ons dat geleid heeft. En jij zegt nooit en dat is nu de grootse bullshit. Want opnieuw, snap nou eens dat dat salarisplafond de komende jaren omhoog zal gaan als de begroting omhoog gaat. Ik ben blij dat we geen enkel risico lopen qua salaris want als ze zouden doen wat jij wilt dan komen we in de problemen financieel. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Even ja. Om geld te genereren moet je verkopen. Komt er een hiaat in je sportieve opbouw. Vrij logisch. Niet mee eens, we zijn een voetbalclub, je kan niet alles vanuit een bedrijfsmatige visie benaderen. Om topprestaties te leveren moet je risicootjes durven nemen. Blijft een discussie, never mind. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah joh.... Is toch best een aardige jongen?
Luigi lekker naar Excelsior! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:22 schreef redchopper het volgende:Ik vind niks ik volg feyenoord en ga naar het stadion al vanaf mijn zesde jaar en heb alle ups en downs mee gemaakt, ik blijf alleen bij mijn punt dat een voetbal club wat geen enkel risico qua salaris wil lopen nooit geen topspelers kan kopen of vast houden. Ik zal de club blijven steunen en volgen alleen teksten als geen salaris mogelijkheden en budgetten de helft van ajax en psv zelfs na 30 mil inkomsten stemmen mij niet vrolijk. Zoals Feyenoord nu te werk gaat, wordt er een goede basis gelegd voor de toekomst in mijn ogen. Hoe we er een aantal jaar geleden voor stonden financieel gezien, mag je blij zijn dat Feyenoord zo'n grote club is, elke andere middenmotor was keihard failliet gegaan.
Ik verwacht dat de grotere uitgaven en hogere salarissen met de jaren komen. Eerst geld verdienen, om ze daarna verstandig uit te geven. En met het vernieuwde stadion komt er ook een klap geld bij. Bijna een verdubbeling (!) van de begroting. Is verdomme veel :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 10:47 schreef Peckerwood het volgende:De verdediging is echt verzwakt, het middenveld het beste van Nederland, de aanval verzwakt met nog een vraagteken bij Kazim. Goede speler, maar ook een goede spits. Aanval is versterkt. We hebben meer opties |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:27 schreef Peckerwood het volgende:[..] Niet mee eens, we zijn een voetbalclub, je kan niet alles vanuit een bedrijfsmatige visie benaderen. Om topprestaties te leveren moet je risicootjes durven nemen. Blijft een discussie, never mind. Wat zijn in jouw ogen risicootjes? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:27 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zoals Feyenoord nu te werk gaat, wordt er een goede basis gelegd voor de toekomst in mijn ogen. Hoe we er een aantal jaar geleden voor stonden financieel gezien, mag je blij zijn dat Feyenoord zo'n grote club is, elke andere middenmotor was keihard failliet gegaan. Ik verwacht dat de grotere uitgaven en hogere salarissen met de jaren komen. Eerst geld verdienen, om ze daarna verstandig uit te geven. En met het vernieuwde stadion komt er ook een klap geld bij. Bijna een verdubbeling (!) van de begroting. Is verdomme veel :') Eens want de enige waarheid! |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:27 schreef Peckerwood het volgende:[..] Niet mee eens, we zijn een voetbalclub, je kan niet alles vanuit een bedrijfsmatige visie benaderen. Om topprestaties te leveren moet je risicootjes durven nemen. Blijft een discussie, never mind. Ja dezelfde risico's als Bosz maakte. Hij haalde topspelers voor veel geld, en die ging er even vanuit dat we met die spelers CL voetbal zouden halen. En dat risico heeft ons in de problemen gebracht waar we nu nog last van hebben. En nu risico's maken zou ons weer in de financiële problemen helpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Ik vind dat in dit programma wat vermeld was als HET programma waar van geel over feyenoord ging praten het wel heel weinig over feyenoord gaat, nog geen tien minuten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:32 schreef redchopper het volgende:Ik vind dat in dit programma wat vermeld was als HET programma waar van geel over feyenoord ging praten het wel heel weinig over feyenoord gaat, nog geen tien minuten. Kejje nagaan hoe helder van Geel was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Ja das waar maar hij zit er een beetje als achtergrond opvulling....tijd voor twente... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Nog niet eens, de kracht van feyenoord zat in de spiitsen Pelle en Guidetti. Kazim is nog een vraagteken, mooie voetballer, ook een gave vent voor Feyenoord denk ik, maar kwaliteit als spits nog on bekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van Geel kan wel zeggen dat het maar 5% is dat Dost naar Feyenoord komt, Dost is niet op genomen in de selectie van Wolsburg vandaag dus Dost baalt en ik denk dat er wat anders achter zit zowel bij Mvg en Dost volgens mij gaan ze nog verder praten ik zie nog wel iets gebeuren vandaag |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:37 schreef de bluffer het volgende:Martin van Geel kan wel zeggen dat het maar 5% is dat Dost naar Feyenoord komt, Dost is niet op genomen in de selectie van Wolsburg vandaag dus Dost baalt en ik denk dat er wat anders achter zit zowel bij Mvg en Dost volgens mij gaan ze nog verder praten ik zie nog wel iets gebeuren vandaag Luister we zien het wel. Ik had echt niks verwacht van dat programma hoor. Denk je dat Van Geel daar iets gaan zeggen. Nee dus er zal waarschijnlijk niks meer gebeuren, misschien wel we zien het wel. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:31 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja dezelfde risico's als Bosz maakte. Hij haalde topspelers voor veel geld, en die ging er even vanuit dat we met die spelers CL voetbal zouden halen. En dat risico heeft ons in de problemen gebracht waar we nu nog last van hebben. En nu risico's maken is het stomste wat je kan doen. [/quote nee, je legt woorden in mijn mond, je kan ook anders risico nemen dan Bosz, . Een spits halen voor 5 miljoen is niet hetzelfde als 5 ouwe spelers halen met topsalarissen. Appels peren |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:41 schreef Peckerwood het volgende:quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:31 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja dezelfde risico's als Bosz maakte. Hij haalde topspelers voor veel geld, en die ging er even vanuit dat we met die spelers CL voetbal zouden halen. En dat risico heeft ons in de problemen gebracht waar we nu nog last van hebben. En nu risico's maken is het stomste wat je kan doen. [/quote nee, je legt woorden in mijn mond, je kan ook anders risico nemen dan Bosz, . Een spits halen voor 5 miljoen is niet hetzelfde als 5 ouwe spelers halen met topsalarissen. Appels peren Nou als Guidetti 5 miljoen moet kosten, waarvan je helemaal niet zeker weet of hij het niveau nog aankan. Dan vind ik dat financieel net zo onverantwoord als wat Bosz deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Accepteren geen Guidetti, geen Dost wereld vergaat niet, hoopvol Kazim, tevreden, en die hele jonge Zweed voor de toekomst. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:46 schreef piet de paler het volgende:Accepteren geen Guidetti, geen Dost wereld vergaat niet, hoopvol Kazim, tevreden, en die hele jonge Zweed voor de toekomst. Ben ik het mee eens. Misschien is het wel eens goed dat de nadruk niet op de sits ligt en meer op het middenveld. Veel doelpunten maken je ook geen kampioen, vorig seizoen maakte we de meeste doelpunten in de Eredivisie. We stonden volgens mij ook nog in de top 10 van meest scorende clubs in Europa, 020 word al jaren kampioen zonder een scorende spits.
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu lijkt het andersom te zijn? Feyenoord en Club Brugge zijn eruit, alleen Vormer nog niet rond. En gister moest Feyenoord nog onderhandelen.
Ach, maakt ook geen reet uit. Mooie transfer voor 'm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ruud Vormer het gaat je goed samen met je gezin ik vind het heel jammer maar we zien elkaar nog wel eens kom snel eens kijken in Brugge |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Benadrukt nog maar eens dat er niemand bij de club is met een gelimiteerde transfersom in zijn contract.
En een leuke 'Wie weet..?!' wat betreft de spits. Zal dus druk bezig zijn op de achtergrond denk ik. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:54 schreef de bluffer het volgende:Ruud Vormer het gaat je goed samen met je gezin ik vind het heel jammer maar we zien elkaar nog wel eens kom snel eens kijken in Brugge Heb je zijn nummer niet? Gewoon ff een appie sturen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:54 schreef de bluffer het volgende:Ruud Vormer het gaat je goed samen met je gezin ik vind het heel jammer maar we zien elkaar nog wel eens kom snel eens kijken in Brugge Nieuwe club ?? Nou veel plezier in Brugge |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik laat die zien omdat ik het heel jammer vind appie sturen is heel makkelijk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:37 schreef de bluffer het volgende:Martin van Geel kan wel zeggen dat het maar 5% is dat Dost naar Feyenoord komt, Dost is niet op genomen in de selectie van Wolsburg vandaag dus Dost baalt en ik denk dat er wat anders achter zit zowel bij Mvg en Dost volgens mij gaan ze nog verder praten ik zie nog wel iets gebeuren vandaag Misschien gaat dost wel gewoon naar een andere club. Ik verwacht eigenlijk niets meer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben bang dat er geen spits meer bijkomt!
Dan die jonge Zweed maar zo snel mogelijk klaar stomen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ben bang dat er geen spits meer bijkomt! Dan die jonge Zweed maar zo snel mogelijk klaar stomen ... Is 1 voorschot op nabije toekomst. De winterstop is er ook nog. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 11:23 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik vind het een verademing om naar doe man te kijken op televisie. Representatief voor de club, zegt wijze dingen en mag wat mij betreft vaker een publiek optreden doen. Ik vond het ook een prima en eerlijk interview. Niks mis mee. Alleen die 5% van Bas Dost zitten me dwars. Mag van mij naar 0%. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kalou van Lille naar Hertha, ook geen stap omhoog.. Maar goed salaris denk ik. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Jammer, had ik ook graag zien komen, maarja salaris..... |
|
|
|