|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik waarschuw maar alvast.. ;)
Voorkomt teleurstelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, nou komen ze natuurlijk niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:46 schreef Peckerwood het volgende:weer een tweederang j**d oppleuren met die mongool, Mulder laat zien vanmiddag dat we deze gemankeerde 020 mongool van 1.82 niet nodig hebben!!! Zeg je dat tegen je zelf dat je een MONGOOL bent |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@HumbertoTan Pluim voor van Geel! 1. Vermeer is beter dan Mulder 2. 750.000 is spotprijs, over 2 jr minimaal het dubbele 3. directe concurrent verzwakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! LUL! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk Kramer van ADO Den Haag |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! Ik las ook ergens ene Pavoletti van Sassuolo.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! Dirk Kuyt! ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees vooral Paparazzi. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sightorsson ? Schei uit joh. Die kon eind vorig seizoen in een goed draaiend Ajax ook geen potten breken. Is daar ook na El Hamdoui een van de grootste miskopen mi. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! Oeh ! Guidetti ? :p |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:44 schreef tomson het volgende:[..] Sightorsson ? Schei uit joh. Die kon eind vorig seizoen in een goed draaiend Ajax ook geen potten breken. Is daar ook na El Hamdoui een van de grootste miskopen mi. Ai....Als Martin die naam maar niet leest. El H.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:44 schreef tomson het volgende:[..] Sightorsson ? Schei uit joh. Die kon eind vorig seizoen in een goed draaiend Ajax ook geen potten breken. Is daar ook na El Hamdoui een van de grootste miskopen mi. heeft ook m'n voorkeur niet, had er alleen net iets meer begrip voor gehad. that's it |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Staat al op de schaduwlijst jonguh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Logisch, zo'n engnek moet je in de gaten blijven houden. |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Die pavoletti heeft aan de lopende band gescoord in italie alleen in de serie b is dat een beetje sterke competitie of meer jupiler league? het zou wel weer een naam die uit de lucht komt vallen. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! waar heb je dat gelezen?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:52 schreef redchopper het volgende:Die pavoletti heeft aan de lopende band gescoord in italie alleen in de serie b is dat een beetje sterke competitie of meer jupiler league? het zou wel weer een naam die uit de lucht komt vallen. Zag het ook ja en 2,2 miljoen is op te brengen.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! is ie wedstrijdfit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waarschijnlijk niet? |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Maar mogen er morgen nog spelers gekocht worden dan? Ik dacht dat vandaag de laatste dag was? |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
het lijkt in ieder geval op guidetti qua naam dus de liederen hoeven niet meteen aangepast te worden. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Lees ook dat ie ooit geschorst is geweest voor dopinggebruik, dus die moeten we hebben! |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
als ik het goed begrijp is de deadline vanwege het feit dat de 31e op een zondag is naar de maandag 1 september verschoven? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is dit het Vermeer topic? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vast en zeker uit een betrouwbare bron B-)) |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
jammer oud bericht die gast van twitter heeft een bericht gelezen van juni 2014 van een of andere blog dus ik denk niet dat het pavoletti gaat worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan een verrassende dag gaan worden morgen lees ik zo. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De laatste 4 dagen waren al verrassend genoeg. Nog 1 erbij is killing. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: 1 goede spits en je hebt gewoon een team dat mee kan doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ben vandaag terug van vakantie,ik moest even alles terugspitten pffff... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op basis van vandaag wel. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
we zouden dit jaar zomaar kampioen kunnen worden met een spits erbij. met pelle had je vandaag 0-3 naar huis gegaan en denk dat van Geel dat zich ook wel beseft. Vermeer is ook gewoon beter als mulder. veel snellere reflex, ondanks dat het een J**d is is hij bij wel welkom. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Kampioen? We staan even zo vrolijk al 7 punten achter hè. .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onzin, we staan maar 1 punt achter..KAMPIOENUHHHHH.. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote: verleden jaar waren dat er om deze tijd al 9 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We zijn al 4 hele wedstrijden onderweg... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Bosifyable het volgende:Lees net dat er morgen nog een spits komt. Een bekende naam. Nog proberen te zoeken wie ze bedoelden, maar krijg het niet gevonden. Morgen spannend dagje transfers hopelijk! Serieus Bosi of? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Si, alleen blijkbaar heb ik iets verkeerd gezegd als ik Stylzz begrijp :') |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
@KuipTalk Ok, here are my #DeadlineDay expectations: 1) Feyenoord will sign a striker; 2) Hahn to Excelsior; 3) Sleegers and/or Achahbar loaned out. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @Lunatic_News De transfer van Vermeer is een fraaie afleidingsmanouvre van Martin van Geel voor zijn wanprestatie om geen spits naar De Kuip te halen!
RT @KuipTalk @Lunatic_News Wacht morgen maar af... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed geïnformeerd vaak die gozer. |
|
|