|
|
Nicotti
|
|
|
Ja vind ik wel, wel iemand waar altijd dreiging vandaan komt, mooie leeftijd en spelers als Bilal, Boetius, Manu en Te Vrede kunnen denk ik veel van hem leren. En hij kent Feyenoord |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Over 2 jaar.... Of niet meer... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hadden we goed kunnen gebruiken ja ... Maar liever zie ik een spits en een linksback komen en Mulder naar de tribune !!! :-))) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja voor 3 jaar, heel leuk voor hem |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Liever Kalou dan Bas Dost. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat Tekenen maandag van Clasie en EL Ahmadi vind ik niet zo belangrijk dat gebeurt wel maar ik hoop dat morgen een nieuwe spits tekent veel belangrijke. nou ik ga nu naar de Bier Tent in Enschede moet op tijd zijn ga daar nog wat eten wens jullie allemaal veel succes en de 3 punten gaan mee naar Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog steeds...Wat bedoelt van Geel toch met de uitspraak: Bas Dost is een typische Feyenoordspeler. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 14:56 schreef FR-Henk het volgende:Nog steeds...Wat bedoelt van Geel toch met de uitspraak: Bas Dost is een typische Feyenoordspeler. Lelijk? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 14:56 schreef FR-Henk het volgende:Nog steeds...Wat bedoelt van Geel toch met de uitspraak: Bas Dost is een typische Feyenoordspeler. Niet fit natuurlijk !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 14:55 schreef de bluffer het volgende:Dat Tekenen maandag van Clasie en EL Ahmadi vind ik niet zo belangrijk dat gebeurt wel maar ik hoop dat morgen een nieuwe spits tekent veel belangrijke. nou ik ga nu naar de Bier Tent in Enschede moet op tijd zijn ga daar nog wat eten wens jullie allemaal veel succes en de 3 punten gaan mee naar Rotterdam Gij wel! Gij zijt echt niet in Enschede ... Gewoon via Foxsports !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij wenst ons succes. Zichzelf daarmee ook. |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Laat die bas dost maar lekker zitten waar die zit. Ik denk dat MvG nog wel wat anders uit de hoge hoed tovert! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Veel sterkte , dat zeg ik !!! En veel geluk ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Denk/Hoop het wel.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das Kots is het vervelende ventje van vroeger, die je elke dag een veeg over z'n voorhoofd gaf in de hoop dat hij besefte dat hij niet gewenst was.
Maar ipv weg te gaan, incasseerde hij alles en dacht dat het een spel was, waardoor hij steeds maar weer zielig op 3 meter afstand dacht gewenst te zijn. Zo zit hij nu ook in Duitsland, steeds wordt hij die tribune weer op getrapt en nog steeds denkt hij een speler te zijn van Wolfsburg.
Triest hoopje ellende is het, als hij komt loop ik leeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:07 schreef Fart het volgende:Das Kots is het vervelende ventje van vroeger, die je elke dag een veeg over z'n voorhoofd gaf in de hoop dat hij besefte dat hij niet gewenst was. Maar ipv weg te gaan, incasseerde hij alles en dacht dat het een spel was, waardoor hij steeds maar weer zielig op 3 meter afstand dacht gewenst te zijn. Zo zit hij nu ook in Duitsland, steeds wordt hij die tribune weer op getrapt en nog steeds denkt hij een speler te zijn van Wolfsburg. Triest hoopje ellende is het, als hij komt loop ik leeg. Dan maar hopen dat ie snel komt ... :-) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Wordt zo'n bende als ik leeg loop :/ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha,op tijd waarschuwen in welk vak je zit of sta !!! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 14:56 schreef FR-Henk het volgende:Nog steeds...Wat bedoelt van Geel toch met de uitspraak: Bas Dost is een typische Feyenoordspeler. Hij heeft ooit een pyama gekocht die naast een Feyenoordpyama lag.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Geen vak, gewoon op de bank :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sowieso..
Maar heb hem met Lille zien spelen, vond dat niet echt bijzonder.. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: Ik hoor hier net dat vermeer naar feyenoord komt , zit bij een ander forum waar dat vermeld in t feyenoord topic wordt door iemand . weet iemand wat ?? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef the fox27 het volgende:[..] Ik hoor hier net dat vermeer naar feyenoord komt , zit bij een ander forum waar dat vermeld in t feyenoord topic wordt door iemand . weet iemand wat ?? Carlo de Leeuw doet toch nog steeds het materiaal? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef the fox27 het volgende:[..] Ik hoor hier net dat vermeer naar feyenoord komt , zit bij een ander forum waar dat vermeld in t feyenoord topic wordt door iemand . weet iemand wat ?? Fox bevestigd dit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
FOX meldt nu ook 'opmerkelijk keepernieuws tussen Ajax en Feyenoord'. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoor het die krullebol op fox nu ook zeggen .. Waarschijnlijk een opmerkelijk keepers nieuwtje tussen 020 en Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja ik hoor t die ajaxface net zeggen? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
lol wordt net op foxsport gezegt , zometeen de wedstrijd met opmerkelijk keepersnieuws tussen ajax en feyenoord |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik hoorde het ook , nou ben benieuwd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nou daar zijn we potdomme klaar mee zeg pfff |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Opvallend keeper nieuws bij Feyenoord, vraag me af wat dat moet wezen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Niet echt een populaire transfer wanneer je net te horen heb gekregen dat er geen spits komt. Krijg je daar voor in de plaats een 2de keeper van 020 hahaha |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Ik hoop niet op die Vermeer, zet dan die Hahn op de goal |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
vermeer waarschijnlijk naar feyenoord....denken jullie is ie beter dan hahn? beter dan mulder lijkt me duidelijk..op de lijn dan in ieder geval. |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Zou met recht bet slechtste nieuws van de afgelopen periode zijn |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Feyenoord doing a " Harry" vermeer fuck off |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
ik vind het op gelijke hoogte staan met het milito gerucht van gisteren...voor een miljoen zou dat toch zijn kopen van vermeer? kunnen ze dan ook niet voor een miljoen die de leeuw kopen morgen van groningen? lijkt me wel een echte vechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja, die heb ik ook wel eens opzichtig zien blunderen, maar hij is beter dan Mulder. |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
Alles is beter als Mulder |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
krabbendam meldt het ook nou dan zal het wel zo zijn als vi het brengt...want die hebben zoals ze zelf zeggen de vinger aan de feyenoord pols...van gaal noemt vermeer de beste keeper van het land? |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
sjacho de boer zegt het ook. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
de menzo van feyenoord... |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
wordt nog druk morgen met het contract onder tekenen ze mogen een paar stoelen erbij zetten...el ahmadi, clasie, vermeer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een gekkenhuis joh :') |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
van geel was vanmorgen op fox wel geheimzinnig op het einde met de mededeling je weet niet wat er nog kan gebeuren wel duidelijk dus. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Blijft m.i. wel leuk als je zoiets zo lang geheim kan houden. Weet ook niet hoe lang ze er al mee bezig zijn, maar wat dat betreft zijn er in deze transfer periode al verschillende verrassingen geweest; Boulahrouz, Wilkshire, Richards, verlengen Clasie en nu Vermeer. |
|
|
|