|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Mulder zit aan zijn plafond waar hij af en toe boven uit stijgt, maar zal nooit heersen in zijn eigen gebied. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer is in de Kuip gearriveerd. Lachend.
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
In de lucht zal hij altijd een drama blijven, maar ik denk dat iedere verdediger in z'n broek schijt als ie te laat is om een vijandelijk schot te blokken. Ik wel tenminste, en ik ben blij dat daar nu een einde aan gaat komen. Bij Vermeer mag iedere speler het vanaf 20m en meer proberen. Daar gaat er maar zelden 1 van in hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 10:27 schreef Nick4F het volgende:In de lucht zal hij altijd een drama blijven, maar ik denk dat iedere verdediger in z'n broek schijt als ie te laat is om een vijandelijk schot te blokken. Ik wel tenminste, en ik ben blij dat daar nu een einde aan gaat komen. Bij Vermeer mag iedere speler het vanaf 20m en meer proberen. Daar gaat er maar zelden 1 van in hoor. Zijn timing is beter dan die van Mulder, ik denk dat hij zelfs in de lucht beter is dan Mulder. |
|
|
|
|
Martinus7
|
|
|
En hij kan lachen. Mulder staat er altijd met een jankebek.... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
komt goed MMM..
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoop het Renato, hoop zo op nog een spits en/of een linksback. Maar heb mijn twijfels.
El Ahmadi en Vermeer zijn de laatste aankopen denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bosi, nog stil rondom Kuiptalk? Verder nog nieuws? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk zelf ook dat de verrassingen op zijn eerlijk gezegd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: @KuipTalk
Ok, here are my #DeadlineDay expectations: 1) Feyenoord will sign a striker; 2) Hahn to Excelsior; 3) Sleegers and/or Achahbar loaned out. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Niet zo nerveus , we hebben nog 14 uur |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je bent vandaag op Stylzz aangewezen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik moet zo na de lunch wel even douchen, kan dat? ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Welkom bij de mooiste club van Nederland Vermeer! Al is het gevoel nog niet helemaal 100% |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Idd maximus......zo is t maar net. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote: + heel veel , maar minder dan mulder kan t niet zijn , al was mulder gisteren wel solide:) |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote: klopt , maar zijn uitstraling is helemaal niks die twijfel van hem , ben heel blij met vermeer |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat is Van Geel toch een klasbak!
Hopelijk vandaag nog een kers op de taart met een goede spits... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Het wordt tijd om af te tikken! |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord en Excelsior zijn akkoord over verhuur van Warner Hahn. Keeper moet zelf ook nog akkoord gaan. Meer op rijnmond.nl @RijnmondSport |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lol ik zie m nu ook voorbij komen:
@DennisvanTiel: #Milito gezien op schiphol? Schijnt transfervrij te zijn. Ajax al 3 spitsen, PSV ook 2. Zal het dan toch..? #Feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, ik hoop het . Maar ik heb er een hard hoofd in ... |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
een spits van 35 ach waarom ook niet... |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
milito heeft al getekend bij racing club argentina dus zal wel een look a like zijn dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, ook dat las ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet geheel verrassend, maar Kenneth Vermeer is door de medische keuring gekomen |
|
|
|
|
thijs Hardenbol
|
|
|
Hoe kom je daaraan stylzz? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Flink zoeken VI-inside & volgend (300< of zo iets). @guidetti: nothing! Nou ja ik wacht het wel af ben al blij dat er, gewerkt word aan een Feyenoord waardige keeper , Mulder of Vermeer voor mij de laatste . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: social media. Contractondertekening zal zo gebeuren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ah, ik doelde op de zooi die je gister in huis had, of het nu nog eens geprobeerd werd. Maar dat was voor koekjes, geen pannenkoeken. Never mind :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:31 schreef broer van Ted het volgende:Flink zoeken VI-inside & volgend (300< of zo iets). @guidetti: nothing! Nou ja ik wacht het wel af ben al blij dat er, gewerkt word aan een Feyenoord waardige keeper , Mulder of Vermeer voor mij de laatste . Manchester City, or more likely his agent, have offered John Guidetti to Palermo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:31 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ah, ik doelde op de zooi die je gister in huis had, of het nu nog eens geprobeerd werd. Maar dat was voor koekjes, geen pannenkoeken. Never mind :') haha dat was briljant! Ik was niet thuis, ik was op de sportschool, maar mijn vrouw had dde lol :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Looks like Arsenal's talented forward Chuba Akpom is close to joining #Feyenoord on loan. Good move. pic.twitter.com/nGAjYyxXfk" RT"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door kuipje -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die lopen wel wat achter de feiten aan. Je kan beter regelmatig een search opdracht op Feyenoord refreshen op Twitter... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:[..] @KuipTalk Ok, here are my #DeadlineDay expectations: 1) Feyenoord will sign a striker; 2) Hahn to Excelsior; 3) Sleegers and/or Achahbar loaned out. Ja van gisteren. Ben benieuwd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Kan dat niet vanavond om een uur of 12? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Officieel, Vermeer Feyenoorder:
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 12:35 schreef Stylzz het volgende:[..] die lopen wel wat achter de feiten aan. Je kan beter regelmatig een search opdracht op Feyenoord refreshen op Twitter... klopt.. probeerde een link door te sturen..
Chuba Akpom is close to joining #Feyenoord on loan. Good move.
Weet niet wat er waar van is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
IS nog een bericht van zaterdag volgens mij, van Akpom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja volgens ij ook. Heb vandaag gelezen dat hij niet wilde. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@Kjeldsangers: @TransferNewsCen: Manchester City will listen to offers for Matija Nastastic, John Guidetti and Scott Sinclair. @Feyenoord |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@Fussball_24: Klaus Allofs: Klich und Bas Dost bleiben bei uns. #vfl #wob geen dost ?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|