|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:23 schreef windoweyes het volgende:[..] In ieder geval een middenveld met Clasie/Toornstra/El Ahmadi, lijkt me. Als dat een beetje klikt, dan heb je het beste middenveld van de eredivisie. Dat hadden we al |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
miyaichi geeft de voorkeur aan twente boven feyenoord zegt de ene twitter helft, de andere helft zegt dat feyenoord miyaichi heeft gekocht voor 2,5m...zal wel weer een gevalletje ziyech zijn.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T maakt me niet uit, als Twente m haalt, was Feyenoord waarschijnlijk niet eens geïnteresseerd. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ja jongens ook een echt orakel zit er weleens een paar minuten naast! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Waar blijft het beloofde nieuws het is nu 19.31 uur |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Zal ie echt wat nieuws hebben dan ? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Een paar is TWEE maar geen 6 nu al |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@Insurance010: #Ryo zo goed als zeker naar onze satellietclub in Enschede #Feyenoord |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Straks 14 middenvelders en 8 buitenspelers maar geen spits |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan toch! Zonder een echte spits, zie Barcelona ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We hebben 3 spitsen: Manu, te Vrede, Kazim, Achahbar en Immers, maakt samen 3. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vraag ik me toch hoe die monsterman en z'n maten die transfersom gaan ophoesten? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doyen group , investeerders geld !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweetnie of die vergelijking wel opgaat hoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toen pelle geschorst was vorig seizoen wonnen we ook! |
|
|
|
|
scflandgraaf
|
|
|
hallo tot hoelaat mogen nog transfers uitgewisseld worden in de NL. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vergelijking niet , de mogelijkheid toch wel ??? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@peterwekking: Ryo Miyaichi keert terug in Nederland. In 2011 speelde hij voor Feyenoord. Nu huurt #fctwente de Japanse linkerspits van Arsenal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's mooi, maar kvraag me ook af of Feyenoord nog een vleugelaanvaller nodig heeft |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Theoretisch tot 0:00 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, speelt ook met 1 keeper en 10 veldspelers |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Nog geen nieuws, maar er gebeurt nog genoeg, echt niet normaal. Het duurt lang maar als je weinig te besteden hebt moet je wachten op de Wie maakt me los aanbieding. MU huurt gewoon een spitsige voor 500.000 euro per week. Ja daar hoef je niet creatief voor te zijn. Maar onze Martin wel. Dus broeders heb GEDULD. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of nog langer, afhankelijk van de markt in dat land. Portugal nog 3 weken? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Komt er nog wel wat dan ? Of is van geel zat van alle champagne. |
|
|
|
|
scflandgraaf
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Er komt echt niets meer hoor. Met deze selectie gaan we het doen. Heb er iets meer vertrouwen in gekregen. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Ik zou tegen moeilijke potten een punt naar voren met Clasie/Toornstra/Elahmadi spelen , en tegen de makkelijkere punt naar achter Toornstra/Clasie/(vilhena of immers ) Immers was een goed duo met Toornstra |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 19:49 schreef FFvhL het volgende:Nog geen nieuws, maar er gebeurt nog genoeg, echt niet normaal. Het duurt lang maar als je weinig te besteden hebt moet je wachten op de Wie maakt me los aanbieding. MU huurt gewoon een spitsige voor 500.000 euro per week. Ja daar hoef je niet creatief voor te zijn. Maar onze Martin wel. Dus broeders heb GEDULD. Ik ben benieuwd met die grote woorden van je |
|
|
|
|
redchopper
|
|
|
Er komt denk ik niemand meer, van geel zit nu te relaxen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat er ook verder in Europa bij de clubs gebeurt dat vind ik niet belangrijk maar wat bij FEYENOORD gebeurt wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@FKRotterdam · 13 sec. Het #GERUCHT dat Feyenoord (vandaag) ook nog in de running was voor Miyachi en dus zou zijn afgetroefd door Twente, klopt niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha..fc Gladbach vind ik echt zielig worden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Psies. Niks van hun zelf zeg maar. Net als Vitesse als handelshuis fungeren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
windoweyes