BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportverteller
 sportverteller - woensdag 01 oktober 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Nelom leuke pieken en diepe dalen hebben. Helaas vaak in 1 wedstrijd.
Eens.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 01 oktober 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 15:02 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

De meeste spelers worden beter als ze vertrouwen voelen... Overigens vind ik het spel bij balbezit bij Nelom stukken beter dan bij Wilkshire. En de voorzetten van Nelom zijn ook veeeeel scherper... traptechniek en positiespel zit bij Nelom veel beter in elkaar. Er zit meer voetbal in bij hem, maar verdedigend is hij nou niet de beste... Maar dat heeft Janmaat ook zo... Janmaat is wel wat beter in verdedigen, maar dat hij een 'echte' verdediger is, kan ik bij hem evenmin zeggen... Ik vind Wilkshire in alles middelmaat tot subtopniveau, Nelom is hooguit middelmaat in verdedigen, maar voetballend misschien wel de beste linksback van Nederland... Wie weet hoort hij in oranje... Maar het is maar net waarvan je gecharmeerd bent. De één houdt van een spits als Messi, de ander van Lewandowski wat prima is... Ik ben pro-Nelom, velen niet...
Ik vind Wilkshire een technisch beperkte, maar slimme voetballer.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 oktober 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 13:12 schreef Barabas het volgende:
Na dit seizoen gaat Clasie vast naar het buitenland. B. lijkt mij een prima opvolger. Of hebben we nog een paar leuke jeugdspelers voor die positie?
Nou nou we hebben middenvelders genoeg
en wat denk je niet wat die Tukker wilt verdienen
laat hem A.U.B. in dat tukkergebied blijven
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:18 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Nou nou we hebben middenvelders genoeg
en wat denk je niet wat die Tukker wilt verdienen
laat hem A.U.B. in dat tukkergebied blijven
Zeer nuttige speler, goede leeftijd. Wil vast niet meer verdienen dan Clasie nu doet.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay, ik zie het iets anders. Kan me wel vinden in Nelom zijn aanvalsdrang maar Wilkshire komt toch ook met regelmaat mee naar voren voor een voorzet, net als Nelom. Vond Wilkshire in het begin best behoorlijk ballen, heb wel het idee dat het de laatste wedstrijden wat minder met hem gaat.
Eerlijk is eerlijk Nelom komt wel beter in zijn spel, misschien komt dat wel omdat Rutten hem gewoon op blijft stellen.
Vind hem nog steeds spelen als een kip zonder kop. Wilkshere blijft wat mij betreft staan tot Lopes Cabral hem uit de basis verdringt.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jazeker. Plus El Ahmadi blijft op zeker nog een jaar.
Karsdorp komt eraan.
Marlon Slabbekoorn en Jari Schuurman zijn talentvolle spelers.
Die zitten er wel dicht tegen aan.
Schuurman en Slabbekoorn zijn aanvallers, geen middenvelders. Zeker niet op die positie.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 15:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Technisch is Nelom zeer onderlegd .
ook in het doorvoetballen,
heeft wel onzekere momenten en slordigheden. die moeten sterk verminderen.
Dan wordt hij op zeker n Oranjeganger .
Die haalt Oranje hooguit bij G-voetbal.... Komaan zeg... Gaat echt niet gebeuren. Martins Indi speelt beter op die positie. Pieters ook en die van Newcastle ook.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Schuurman en Slabbekoorn zijn aanvallers, geen middenvelders. Zeker niet op die positie.
Zijn middenvelders.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeer nuttige speler, goede leeftijd. Wil vast niet meer verdienen dan Clasie nu doet.
Kun je niet lezen als bluffie zegt dat ie daar moet blijven moet je dat niet in twijfel trekken..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Schuurman en Slabbekoorn zijn aanvallers, geen middenvelders. Zeker niet op die positie.
Zijn wel degelijk middenvelders Bas..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zijn middenvelders.
d:-)
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Damn... Denk je ook eens iets te weten....

Maar blijft overeind dat ik Woutje B. een bruikbare speler vind.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 oktober 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 15:02 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

De meeste spelers worden beter als ze vertrouwen voelen... Overigens vind ik het spel bij balbezit bij Nelom stukken beter dan bij Wilkshire. En de voorzetten van Nelom zijn ook veeeeel scherper... traptechniek en positiespel zit bij Nelom veel beter in elkaar. Er zit meer voetbal in bij hem, maar verdedigend is hij nou niet de beste... Maar dat heeft Janmaat ook zo... Janmaat is wel wat beter in verdedigen, maar dat hij een 'echte' verdediger is, kan ik bij hem evenmin zeggen... Ik vind Wilkshire in alles middelmaat tot subtopniveau, Nelom is hooguit middelmaat in verdedigen, maar voetballend misschien wel de beste linksback van Nederland... Wie weet hoort hij in oranje... Maar het is maar net waarvan je gecharmeerd bent. De één houdt van een spits als Messi, de ander van Lewandowski wat prima is... Ik ben pro-Nelom, velen niet...
Wilkshire is de degelijkheid zelve inderdaad. Geen speler waarvoor je naar het stadion komt, maar ook geen echte zwakke punten of het zou wellicht een stukje duelkracht en/of absolute topsnelheid moeten zijn.

Ik vind Nelom verdedigend erg matig en onbetrouwbaar in zijn presteren. Hij kan het ene moment een prachtige voorzet geven, maar er ook 10 achter mekaar de tribune inschieten. En in verdedigend opzicht zie ik hem te vaak in de problemen komen. Maar goed, er zit een licht stijgende lijn in. Wellicht dat ie zich definitief als basisspeler kan manifesteren.
MMM
 MMM - woensdag 01 oktober 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Wout Brama.. Echt, de meest kleurloze speler van de Nederlandse velden. Kansloze waterdrager die niets toevoegt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 oktober 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:41 schreef Barabas het volgende:
Damn... Denk je ook eens iets te weten....

Maar blijft overeind dat ik Woutje B. een bruikbare speler vind.
Bruikbaar voor de breedte, maar daarvoor haal je geen speler binnen vind ik. De breedte vul je op met eigen jeugd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:41 schreef Barabas het volgende:
Damn... Denk je ook eens iets te weten....

Maar blijft overeind dat ik Woutje B. een bruikbare speler vind.
😤
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:45 schreef MMM het volgende:
Wout Brama.. Echt, de meest kleurloze speler van de Nederlandse velden. Kansloze waterdrager die niets toevoegt.
dacht ik idd ook
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:52 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die haalt Oranje hooguit bij G-voetbal.... Komaan zeg... Gaat echt niet gebeuren. Martins Indi speelt beter op die positie. Pieters ook en die van Newcastle ook.
bij wijze van uitzondering,
zou t niet meer doen,
maar deze gaat in het archief, komen we op terug.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:14 schreef van geil het volgende:

[..]

bij wijze van uitzondering,
zou t niet meer doen,
maar deze gaat in het archief, komen we op terug.
Awel, en wat is daar het praktisch nut van?
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Awel, en wat is daar het praktisch nut van?
de toon van de post staat me tegen.
dus n tik op de vingers lijkt me lekker.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Haha😂
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:32 schreef van geil het volgende:

[..]

de toon van de post staat me tegen.
dus n tik op de vingers lijkt me lekker.
Okee. Archiveren onder M.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 oktober 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Awel, en wat is daar het praktisch nut van?
Vraag dat maar aan de tovergieter.

FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 23:26   quote  deeplink  
TURBO TURBO!

Whahaaaaa, da's een goei!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:41 schreef Barabas het volgende:
Damn... Denk je ook eens iets te weten....

Maar blijft overeind dat ik Woutje B. een bruikbare speler vind.
Voor achteruit voetballen wel
A.U.B. in het Tukker land blijven die Tukker
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wilkshire is de degelijkheid zelve inderdaad. Geen speler waarvoor je naar het stadion komt, maar ook geen echte zwakke punten of het zou wellicht een stukje duelkracht en/of absolute topsnelheid moeten zijn.

Ik vind Nelom verdedigend erg matig en onbetrouwbaar in zijn presteren. Hij kan het ene moment een prachtige voorzet geven, maar er ook 10 achter mekaar de tribune inschieten. En in verdedigend opzicht zie ik hem te vaak in de problemen komen. Maar goed, er zit een licht stijgende lijn in. Wellicht dat ie zich definitief als basisspeler kan manifesteren.
Speelde gisteren toch weer een prima partij hoor. Ik vind hem steeds volwassener worden, minder naief, waar je in het verleden zeker nog wel eens je hart moest vasthouden als hij de bal kreeg. Maar gisteren leverde hij goede ballen af plus dat hij verdedigend prima speelde... (kan altijd beter, maar dat geldt voor iedereen!)
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn wel degelijk middenvelders Bas..
Zijn zeer goeie voetballers
straks als J P het overneemt dan staan zei in het eerste van Feyenoord samen
met o.a. Karstdorp, van Beek, Woudenberg
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Kuyt nooit meer ophalen
beste jongen maar het is goed geweest
misschien wel bij de jeugd laten werken
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Ik heb liever Kuyt in de spits dan Kazim....
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Dat had ik ook, maar nu niet meer.
JanM
 JanM - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Nogmaals: het raam is DICHT!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 16:04 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb liever Kuyt in de spits dan Kazim....
Vroeger wel , maar nu niet meer ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn wel degelijk middenvelders Bas..
Middenvelders of aanvallers, het is maar waar de trainer je weg zet ...
g vieth
 g vieth - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Heey lees net dat Podolski zijn contract laat ontbinden!
Hij wil elke week spelen! Dus ik zeg van Geel succes!!
Milo
 Milo - vrijdag 03 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Hahahaha tuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 22:04   quote  deeplink  
😃
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 oktober 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Zijn jullie het wk vergeten? Welke speler viel het meest op vanwege zijn fitheid?... Kuyt. Nou, hij is het scoren echt niet verleerd hoor. Zet hem in de spits en we worden kampioen... (nou ja, kampioen... we zullen ons in elk geval weer bovenin melden... hopen dat het dan nog niet te laat is... wie weet: Coolsingel!!)_
MMM
 MMM - maandag 06 oktober 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Wegwezen met Kuyt, heeft de kans gehad en nooit gegrepen omdat hij dollar tekens in zijn ogen had. Te oud en wil waarschijnlijk nog teveel verdienen want Dirk heeft nooit genoeg.

Fijn hoor Kuyt en Immers in je elftal, 2 spelers die voetballend NIETS toevoegen.
Barabas
 Barabas - maandag 06 oktober 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 11:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zijn jullie het wk vergeten? Welke speler viel het meest op vanwege zijn fitheid?... Kuyt. Nou, hij is het scoren echt niet verleerd hoor. Zet hem in de spits en we worden kampioen... (nou ja, kampioen... we zullen ons in elk geval weer bovenin melden... hopen dat het dan nog niet te laat is... wie weet: Coolsingel!!)_
Voor mij was het vooral Robben die opviel door zijn fitheid. Niet dat Dirk dat niet is, maar dat terzijde.

En een kampioenschap claimen op basis van een transfer van Kuijt naar Feyenoord...
Barabas
 Barabas - maandag 06 oktober 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Wegwezen met Kuyt, heeft de kans gehad en nooit gegrepen omdat hij dollar tekens in zijn ogen had. Te oud en wil waarschijnlijk nog teveel verdienen want Dirk heeft nooit genoeg.

Fijn hoor Kuyt en Immers in je elftal, 2 spelers die voetballend NIETS toevoegen.
Als hij 2 miljoen kan verdienen met een jaar in Dubai dan doet hij dat.

Ik stoor me alleen aan het gehuichel als hem op de man af iets gevraagd wordt. Dat getuigt van geldliefde en niet van clubliefde. Mag allemaal, maar liever niet met onze club als lijdend voorwerp.
MMM
 MMM - maandag 06 oktober 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 12:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als hij 2 miljoen kan verdienen met een jaar in Dubai dan doet hij dat.

Ik stoor me alleen aan het gehuichel als hem op de man af iets gevraagd wordt. Dat getuigt van geldliefde en niet van clubliefde. Mag allemaal, maar liever niet met onze club als lijdend voorwerp.
Eens.
VVout
 VVout - maandag 06 oktober 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Kuyt gaat gewoon nog een jaartje in de US ballen en treed daar één of andere wazige hippie sekte bij. Geloof me, ik zie het zo gebeuren.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 oktober 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 11:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zijn jullie het wk vergeten? Welke speler viel het meest op vanwege zijn fitheid?... Kuyt. Nou, hij is het scoren echt niet verleerd hoor. Zet hem in de spits en we worden kampioen... (nou ja, kampioen... we zullen ons in elk geval weer bovenin melden... hopen dat het dan nog niet te laat is... wie weet: Coolsingel!!)_
Ik heb genoten van Robben die heel fit was ... niet van Kuyt als linksback!
Romeo1977
 Romeo1977 - maandag 06 oktober 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Botaka alvast halen !! En een echte centrumspits!
van geil
 van geil - maandag 06 oktober 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Wegwezen met Kuyt, heeft de kans gehad en nooit gegrepen omdat hij dollar tekens in zijn ogen had. Te oud en wil waarschijnlijk nog teveel verdienen want Dirk heeft nooit genoeg.

Fijn hoor Kuyt en Immers in je elftal, 2 spelers die voetballend NIETS toevoegen.
Kuyt moet niet komen.
maar hier doe je m te kort.
is niet een, niet twee, maar drie klassen beter. zelfs nu nog.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 18:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb genoten van Robben die heel fit was ... niet van Kuyt als linksback!
Dan ben je vast een import nederlander... of je hebt geen verstand van voetbal... Als je het wk hebt gezien, heb je genoten van oranje en vooral dus ook van de geniale zet van Van Gaal om Kuyt back te laten spelen, wat hij bijzonder goed deed, maar wat ik er vooral mee wou zeggen is dat Kuyt gewoon fit is, en dat de discussie over zijn leeftijd logisch is, maar omdat hij laat zien dat hij fit is, zou hij zeker wel een aanwinst zijn. Wie dat niet ziet, heeft stront in zijn ogen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 10:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan ben je vast een import nederlander... of je hebt geen verstand van voetbal... Als je het wk hebt gezien, heb je genoten van oranje en vooral dus ook van de geniale zet van Van Gaal om Kuyt back te laten spelen, wat hij bijzonder goed deed, maar wat ik er vooral mee wou zeggen is dat Kuyt gewoon fit is, en dat de discussie over zijn leeftijd logisch is, maar omdat hij laat zien dat hij fit is, zou hij zeker wel een aanwinst zijn. Wie dat niet ziet, heeft stront in zijn ogen.
Volgens mij is het hebben van een mening heel persoonlijk. Zo heb ik ook zitten te genieten van de vorm van Robben, het voetbalgogme van Van Gaal en de keeperswissel. Wat Kuijt daar deed was toch niet zo heel bijzonder?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 12:02 schreef Barabas het volgende:

[..]

Voor mij was het vooral Robben die opviel door zijn fitheid. Niet dat Dirk dat niet is, maar dat terzijde.

En een kampioenschap claimen op basis van een transfer van Kuijt naar Feyenoord...
Ja, Robben viel op, maar het ging mij om de fitheid van Kuyt. Dat toch iedereen ook opgevallen... nou, dat was mijn punt daarin.

En hoezo een kampioenschap claimen? Met kuyt zie ik de coolsingel nog gebeuren ook, maar als we van die halve spitsen houden, weet ik het nog niet... Daarmee worden we denk ik geen kampioen..... Met kuyt is het ook geen garantie, maar maken we wel meer kans... Een andere spits mag ook hoor, maar ik ben pro-Kuyt en met Kuyt weet je dat je een karakter -man in huis haalt en dat gelul over dat hij voor het geld koos snap ik niet. Het is toch zijn recht voor een club te kiezen die wel over de brug komt. Feyenoord kwam niet over de brug plus dat hij nog niet klaar is, maar hij wordt al afgeschreven voor hij er is... hoezo is zijn carriere voorbij? Hij laat toch zien fit te zijn? Met zijn instelling denk ik dat hij zeker nog wel anderhalf jaar mee kan ....
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 12:23 schreef VVout het volgende:
Kuyt gaat gewoon nog een jaartje in de US ballen en treed daar één of andere wazige hippie sekte bij. Geloof me, ik zie het zo gebeuren.
Zolang ze haring en schol serveren is ie erbij!
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 10:15 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

..... Het is toch zijn recht voor een club te kiezen die wel over de brug komt. Feyenoord kwam niet over de brug plus dat hij nog niet klaar is, maar hij wordt al afgeschreven voor hij er is... hoezo is zijn carriere voorbij? Hij laat toch zien fit te zijn? Met zijn instelling denk ik dat hij zeker nog wel anderhalf jaar mee kan ....
Dat Feyenoord niet over de brug kwam is zeer goed verklaarbaar als je de financiële situatie waarin we destijds verkeerden serieus neemt.

Ik vond Dirk in De Kuip fantastisch, maar Dirk terug in De Kuip geeft mij niet zo'n fijn gevoel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1303040