|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ach..je bent hem gewoon voor denk ik:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heeft Sjek niets te melden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:57 schreef Bosifyable het volgende:RT @Lunatic_News De transfer van Vermeer is een fraaie afleidingsmanouvre van Martin van Geel voor zijn wanprestatie om geen spits naar De Kuip te halen! RT @KuipTalk @Lunatic_News Wacht morgen maar af... Lunatic is van de dubbele azijn zodra er een beleidsman genoemd moet worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Denkt ie dat je een geintje maakt. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
hoop echt zo dat van Geel nog wat haalt. Als hij morgen met een spits aankomt is het een topper. gaat hij dan gewoon drie spelers op 1 dag laten tekenen. vermeer had ook weer helemaal niemand verwacht. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:51 schreef michaelvld het volgende:hoop echt zo dat van Geel nog wat haalt. Als hij morgen met een spits aankomt is het een topper. gaat hij dan gewoon drie spelers op 1 dag laten tekenen. vermeer had ook weer helemaal niemand verwacht. Dan mag hij wel even een nieuwe pot inkt halen s'middags want s''morgens zijn de kantoorwinkels dicht? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je Stylzz begrijpt ? Wie doet dat dan ? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
van geel zat wel druk te bellen tijdens de wedstrijd trouwens |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zat ook op de tribune net schuin achter MvG, maar kon niks verstaan of zien er gebeurt nog wel wat morgen over dag of het is al rond met een scorende spits |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 00:25 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik zat ook op de tribune net schuin achter MvG, maar kon niks verstaan of zien er gebeurt nog wel wat morgen over dag of het is al rond met een scorende spits Hij zat weer eens schuin achter van Geel !!! Anmehoela ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan zit je in de skybox van dd directie. Schenk je daar de drankjes in of zo ? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
zie zn nick nier weet je genoeg toch;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We kennen m al een poosje.. Uiteraard uitsluitend virtueel. Zo zijn er wel meer figuren waarvan je bij voorbaat weet dat je ze nooit zal ontmoeten, gewoon omdat ze te absurd zijn om überhaupt te bestaan. . Toch heb ik al veel mensen van hier ontmoet en ik kan je 1 ding zeggen : DOE HET NIET !!!! Hahahaha |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 01:00 schreef tomson het volgende:[..] We kennen m al een poosje.. Uiteraard uitsluitend virtueel. Zo zijn er wel meer figuren waarvan je bij voorbaat weet dat je ze nooit zal ontmoeten, gewoon omdat ze te absurd zijn om überhaupt te bestaan. . Toch heb ik al veel mensen van hier ontmoet en ik kan je 1 ding zeggen : DOE HET NIET !!!! Hahahaha haha i like :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zal ook idd niks bijzonders zijn. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Al geruchten ? Kan niks vinden #spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zonder bron, leek t net een trolletje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
overigens ik heb vandaag geen reet te doen, dus ik zal de razende Feyenoord reportert zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord gaat vandaag in gesprek met Excelsior over de mogelijke verhuur van Hahn. Algemeen directeur Ferry de Haan van Excelsior erkent dat de doelman bovenaan staat op de verlanglijst van trainer Marinus Dijkhuizen. Feyenoord weet van onze belangstelling en als er een mogelijkheid is om hem te huren van de buurman, willen we dat graag in orde maken, citeert De Telegraaf.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223480&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helmond Sport hoopt op de laatste dag van de transfermarkt groen licht te krijgen van Feyenoord om Joey Sleegers op huurbasis over te nemen van Feyenoord. Na de komst van Toornstra en El Ahmadi is het middenveld van Feyenoord overvol en hoopt de Jupiler League club Sleegers voor een jaar naar Brabant te kunnen halen.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32827__.php |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Goed bezig! Heb je ook een sms alert? |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Manchester United kwam net laat voor Vermeer en deed bizar voorstel Maandag, 1 september 2014 om 06:25 Kenneth Vermeer zal maandag hoogstwaarschijnlijk zijn transfer naar Feyenoord afronden. De doelman van Ajax bereikte vorige week een akkoord met de club uit Rotterdam over een contract tot de zomer van 2018 en rondt vandaag zijn transfer af. Volgens De Telegraaf kwam Manchester United net te laat voor Vermeer; luttele uren na zijn jawoord aan Feyenoord.
Het dagblad schrijft maandag dat Vermeer op Old Trafford als stand-in van David de Gea aan de slag kon. De doelman is al heel zijn leven een man van zijn woord en piekerde er niet over om Feyenoord nog in te ruilen voor Manchester United. Volgens De Telegraaf wilden de Engelsen zelfs zover gaan dat ze bereid waren Anders Lindegaard op hun beurt af te staan aan Feyenoord. "Als Vermeer maar naar Manchester kwam", zo claimt de scribent van het dagblad.
Vermeer had echter geen fiducie in weer een rol als bankzitter, ook al ging het dit keer om een club als Manchester United. "Het geeft in elk geval aan dat Vermeer ballen heeft door niet de makkelijkste weg te kiezen en in het hol van de leeuw te gaan spelen", meldt het dagblad. "Het lijkt de totale afrekening van de keeper richting zijn al bijna voormalige werkgever en de technische staf van Ajax." |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Gaan we misschien ooit nog aan hem verdienen, dat zal de achterliggende gedachte wel wezen. En heeft hahn nog tijd om te groeien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: moet je me je 06 ff PM-en, stuur ik je een app bij wereldnieuws :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even leek Ruud Vormer hoe dan ook te vertrekken bij Feyenoord, maar een transfer van de middenvelder naar Club Brugge is nog geen uitgemaakte zaak. Dat nieuws heeft De Telegraaf maandagochtend naar buiten gebracht. Ondanks dat zowel Feyenoord als Vormer al een akkoord heeft bereikt met de Belgische club, zal Club Brugge eerst afscheid moeten nemen van Jesper Jörgensen. Pas wanneer de Deense middenvelder een transfer maakt, zal Vormer aangetrokken worden door de Belgen.
Het is niet uitgesloten dat Jörgensen op de laatste dag van de transfermarkt nog een transfer maakt. De dertigjarige speler staat al enige tijd in de belangstelling van competitiegenoot Zulte-Waregem, maar tot een overgang van de Deen kwam het tot op heden nog niet. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Consider it done... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:Even leek Ruud Vormer hoe dan ook te vertrekken bij Feyenoord, maar een transfer van de middenvelder naar Club Brugge is nog geen uitgemaakte zaak. Dat nieuws heeft De Telegraaf maandagochtend naar buiten gebracht. Ondanks dat zowel Feyenoord als Vormer al een akkoord heeft bereikt met de Belgische club, zal Club Brugge eerst afscheid moeten nemen van Jesper Jörgensen. Pas wanneer de Deense middenvelder een transfer maakt, zal Vormer aangetrokken worden door de Belgen. Het is niet uitgesloten dat Jörgensen op de laatste dag van de transfermarkt nog een transfer maakt. De dertigjarige speler staat al enige tijd in de belangstelling van competitiegenoot Zulte-Waregem, maar tot een overgang van de Deen kwam het tot op heden nog niet. Hopen dat Vormer nog weggaat, anders zit je wel met een probleem..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Mee eens, irritant dat ook Verhoek nog bij ons is. Beide drukken op de salariskosten en zie ze in deze huidige samenstelling graag gaan. Ze hebben ons team gezien onze financiële situatie als club goed voorzien van extra spelers op de bank maar daarbij is het dan ook wel gebleven. Nieuwe tijdens breken aan en eindelijk kan tweede garnituur onze club verlaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuws wat nu uit België sijpelt lijkt t wel geregeld. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Gun het Ruud ook enorm. Nooit lastig zijn en nooi zeuren en heeft toch zijn steentje bijdragen. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Heerlijk wakker geworden , jullie ook vriendjes van Erwinwintnooit? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Heerlijk geslapen... hoor enkel meer bij de nieuwe vrienden Van Vermeergaatvooronspuntenpakken. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Wat er ook zal gebeuren met Vermeer, ik heb zelden mensen gezien die zoveel lef in hun donder hebben. Let op mijn woorden. Hij gaat zich onsterfelijk maken in de kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 08:54 schreef V town madness het volgende:Wat er ook zal gebeuren met Vermeer, ik heb zelden mensen gezien die zoveel lef in hun donder hebben. Let op mijn woorden. Hij gaat zich onsterfelijk maken in de kuip. Dat doet hij al, wat t resultaat ook gaat zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mooi.
Verder nog stil qua nieuws he Stylzz |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Gefeliciteerd, jij je zin.... Ik vind het zonde. Ik blijf erbij dat Mulder wel degelijk talent heeft, hij moet alleen nog even doorkrijgen dat veel kan winnen als hij een keer met zijn vuist en knie vooruit erin kleunen zou. Hij heerst niet in de zestien, maar dat is een kwartje wat nog vallen moet... als hij ooit valt natuurlijk, maar ik denk dat hij wel degelijk topkeeper kan worden. De kans daarop wordt kleiner nu hij op de bank belandt...
Wat Bert van Marwijk gisteren zei zat veel in, maar als ze Mulder dan toch afserveren, is dit wel een superzet. Ik krijg alleen we een beetje het Cruyff-gevoel. Dat Feyenoord zich zo heeft laten gebruiken steekt mij altijd nog. Ik vind het een zwarte bladzij, wat velen niet eens zullen zijn met mij... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Nog even doorkrijgen', na 5 jaar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mulder zit aan zijn plafond waar hij af en toe boven uit stijgt, maar zal nooit heersen in zijn eigen gebied. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik hou me ook aanbevolen, moet straks gaan werken namelijk d:-) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 09:13 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hij heerst niet in de zestien, maar dat is een kwartje wat nog vallen moet... als hij ooit valt natuurlijk, maar ik denk dat hij wel degelijk topkeeper kan worden. Wat Bert van Marwijk gisteren zei zat veel in, Wat ik nog beroerder vind is dat Erwin nergens heerst, - ook niet op de doellijn. Ik snap niet dat ook vMarwijk niet ziet dat bijna ieder behoorlijk schot erin vliegt. Vermeer is n.m.m. een topaankoop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 08:54 schreef V town madness het volgende:Wat er ook zal gebeuren met Vermeer, ik heb zelden mensen gezien die zoveel lef in hun donder hebben. Let op mijn woorden. Hij gaat zich onsterfelijk maken in de kuip. Gozer toont idd ballen. Zo'n gast kunnen we goed in de selectie gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: moet je me je nummer sturen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Geen playstore app stylzz ? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz