|
|
tomson
|
|
|
Sloffie zware van Nelle meenemen. Goeie binnenkomer bij Theo. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Welke buitenspelers gaan we halen?
Armenteros weg. Cisse weg. Verhoek weg. Schaken wil weg.
Met alleen Manu en Boetius is de spoeling wel heel dun. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vraag is meer wie nog wil |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 08:13 schreef moa het volgende:Welke buitenspelers gaan we halen? Armenteros weg. Cisse weg. Verhoek weg. Schaken wil weg. Met alleen Manu en Boetius is de spoeling wel heel dun. Schaken gaf aan open te staan voor vertrek, maar vindt het geen probleem te blijven, dusss... En Manu hebben we pas volgend seizoen terug... Ik hoop toch nog op Hupperts, maar ben bang dat die inmiddels wel te duur zal zijn... Frank de Boer heeft met zijn uitspraak de prijs direct al opgedreven, hoewel dat ventje zich natuurlijk vooral zelf laat zien... Op de flanken Boëtius en Hupperts. Niet slecht. Aan de andere kant hoop ik dat Schaken nog gaat bewijzen dat hij nog niet op is en dat hij zijn niveau weer terugkrijgt... Daar was hij toch wel aardig mee bezig de laatste weken, dus ik heb er nog wel hoop op... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord schijnt zelf van Schaken af te willen na dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: logisch, leeftijd, marktwaarde.
is pure winst, is voor niets gekomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
er wordt veel gepraat maar zijn nog geen speler kwijt, of zou er een goedmakertje komen mochten we verliezen????????????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het is een klote transferperiode... er gebeurd geen kut! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Feyenoord ook niet meer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK had Koevermans ook wel bij Feyenoord willen hebben tot het einde van het seizoen een lekkere breker |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Einde transferwindow. Punt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 01:03 schreef de bluffer het volgende:IK had Koevermans ook wel bij Feyenoord willen hebben tot het einde van het seizoen een lekkere breker Nooit! |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
hoho nog niet dicht de turken gaan nog twee dagen langer door, wellicht raken wij mathijsrn nog wel kwijt aan Bersiktas Voor 2 miljoen mag hij vertrekken, wat mij betreft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zet ze maar klaar voor de ROTEB |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jippie, iedereen blijft ;-( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Turkije eindigde de transfer window op 2februari dus Joris misschien voor 1milj naar Besiktas. Met dit geld wat spelers een verbeterd contract aanbieden mar wie ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 10:43 schreef piet de paler het volgende:Turkije eindigde de transfer window op 2februari dus Joris misschien voor 1milj naar Besiktas. Met dit geld wat spelers een verbeterd contract aanbieden mar wie ? Immers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan niet want word nog steeds gehuurd van Ado!
Ps wel lachen he ?al die geruchten! We lezen ze allemaal maar is eigenlijk overbodig.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is februari en we zijn alleen maar kwijt. In dit geval ook nog deels positief, dat wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Joris kan nog naar Turkije |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik was bij Fc.Twente-Cambuur vanmiddag Manu heb ik nu voor de derde keer gezien 2X uit en 1X thuis, geen speler voor de top 5 in Nederland |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 18:42 schreef de bluffer het volgende:Ik was bij Fc.Twente-Cambuur vanmiddag Manu heb ik nu voor de derde keer gezien 2X uit en 1X thuis, geen speler voor de top 5 in Nederland Wat kost dat daar nou bij Twente, zo'n seizoenkaart ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 18:42 schreef de bluffer het volgende:Ik was bij Fc.Twente-Cambuur vanmiddag Manu heb ik nu voor de derde keer gezien 2X uit en 1X thuis, geen speler voor de top 5 in Nederland Jij mag niet meer in Rotterdam komen. Niemand gaat zonder dwang naar een schede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Sno is wel n beest met techniek overzicht en scorend vermogen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 1e goal was prachtig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Harry de Joker heeft ook z'n mening;
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik was daar voor voetbal zaken, heb geen seizoen kaart Kom bij elke Eredivisie club zo binnen komen, hele dommer vraag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar wel in de KUIP |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:14 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik was daar voor voetbal zaken, heb geen seizoen kaart Kom bij elke Eredivisie club zo binnen komen, hele dommer vraag Ja hoor.. echt een domme vraag. Formuleer om te beginnen die éne zin die je post eens een keer fatsoenlijk. Wij dienen allemaal te weten wat voor een belangrijke meneer jij bent in het voetbal, en dat jij.overal op de eerste rang zit ! Tenslotte willen ze allemaal advies van een beroepsidioot. En laat me raden : nu ga je zeggen dat dit 020 praat is. Die is ook al helemaal uitgekauwd. Jongen het lijkt me tijd voor een ander account en weer eens wat nieuws te verzinnen want deze begint echt te vervelen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Is naam is niets voor niks fluffer..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:[..] Ja hoor.. echt een domme vraag. Formuleer om te beginnen die éne zin die je post eens een keer fatsoenlijk. Wij dienen allemaal te weten wat voor een belangrijke meneer jij bent in het voetbal, en dat jij.overal op de eerste rang zit ! Tenslotte willen ze allemaal advies van een beroepsidioot. En laat me raden : nu ga je zeggen dat dit 020 praat is. Die is ook al helemaal uitgekauwd. Jongen het lijkt me tijd voor een ander account en weer eens wat nieuws te verzinnen want deze begint echt te vervelen. Bluffert is cabaret. Meer valt er niet van te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan toch zeker van HVB niveau. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:[..] Ja hoor.. echt een domme vraag. Formuleer om te beginnen die éne zin die je post eens een keer fatsoenlijk. Wij dienen allemaal te weten wat voor een belangrijke meneer jij bent in het voetbal, en dat jij.overal op de eerste rang zit ! Tenslotte willen ze allemaal advies van een beroepsidioot. En laat me raden : nu ga je zeggen dat dit 020 praat is. Die is ook al helemaal uitgekauwd. Jongen het lijkt me tijd voor een ander account en weer eens wat nieuws te verzinnen want deze begint echt te vervelen. Roep nou niet te hard want dan is L zo weer terug... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pellè is zijn exit aan het voorbereiden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi voor de hoofdprijs.....volgende...liefst een hele lelijke! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:[..] Ja hoor.. echt een domme vraag. Formuleer om te beginnen die éne zin die je post eens een keer fatsoenlijk. Wij dienen allemaal te weten wat voor een belangrijke meneer jij bent in het voetbal, en dat jij.overal op de eerste rang zit ! Tenslotte willen ze allemaal advies van een beroepsidioot. En laat me raden : nu ga je zeggen dat dit 020 praat is. Die is ook al helemaal uitgekauwd. Jongen het lijkt me tijd voor een ander account en weer eens wat nieuws te verzinnen want deze begint echt te vervelen. Die foto met naam van jou begint mij al een hele tijd te vervelen hang hem in de Arena 50 X 100 cm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 15:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Die foto met naam van jou begint mij al een hele tijd te vervelen hang hem in de Arena 50 X 100 cm een tukker met ajax sympathie ergo: de bluffert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 15:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Die foto met naam van jou begint mij al een hele tijd te vervelen hang hem in de Arena 50 X 100 cm Wat is dat, de Arena? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik een tukker, ik denk dat ik eerder in de kuip ben geweest dan de meeste mensen die genoteerd staan op topic |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Arena is de theaterhal waar 020 probeert te voetballen van Tomson |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 16:44 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik een tukker, ik denk dat ik eerder in de kuip ben geweest dan de meeste mensen die genoteerd staan op topic Door je leeftijd bedoel je? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 16:44 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik een tukker, ik denk dat ik eerder in de kuip ben geweest dan de meeste mensen die genoteerd staan op topic Maakt jou dat beter dan anderen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:[..] Ja hoor.. echt een domme vraag. Formuleer om te beginnen die éne zin die je post eens een keer fatsoenlijk. Wij dienen allemaal te weten wat voor een belangrijke meneer jij bent in het voetbal, en dat jij.overal op de eerste rang zit ! Tenslotte willen ze allemaal advies van een beroepsidioot. En laat me raden : nu ga je zeggen dat dit 020 praat is. Die is ook al helemaal uitgekauwd. Jongen het lijkt me tijd voor een ander account en weer eens wat nieuws te verzinnen want deze begint echt te vervelen. Hij doet je niet aan een bepaald iemand denken? Ben een tijd weggeweest maar veel fouten qua grammatica, zichzelf heel belangrijk vinden en altijd een andere mening hebben...... Goh... Hebben we hier lijdensweg misschien? Heeft eerder dubbele accounts gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof ik niet, teveel verschillen grammaticaal en zinsopbouw. En dan nog: een lul is een lul, of ie nou cabaret doet of niet voor de duvel kan dansen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zal maar 40 miljoen op het veld hebben staan en 7 E dan doen we het zo slecht nog niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 15:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Die foto met naam van jou begint mij al een hele tijd te vervelen hang hem in de Arena 50 X 100 cm Beter hang jij zelf in de arena koekebakkert. En die opschepperij heb je ook niet van je boerenfamilie geleerd. Ik ben dit, ik mag dat en ben zo belangrijk dat de deuren van elk voetbalstadion voor me openzwaaien.. Goh wat interessant ! Vertel me meer ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 22:14 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik was daar voor voetbal zaken, heb geen seizoen kaart Kom bij elke Eredivisie club zo binnen komen,blablabla Om de plee schoon te maken zeker? Komt ie aanrijden in zijn 3ster 190D |
|
|
|