BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - woensdag 10 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Las vandaag al weer dat v. Geel het in de winter weer gaat proberen bij Dost.
Jeej
Barabas
 Barabas - woensdag 10 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Als hij daar niet aan de bak kan komen dan zal hij graag willen. 100%
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Dirk..(?)d:-)
craven
 craven - donderdag 11 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
Hugo almeida??
craven
 craven - donderdag 11 september 2014 - 10:00   quote  deeplink  
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Hugo_Almeida
van geil
 van geil - donderdag 11 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 19:28 schreef Fart het volgende:
Las vandaag al weer dat v. Geel het in de winter weer gaat proberen bij Dost.
Jeej
Ajjjjjjjjjjjjjjj
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 09:59 schreef craven het volgende:
Hugo almeida??
Wat zou hij nog aan salaris willen, ik zag dat stukje in de metro staan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Dost sluit toekomstige stap naar Feyenoord niet uit

45437746052341000.jpg

Feyenoord zal geduld moeten hebben, maar de kans bestaat dat Bas Dost nog eens naar Rotterdam komt. Een vertrek bij zijn huidige club VfL Wolfsburg is voor de spits echter alleen een optie als hij echt het idee heeft dat hij niet geslaagd is in de Bundesliga. Ik zit hier nu pas twee jaar, dat is veel te kort. Ik wil mezelf laten zien. Over een jaar kan ik pas zeggen of het een goede keuze is geweest, zegt de Nederlander. (Kicker)
craven
 craven - donderdag 11 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 13:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zou hij nog aan salaris willen, ik zag dat stukje in de metro staan..
8ton tot een miljoen las ik
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Doe ik het ook voor
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 20:02 schreef craven het volgende:

[..]

8ton tot een miljoen las ik
Tja..had ie gekomen had de snor ervan af gemoeten, die kan echt niet meer..
craven
 craven - donderdag 11 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 20:05 schreef piet de paler het volgende:
Doe ik het ook voor
als je ze scoort ben je welkom
craven
 craven - donderdag 11 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 21:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja..had ie gekomen had de snor ervan af gemoeten, die kan echt niet meer..
oldschool turkie tog :)
bijna movember
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Zekerssss..
big-world3.jpg
legrande
 legrande - zondag 14 september 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:45 schreef legrande het volgende:

[..]

Ik werd iedere keer wel als negatief bestempeld maar zie onderstaande stukken Guidetti wel naar celtic op Huurbasis!!!! Hij wilde heel graag naar Feyenoord maar 5 miljoen was te veel risico uiteraard is dat correct maar huren hadden wij moeten doen. Ik heb helaas toch gelijk gehad. Op 8 seconden na haden we helemaal geen europees voetbal meer gehad. En nu 7 punten achter thuis tegen utrecht 2 goals tegen tegen die ukrainers 3 en nu tegen willem 2 promovendus weer 2. Ik bljf mijn club trouw hoor al meer dan 40 jaar en heb allang weer mijn passe partout maar ga nu niet zeggen dat van Geel het zo goed gedaan heeft. Van Hanegem heeft niet altijd gelijk maar wel met het feit dat wij met dit team helaas echt totaal geen kampioenskandidaat zijn. Maar we gaan volgende week winnen van de neuzen en maakt het weer een beetje goe.

Onderhandelen en voorstellen hoe het wel zou kunnen waar alle partijen baat bij hebben. Als Quidetti helemaal niet meer aan spelen toekomt is dat voor Manchester ook niet goed. blijven onderhandelen en niets anders. Niet gaan zeggen zijn medisch dossier vertrouwen we niet. Nodig hem zelf hier uit en test hem op alle fronten.Huur hem 1 jaar en zet daarin dat als hij heel blijft en voldoet je hem na dat jaar overneemt voor een vast bedrag.
Als Celtic hem kan huren hadden wij dat ook gekund die te Vrede hoort niet eens thuis in 3e klas amateurs bar en bar slecht.

legrande - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:11 edit quote deeplink

Zal onze aardige van geel nu gvd eens komen met een nieuwe aanwinst en het niet alleen bij beloftes houden. Duurt weer veel te lang. Ik vind hem zo slecht en iedereen maar zeggen geduld die man komt wel geloof me geen quidetti geen dost geen elamadi. Niets geen kl.te komt er meer. Wat een waardeloze flapdrol is dat. Schaduwlijstje heeft nooit reeel bestaan. Echt wat is die man slecht. Ik zal nu wel weer commentaar krijgen van die van Geel is de best nou b.ll sh.t

Ok we geven hem nog een kans het is nog geen 1 september maar wat gaat er gebeuren als er niets komt en we verliezen van twente en over 2 weken van 020 en we staan weer 11 a 12 achter na 7 wedstrijden dan gooien ze uit protest weer de ruiten in van het maasgebouw. Laten we echt hopen dat het niet zover komt.

stuur prive bericht
sinds 31-08-2008 , 1112 posts

legrande - maandag 25 augustus 2014 - 09:40 edit quote deeplink

Nou van Geel bedankt. Ik had het een maand geleden al voorspeld maar toen werd er gezegd geduld geduld geduld. Nu inmiddels tegen het eind van de transferperiode zijn we inderdaad uit de championsvoorronde gegooid en is nog afwachten of we de poulefase nog halen en staan we na 3 wedstrijden weer 5 punten achter met a.s weekeind de uitwedstrijd tegen Twente op het programma. Zeg gelijk spel met mazzel dan zijn het er 7. Nu wordt Toornstra gehaald. Ben ik blij mee maar waarom niet wat eerder voordat hij voor 3 jaar bijgetekend had. Te Vrede maakt tot nu inderdaad 3 goals maar een echte spits had er zeker op zijn plaats al een stuk of 8 gemaakt Hij doet zijn best maar is zo traag en kan gewoon het niveau niet aan. Iedereen roem van Geel. Ik niet meer zo. Ik ga niet meer kwaad worden heeft toch geen zin maar ben intens verdrietig. Het enige wat van Geel goed gedaan heeft is dat de schuld is weggewerkt maar deze spelers verkopen had ik ok gekund voor dat geld. Afwachten maar of er nog wat bijkomt maar ik zie eerder clasie nog vertrekken voor zo'n 9 miljoen en Fey(van Geel) wil el hamadi weer voor een appel en een ei krijgen zal er dus wel weer naast grijpen. Ik baal er echt van dat we zo wegglijden.

Helaas gebeurt waar ik zo bang voor was maar nee ik moest geduld hebben.

Dit is niet negatief maar ik baal zo dat ze Quidetti zo snel hadden afgeschreven. Voeg daarbij dat onze verdediging ook totaal niet klopt. Ik hoop echt dat we nog nacompetitie gaan halen hoogst haalbare.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 10:33   quote  deeplink  
In potentie heeft deze selectie meer kwaliteit dan er getoond wordt.
De verdediging is broos, een aantal spelers is uit vorm of heeft het niveau niet (meer) of nog niet.
Van Beek en Kongolo zorgelijk (meerdere fouten), Mathijsen anoniem. Immers eruit, Te Vrede ook.

Ontluisterend wat je ziet als ze op achterstand komen. Totaal geen vertrouwen, creativiteit, snelle balcirculatie.
Hij is onaangenaam verrast. Alweer.
Hij ziet iets niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 10:43   quote  deeplink  
De selectie is prima. Alleen PSV heeft misschien een sterkere selectie. Voor de rest zouden we zeker niet onder moeten doen. Of we zouden er althans dicht bij in de buurt moeten staan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Is er al een NIEUWE trainer ??? Droplul Fred Rutten bakt er werkelijk niks van met het opstellen van: Immers, Mathijsen, Vilhena, Boëtius, Schaken en te Vrede ...
VVout
 VVout - zondag 14 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De selectie is prima. Alleen PSV heeft misschien een sterkere selectie. Voor de rest zouden we zeker niet onder moeten doen. Of we zouden er althans dicht bij in de buurt moeten staan.
Nou dat geeft weer vertrouwen voor PEC uit en daarmee nog de vele wedestrijden die in het vooruitzicht staan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:20 schreef legrande het volgende:

[..]

Als Celtic hem kan huren hadden wij dat ook gekund die te Vrede hoort niet eens thuis in 3e klas amateurs bar en bar slecht.

legrande - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:11 edit quote deeplink

Zal onze aardige van geel nu gvd eens komen met een nieuwe aanwinst en het niet alleen bij beloftes houden. Duurt weer veel te lang. Ik vind hem zo slecht en iedereen maar zeggen geduld die man komt wel geloof me geen quidetti geen dost geen elamadi. Niets geen kl.te komt er meer. Wat een waardeloze flapdrol is dat. Schaduwlijstje heeft nooit reeel bestaan. Echt wat is die man slecht. Ik zal nu wel weer commentaar krijgen van die van Geel is de best nou b.ll sh.t

Ok we geven hem nog een kans het is nog geen 1 september maar wat gaat er gebeuren als er niets komt en we verliezen van twente en over 2 weken van 020 en we staan weer 11 a 12 achter na 7 wedstrijden dan gooien ze uit protest weer de ruiten in van het maasgebouw. Laten we echt hopen dat het niet zover komt.

stuur prive bericht
sinds 31-08-2008 , 1112 posts

legrande - maandag 25 augustus 2014 - 09:40 edit quote deeplink

Nou van Geel bedankt. Ik had het een maand geleden al voorspeld maar toen werd er gezegd geduld geduld geduld. Nu inmiddels tegen het eind van de transferperiode zijn we inderdaad uit de championsvoorronde gegooid en is nog afwachten of we de poulefase nog halen en staan we na 3 wedstrijden weer 5 punten achter met a.s weekeind de uitwedstrijd tegen Twente op het programma. Zeg gelijk spel met mazzel dan zijn het er 7. Nu wordt Toornstra gehaald. Ben ik blij mee maar waarom niet wat eerder voordat hij voor 3 jaar bijgetekend had. Te Vrede maakt tot nu inderdaad 3 goals maar een echte spits had er zeker op zijn plaats al een stuk of 8 gemaakt Hij doet zijn best maar is zo traag en kan gewoon het niveau niet aan. Iedereen roem van Geel. Ik niet meer zo. Ik ga niet meer kwaad worden heeft toch geen zin maar ben intens verdrietig. Het enige wat van Geel goed gedaan heeft is dat de schuld is weggewerkt maar deze spelers verkopen had ik ok gekund voor dat geld. Afwachten maar of er nog wat bijkomt maar ik zie eerder clasie nog vertrekken voor zo'n 9 miljoen en Fey(van Geel) wil el hamadi weer voor een appel en een ei krijgen zal er dus wel weer naast grijpen. Ik baal er echt van dat we zo wegglijden.

Helaas gebeurt waar ik zo bang voor was maar nee ik moest geduld hebben.

Dit is niet negatief maar ik baal zo dat ze Quidetti zo snel hadden afgeschreven. Voeg daarbij dat onze verdediging ook totaal niet klopt. Ik hoop echt dat we nog nacompetitie gaan halen hoogst haalbare.
Net of John Guidetti hier iets aan kan veranderen!

Een andere trainer, dat zal een opluchting zijn ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Eerst een andere keeper, toen een andere spits, toen een ervaren middenvelder, toen een ander stadion, en toen een andere TD en toen een andere trainer, en toen geen schulden meer. En toen geduld denk ik en veel slikken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 14 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Net of John Guidetti hier iets aan kan veranderen!

Een andere trainer, dat zal een opluchting zijn ...
Idd ik wordt niet goed van die PUSSY instelling van Rutte!
Clasie rust? Hahaha die hadden we de 1e helft heel goed kenne gebruiken?
Immers aanvoerder! whahahha hou op! Al denk ik dat VanGeel hem aanvoerder heeft gemaakt.
Boetius gewoon opblijven stellen? Die gast is zoo uit vorm.
Schaken idemdito flikkert over zen eigen poten.
Kongolo en Mathijsen die er helemaal niks van kennen.
Vanbeek en Elahmadi zijn de enige met een voldoende.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:02 schreef piet de paler het volgende:
Eerst een andere keeper, toen een andere spits, toen een ervaren middenvelder, toen een ander stadion, en toen een andere TD en toen een andere trainer, en toen geen schulden meer. En toen geduld denk ik en veel slikken
Kregen we maar een ander stadion i.p.v. een vernieuw bouwde kuip ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd ik wordt niet goed van die PUSSY instelling van Rutte!
Clasie rust? Hahaha die hadden we de 1e helft heel goed kenne gebruiken?
Immers aanvoerder! whahahha hou op! Al denk ik dat VanGeel hem aanvoerder heeft gemaakt.
Boetius gewoon opblijven stellen? Die gast is zoo uit vorm.
Schaken idemdito flikkert over zen eigen poten.
Kongolo en Mathijsen die er helemaal niks van kennen.
Vanbeek en Elahmadi zijn de enige met een voldoende.
Kongolo vond ik prima spelen na de rust, komt vooral omdat Mathijsen eruit ging waardoor Kongolo en van Beek veel beter gingen spelen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kongolo vond ik prima spelen na de rust, komt vooral omdat Mathijsen eruit ging waardoor Kongolo en van Beek veel beter gingen spelen ...
Dus Joris op de bank, ik vond hetzelfde misschien met een fitte boula op links. Je zag Vermeer coachen, dat gaat Boula ook doen hoop ik
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dus Joris op de bank, ik vond hetzelfde misschien met een fitte boula op links. Je zag Vermeer coachen, dat gaat Boula ook doen hoop ik
Joris die had allang op de bank moeten zitten !!!
van geil
 van geil - maandag 15 september 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Wie niet?
van geil
 van geil - maandag 15 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Rutten?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 19:37 schreef van geil het volgende:
Rutten?
Haha, dat zeker ...
JanM
 JanM - maandag 15 september 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Mulder wordt Rutten ... paar lettertjes verschil, maar gewoon lekker doorgaan met trollen!

Topic kan wel dicht trouwens want het raam is dicht!
tomson
 tomson - dinsdag 16 september 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 23:52 schreef JanM het volgende:
Mulder wordt Rutten ... paar lettertjes verschil, maar gewoon lekker doorgaan met trollen!

Topic kan wel dicht trouwens want het raam is dicht!
Haha...scherrup
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 16 september 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Met een fatsoenlijke linksback en een fitte stand-in voor Van Beek had het zo allemaal niet hoeven lopen. En ik twijfel ook aan Rutten.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Rutten heeft niets gekocht! Geef hem de tijd
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Had zeker geen bonuskaart
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 16 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:
Rutten heeft niets gekocht! Geef hem de tijd
Rutten heeft er wel voor gezorgd dat boetius en kongolo geen schim zijn van vorig jaar. Rutten heeft onterecht Mathijsen en Immers(aanvoerder zelfs) belangrijk gemaakt. Een man in vorm (Manu) word gewoon genegeerd. Schaken eerst niet daarna weer wel. Hahn had ook een kans moeten hebben die kan echt niet minder zijn dan Mulder. Hopeloos allemaal
En dan nog de filosofie van het roulatie systeem. Tegen Willem 2 pakte dat volkomen verkeerd uit door Manu Toornstra Clasie te sparen. Ga eerst is wedstrijden winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 16:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Niemand weg deze week?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 10:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Net of John Guidetti hier iets aan kan veranderen!

Een andere trainer, dat zal een opluchting zijn ...
Mulder naar de bank, is Rutten de volgende? Man, Rutten is nog maar net begonnen. Als je hem de kans niet geeft, en de volgende ook niet, kunnen ze beter zonder trainer verder gaan... Zelfs jij snapt dat ook wel... toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Ik ben helemaal lyrisch over Sinkgraven. Nu erger ik mij kapot dat ze bij Studio Voetbal al hebben beslist dat het een kwestie van tijd is dat wanneer hij naar ajakkes gaat, maar nou hoor ik gisteren dat hij voor 5 mln. op te halen is. Daar moet je hem toch zo snel mogelijk voor ophalen? Dat ventje gaat zo verschrikkelijk goed worden. De laatste waar je dat direct bij zag, zou wel eens Robben geweest kunnen zijn.... Misschien doet Van Geel dit wel, maar hij zou toch nu al contact moeten zoeken met die jongen, zodat het hem streelt dat Feyenoord het ook in hem ziet zitten? Nu laat heel Nederland het toe dat zelfs het "neutrale" Hilversum ajakkes helpt met hun charmes...

Kortom, Van Geel moet er nu al mee aan de slag: Halen, Sinkgraven! (en als het kan een goede spits, hoewel ik het ook nog wel even wil zien met zowel Kazim-Richards als Te Vrede...

Wat vinden jullie: Sinkgraven halen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Is de investering ook zeker waard. Dat gaat best een grote worden denk ik. Wel weer een middenvelder natuurlijk. Daar komen we in om momenteel. Vrees toch dat ie naar die snavels gaat..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 14:20 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Rutten heeft er wel voor gezorgd dat boetius en kongolo geen schim zijn van vorig jaar. Rutten heeft onterecht Mathijsen en Immers(aanvoerder zelfs) belangrijk gemaakt. Een man in vorm (Manu) word gewoon genegeerd. Schaken eerst niet daarna weer wel. Hahn had ook een kans moeten hebben die kan echt niet minder zijn dan Mulder. Hopeloos allemaal
En dan nog de filosofie van het roulatie systeem. Tegen Willem 2 pakte dat volkomen verkeerd uit door Manu Toornstra Clasie te sparen. Ga eerst is wedstrijden winnen.
Afgelopen zondag hebben we gezien hoe nutteloos Immers is....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Ja, ik ook, maar voor hem zou ik wel een plaatsje inruimen. Hij is een absoluut topspeler-in-spé. Clasie vertrekt na dit seizoen toch wel, (misschien in de winter wel al, hoewel ik er ook niet raar van opkijk dat hij het prima vind bij Feyenoord....) Hij kan trouwens ook op elke positie aan de linkerkant. Van Basten liet hem bij Hoerenveen geregeld op linksback spelen. Op het laatste wat verder naar voren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Arie.Klooster --
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 september 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:
Is de investering ook zeker waard. Dat gaat best een grote worden denk ik. Wel weer een middenvelder natuurlijk. Daar komen we in om momenteel. Vrees toch dat ie naar die snavels gaat..
de meeste uit het noorden verkassen het eerst naar 020, spreken zo'n beetje dezelfde taal, dat zal de reden wel zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Zowel Groningen als Heerenveen heeft regelmatig een talentje die niet zouden misstaan, maar het is net alsof alleen ajakkes zulke jongens kan halen. De Kuip is toch het Walhalla om in te voetballen? Dat moet je toch kunnen uitbuiten... Nee, bij ons krijgen ze Kuipvrees... ook alweer zo'n aangepraat iets... Basaçikoglu zou het ook hebben... nou, die jongen heeft gewoon even tijd nodig....... Bij ons is het glas altijd half leeg; bij dat schijtvolk is hij altijd half vol... En ja, ik weet dat dit een calimero-dingetje is, maar ik erger mij er kapot aan omdat de pers hier altijd vol aan meedoet..., maar ja ... feit is dat Hilversum nou eenmaal vlakbij het ij ligt....

Doet u mij maarrr Jan-Dirk Stouten, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben, vind ik zijn partijdigheid altijd prachtig. Hij is journalist met de kritiek zoals veel fans het hebben, heerlijk!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 30 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 12:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Afgelopen zondag hebben we gezien hoe nutteloos Immers is....
Niet bij 1 doelpunt of goeie aanval betrokken geweest. Immers is gewoon middelmaat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Wel typisch dat we zonder hem verliezen; met hem winnen.... Zou hij dan toch belangrijker zijn dan wat jij net beweert???
Barabas
 Barabas - dinsdag 30 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
We hadden Immers en Schaken moeten verkopen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 30 september 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 13:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wel typisch dat we zonder hem verliezen; met hem winnen.... Zou hij dan toch belangrijker zijn dan wat jij net beweert???
Volgens mij valt dat wel mee, al ben ik het met je eens dat het wel opvallend is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 14:16   quote  deeplink  
Ja, dat is een koe in de kont kijken denk ik, maar het had gerust gekund.. We hebben nu wel heel veel middenvelders... eigenlijk zonde van het talent wat er nu rondloopt. Karsdorp krijgt niet een de kans... Wil ik wel een tijdje zien spelen.. zet maar op rechtsback.. Wilkshire kan mij nou eenmaal niet zo bekoren, maar dat is slechts mijn mening...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Arie.Klooster --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 september 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Karsdorp is het natuurlijk. En Wilkshire speelt niet links-, maar rechtsback.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1311898