|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:15 schreef JanM het volgende:[..] Maar als je deze week nog een paar basisspelers goed kunt verkopen zou ik dat nu WEL doen, terwijl ik dat vòòr 020 en ADO uit NIET zou doen! Iedereen is te koop voor het juist bedrag. Als er een CV zou vertrekken, is dat niet zo'n probleem, want daarvoor hebben we voldoende alternatieven. Maar spelers als Janmaat en Pellè zou ik toch zeker houden tot de zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat maar gaan, dit seizoen is verloren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat dachten de spelers zaterdag ook de eerste helft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De tweede helft ook, t is dat ADO zo'n dramatisch kut elftal is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, dat was ongeveer ondergrens. Kon nog net. De tweede helft was niveau het-loopt-niet-maar-we-zijn-wel-beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mogen. Misschien. Ik hou alleen totaal niet van defaitisme. Maar ga je gang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sleegers is fit. speelt nu mee tegen Excelsior. ze staan achter met 1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is zijn eerste potje sinds tijden volgens mij. Staat in de lijstjes nog steeds als geblesseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:[..] is zijn eerste potje sinds tijden volgens mij. Staat in de lijstjes nog steeds als geblesseerd. klopt volgens mij. maar speelt nu mee. Te Vrede scoorde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Om 14.00 uur zal een mix van jeugd- en eerste-elftalspelers van Feyenoord het opnemen tegen Excelsior in een besloten oefenduel. Het duel wordt gespeeld op Woudenstein. De opstellingen:
Opstelling Feyenoord: Lamprou; Korporaal, Van Beek, Kongolo, Nelom; Sleegers, Bakkal, Driebergen; Verhoek, Te Vrede, Armenteros.
Opstelling Excelsior: De Jong, Eekman, Matheij, Smith, Brito, Stans, Vermeulen, Berkvens, Janga, Blij, Kalisse
Update In de 42e minuut komt Feyenoord op voorsprong door een doelpunt van Mitchell te Vrede.
Rust op Woudenstein. Feyenoord leidt met 1-0.
Update Tweede helft is van start gegaan op Woudenstein. Feyenoord ongewijzigd, maar er lopen wel twee talenten uit de A2 warm: Albertus en da Silva.
Update Eerder genoemde spelers worden ingebracht; Junior Albertus komt op de plek van Armenteros en Gilberto da Silva vervangt Kongolo.
Update Excelsior komt op gelijke hoogte door een doelpunt van Janga.
Update Excelsior komt op voorsprong. Een mooi doelpunt van Daan Blij die de bal van randje zestien binnenkrult |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daan Blij is ook van ons toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet meer. was overgestapt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-3 inmiddels. Weet je meteen het niveau van je bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Slecht resultaat natuurlijk. Maar tis een oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joh... weet je wat we doen ? Laten we nog eens een potje tegen Excelsior ballen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De basis doet t daar ook altijd "prima" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Veel te vroeg. Feyenoord heeft Vitesse en FC Twente nog binnen schootsafstand. Als je tweede wordt, heb je ook een prima seizoen gedraaid (qua eindrangschikking dan). Feyenoord was en is nooit de absolute topfavoriet geweest voor de titel. Zo denken onze spelers ook... Het spijt mij om te schrijven maar is voor mij de verkeerde mentaliteit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 16:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo denken onze spelers ook... Het spijt mij om te schrijven maar is voor mij de verkeerde mentaliteit. Heb je de berichten niet in de media gezien? De halve selectie dacht al dat we kampioen waren. Ik denk dat je realistisch moet zijn. Kijkend naar internationale ervaring is Ajax verder dan wij. De rest is niet beter. Wij waren een voorname kanshebber voor de titel, maar niet de topfavoriet.
Ik denk dat je alleen naar je sterktes kan spelen, als je je bewust ben van je zwaktes Leon. Juist dat blindstaren op de titel kan een belangrijke oorzaak van gemakzucht zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's ook een manier om je ongenoegen te tonen als je het niet eens bent met je wissel i.p.v. je trainer geen hand geven. Wissel? Welke wissel? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Volledig eens. Zelfreflectie schijnt moeilijk te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 16:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heb je de berichten niet in de media gezien? De halve selectie dacht al dat we kampioen waren. Ik denk dat je realistisch moet zijn. Kijkend naar internationale ervaring is Ajax verder dan wij. De rest is niet beter. Wij waren een voorname kanshebber voor de titel, maar niet de topfavoriet. Ik denk dat je alleen naar je sterktes kan spelen, als je je bewust ben van je zwaktes Leon. Juist dat blindstaren op de titel kan een belangrijke oorzaak van gemakzucht zijn. Dat ben ik met jou eens ,aan de andere kant roepen ze dit al 2 jaar in de media zonder dat er sancties opgekomen zijn...(Huub Stevens effect past beter)... Wij mogen gewoon verwachten dat ze Ado oprollen met 1 - 4.. Verliezen van de grote mag om kampioen te worden... Nee ik ben het toch niet met je eens maatje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik niet, hij moet t zelf waarmaken. Als de andere aantoont dat hij beter is en hijzelf niet beter is dan de keepers hier bij Feyenoord op dit moment in de elftallen, wat moet je dan. JDT was trainer bij Excelsior, die snapt de belangen van Feyenoord echt wel. Eens. Of je moet de Feyenoordleiding niet vertrouwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
JDT zijn belangen voor Feyenoord waren altijd eigen belang. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alsof het seizoen al verloren is. sjee.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We moeten wel een hele bijzondere club treffen in de EL ,wil ik een kaart kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bent nog positief |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die EL is net als een bekeuring: het is lullig, saai, voelt als straf en kost nog geld ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis meestal maar 1 club en daarna exit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik bedoel dat we t halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 21:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die EL is net als een bekeuring: het is lullig, saai, voelt als straf en kost nog geld ook. Als je een club als Newcastle Sunderland Club Brugge of schalke bv treft is het een toetje... Daarna is het toch afgelopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hypothese... Clubleiding geeft geen geld uit, want intussen financieel vlees op de botten realiseren opdat er van dezomr , of later, meer uitgegeven kan worden. Reserve bouwen dus. A la 020. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het blijft hoofdzakelijk een geruchten topic. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het zou mij niet verbazen als Feyenoord zich voorbereid op een tweede verjongingsronde komende zomer. De eerste ronde 2 a 3 jaar geleden was noodzakelijk vanwege een grote schuld en de daaraan ten grondslag liggende organisatorische en financiële sanering. De jaarcijfers over dit lopend seizoen zullen aantonen dat het tekort of zeer klein is of volledig is weggewerkt, afhankelijk van de komende transfers. Met de tweede verjongingsronde, uiteindelijk gekoppeld aan een nieuw of verbouwd stadion, kan Feyenoord de definitieve stap naar de nationale top en de internationale competitie zetten. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Sportverteller is een sprookjesverteller en gelooft er waarschijnlijk zelf ook nog in. het huidige beleid zal nooit leiden tot het bereiken van de nationale top, laat staan de internationale. Droom maar lekker, sportverteller |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou Daan, vertel jij het eens dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoeft niet, ik lees zijn posts automatisch met een zachte Gé, weg geloofwaardigheid :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, true that. Ik vond het een te voorspelbare onderwerp om een opmerking over te maken, had ook wel verwacht dat iemand anders ermee zou komen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lachman gaat naar Twente in de zomer. Dus mocht iemand dat een goed idee gevonden hebben, hahaha, die kan je afschrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2014 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Lachman gaat naar Zwolle in de zomer. Dus mocht iemand dat een goed idee gevonden hebben, hahaha, die kan je afschrijven. Zwolle = Twente
Dacht trouwens al eerder gelezen te hebben dat hij rond was met Werder ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lees net her en de Twente. Room terug naar Vitesse. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2014 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Lachman gaat naar Twente in de zomer. Dus mocht iemand dat een goed idee gevonden hebben, hahaha, die kan je afschrijven. Is dat al rond dan? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lees net dat Theo Janssen vrijwel klaar is om zijn rentree te maken maar tussen de regels door zinspeelt op een vertrek. Niet haalbaar zonder transfer(s) bij ons, maar die zou ik toch eigenlijk nog wel een keer bij ons op het middenveld zien strooien met zijn passes ... gekke gedachte? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gekke gedachte. Te oud, te dik en komt niet meer op niveau. |
|
|
|