|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je klinkt als een in de steek gelaten minnares.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Mooie club voor hem, alleen een ruk competitie, maar hop voor hem dat ie weer lekker kan voetballen. |
|
|
|
|
Pecola
|
|
|
Het blijft onbegrijpelijk, dat als je weet dat Pelé weggaat. En dat wisten ze toch geruime tijd, dat je nu veel middenvelders binnenhaalt. En dan ook afgetroefd word door Twente voor Ryo, die je eigenlijk niet nodig hebt. Wat we nodig hebben is een afmaker, Guidette is misschien niet de apeler die hij was. Maar je haalt wel een persoonlijkheid mee binnen. Dat is veel waard, ook daar pak je punten mee.
Doodzonde |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 21:15 schreef lecock het volgende:Snap er geen jota meer van, toen Feyenoord in 2 zat mocht er niks gekocht worden . De tukkers hebben meer als 28 miljoen schuld en blijven maar kopen Je moet wel op de hoogte blijven, de Tukkers kopen of huren niks dat zijn nogmaals DE INVERTEERDERS DIE KOPEN EN HUREN DE SPELERS VOOR DE TUKKERS snap je nu |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar ben ik het mee eens DUURT LANG |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mensen, van Geel is net bij de Kuip weggereden, dit was t. Slaap lekker. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Blijf er toch nog maar effe bij, je weet nooit hè.... |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
quote: Maar als Van Geel naar zijn nest gaat, doe ik het ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij doet toch ook wel eens thuiswerken ? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat vroeg?ik ben toch ook nog wakker?P: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti is officieel trouwens, Celtix. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij wil nog ff forummen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: van Geel zit ook t transfernieuws te F5-en, misschien komt er nog wat bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Is ie niet onderweg naar Schiphol? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
@voetbalzonenl: Feyenoord haalt definitief geen nieuwe spits: "Er gebeurt nu niets meer", zegt td Martin van Geel tegen Voetbal International. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Shit hij haalt wel heel vroeg de spanning weg. De transferwindows zijn ook niet wat ze waren. .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog twee uur en zeven minuten en nog geen SPITS |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En waar blijft het NIEUWS van 19.30 uur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Royston naar Sheffield Wednesday |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nationaal vind ik het 100% mee gevallen tot nu toe de gang is Vermeer van 020 naar ons |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Helaas, het slot kan erop! V.Geel heeft te laat afgedrukt! Celtic was een uurtje eerder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste twee uur zoeken jullie verder maar uit! :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Waar moeten we nog zoeken haha ?? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Helaas toch geen nieuws.Sorry bluf, ik dacht echt aan alles wat er nog gaande was dat er nog iets zou komen. Maar de echte gewilde waren niet haalbaar. Met een lange een kleine en een sterke zullen we het moeten doen. Ik hoop echt dat het voldoende is. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
14 middenvelders , 8 buitenspelers en geen normale spits !! Kloteseizoen komt er aan . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendam þ@Mkrabby · 4m #Feyenoord is klaar voor deze window, zegt Martin van Geel. Logisch, want de td heeft de limiet van zijn salarisbudget bereikt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Geen spits er bij dit seizoen dus ook geen doelpunten boven de 6o |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Martijn Krabbendam þ@Mkrabby · 4m #Feyenoord is klaar voor deze window, zegt Martin van Geel. Logisch, want de td heeft de limiet van zijn salarisbudget bereikt. Nog ff 1 reactie, weer zo'n stelling die hij poneert zonder enig bewijs.. En ik heb al drie sites gezien die dat als nieuws en dus waarheid brengen. Irritant! |
|
|
|
|
Antal roth
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 21:34 schreef Pecola het volgende:Het blijft onbegrijpelijk, dat als je weet dat Pelé weggaat. En dat wisten ze toch geruime tijd, dat je nu veel middenvelders binnenhaalt. En dan ook afgetroefd word door Twente voor Ryo, die je eigenlijk niet nodig hebt. Wat we nodig hebben is een afmaker, Guidette is misschien niet de apeler die hij was. Maar je haalt wel een persoonlijkheid mee binnen. Dat is veel waard, ook daar pak je punten mee. Doodzonde Heel warrig verhaal, ik snap er niets meer van |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Met een heel creatief middenveld kan je met een middelmatige spits ook heel succesvol zijn. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Met een topspits en een middelmatig middenveld werden we in iedergeval geen kampioen. Misschien andersom wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij zal z'n smart phone toch wel bij zich hebben? maar ff serieus, kverwacht ook niet echt veel meer |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Nog ff 1 reactie, weer zo'n stelling die hij poneert zonder enig bewijs.. En ik heb al drie sites gezien die dat als nieuws en dus waarheid brengen. Irritant! Ja en ze proberen eerst nog dost te halen! Hoe kunnen ze dat salaris betalen dan ? Apart! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Be heel benieuwd wat de reden is van Martin van Geel waarom er geen spits gekomen is |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:16 schreef FFvhL het volgende:Met een topspits en een middelmatig middenveld werden we in iedergeval geen kampioen. Misschien andersom wel. zou zo maar kunnen, met spelers op het middenveld die een spits kunnen vinden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kun je m vragen als je weer achter hem zit. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Alleen clasie en el ahmadi zijn geen scorende middenvelders, zal het toch voorin en van toornstra zijn kant moeten komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeker tijdens het bellen of mailen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat dom geklets van die VI snor man dat Ryo Mayaichi nog nergens waargemaaakt en de goeie tijd bij ons dan |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Met de spelers op het middenveld die we nu hebben kunnen we ook wel 4-4-2 gaan spelen ik zal eens een e-mailtje sturen of met Fred gaan praten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo eindelijk duidelijkheid!! Geen spits er meer erbij ... |
|
|
|