|
|
Stylzz
|
|
|
Opmerkelijk: De laatste speler die direct van ajax naar Feyenoord ging, was natuurlijk Charisteas. Ook dat werd bekend op 31 augustus. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
weer een tweederang j**d oppleuren met die mongool, Mulder laat zien vanmiddag dat we deze gemankeerde 020 mongool van 1.82 niet nodig hebben!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dan is 31 augustus officieel 'slecht-nieuws-dag'. Wat een beroerd nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het is duidelijk dat we een keepersprobleem hebben. En blijkbaar is Hahn (nog) niet goed genoeg om nu bij Feyenoord de vaste keeper te zijn. Dan is dit een (redelijk) goede optie. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:Opmerkelijk: De laatste speler die direct van ajax naar Feyenoord ging, was natuurlijk Charisteas. Ook dat werd bekend op 31 augustus. Toen zat ik vol spanning op vagnar Love en Tymoschuk te wachten, kregen we die ( overigens zeer aardige en beschaafde) kut harry!
Ik ga zwaar aan de rum.... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
En vanmorgen zei die toch dat er niks meer ging gebeuren. Misschien toch nog een spits dan ook ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:57 schreef Liefhebbers het volgende:En vanmorgen zei die toch dat er niks meer ging gebeuren. Misschien toch nog een spits dan ook ? Nee, hij zei aan het einde nog lekker mysterieus 'En wie wéééééét..?!' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Is die Khip dan ook zo'n prutser als Mulder?
Heeft er nu wel alle schijn van...
Of is Lodewijks ook een dissonant in dit verhaal?
Zitten we met een Jid opgezadeld.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:46 schreef Peckerwood het volgende:weer een tweederang j**d oppleuren met die mongool, Mulder laat zien vanmiddag dat we deze gemankeerde 020 mongool van 1.82 niet nodig hebben!!! Ik hoop het maar denk van niet. Hij is er tot dusverre alleen maar in geslaagd iedereen zijn gebreken te tonen. Niet overtuigend genoeg. Laat punten liggen en pakt ze niet. Gevolg... Deze gast in beeld... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:06 schreef Barabas het volgende:Tsja... Is die Khip dan ook zo'n prutser als Mulder? Heeft er nu wel alle schijn van... Of is Lodewijks ook een dissonant in dit verhaal? Zitten we met een Jid opgezadeld.... Misschien niet zo'n zelfde prutser, maar gewoon niet klaar voor een rol als eerste keeper bij Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:46 schreef Peckerwood het volgende:weer een tweederang j**d oppleuren met die mongool, Mulder laat zien vanmiddag dat we deze gemankeerde 020 mongool van 1.82 niet nodig hebben!!! Ik ben heel happy met een andere keeper straks ... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
Het zit er dik in dat Hahn het slachtoffer wordt van deze deal (Excelcior of ergens anders). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind het alleen maar positief dat hij (waarschijnlijk) meer gaat keepen dan bankzitten in dit geval. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
Hij is vast met grotere ambities naar de Kuip gekomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat mag duidelijk zijn, Bosi heeft wel gelijk bij Excelsior speelt ie waarschijnlijk wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: *sorry*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
Dat is waar. Als hij zou worden verhuurt, vertrekt hij zonder dat hij een echte kans heeft gehad. Maar zo is het voetbal leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Houtman -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 18:50 schreef Houtman het volgende:Het zit er dik in dat Hahn het slachtoffer wordt van deze deal (Excelcior of ergens anders). Keept ie tenminste wel !!! Al blijf ik het jammer vinden dat ie zijn kans niet heeft gekregen in de kuip !!! |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Vermeer halen is een goede keus , heeft erg goede reflexen !, Ajax is er ook vaak kampioen mee geworden dus wij kennen dat ook |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 18:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Keept ie tenminste wel !!! Al blijf ik het jammer vinden dat ie zijn kans niet heeft gekregen in de kuip !!! Dat bedoel ik |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:46 schreef Peckerwood het volgende:weer een tweederang j**d oppleuren met die mongool, Mulder laat zien vanmiddag dat we deze gemankeerde 020 mongool van 1.82 niet nodig hebben!!! Kan jij ook normaal reageren? Jahoor Mulder laat vandaag zien dat we geen nieuwe keeper nodig hebben, jij hebt waarschijnlijk nooit zitten zeiken op Mulder. Dit is gewoon een goede transfer.
Altijd dat gezeik over transfers van en naar 020, word daar zo moe van. Dat zijn echt van die mensen die romantiseren. Moeten we even een lijstje maken van spelers die zowel voor ons als hun gespeeld hebben, zijn we nog wel even bezig. Is Vermeer een top keeper die nooit geen blunders maakt, nee. Hij zal bij ons ook wel eens ene blunder maken, maar het gaat erom of hij beter is dan Mulder en ik vind dat hij dat is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou er nog een spits komen, wat denken jullie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, deze had ik ook niet zien aankomen, dus ik weet niets meer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Geel blijft ons verbazen, dus ik denk dat het morgen extreem druk wordt! |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ik zei vorige week hier komen er nog 3 bij en gaan er 3 weg. Inmiddels zijn Goossens Vormer en Hahn weg en Vermeer en El Ahmadi gekomen dus heb vertrouwen komt er nog 1 bij. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Verbazen doet hij mij niet...
Verrassen wel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Nelom was vandaag trouwens ook naar behoren he! Dan zou je Joris er bijna uit kunnen gooien en Kongolo erbij. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ik heb die van Geel door, eerst Vermeer ligt gevoelig voor maar ook tegenstanders. Morgen gaat echter iedereen op zijn knieën voor hem want dan haalt hij nog een droomspits. En komt er naast Koentje een van Geeltje te staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:Die Nelom was vandaag trouwens ook naar behoren he! Dan zou je Joris er bijna uit kunnen gooien en Kongolo erbij. Zelfs Joris was naar behoren.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer is voor de spitspositie gehaald |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Guidetti op de laatste dag ;-) |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ik weet niet wie, maar verwacht ook nog wel een spits. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ik weet niet wie, maar verwacht ook nog wel een spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Liefhebbers -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het Forum was snel met Vermeer als optie. Dus Martin leest mee. Komt die spits ook. Natuurlijk.
Michael de Leeuw misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat die en die Nijland bij ons wel zouden scoren. Gewoon een gevoel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker de Leeuw vind ik wel een jongen voor Feyenoord. Nijland kán. Wat wispelturiger in prestaties dan de Leeuw. Al stikken we van de aanvallers eigenlijk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Als van Geel een beetje spitsvondig is, wel ja. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou mooi zijn, dan hebben we een mooie selectie om voor de bovenste plekken te gaan .... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 19:13 schreef T.Montana het volgende:[..] Kan jij ook normaal reageren? Jahoor Mulder laat vandaag zien dat we geen nieuwe keeper nodig hebben, jij hebt waarschijnlijk nooit zitten zeiken op Mulder. Dit is gewoon een goede transfer. Altijd dat gezeik over transfers van en naar 020, word daar zo moe van. Dat zijn echt van die mensen die romantiseren. Moeten we even een lijstje maken van spelers die zowel voor ons als hun gespeeld hebben, zijn we nog wel even bezig. Is Vermeer een top keeper die nooit geen blunders maakt, nee. Hij zal bij ons ook wel eens ene blunder maken, maar het gaat erom of hij beter is dan Mulder en ik vind dat hij dat is. Dat is voor mij normaal, Tony, ouwe cokedealer. Jij bent anders. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
khad nog net iets meer begrip op kunnen brengen voor een transfer van die Sigthorsson |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zou mooi zijn, dan hebben we een mooie selectie om voor de bovenste plekken te gaan .... Dan hadden we vandaag gewoon moeten winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, dus toch! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeker de Leeuw vind ik wel een jongen voor Feyenoord. Nijland kán. Wat wispelturiger in prestaties dan de Leeuw. Al stikken we van de aanvallers eigenlijk. Vind het allebei niks. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Leuk dat je langs komt.....Grapjurk! |
|
|
|