BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 02 september 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:
Raar wel Cabral verhuren en Ryo huren.
Zelfde spelers, zelfde potentie allebei niets meer gepresteerd na 1 mooi seizoen
Nee daar heb je gelijk in, moet nog zien dat Ryo zo goed is. Maar Cabral is gewoon een lastig ventje, die ben je liever kwijt als rijk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Clubs uit Eredivisie maken meeste winst na hectische transferperiode

45437419288962000.jpg

De Nederlandse Eredivisie moet het dit seizoen doen zonder spelers als Daley Blind, Dusan Tadic, Graziano Pellè en Alfred Finnbogason, maar op financieel vlak deden de clubs uitstekende zaken. Per saldo werd er zelfs meer verdiend dan in welk ander land dan ook, zo heeft NUsport becijferd.

Nederlandse clubs verkochten gezamenlijk voor 131 miljoen euro aan spelers en gaven 32 miljoen euro uit. Dat betekent een positief saldo van 99 miljoen euro. Portugal volgt met 96 miljoen euro op de tweede plek en Frankrijk staat derde met 87 miljoen euro. Engeland is koploper wat betreft uitgaven: de Premier League-clubs spendeerden gezamenlijk 1,03 miljard euro, terwijl er 'slechts' 540 miljoen euro binnenkwam.

Opmerkelijk is dat ook clubs uit de Championship, de Engelse equivalent van de Jupiler League, de grens van honderd miljoen euro aan uitgeven wisten te slechten. Dat is voornamelijk te danken aan de hoge inkomsten uit tv-rechten. Zo ontving Cardiff City, dat vorig jaar degradeerde uit de Premiership, over het voorbije seizoen tachtig miljoen euro aan tv- en prijsgelden. Manchester United is met ruim 193 miljoen euro de grootste koper van Europa. Ter vergelijking: in Nederland is dat Feyenoord, met 8,5 miljoen euro.
Bron:Voetbalzone
Barabas
 Barabas - dinsdag 02 september 2014 - 12:27   quote  deeplink  
En vanaf nu wordt dat budget alleen maar groter. Groeien gaan we. Totdat we staan waar we horen; bovenaan in Nederland! Over 3 jaar overwinteren in de Champions League. Met de beste jonge spelers van Europa binnen de gelederen en dat allemaal uit onze eigen opleiding. Onze internationals zwermen uit over de Europese velden en heel voetballend Europa wil het ook..... Maar wij hebben het!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 12:27 schreef Barabas het volgende:
En vanaf nu wordt dat budget alleen maar groter. Groeien gaan we. Totdat we staan waar we horen; bovenaan in Nederland! Over 3 jaar overwinteren in de Champions League. Met de beste jonge spelers van Europa binnen de gelederen en dat allemaal uit onze eigen opleiding. Onze internationals zwermen uit over de Europese velden en heel voetballend Europa wil het ook..... Maar wij hebben het!
HOERA!!!!!!
kakkie21
 kakkie21 - dinsdag 02 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Weet iemand of feyenoord die 17 jarige zweed nog heeft aangetrokken?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:13 schreef kakkie21 het volgende:
Weet iemand of feyenoord die 17 jarige zweed nog heeft aangetrokken?
ja, al lang.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 02 september 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, al lang.
Volgens mij is het nog niet definitief rond.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Ik kan ook niks vinden dat ze hem hebben gecontracteerd hebben, onderstaand bericht is van 17 augustus jl..

Het 17-jarige Zweedse talent Mans Hermann is wederom op proef bij Feyenoord. Dit keer traint de jongeling mee met Feyenoord onder 19. Hermann is al diverse malen op stage geweest bij Feyenoord. Het is nog niet bekend of Feyenoord hem een contract gaat aanbieden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:31 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog niet definitief rond.
ja wel.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
RT @KuipTalk DONE DEAL: Feyenoord has signed 17 year old Swede Mans Herrmann. The striker will start in the U19 team coached by Roy Makaay.
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja wel.
"Bron" en voor hoeveel jaar?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:19 schreef Bosifyable het volgende:
RT @KuipTalk DONE DEAL: Feyenoord has signed 17 year old Swede Mans Herrmann. The striker will start in the U19 team coached by Roy Makaay.
Nee is niet rond volgens mij....

:)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Mans Herrmann --> https://twitter.com/mansherrmann
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 02 september 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Nou, een jeugdspeler hoeft toch niet in de transferperiode?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ghehe, maar vreemd dat Feyenoord niet met een bericht naar buiten komt of de academy..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:
Mans Herrmann --> https://twitter.com/mansherrmann
Nep account.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ik geloof er geen kudt van!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:
Mans Herrmann --> https://twitter.com/mansherrmann
"De gillar blonda svenska anfallare" d:-)
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 september 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Hoeveel jaar?
Mooie foto van hem trouwens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Nibke --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Koekl trensleet:

Deze zomer hebben we een grote Zweedse trekroute naar Nederland hebben gezien. Nu gaan zelfs 17-jarige Måns Herrmann van Helsingborgs IF naar Feyenoord.
- Ik heb zeer grote doelen voor mijn carrière en dit is slechts de eerste stap, zegt hij tegen viasatsport.se.

Zweedse voetbal verliest een ander talent die al vroeg in Europa te verplaatsen. Aan het einde van vorige week was Helsingborgs veelbelovende spits Måns Herrmann klaar voor Nederlandse club Feyenoord.

- Ik ben zeer benieuwd naar het spelen voor Feyenoord, zegt hij tegen viasatsport.se.

- Ik ben hier nu al drie weken. Het oorspronkelijke idee was dat ik zou gewoon naar beneden komen en voelen. Maar toen vertelde ze me dat HIF gezien hun goedkeuring en kon ik een Feyenoorder geworden als ik het wilde. Daarna ging het heel snel.

"Ze denken VEEL CRAP ON ME"

Het is de derde keer dat de 17-jarige is op bezoek bij Feyenoord. De eerste keer was een test spel in 2012 met vaste-jarige Jordan Larsson en een jaar ouder Elias Andersson, zowel eerste-teamspeler in HIF tegenwoordig, ging toen Herrmann alleen al afgelopen winter naar Rotterdam.

Maar nu zal het een permanente verhuizing zijn. De Zweed gaat terug naar Zweden voor een week om in te pakken alles en dan naar huis verlaat hij.

- Natuurlijk is het triest om familie, vriendin en vrienden achterlaten. Maar ik voelde dat het tijd was om te springen op deze trein. Ik heb het gevoel dat ze doen een shitload aan me hier en ze hebben zeer enthousiast geweest om me hier te komen. Ik voelde dat ik een nieuw hoofdstuk, waar ik meer kan ontwikkelen en een beetje frisse start nodig. Krijgen in een van de beste jeugdopleiding is niet verkeerd, dit voelt goed.

Herrmann is ook een klassieke Zweedse club waar John Guidetti raakte het laatste. Voor die tijd, het was Johan Elmander en 'Henke' Larsson.

- Guidetti is een grote legende, hoewel hij alleen hier was een korte tijd. Dan natuurlijk Elmander en Henke. Maar Ove Kindvall is ook een grote legende hier, ziek geweldig eigenlijk. Dus ze zijn gelukkig blonde Zweedse spits en dat is een voordeel.

- Veel fans hebben contact gehad en heb geschreven dat ik heb goede voorwaarden voor het goed is gegaan voor andere Zweedse spits bij de club. Dus hoop dat het kan voldoen aan de verwachtingen.

ZWEEDSE duel tegen de voormalige rivaal

17-jarige heeft een tweejarig contract getekend en wordt het invoeren van het U19 team - met als doel om snel te klimmen hoger.

- Ik zal zich richten op het U19 team en dan moet je een assessment te nemen na het jaar is het tijd voor het eerste team of blijven nog een jaar in de U19. Maar het is alleen voor mij om zo veel peulen mogelijk in U19 te maken en dan zullen we zien. Ik lat hoog en willen worden gepromoveerd naar het eerste team na het seizoen.

De spits, geboren in 1997, is nu de derde Zweed uit zijn vintage in het Nederlandse jeugdvoetbal. Aangezien voor de Kalmar FF-opgefokt Ramon Pascal Lundqvist bij PSV Eindhoven en Malmo FF gevoed Zia Sakirovski in AZ Alkmaar.

- Ik en Zia tegenover elkaar volgend weekend. Het zal erg leuk om te spelen tegen Zia. Het is een oude vijand ontmoeting. Het was altijd speciale wedstrijden tussen HIF en MFK. Toen was het vaak MFK gewonnen, maar hier is het meestal als Feyenoord versloeg AZ dus ik hoop dat deze keer te winnen. Dan krijg je een beetje rol omkering voor ons.

- We speelden samen in Skåne team en we altijd speelden heel goed samen en het is altijd leuk om te ontmoeten. Hij is een zeer goede voetballer en een heel goede vriend, dus het zal leuk zijn. Zelfde met Ramon bij PSV, hij kent me sinds de nationale ploeg ook. Het is erg leuk en het lijkt goed te gaan voor hen beiden hier in Nederland.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 14:38   quote  deeplink  
ze DENKEN VEEL CRAP ON ME! :')
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Forwardstalangen Måns Herrmann är bara några fjuttiga detaljer från att bli ungdomsproffs i Feyenoord. Lämnar därmed HIF.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Whahahahaaa
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Thomassen hoopt op Feyenoord: 'Ik ben een fan'

600x400-01742812.jpg

De Jupiler League heeft er opnieuw een pareltje bij. De kweekvijver, zoals de Eerste Divisie ook wordt genoemd, maakt kennis met Jordy Thomassen. De 21-jarige aanvaller hoopt ooit in De Kuip te voetballen. 'Ik ben een Feyenoord-fan en kan ontzettend genieten van het legioen. Ik vind het prachtig hoe de spitsen daar op handen worden gedragen.'

'John Guidetti en Graziano Pellè zijn toch echt wel voorbeelden voor mij,' vervolgt Thomasson tegenover Tjerkstramedia. 'Ik volg ze op de voet en zie dan hoe sterk Pellè is met zijn grote lijf en hoe hij de bal probeert af te schermen. Echt mooi om te zien. Dat is genieten. Ik hoop dat ik in de komende jaren net als deze spelers stappen kan maken en wie weet eindig ik net als Mitchell Te Vrede ook wel in De Kuip. Hij kwam van Excelsior en ik speel bij FC Den Bosch.'
Bron:Tjerkstramedia
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Zet je hem alvast op je lijstje Martin..!
tomson
 tomson - woensdag 03 september 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:39 schreef koekie het volgende:

[..]

liever 3x voorbij laten komen dan 1x missen....had ik nog niet gezien, komt door het blowtje.
MAAR.....Tabak is veel verslavender dan hasj en wiet. Dat wist je niet he, Renato?
Oh shit! Is dat echt zo ? dan maar aan de wietthee voortaan ?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 september 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:31 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog niet definitief rond.
Dat klopt
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 september 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Engelaar op bezoek bij de Tukkers
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:40 schreef de bluffer het volgende:
Engelaar op bezoek bij de Tukkers
Pfff gelukkig is de transferperiode voorbij, had een nachtmerrie gehad vorige week dat Fred hem ging halen..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 september 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:39 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat klopt
Nou, gelukkig iemand die 'duidelijkheid' kan geven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 september 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Heeft Engelaar nog wel een club dan? Zo niet, kan hij altijd nog komen..... toch een nachtmerrie.....?!?!?!??????

... oh, ik lees net op nu.nl dat hij transfervrij is na zijn vertrek bij Melbourne City... (was het Melbourne City???)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Arie.Klooster --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 00:44 schreef RenatoBos het volgende:
Zet je hem alvast op je lijstje Martin..!
Als ik had geweten dat het zo makkelijk was dan had ik 25 jaar terug ook zo'n interview gegeven
netsurfer
 netsurfer - woensdag 03 september 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Het was weer een interessante transferperiode. Heb vaak op headliner en in dit topic gekeken.

Ben uiteindelijk best tevreden. Vermeer had ik zelf niet gedaan (ligt erg gevoelig en je brandt Mulder hiermee definitief af), maar is natuurlijk wel een prima keeper.

Verder had ik Boularouz ook niet genomen, speelt statistisch gezien veel te weinig. Voor de rest prima keuzes van Feyenoord. Vooral El Ahmadi is een onverwachte verrassing, heb ik altijd prachtige voetballer gevonden.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 september 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 00:44 schreef RenatoBos het volgende:
Thomassen hoopt op Feyenoord: 'Ik ben een fan'

[ afbeelding ]

De Jupiler League heeft er opnieuw een pareltje bij. De kweekvijver, zoals de Eerste Divisie ook wordt genoemd, maakt kennis met Jordy Thomassen. De 21-jarige aanvaller hoopt ooit in De Kuip te voetballen. 'Ik ben een Feyenoord-fan en kan ontzettend genieten van het legioen. Ik vind het prachtig hoe de spitsen daar op handen worden gedragen.'

'John Guidetti en Graziano Pellè zijn toch echt wel voorbeelden voor mij,' vervolgt Thomasson tegenover Tjerkstramedia. 'Ik volg ze op de voet en zie dan hoe sterk Pellè is met zijn grote lijf en hoe hij de bal probeert af te schermen. Echt mooi om te zien. Dat is genieten. Ik hoop dat ik in de komende jaren net als deze spelers stappen kan maken en wie weet eindig ik net als Mitchell Te Vrede ook wel in De Kuip. Hij kwam van Excelsior en ik speel bij FC Den Bosch.'
Bron:Tjerkstramedia
Ik zal het wel doen
hoelang is hij nog bij Den Bosch KENNER
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 september 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfff gelukkig is de transferperiode voorbij, had een nachtmerrie gehad vorige week dat Fred hem ging halen..
Hij is transfer vrij
Fred kent hem heel goed
Pindaachris
 Pindaachris - woensdag 03 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Zo'n aanstellend iemand met zo'n rot brief , echte supporters noemen ze zichzelf , maar ik vind het niks , Martin van Geel heeft een goede keuze gemaakt , voor de Club misschien wel het allerbeste dat hij dit gedaan heeft ,
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:03 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hij is transfer vrij
Fred kent hem heel goed
Waarvan dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarvan dan?
klaverjassen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klaverjassen.
Hahahaha.
Met prijzen!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ik had geweten dat het zo makkelijk was dan had ik 25 jaar terug ook zo'n interview gegeven
Denk je dat Feyenoord toen op zoek was naar een 35 jarige verdediger..(?!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:03 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hij is transfer vrij
Fred kent hem heel goed
Hou op man, ik moet zo weer naar bed..
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 01:58   quote  deeplink  
Net thuis en lees dat El Hamdaoui transfervrij is.

Misschien een jaarcontract aanbieden? Wel veel doelpunten... maar goed. Wil best wel heel erg graag kampioen worden. Ikke dan hè. Hij misschien ook wel. We kunnen het toch best ff vragen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 03:04   quote  deeplink  
Doe maar niet. Overal de mist ingegaan, behalve AZ. Geen zekerheidje en voor de breedte hebben we al genoeg voor in de spits. Alleen een echte topper erbij zou niet misstaan.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 03:07   quote  deeplink  
Die zijn niet transfervrij...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 03:59   quote  deeplink  
Klopt. Maar dat is nog geen reden om Mounir dan maar wel te halen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:

Mounir El Hamdaoui is binnenkort transfervrij op te halen uit Italië. De aanvaller komt niet in de plannen van Vincenzo Montella voor en heeft geen rugnummer gekregen bij Fiorentina. Het contract van de dertigjarige El Hamdaoui loopt nog een jaar door en omdat het er niet naar uitziet dat deze verbintenis nog afgekocht wordt, heeft Fiorentina besloten om de verbintenis te laten ontbinden en de voormalig Ajacied een transfervrije status te geven. (La Nazione)
Dertig jaar, mwaahhh maar niet he
V town madness
 V town madness - donderdag 04 september 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Lalalala Mitchel te Vrede.......
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Sport1 legt de link al.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dertig jaar, mwaahhh maar niet he
Jaarcontract... Is ie daarna 31....
Barabas
 Barabas - donderdag 04 september 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Sport1 legt de link al.
Tuurlijk... Wij zijn slagvaardig geweest in de transferperiode.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1284980