|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 15:16 schreef redchopper het volgende:het zou toch wel een aardig team zijn met die ryo erbij: vermeer ryo van beek kongolo wilkshire toornstra clasie el ahmadi kazim te vrede boetius enige plek wat nog beter kan is dan toch de spits positie. Maar dan Kazim in de spits en Schaken/ Bilal op rechts. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sleegers heeft afgezegd voor jong Feyenoord, dus waarschijnlijk transfer. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Dank voor de updates! |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@FR1908Support: Leonardo Pavoletti gaat binnen enkele uren bij Feyenoord tekenen. Er ligt voor de Italiaanse spits van Sassuolo een 3-jarig contract klaar. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Guidetti gaat weg bij city maar is niet in italy, ploegmaat Richards is met privejet naar fiorentina. Zou het dan toch? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 17:59 schreef FFvhL het volgende:Guidetti gaat weg bij city maar is niet in italy, ploegmaat Richards is met privejet naar fiorentina. Zou het dan toch? Als het zo is word ik vanavond dronken! |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 17:47 schreef Liefhebbers het volgende:@FR1908Support: Leonardo Pavoletti gaat binnen enkele uren bij Feyenoord tekenen. Er ligt voor de Italiaanse spits van Sassuolo een 3-jarig contract klaar. Haha , dat zou kicken zijn !!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
dat klopt van geen kant engelse clubs hebben interesse in die spits feyenoord is een keer genoemd op een blog site ergens in juni. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Ik denk dat er niets meer bijkomt, maar laat me graag verrassen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
er komt niks meer hoor. die pavoroti is nieuws van een paar maanden geleden wat op twitter weer op is geblazen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Krijgen wij dat ook te lezen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zal ik jammer vinden, zeer goeie voetballer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ja al zoveel middenvelders he. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 17:59 schreef FFvhL het volgende:Guidetti gaat weg bij city maar is niet in italy, ploegmaat Richards is met privejet naar fiorentina. Zou het dan toch? Via Florentina naar Rotterdam ik ben benieuwd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ryo absoluut niet halen, zou nutteloos zijn.
Verwacht echt niks meer.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Scout van de Tukkers was dit weekend in Engeland |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marco S. @19Kymco08 Follow @FKRotterdam @City_Watch: Feyenoord fans look away. Ajax have joined Palermo in the race to sign John Guidetti before the deadline according
7:03 PM - 1 Sep 2014 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Marco S. @19Kymco08 Follow @FKRotterdam @City_Watch: Feyenoord fans look away. Ajax have joined Palermo in the race to sign John Guidetti before the deadline according 7:03 PM - 1 Sep 2014 De tyfus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ehh...
Arsenal winger Ryo Miyaichi has completed a move to Feyenoord. The player becomes the second high profile Japanese footballer to quit the Premier League.
Miyaichi, who had a spell playing for Feyenoord on loan a couple of seasons before this campaign, will return to De Kuip where he is affectionately known as 'Ryodinho'.
Feyenoord have paid a reported 2.5 million euros for a permanent transfer and the attacker will be available for the Eredivisie's game this weekend.
http://www.eyefootball.com/news/20610/Ryo-Miyaichi-joins-Feyenoord.html |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:ehh... Arsenal winger Ryo Miyaichi has completed a move to Feyenoord. The player becomes the second high profile Japanese footballer to quit the Premier League. Miyaichi, who had a spell playing for Feyenoord on loan a couple of seasons before this campaign, will return to De Kuip where he is affectionately known as 'Ryodinho'. Feyenoord have paid a reported 2.5 million euros for a permanent transfer and the attacker will be available for the Eredivisie's game this weekend. http://www.eyefootball.com/news/20610/Ryo-Miyaichi-joins-Feyenoord.html Huh? Als lb? |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze site zie ik niet als betrouwbare bron hoor. |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
ik lees het ook op steeds meer op twitter dat ze hem gekocht hebben ryo...vind het toch aardig wat geld als het waar is. ik wist ook niet dat hij ryodinho als koosnaam had/heeft. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Marco S. @19Kymco08 Follow @FKRotterdam @City_Watch: Feyenoord fans look away. Ajax have joined Palermo in the race to sign John Guidetti before the deadline according 7:03 PM - 1 Sep 2014 Geloof ik niet. Zijn bezig met ene Zimling? Moet dat dan de verlosser worden? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Marco S. @19Kymco08 Follow @FKRotterdam @City_Watch: Feyenoord fans look away. Ajax have joined Palermo in the race to sign John Guidetti before the deadline according 7:03 PM - 1 Sep 2014 KK. Dat doen ze gewoon om terug te jennen. :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 29jarige knakker van FSV Mainz? hilarisch. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
zou wel leuk zijn. als ryo mee opkomt gaan we gek met al die middenvelders. begin toch wel vertrouwen te krijgen dat we dit seizoen goed voetbal gaan laten zien. en Martin was gewoon weer een topper. Beetje jammer van de spits maar misschien krijgt sim sala kazim een opvlieging |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zimling is toch een joodse naam..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Met zo`n middenveld, hoef hij alleen nog maar tegen de bal aan te lopen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dat is toch een verdedigende middenvelder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hehe, over 4 dagen komt mijn Xbox One en twee weekjes later Fifa15, ik heb er zin in :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar wie gaan er spelen dan ???
Clasie is m.i. onomstreden. El Ahmadi is ook niet gehaald voor de bank. Vilhena/Immers/Toornstra dan als aanvallende middenvelder ervoor?
Of maar 3 verdedigers en dan El Ahmadi ervoor en dan Vilhena, Toornstra, Clasie?
Ik ben benieuwd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vervanger van Can't See. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ryo Miaichi....
Zal wel onzin zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Overdag Blind bedoel je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:18 schreef JanM het volgende:[..] Maar wie gaan er spelen dan ??? Clasie is m.i. onomstreden. El Ahmadi is ook niet gehaald voor de bank. Vilhena/Immers/Toornstra dan als aanvallende middenvelder ervoor? Of maar 3 verdedigers en dan El Ahmadi ervoor en dan Vilhena, Toornstra, Clasie? Ik ben benieuwd! Misschien wel een 3-5-2 variant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee Dagelijks Blind. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als 'ie inmiddels omgeschoold is tot linksback zou ik het nog niet zo'n hele gekke move vinden ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:18 schreef JanM het volgende:[..] Maar wie gaan er spelen dan ??? Clasie is m.i. onomstreden. El Ahmadi is ook niet gehaald voor de bank. Vilhena/Immers/Toornstra dan als aanvallende middenvelder ervoor? Of maar 3 verdedigers en dan El Ahmadi ervoor en dan Vilhena, Toornstra, Clasie? Ik ben benieuwd! 4-4-2 spelen, 4mans middenveld net Clasie Vilhena Karim en Bilal
Toornstra en Schaken als backup...
Boëtius en Kazim als aanvallers |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:18 schreef JanM het volgende:[..] Maar wie gaan er spelen dan ??? Clasie is m.i. onomstreden. El Ahmadi is ook niet gehaald voor de bank. Vilhena/Immers/Toornstra dan als aanvallende middenvelder ervoor? Of maar 3 verdedigers en dan El Ahmadi ervoor en dan Vilhena, Toornstra, Clasie? Ik ben benieuwd! In ieder geval een middenveld met Clasie/Toornstra/El Ahmadi, lijkt me. Als dat een beetje klikt, dan heb je het beste middenveld van de eredivisie. |
|
|
|